Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz Peaceliker #66340 üzenetére

    Fos idő volt, de ma délelőtt én is kimentem. Új helyet akartam keresni, végül 20 km-re a városhatártól meguntam a keresgélést és lehúzódtam egy dűlőútra. Még soha nem repültem szántóföld felett, sokkal nehezebb mint amilyennek tűnik, hiszen szinte nincsenek tereptárgyak amik körül lehetne repülni. A videó estére fent lesz.

    Megjárattam a Böszmét is, köszöni szépen még remekül van a sok kosz ellenére. :D

    Csalódtam a kék szaros hatótávjában viszont. El akartam menni egy térkép alapján 230 m-re lévő vadászleshez és pont mire odaértem elment a kép, sőt az irányítás is. ESC-csipogóval meglett persze, ott volt a les tövében. Az antennákon mindenképp variálnom kell, mert most meg a VTX antennavédőjét rántotta le az egyik prop (tegnapelőtt ugyanez volt az RX-szel). Épp szemezgetek a lengyelek weboldalának kínálatával, már csak azt kéne kitalálnom, hogy melyik és hogyan fér rá.

    Ja igen, ha már ott voltam, végeztem egy összehasonlító tesztet is. Semmiképp nem mondanám végsebesség tesztnek, hiszen a táv pontosan 50 méter volt (nem találtam más markáns tereptárgyakat a mérésre). Mindkét géppel lassú repülésből startoltam. Böszme az 50 méter végére hang alapján elérte a végsebességét és a szakaszátlaga 91 km/h (3x rámérve 1,98 másodperc). A kis szaros szakaszátlaga 131 km/h volt ugyanezen az 50 méteren (3x rámérve 1,37 másodperc). Azért akárhogy nézzük, mindkettő durva érték. Böszmét nagyobb távon már nem is merem kínozni, mert az akksik nem bírják az iramot, a Kék ezzel szemben még épphogy csak meglódult, messze volt a végsebességétől.

Új hozzászólás Aktív témák