Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17
#31087
üzenetére
Mindkettő van pcre és játékok ez már 2 dolog

-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17
#31070
üzenetére
FHDban mi van a Vegakkal?Már nem az elsö játék ahol azt látom,hogy a 1070 alatt van.Aztán 1440pre meg már a 1080körül...Miért van az,hogy a Vega64 64fpst hoz FHDban,amig 1440pben meg 61et???Ezek nem normális értékek.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#31070
üzenetére
"Ubisoft a végén példaértékű PC portokat fog csinálni." Ezen hangosan nyerítve felröhögtem! Menni fog aláírásba!

-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#31063
üzenetére
Tehát építettek egy időgépet, és visszautaztak a holnapi patch-csel. Nice.

Gondolom ezért cserélik a preview kódokat holnap az Influence programban. A preview nem frissíthető, míg az Influence-en belül küldött kód az retail minősítésű, ami így frissíthető is a patch-ekkel. Persze újra le kell tölteni a játékot, de belefér a mai netes sebességek mellett. Azt amúgy kötve hiszem, hogy ők mindenki más előtt kaptak hozzáférést az Influence kódokhoz. Ez példátlan lenne, mivel ezek egységesen kerülnek kiküldésre, méghozzá holnap. Ez mindig így volt, a Prey-nél, a The Evil Within 2-nél és erősen kétlem, hogy most megváltozott. Szóval bocsánat, ha jobban hiszek az programot szolgáltatónak, mint a ComputerBase-nek, elvégre én is a részese vagyok ennek a programnak, tudnák róla, ha módosultak volna a feltételek, vagy ha itt lenne a végleges kód a mailboxomban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#31058
üzenetére
Akkor nem végleges kódjuk van, mert ~5%-ot gyorsít a deferred a binning architektúrákon. A többin ~1-2%-ot lassít. Azért van kikapcsolva, mert a régebbi hardvereken lassít egy picit, amelyek amúgy sem elég gyorsak, míg azokon gyorsít, amelyek újak, és alapból elég gyorsan számolnak. Viszont az új architektúrákhoz ajánlott bekapcsolni.
A GPU-culling hatása leginkább az átlagos CPU-kon látszik meg. Ha van már hat magod, akkor gyakorlatilag mindegy, hogy ki vagy be van kapcsolva. De ha nincs minimum hat magod, akkor nyilván többet ér a GPU-val számoltatni, hiszen elég sok vektormatematikai műveletről van szó, amit nem feltétlenül jó ráereszteni a procira, hiszen annak van más dolga is, míg a GPU-n sokszor pihennek a multiprocesszorok, és oda be lehet szúrni a számítást. Tehát arról beszélünk, hogy messze nem arról van szó, hogy az NV-n kikapcs, az AMD-n pedig be.
Csak nálunk nincs olyan, hogy az egyik hardveren aktiválunk valamit, míg a másikon nem. Vagy be van kapcsolva, vagy nincs. Ez a lényege az azonos tesztkörülménynek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#31055
üzenetére
Én a review guide alapján írom ezt. A deferred renderinget azért rakták bele, mert az utóbbi időben jöttek olyan "binning" architektúrák, amelyeknek ez jobban fekszik. Ilyen a Maxwell, a Pascal és a Vega. Ezek ezen a beállításon nyernek. Elképzelhető, hogy a többi architektúra veszít rajta, de most őszintén ez kit érdekel? Úgyis a legmodernebbeket nézi mindenki. Csak azért hülyeség kikapcsolni valamit, mert a Kepler/GCN1/2/3/4 ettől egy picikét lassabb lehet, a modern hardverek viszont komolyabbat ugranak tőle.
Csak a Kepler és Maxwell esetében érdemes ezzel élni, mert a GPU-culling aszinkron compute-tal valósul meg, és ezt a Pascal már támogatja Vulkan alatt. Azt pedig sajnos nem jegyzik meg, hogy ha ezt kikapcsolod, akkor erősen ajánlottá válik a hat-nyolcmagos proci is, mert a CPU futtatja le AVX-en azt a sok vektormatematikai számítást, amit a GPU csinál aktivált móddal. Mivel a legtöbb embernek négymagosa sincs, így még az is lehet, hogy Kepler/Maxwell esetében is gyorsabb marad a bekapcsolt állapot. A végleges verzióra én ezt jobban kifejteném a menüben, mert túl általános, hogy az NV-n ki, az AMD-n be. Valójában nagyon konfigurációfüggő, hogy mi az előnyösebb. Az persze világos, hogy a PCGH nem futott teljesítményproblémába 16-szálas core i7-6900K-val, amit még fel is rántottak 4 GHz-re, csak kételkedek benne, hogy a felhasználóknak is ilyen gépük van otthon.
-
Firestormhun
senior tag
válasz
huskydog17
#31048
üzenetére
Van már Wolfi 2 benchmark is:
Vega 64 és 1080 mérési hibahatáron belül teljesítenek egymáshoz képest, úgy hogy az NV-nek még nincsen game ready drivere a játékhoz és még a vega specifikus dolgok is be vannak kapcsolva.
-
Televan74
nagyúr
válasz
huskydog17
#31048
üzenetére
Úgy látszik lassan kifizetődik a sok mag/szál. Vega56 sem annyira rossz a játékban,de azért látszik merre lejt a pálya.

-
Valdez
őstag
válasz
huskydog17
#31035
üzenetére
Teljesen mást mutat a két teszt.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#30952
üzenetére
Mert azzal van tapasztalatuk. Sztem jol nez ki es jol is fut nalam.
-
válasz
huskydog17
#30949
üzenetére
Hát ez a játék konkrétan ronda...
-
Televan74
nagyúr
válasz
huskydog17
#30918
üzenetére
Látom CPU -ban nem nagy a szórás.De hogy a GTX980Ti minimuma alatt van az RX580 átlaga,na az már érdekesebb.

-
sakal83
addikt
válasz
huskydog17
#30836
üzenetére
A nagy AMD hype alatt sikerult elerni; hogy a mindig olcsobb es ezert szimpatikus AMD szep csondban az olcsonak nem mondható Nvidia arazasa fölé ment
de legalabb nem is gyorsak a vgai...Mar csak az AMD fanatizmust nem ertem. Sokaig az volt a mondás hogy a gonosz nvidia magas árakat csinal mert monopolhelyzetben van.
Most akkor mi az előnye az AMDknek?
-
Egon
nagyúr
válasz
huskydog17
#30833
üzenetére
Érdekes teszt. A középmezőnyben picit talán furcsa eredmények születtek néhol (főleg a 970 teljesít várakozáson alul, de AMD fronton is vannak vitatható értékek), ugyanakkor az élmezőnyben a megszokott erősorrend fedezhető fel (a kis Vega és a 1070 között gyakorlatilag nincs különbség).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30749
üzenetére
Mi a normális? Ezek a játékok adatra építenek. Minél több autó van a Forzában, minél több pálya, minél nagyobb részletesség, minél jobb textúrák, minél nagyobb felbontású videók, annál több helyigénye lesz. És ilyen nagy projekteknél tartani határidőt rendkívül nehéz. Nem véletlen, hogy a demót a legtöbb AAA cím inkább hanyagolja. Nincs rá idő.
Kezdjük ott, hogy a játékosok 93%-a nem is nyúl hozzá a grafikai beállításokhoz (ez friss adat az NV-től). Nem is nézik meg a sajtó méréseit. Egyszerűen nem érdekli őket. Ez a sajtónak is egy problémája. Rendkívül szűk az a réteg, amely egyáltalán tudja azt, hogy a felbontás átállítható egy játékban. A nagy többség, mondjuk úgy, hogy 10-ből 9 ember nem tudja, hogy mi az az fps. Ez a réteg ráadásul bővül, mert ma már a fiatalokat eleve úgy nevelik, hogy dobd be a lemezt a konzolba és play. Szóval ha a vásárlók többségét nézzük, akkor őket marhára nem érdekli az, amiről én írok, de az sem amiről te.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30745
üzenetére
Az indiek nem 100 GB-os programokat fejlesztenek, még csak ennek a tizedét sem. Egyébként nem a pénz a probléma, hanem az idő.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30739
üzenetére
Szerintem nagyon sokan nincsenek tisztában, hogy a demó elkészítése mekkora teher. Egy ilyen AAA címnél, ha nem vonnak be egy alternatív csapatot, akkor egy demó három hónappal tolja meg a teljes játék kiadását. Emiatt szokás azt csinálni, hogy kiválasztanak egy stabilan futó verziót a gold előtt két-három hónappal és arra csinál egy demót pár fő. Ezzel lesz próbaverzió és nem csúszik az eredeti játék sem. A másik lehetőség, hogy nem lesz demó, de az, hogy a demó is ugyanaz legyen, mint a teljes játék csak pár hónappal a teljes megjelenése után lehetséges.
(#30740) Crytek: Akár a Steamben is megvásárolható lenne, ha a Valve beépítené az UWP támogatását. Ha a technikai akadály elhárult, akkor onnantól kezdve az egész már egy üzleti kérdés.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17
#30739
üzenetére
Már az hogy only M$ $toreba jönnek a címeik elég nagy öngól, ennél lejjebb már nincs.
Abu85: Nagyon unalmas már ez a 3 hónapozásod a demókkal kapcsolatban....Mikor jelent meg a game? Mikor jött a demo? Kérdés van még?
Attól hogy barom állatok és nem képesek a full game-et limittel ellátni nem kell más baromságokkal takarozni nekik...Így is egy dolog jön le leszarják ,hogy az emberek mit gondolnak róluk és a játékukról csak tetszelegni akarnak annak tükrében hogy igen hősök vagyunk adtunk ki demót. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30727
üzenetére
A demó régebbi verzió, mint a teljes játék. Szóval ahhoz nem, hogy patch nem lesz, de még rosszabbul is fut, mint ami kijött.
(#30731) TTomax: A G-Sync lehetséges, de ahhoz támogatni kell a drivernek a swapchain API-t, amin keresztül a Microsoft kezeli a variálható frissítési frekvenciát az UWP programokban. A Win32-es direkt elérés itt nem lehetséges, vagy a swapchain API vagy semmi.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#30727
üzenetére
En is, a teljes jatekot kell megvenni, mas modon nem lesz patchelt verzio.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#30724
üzenetére
Ezt is meg kell venni a patchek miatt.
-
HSM
félisten
válasz
huskydog17
#30479
üzenetére
Az idevágó részlet, hogy a Ryzennél marad bőven erőforrás a driver okosságait is futttatni a játék mellett, míg egy i3 hiába tud gyorsabb lenni bizonyos, kis terhelésű feladatokban, ha azok mellett egy pillanatnyi szabad processzoridő is marad.
A személyeskedő részekre inkább nem reagálnék, de nagyra értékelném, ha a továbbiakban megtartanád magadnak.

-
PuMbA
titán
válasz
huskydog17
#30472
üzenetére
Amúgy az RX550 ára tényleg nagyon rossz, mert alig drágábban ott a 2GB-os RX560, ami jóval gyorsabb. Az RX550-nek is GT1030 árban kéne lennie, mert így nem igazán szól a vétele mellett ok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30472
üzenetére
Igazából a Quake Champions esetében az is gond, hogy még nincs kész. Azért nem törődnek vele ma a cégek, mert a kiadás előtt a mostani leképezőjét lecserélik. A Rainbow Six Siege azt az AnvilNextet használja, amit az AC: Unity kapott meg. A PuBG nem annyira rossz, csak nem rakták még bele az új UE verziót, így nagyon le van maradva technikailag. De előbb-utóbb lesz egy nagyobb frissítés. Valszeg az EPIC 4.19-es verziójára várnak, ami hozza a mainline Vulkan támogatást. Esetleg a 4.20-as verzióra is frissíthetnek a többszálú RHI miatt.
Amit írtam ott az nem jóslat volt. Konkrétan egy gyártói mérés a BF1-gyel medium grafikán, és pár szintetikus teszttel. Ha megnézed a GT 1030 ma sem erős BF1-ben. Lásd cain69 hsz-e.
-
bertapet11
tag
válasz
huskydog17
#30460
üzenetére
Pedig korábban egy ilyen csodás jóslat is elhangzott a 1030-cal kapcsolatban.

-
Televan74
nagyúr
válasz
huskydog17
#30460
üzenetére
Mi ebben a meglepő,hogy ezt így kell tálalni.Tudjuk az NV mindenhol és minden kategóriában jobb és olcsóbb.Éljen az Nvidia, éljen a király!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
A passzív GT1030 kifejezetten tetszett, főleg úgy hogy LP is lehet.

-
HSM
félisten
válasz
huskydog17
#30460
üzenetére
Jól látom, hogy még a tesztrendszert sem publikálták?
-
válasz
huskydog17
#30369
üzenetére
Lassan két kezünkön se tudjuk összeszámolni az elmúlt két év "mégsem jött be" kategóriás AAA játékait...
Minden ilyen reviewnél ki kéne rúgni egy újabb embert az AMD-től... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30369
üzenetére
Ebben semmi csoda nincs. A Project Cars 2 az egy az egyben a Project Cars. Semmit sem fejlesztettek rajta technikailag. Persze ennek az oka a Bandai Namco Entertainment. Ők döntötték el, hogy kiadják ugyanazt még egyszer.
Eredetileg egyébként ez a Madness Engine új verziójával jött volna, amit anno nagyon ígérgettek, hogy DX12 leképezőt is támogat, de nem lett belőle semmi. A Bandai Namco a technikát háttérbe helyezte, és csak tartalmat kért. Emiatt a korábbi motor korlátjai ugyanúgy megmaradtak, így továbbra is tudna jó 30-40%-ot hozni a DX12, ahogy azt korábban ígérték, csak sosem adták ki.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#30369
üzenetére
Elkepeszto a 970 de az 1080 sem kutya, a vega meg...
-
Petykemano
veterán
válasz
huskydog17
#30369
üzenetére
Aggasztó...
-
Balazs_
senior tag
válasz
huskydog17
#30193
üzenetére
Ó dehogynincs pénz probléma. Az ARK-ot fejlesztő cég egyik alapítója miatt beperelték a céget (elvileg egy ideig nem dolgozhatott volna más játékon, de az ARK-kal csak megtette), a peren kívüli megegyezés meg $40 millióba fájt nekik, többek közt ezért is lett kiadva még early access alatt az első kiegészítő $20-os áron.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17
#30193
üzenetére
Caffeine lesz az..... Az tény hogy az ARK egy mocsok mod elcseszett cucc,de nem kéne összevetni sebesség téren egy 2x2-es zárt terekben játszódó cső fps-el egy Open World game-et. Az open World-be csöppet többet kell számolni a rendszernek....
Nem támadásból meg rosszindulatból mondom csak egy ferrarit ne vessünk össze egy trabannttal csak azért mert mind a kettőnek 4 kereke van...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30193
üzenetére
Annyi van, amit mondtak a HPG-n, de az nem konzolos mérés.
Csak azoknak egyszerű, akik a 4.7-es RHI-t használtak. Ezalatt igen komoly munka lehet a váltás. Ezért nen kapcsolgatják be a támogatást a régi UE4 játékokra. Annak a checkboxnak feltételei vannak.
A Caffeine modernebb RHI-n kezdett, neki egyszerű voltMint írtam, muszáj átírni a konzolokra, mert az UE4 az Xbox One és a PS4 támogatását egy későbbi RHI-ben vezette be.
Szerintem a Switch támogatása jelen formában nem megoldható. Ahhoz mindenképpen egy teljes engine update kell. Azt bevállalva még realitás is lehet egy Switch port, de komoly munka lenne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30190
üzenetére
Nem lehet lemérni, mert régi az ARK PC-s portja által használt leképező. Olyannyira, hogy akkor még a konzolokat nem is támogatta a motor. Azt alakítják folyamatosan és a motor más részeit cserélgetik a moddolhatóság miatt. Viszont a leképezőhöz nem nyúltak már lassan két éve, mert sok galibát okoz, és át kellene alakítani rengeteg dolgot miatta, amire se idő, se pénz. Ezért sem lett a beígért DX12-ből semmi, mert arra akarták cserélni a felhasznált RHI-t, csak közben kiderült, hogy nem lehet, ugyanis az UE4 annyira átalakult a DX12 támogatással, hogy nem lehetett egy szimpla pipával DX12-síteni, igen komoly munka kellene hozzá.
Xboxon és PS4-en csak azért fut, mert a Microsoft és a Sony átírta, hogy egyáltalán támogassa a gépeket. A Microsoftnak azért volt egyszerűbb a dolga, mert nekik van egy saját UE4 verziójuk, így sok kódot tudtak abból átemelni. Ha szimplán ráengednéd a PC-s ARK leképezőjét a két konzolra, akkor az meg sem nyikkanna rajtuk, annyira régi. Nem léteztek még ezek a gépek, amikor az érintett RHI-t elkezdte kidolgozni az Epic. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30188
üzenetére
Dehogynem gyorsabb. Azért kapta meg, mert kellett hozzá, hogy egyáltalán értékelhető sebességgel fusson a játék. Gyárival jó ha meglenne a 15-20 fps.
A virtuális memória ahhoz kell, hogy az OS kezelje a memóriát, mert az ARK motorja olyan régi, hogy nincs felkészítve arra, hogy közvetlenül kezelje azt, illetve nem elég az 5-6 GB közötti memória a futtatáshoz. Amikor elkezdték a játékot tervezni, akkor nem multiplatform projektként láttak hozzá, hanem PC-sként. Innen konzolra portolni két lehetőség van. Elfogadják, hogy szarul fog futni, vagy nulláról újrakezdik. Na most mi egy olyan stúdióról beszélünk, akik konkrétan alpha készültségi szinten adták ki a játékot PC-re is, mert elfogyott a pénz.
A fix hardver abból nyeri a hatékonyságát, hogy nem az OS kezel sok mindent, hanem maga az alkalmazás. Ha ezzel nem él a program, akkor a konzol előnye semmis. Ez független az API-tól.
A Microsoft és a Sony a közvetett memóriaelérést leginkább a pici indie címeknek szánja, ahol igazából mindegy, hogy az OS hatalmas többletterheléssel kezeli a hardvert, mert alig csinál valamit a program. Az AAA projektek szinte kivétel nélkül a közvetlen memóriaelérést használják. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30184
üzenetére
Megkapta, de PC-hez, egészen konkrétan sok memóriához vannak tervezve az assettek. Ezekkel nagyon nehéz mit kezdeni. Emiatt mindegyik konzolon virtuális memóriával fut a játék, holott az AAA játékoknál egyáltalán nem ez a jellemző. Ezt a módot leginkább az indie játékok választják.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30147
üzenetére
High-Performance Graphics. Egy rendezvény volt, ahol Tim tartott egy előadást.
[link] - Itt fog megjelenni, amint engedélyt adtak rá. Lassan kerülnek fel az anyagok. Elvileg a keynote Q&A session is felkerül, ott volt erről szó.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#30065
üzenetére
A HPG-n volt róla szó, hogy a Microsoft UE4 verziója jó 50-60%-kal gyorsabb, mint az alap UE4. Ez ilyen nagy átlag. Bizonyos körülmények között kisebb a különbség, de esetenként akár két és félszeres is. Az ARK-ba ebből a verzióból emelték át az optimalizálást.
Ettől még a Vulkanon futó Linux verzió gyorsabb.
Egyáltalán nem volt katasztrófa. A Quantum Break azzal küzdött, hogy a legtöbb DX12-es játékkal ellentétben a fejlesztők nem hagyományos bindinget használtak, hanem elsőként rámentek a bindlessre. Azt sajnos nem tudták, hogy ilyen körülmények között nem működik az NV D3D12-es implementációja. Viszont AMD-n és Intelen jó volt a kód. Igazából már NV-n sem olyan katasztrofális, mivel azóta javult a meghajtó, de a régi implementációval tényleg nagyon szar volt. Ezért viszont nem a Remedy a felelős, ők csak jóhiszeműen kihasználták a D3D12 egyik fő újítását, bízva abban, hogy a piacon lévő hardverek hatékonyak vele.
A Steam verzió azért kapott DX11-et, mert az NV kérésére visszatértek az eredeti motorstruktúrára, mivel a GeForce egyszerűen nem alkalmas ezekre a modernebb bekötésekre. Emellett utólag kiderült, hogy a Steam verziónál minden gyártó külön paraméterezhette az effekteket, hogy ebből se legyen gond. Ezért van nagy különbség a képminőségben az egyes hardverek között.
Az meg, hogy szebben futott relatív. Intelen és AMD-n még mindig a D3D12-es verzió a jobb. Esetenként jelentősen.
Az nagyon tipikus egyébként, hogy a GeForce architektúráknak egyszerűen nem fekszik a bindless, illetve az a fajta motorstruktúra, amivel ez elérhető, mivel lezárja a hardverbe épített összes fast pathokat. Az Intel és az AMD architektúrák viszont pont erre vannak tervezve, memóriaalapú rendszerként működnek (az Intel ezt csak brute force-ból emulálja, de kétmillió slot van beépítve tehát az eredmény ugyanaz) kevés fast path, és kigyúrt általános pathok. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#29988
üzenetére
A konzolok lockolva van a frame rate. Méghozzá azért, mert az Xbox One stabilan annyit tud Dirext3D 11.x API-val, amin fut a játék. Minden erősebb konzolon ehhez van állítva a sebesség, akkor is, ha sokkal erősebb a gép. A grafikai skálázás is limitált, mert 2012-es a motor. Nem volt elég idő a régi motor leváltására. Emiatt elég kopottas a grafika, de úgysem ez számít.
-
Balazs_
senior tag
válasz
huskydog17
#29988
üzenetére
Én highest grafikai beállításon nyomtam, iszonyat hangulatos, előrendelés is lesz belőle, viszont tényleg régebbi hatású a játék. Nem csúnya, habár egy Crysis azért szebb nála, viszont simán rávágnám, hogy ez ~2012-es szint. Viszont a fények marha jól meg lettek csinálva.
PS4 Pro és Xbox One X valószínű futtathatná magasabb FPS-sel, de multis játékoknál nem lehet eltérő FPS a konzolok közt. (Mármint Xbox One - Slim - X és PS4 - Slim - Pro.)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#29980
üzenetére
Konzolokon is a legmagasabb szintű eléréssel fut. Eredetileg nem ezt a motort használta volna a második rész, de végül nem cserélték le, mert nagyobb probléma volt a tartalom hatékony tervezése. Viszont ezt a motort eredetileg a PS3 és az Xbox 360 limitjeire tervezték, így sosem kapta meg az újabb explicit API-k támogatását. Ezért is fut nagyon jól mindenen, mert technikailag egy prev-gen játék.
-
Shing
őstag
válasz
huskydog17
#29980
üzenetére
Bitch please. Egy 8 éves, akkor is csak középkategóriába szánt HD5770 simán hozza a játszható szintet low/HD-ban
[link]
(Mondjuk a Film Grain+CA-t nem tudom miért kellett bent hagyni, de annyi talán nem eszik sokat, csak pont semmi értelmük) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#29946
üzenetére
Érdemes a Windows Store verziót tesztelni. Az sokkal gyorsabban fut, mivel az az Xbox One direkt portja. A Steam verzió nem kapta meg ennek az optimalizálásait, mert a Microsoft az UE módosításait csak a saját boltjába kerülő verzióhoz engedte használni.
-
válasz
huskydog17
#29931
üzenetére
Van olyan amiben nem?

-
#45997568
törölt tag
válasz
huskydog17
#29931
üzenetére
Nem haboru ez h uralni kelljen barmit is

A jatek jol lett optimalizalva, 4-5 eves vasakon is jatszhato.
-
VTom
veterán
válasz
huskydog17
#29912
üzenetére
Ez elég soványka így, pláne ha a fogyasztást is mellé tesszük.

Az 56-os még jó vétel lehet, ha vlaki 2-3 évre tervez kártyát fullHD-re, akkor mindenképpen jobb választás, mint a 1070 (persze megint csak a fogyasztás kérdése ugye..)Kíváncsian várom, hogy jövőre hova kerül a palettána Vega, ha megjönnek a Volta kártyák.
Gyanítom, hogy még az újítások bekapcsolásával is kb. ugyanez lesz a helyzet, vagy még rosszabb. És azoknak a nagy részét már a Volták is tudni fogják. -
válasz
huskydog17
#29912
üzenetére
Szerencsére a pirosak ismét csak túl voltak hypolva..

-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#29906
üzenetére
Miert volt hamis a marketing?
-
#45185024
törölt tag
válasz
huskydog17
#29447
üzenetére
Ezt hívják technológiának
Kezelni kell azt a sok egységet.
Hű ha ezen a tesztel lenne Vega ááá.... -
válasz
huskydog17
#29384
üzenetére
kicsit lehetne még kalapálni rajta. pl. hogy egynél több cpu magot utilizáljon, meg hogy a chromatic aberration ne okozzon blurt. legszívesebben felgyújtanám, aki kitalálta, hogy ezt az effektet válogatás nélkül végig kell tolni mindenen.
ja és az sem ártana, ha ez meg a többi szarjuk (motion blur) legalább a guin kikapcsolható legyen. szerencsére iniből le lehet tiltani. -
Petykemano
veterán
válasz
huskydog17
#29384
üzenetére
Miről beszélsz? Az amd pokolian lekaszabolja az alatta levő kártyákat.
-
.LnB
titán
válasz
huskydog17
#29305
üzenetére
Remélem nem olyan lesz mint a Ryzen-es teszt.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17
#29074
üzenetére
Azért be lehet lőni az első részt is úgy hogy a 980Ti-vel is csak 3x fps-t megy. Szóval tudja zabálni a gépet rendesen ha akarja az ember.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#28721
üzenetére
Szerintem engedjétek el a kollegát nála egészen másképp viselkedett az az kártya mint az userek 99%-ánál.
-
#00137984
törölt tag
válasz
huskydog17
#28715
üzenetére
Tökéletesség lehet igen csalóka, mert hogy nálam is megvolt néha a 60 FPS... csak erőssen ingadozott fel-le, mint papucs orrán pamutbojt.
Erőssen beállitásfüggő volt, hogy némelyik játékkal nyugodtan le tudjak ülni játszani. Most kényelmesen beállitom a High-Very High beállitást, és utána csak az elmosodást csökkentem vagy kapcsolom ki (...mert zavar). Simán mennek a játékok az Nvidian, persze az árához viszonyitottan a magasabb minőségi szinten. A gond ott volt az RX 470-en, hogy az alacsonyabb minőségi szintet sem szolgálta ki maradéktalanul. Alább meg csak a konzolok látványvilága van, amire egy ilyen kártya szinte már túlzó pazarlás. Arra egy GTX 1050ti vagy egy GTX 1060 3GB-os videókártya elég lett volna. Erre többen utaltak is.
A konzolok viszont erősődtek időközben, és még ebben az évben megjelenő játékok egy látványban kielégitőbb szintet fognak nyújtani. Ez a PC-n sokba fog kerülni, mert a hardverek erőforrását jobban igénybeveszi az új konzolokat meghaladó látvány és a 60 FPS elérése. Kinek szive joga elhinni, hogy ezt egy RX 470 teljesiteni tudja. Szerintem meg nem, hamár nálam ezekkel a régi játékokkal sem boldogult igazán úgy ahogyan te leírtad. Nem elvárás a magas minőségi grafikai megjelenités, de közepes-vegyesen magas (egyáltalán nem ultra) beállitásokkal boldogulni kellett volna. Nem ezt tapasztaltam nálam, ezért elengedtem az RX 470-et egy drágább és magasabb teljesitményért, amit nem kaptam meg AMD oldalon. Rosszallásomnak hangot is adtam, mert ezért van a fórum. Elmondtam a videókártyámról a véleményem, majd mivel tovább romlottak a körülmények, ezért kellett váltanom. Ezért lett Nvidia, de ez sem rajtam állt. -
Raggie
őstag
válasz
huskydog17
#28625
üzenetére
Szerintem a "Track Mania" feliratot kell nézni, az ilyen kis felbontással is látható különbséget produkál.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#28620
üzenetére
NVIDIA 16xAF - AMD 16xAF

A teljesítmény preset azért nincs alapértelmezettre rakva, mert lehet, hogy segít a shimmeringen és a más problémás jelenségeken, de a fenti kép mutatja, hogy mit csinál a textúrákkal 16xAF esetén. Ezért használja az AMD a normál presetet alapértelmezetten, aztán ha nem jó, akkor állítsd át.
A helyzet az, hogy valahol mindenképpen kompromisszum lesz. Vagy a textúrák élessége nem lesz megfelelő, vagy a shimmering és a dithering pattern. Az NV szerint fontosabb az utóbbi kettő, így a textúrák élessége beáldozható, míg az AMD szerint az élesség a fontosabb, mert például a dithering patternre ma már van más orvosság, például beépítve a Dirt 4-be is advanced belnding beállítás alatt. Viszont megértik, hogy valakinek fontos a problémás jelenségekre való reakció, így erre is adnak egy beállítást a driverben.Azt mindenki döntse el maga, hogy kinek van igaza, de ez nem fekete-fehér dolog, ahogy azt sokan hiszik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#28618
üzenetére
Az súlyos, hogy egy fejlesztő ne ismerje a dithering pattern eljárás mellékhatását. Szóval a helyzet az, hogy ez nem hiba, nem lehet javítani, maximum segíteni rajta, de ez akkor is egy jelenség. Ha nem tetszik ez az eredmény, akkor be van építve a játékban egy alternatív megoldás, ami a dithering pattern helyett OIT-t használ. Ez advanced blending néven fut.
Esetleg használd a Radeon driveren belül a mintázatszűrésnél a teljesítmény opciót, ami ennek a jelenségnek (és a shimmeringnek) a minimalizálására van kialakítva. Az NV-n azért ilyen alapból, mert az alapértelmezett mintavételi szűrésük olyasmi, amilyen az AMD-nél a teljesítmény opció. Az AMD még kínál két extra beállítást más szűrési minőséggel. Ezek élesebb textúrákat eredményeznek, de ennek a mellékhatása, hogy egyre inkább előhozzák shimmering jelenséget és esetleg a dithering pattern eljárást jobban láthatóvá teszik.
Az advanced blending egyébként már elég jó ezeken az újabb GPU-kon, szóval érdemes eleve az OIT-t használni a dithering pattern helyett, és akkor utóbbi hiányában maga a jelenség sem jöhet elő.A jelenség egyébként számos játékban előfordul, amelyik dithering patternre építkezik az átlátszóság kezelése szempontjából. Például ilyen a Witcher 3, vagy a Two Worlds 2, de biztos van több is, csak ezekkel játszottam az utóbbi időben és ezek jutottak az eszembe. Mindegyiknél a "teljesítmény" mintázatszűrést használtam.
-
Dtomka
veterán
válasz
huskydog17
#28596
üzenetére
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#28598
üzenetére
De megvan ugyanez a jelenség minden hardveren, csak az NV-nél a driver alapból olyan mintázatszűrést használ, ami elmossa a textúrákat. Olyan mintázatszűrést, amilyen a Radeon Software alapértelmezettje nem tudsz beállítani, mert a WHQL képminőségtesztjéhez igazított szűrési profilt már nem tartalmaz a GeForce driver. Régen tartalmazott, csak a Microsoft ma már nem minősíti a meghajtókat a képminőség alapján, ezért kivették. Az AMD-nél azonban még mindig a Microsoft ajánlásai az alapértelmezettek, és a felhasználó számára a többi profik opcionális. Ha olyan szűrést szeretnél, amilyen az NV-é, akkor kapcsold át a mintázatszűrési profilt a "teljesítmény" opcióra. Műhelytitok, hogy a "magas" opció az Intel szűrési minőségéhez van igazítva.

-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#28596
üzenetére
Az nem hiba, hanem a dithering jelenség. Az MSAA segít rajta, de nem tünteti el, esetleg a driverben a mintázatszűrés minőségét kell a normálról vagy a magasról a teljesítmény opcióra rakni, mert az van a dithering minimalizálására kalibrálva. Viszont ilyen formán a textúrák lesznek egy picit mosottabbak. Szóval ez egy vagy-vagy dolog. Az AMD azt csinálja, hogy a user eldöntheti, hogy milyen legyen a mintázatszűrés. Per game alapon érdemes beállítani, mert az egyik játéknak az egyik, míg a másiknak a másik a jó.
Ami egyébként eltünteti a ditheringet az az advanced blending bekapcsolása a játékon belül. Ez egy jóval fejlettebb OIT megoldás. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#28527
üzenetére
Nothing to see here. Nem az OpenGL számít, hanem ahogy használják. Valójában az OpenGL az nem egy, hanem több API, mert nem fogalmaz egyértelműen a szabvány, így az implementációk némileg eltérnek. Amiért az AMD így viselkedik az abból ered, hogy az ilyen free projekteket az NV nem igazán támogatja. Elhajtanak a picsába, mert nem tudnak pénzt lehúzni rólad. Emiatt amikor az optimalizálásra kerül a sor vannak az Intel és az AMD-nek az OpenGL-re vonatkozó ajánlásai azok, amiket lehet követni, mert az NV dokumentációi nem érhetők el publikusan. Na most ha az Intel és az AMD leírásai alapján írják a modifikációt, akkor annak ilyen hatása van az NV OpenGL implementációjára. Tisztán látszik, hogy a skálázódás NV-n nem működik jól. Miért is működne, amikor egy ingyenes modifikáció fejlesztője nem tud hozzáférni az NVIDIA dokumentációihoz, tehát senki sem mondja meg neki, hogy mi a jó a GeForce-nak és az NV OpenGL driverének.
-
Attix82
addikt
válasz
huskydog17
#28527
üzenetére
Elég gyenge grafika.
-
Yutani
nagyúr
válasz
huskydog17
#28527
üzenetére
Mekkora trollság már ez az engine...

-
Petykemano
veterán
válasz
huskydog17
#28177
üzenetére
Lehetséges, hogy nem gyártanak már annyit, hanem inkább ryzent, meg vegát
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#28181
üzenetére
Ez van ilyen ez a bitcoin, a nem letezo aranynal is dragabb bullshit. Xd
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#28177
üzenetére
Banyaszok megveszik mindet ajemdee meg hulyere keresi magat visszamennye!!
-
válasz
huskydog17
#28177
üzenetére
Pedig hogy keresi mindenki őket.... ja nem
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#28156
üzenetére
Nekem is gyorsult a gtx 1080 alatta, jelentősen megnövekedtek a minimum fps-ek.
-
válasz
huskydog17
#28152
üzenetére
Ennyivel megjelenés után igazából...

-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17
#27796
üzenetére
ezt én is meg tudom erősíteni. 7700k / 1080ti kombóval 4k-ban, ultrán, FXAA-val mindenhol stabil 60 fps. 3 óra játék után egyszer se láttam az fps számlálót 60 alá csúszni.
a patch előtt high preseten játszottam, de még úgy is beesett az fps ha sok autó volt a képernyőn, illetve ha a város közepén volt verseny. Most már ezekben a helyzetekben is stabil az fps. Bárcsak így adták volna ki!

-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#27796
üzenetére
Megnezem gtx 970 el mit alakit. Nem birta a max grafikat.
-
mcwolf79
veterán
válasz
huskydog17
#27779
üzenetére
Majd bánatunkban könnyes szemmel játszunk egy kicsit a Horizon Zero Down-nal vagy az Uncharted 4-gyel, hátha feledteti a fájdalmat, hogy csak 30 fps-sel megy a Prey

-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#27779
üzenetére
Nem veszünk konzolt. -
smkb
őstag
válasz
huskydog17
#27708
üzenetére
Jó erős Q1-et zártak. YtoY 50% al ugrott a Gaming részleg bevétele, úgyhogy a VGA eladások, főleg a magas profitúak düböröghettek, ami egy első negyedévhez képest elég impresszív. Tovább nőtt a profit hányad is. 500m usd profitot termeltek ki.... szó szerint fürdenek már a pénzben. Az még érdekesebb, hogy a bevétel YtoY 50%-os növekedése mellett a profit viszont 2.5% szerese az előző évi azonos időszakhoz képest. Mivel a Gaming továbbra is 53%-at adja a cég összbevételének (és még nőtt is a részesedése a teljes portfólión belül), jelzi, hogy mennyire brutálisan kifizetődő, és jó piac a pc dvga, és mennyire jól megéri ott jól szerepelni (az AMD konzolpiaci profitja ehhez képest vicc). A tavalyi rekord év után, az idei, ahogy írja is az anand, ilyen negyedéves kezdéssel, kirobbanóan erős lehet.
Jah... és még 82m usd osztalékot is fizettek ebben a negyedévben. Na ez az a pénzügyi tevékenység, amit AMD részvényesek max a Wikipediaban olvashatnak, mivel lassan 10 éve nincs profit, csak veszteség. Az ebben a negyedévben az NV által fizetett osztalék, emlékeim alapján, nagyobb, mint amennyi profitot úgy termelt az utóbbi 5-6 évben az AMD, ha csak a pozitív negyedéveket nézzük...
-
Yutani
nagyúr
válasz
huskydog17
#27708
üzenetére
Vajon honnan jött a 11% csökkenés az előző negyedévhez képest?
-
válasz
huskydog17
#27423
üzenetére
Köszi! Egyet értünk, hogy az ilyen kijelentésekkel óvatosabban kéne bánni, vagy odaírni, hogy bizonyos esetekben. Én magam részéről annak is örülni fogok, ha a Vega eléri átlagosan a GTX 1080Ti szintjét.

-
#45997568
törölt tag
válasz
huskydog17
#27423
üzenetére
Igaza van a Mesternek
Bar gondolom itt elsosorban a technologiai szintrol beszelunk, a teljesitmenyt meg majd meglatjuk ha megjelenik. -
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17
#27410
üzenetére
A vega max az 1070 est nyomja le. Foltozgatott furi ixx.
-
válasz
huskydog17
#27410
üzenetére
Ezt linkelnéd? Mármint hogy a PH szerint a Vega a Volta ellen megy, Pascal neki nem ellenfél.

-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#27252
üzenetére
Az a baj, hogy egy külön UE4 branchbe került. Ugyanígy van Hairworks, VXAO, Flame, Turbulence, és egy rakás eltérő branch az UE4-re. Az Epic nem engedi meg, hogy bármilyen külső gyártótól származó DRM bekerüljön a main branchbe, és ezáltal a DRM-hez kötött effekteket sem tudják ott szállítani. Ugyanez lesz ennek is a sorsa, mint a fenti sok másik, UE4-be DRM-mel integrált effektnek. A fejlesztők többsége nem kockáztatja meg, hogy nem hivatalosan supportált branchre menjenek, inkább nem érdekli őket az effekt.
Ennek akkor lenne igazán áttörő hatása, ha szimplán egy MIT-szerű licenc mellett felkerülne az effekt a GitHUB-ra, tehát nem úgy, hogy ott a forrás, de bele nem nyúlhatsz, mert a DRM a módosítást nem engedi lefutni, hanem úgy, hogy vidd a forrást, nincs DRM sem és integrált a main branchbe, hogy minél többen használhassák. Ilyen formában sajnos halottnak a csók.
Egyébként az jó hír, hogy a DRM-tól megszabadulhat egy GameWorks effekt. A HBAO-t már megkapta az Epic DRM nélkül, és láss csodát be is építették a main branchbe, de persze közben jelentősen átírták, így sokkal gyorsabban is fut.

-
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17
#27252
üzenetére
Gondolom DX12-őt akartál írni, mert a DX11 támogatás nem meglepő.
szerk.: Elsiklottam az első mondatod felett, így már érthető.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#27170
üzenetére
Új a memóriavezérlő, ettől lett egy új órajelállapot a memóriára, és új az UVD, olyan az egység, amiben vannak post-processhez dedikált fix-funkciós blokkok, így ezt a munkát már nem a shaderek csinálják. Ettől esik a fogyasztás. Az egész hardveres változás, mert az említett két blokkot kicserélték. Ezért nevezték el a lapkát Polaris 20-nak. Kapott még egy új AVFS módot is, amivel a gyári tuningos megoldások elmehetnek 1400 MHz körüli tempóra. Emiatt maga a TDP keret is megnőtt, hogy legyen mozgástér a gyári tuninghoz. Emellett ráoptimalizálták a lapkákat a Chillre. Röviden ennyi. Hosszabban majd a cikk első két oldalán.
-
válasz
huskydog17
#27170
üzenetére
DXVA-ra ez magyarázat lehet. A TPU-s tesztre nem, az a +30% fogyi eléggé brutál.

-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17
#27170
üzenetére
Azt szoftveresen meglehet oldani, egyes gyártóknak már tavaly is sikerült és nem kellett "új" széria hozzá: [link]
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17
#27159
üzenetére
"A Dagger of Xian Remake tényleg szép, azt mondjuk egyetlen ember csinálja UE4-el. " Jó lehet így élni ,hogy totál felesleges valami ennyire rettenetesen sok időt őlsz bele... Mert a SE úgy se engedi majd ,hogy legyen ebből bármi... Ahogy a többi cég se engedi hogy a szarjukat egy noname személy sokkal jobb formában adja ki INGYEN. De ha neki jól esik csinálja csak semmi értelme.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17
#27157
üzenetére
Brutálistól messze van. Meg kell nézni a friss gameplay trailert...
A szellemi értek ettől függetlenül kiváló ,hogy ha valóban két ember hozta össze.
Egy remakenek meg min ilyennek kéne lenni Tomb Raider the Dagger of Xian Remake (Mondjuk ezekkel csak az a baj ,hogy sosem készülnek el
) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#27108
üzenetére
Azért fényesebb az új verzió, mert háromszor több pontfényforrás van benne, mint az eredetiben. Az UE3-ban korlátozott volt a motornak a tudása, emiatt hiába akartak valamit dizájnolni a fejlesztők, el kellett fogadni, hogy technológiailag az UE3-nak megvannak a korlátjai, és emiatt van egy maximum fényforrásszám, aminél többet nem tudnak használni. Az új verzió már az UE4-gyel készült, aminek sokkal hatékonyabb a leképezője, így el tudnak helyezni benne lényegesen több pontfényforrást, vagyis megkapták a lehetőséget a dizájnnál, hogy olyanra tervezzék a játékot, amilyenre megálmodták eredetileg, csak 2011-ben technikailag kivitelezhetetlen volt.
Miért csináljanak különdizájnolt PC-s verziót. Alig lesz olyan ember PC-n, aki megveszi, mert ezen a piacon már kijátszotta, aki akarta. Örüljünk annak, hogy egyáltalán leportolták a remastert PC-re, mert azt is mondhatták volna, hogy elég az PS4-re és X1-re is.
Egyébként egyáltalán nem történt butítás. A motorváltással történtek változások a leképezőben. Több pontfényforrást lehet használni, tehát a dizájncsapatot most már a motor képességei nem korlátozzák annyira. Emellett persze újra kellett tervezni a textúrák egy részét, mert 4K-hoz igazították a PC-s verziót, aminél nem elég az a felbontás, amit eredetileg alkalmaztak. Annak a duplája kellett bizonyos textúrákra. De a lényeg az, hogy szám szerint mindenben növekedés történt. Semmiféle butításnak a jele nem látszódik. A korábbi hsz-ben le is írtam az első pár jelenetre. Az, hogy neked jobban tetszik az előző, egy szubjektív dolog. A fejlesztők ezzel nem tudnak mit kezdeni, ők egyszerűen beleraktak mindenből többet.
A legtöbb stúdió nem házon belül csinálja a textúrákat. A People Can Fly sem. Egyszerűen vannak erre szakosodott cégek, akiknél leadod, hogy mire van szükséges, és csinálnak jó pénzért neked textúrákat.Adrian Chmielarzzal sem lenne ez más. Azt látni kell, hogy az UE3-ról olyan UE4 verzióra váltottak, hogy a textúraformátum, amit használtak eddig, kompatibilis legyen. Ez gondolom egy nagyon fontos kritérium volt, mert nem akartak minden textúrát újracsináltatni, csak azokat, amelyeknél a nagyobb felbontásra a 4K felbontás miatt feltétlenül szükség volt. Így viszont persze én sem értem, hogy mi kerül ebben 50 dollárba, de a Gearbox egy kapzsi kiadó.
-
#45997568
törölt tag
válasz
huskydog17
#27108
üzenetére
Megnezve a video elso harmadat (!) a viz szine jobb az originalban, aztan valahogy hol az eredeti, hol a felujjitott "tetszett", bar egy eleve hanyadek sz@r-on ilyen keshegyre meno vitat folytatni

Az meg teljesen szubjektiv kinek mi tetszik, ha Abunak a zold viz tetszik a kek helyett (hullamzassal-habzassal), lelke rajta, remelem PH elkuldi majd nyaralni Zakynthos-ra, ott elmegy majd a roncs obol-be, uszik egyet ott is a vizben es egeszen biztos vagyok benne hogy a kek lesz utana a kedvenc vizszine. Nem feltetlen kellene meggyozni egymast arrol hogy kinek mi tetszik, egyeni ertekitelet jo dolog

A 9 a 10 bol meg legyen 8 a 10-bol csak mert(
, vagy inkabb 7, mert a hullo is velunk van), de inkabb fel (Abu, johetnek privatban Vega infok
, veled vagyunk
) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#27086
üzenetére
Ahogy nézem ez a játék tényleg újra lett dizájnolva. Ha ez történik, akkor elég sok tartalom cserére kerül, tehát nehéz összehasonlítani az előzővel, mert már nem az eredeti tartalom köszön vissza mondjuk egy új leképezővel.
A textúrák közötti különbség is csak ebből adódhat, mert méretben a legtöbb textúra felbontása a kétszeresére nőtt. Kérdés, hogy az új textúrákat ki készítette. Lehet, hogy nem ugyanannak a partnernek adták ki a munkát. Viszont ez nem technikai szintű dolog, hanem pusztán az új partner nem végez olyan jó munkát a rajzolás terén. Ettől még pusztán a számok mezején, tisztán technikai értelemben az új verzió mindegyik korábbi portnál jobb minőséget prezentál, egyszerűen mindenből több van. Innentől kezdve az egész egy dizájnkérdés. -
schawo
titán
válasz
huskydog17
#26956
üzenetére
Már csak a mihez képest a maradt üresen. A telefonos opengl es-hez képest.
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17
#26956
üzenetére
Érkező játèk van?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#26872
üzenetére
Nocsak. A DXIL köré húzott infrastruktúra kinyitja a kapukat? Végül is mind a DXIL, mind a SPIR-V nyílt forrású. A fordítók tehát szabadon felhasználhatók, így már csak egy DXIL->SPIR-V konverter kell. Nem elegáns, de tökéletesen működőképes. Gondolom a DX11-et is azért dobják el, hogy a D3BC-t kizárják a fejlesztésből.
-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17
#26872
üzenetére
azta! alig várom 2025-öt!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#26813
üzenetére
Vulkan támogatást kínál a jövőben: Epic, Unity, Crytek, Amazon, Valve, id Software, Croteam, Egosoft, Oxide, Silicon Studio, Rebellion, Fish Labs, meg az openszószos motorok fejlesztői.
-
schawo
titán
válasz
huskydog17
#26813
üzenetére
A vulkan ugyanannyira lesz népszerű, mint az opengl volt. Attól, hogy most más nevet kapott, nem lesz kelendőbb.
Asztalira ez egy szem Doom, és 3 régebbi játék viccből berakta techdemónak. Én próbáltam Taloson. Tényleg vicc. -30% átlag fps, -70-80% min fps. 5 percet nem foglalkoztak vele.
-
do3om
addikt
válasz
huskydog17
#26815
üzenetére
Úgy jött be hogy még azt sem tudtátok megjósolni hogy mi jön kizárólag DX12-re.
Szegény Abu mindig mellélőt még azzal is, a vulkán támogatást még nehezebb megjósolni de úgy látszik valakinek megy.
Attól hogy valami jó, meg van lehetőség a támogatására, semmi biztosíték nincs rá hogy ez megtörténik. Amire könnyebb kiadni a játékot arra már sokkal több az esély. -
do3om
addikt
válasz
huskydog17
#26813
üzenetére
A listádat átviheted a mobil topikba, a másik fele meg nincs.
Sok mindenre volt eddig is hogy támogathatja, de ez nem egyezik azzal hogy valóban támogatja e.
A másik meg hogy hogyan, megjelenéskor, esetleg pár hétre-hónapra rá, vagy egy évre.
A felsorolt enginekhez meg kb majd 1-1 játék ami PC-re érdekes. -
do3om
addikt
válasz
huskydog17
#26811
üzenetére
Mi az a nagyobb támogatás?
Van a Doom, meg a ....hmmm sorold már hátha neked jobban megy.Mielőtt elkezdenéd a jövőbelátást hogy mit vársz, az érdekel hogy mi az ami van.
Mert gyakran elhangzik itt hogy ez meg az majd csak DX12, meg lesz benne vulkán aztán sok a pofára esés és marad a dx11 meg egy kezdeti fos dx12, vulkán meg sehol.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Revolut
- Arc Raiders
- eBay-es kütyük kis pénzért
- HTPC (házimozi PC) topik
- Renault, Dacia topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- Jabra Speak2 75 MS Teams USB-bluetooth hangszóró
- AKCIÓ! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED és ÚJ - DELL Thunderbolt Dock WD22TB4 (210-BDTD)
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



de legalabb nem is gyorsak a vgai...






, vagy inkabb 7, mert a hullo is velunk van), de inkabb fel (Abu, johetnek privatban Vega infok

