-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddsteel
aktív tag
Nagyon régóta ez volt az első hibám, meglepett. Szeretem egyébként a Curve-öt, és mivel egy 4 tagú család szinte teljes pénzforgalmát ezen bonyolítom, a régebbi sok kp felvételnél azért nyertem valamit, hogy nem kellett fizetnem semmit érte. De ez most nagyon kellemetlen hiba volt, nem tudom, mi ett volna, ha nincs 150E szabad pénzem épp a számlán, simán előfordul azért olyan.
-
zerodot
aktív tag
-
TrollBalint
addikt
Ha a Curve-ben a Revolut kártyát euróra állítód, akkor a Revolutot euróban fogja terhelni, tehát elsődlegesen az euró zsebből próbál levonni. Ami neked pont jó, ha jól értem

Revolutnál ez nem készpénz felvétel, hanem ugyanúgy jelenik meg, mintha fizetnél valahol Curve-vel (és a revolut kártya lenne mögötte) -
TrollBalint
addikt
Egyet értek veled, és szerintem se feltétlen jó ez a módszer, nem tudom hogy működik, találgatni lehet, de nem sok értelmét látom. Ezzel vagy együtt lehet élni, vagy elkerülni. ha biztosra (biztosabbra ) akarsz menni, akkor nem érintéssel fizetsz. Én mindig a Curve-vel fizetek, és 15-ből 14x ugyanaz a kártya van mögötte, most volt évek óta először gondom.Mivel nem nagy összeg, kibírom, de nyilván egy 1,5 milliós terhelésnél nem így állnék hozzá, de azt lehet nem is így intézném

-
ACE-
addikt
Hát ja, ha ilyenen aggódsz akkor használd a saját kártyádat, bár az sem kizárt hogy azzal sem fog mindig minden egyből működni.
egyébként nekem online vásárlásnál már hosszú idők óta soha nem volt semmilyen elutasításom... Gpay-el sem nagyon, fizikaival nem mostanában fizettem. Ja és az én Curve kártyámat használja az asszony is, szóval napi 4-5 tranzakció van minimum, de inkább több.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Építő/felújító topik
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Yettel topik
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Milyen egeret válasszak?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új iPhone 17 PRO MAX Silver - Ezüst 256-512GGB Független 1év Apple G Azonnal átvehető.Deák
- HP ZBook Fury 15 G8 Garancia 2026.01.09.
- Xbox Wireless headset
- Samsung Galaxy S22 8/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1i - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
- LG 48B4 - 48" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Apple MacBook Air 13 M1 8GB 256GB magyar bill 1 év garancia
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



egyébként nekem online vásárlásnál már hosszú idők óta soha nem volt semmilyen elutasításom... Gpay-el sem nagyon, fizikaival nem mostanában fizettem. Ja és az én Curve kártyámat használja az asszony is, szóval napi 4-5 tranzakció van minimum, de inkább több.
pictigjis
