Új hozzászólás Aktív témák

  • -NoVa-

    veterán

    válasz s4tch #113292 üzenetére

    2021 óta szép lassan tizedelte le az Apple music és az Amazon, a felhasználókat, hiszen ott az alapcsomagban járt a lossless streaming, ami a Tidalnál feláras volt. Az árcsökkentés 2023-ban indult lépés volt náluk, a kisebb régiókhoz, mint mi, egy év csúszással jutott el a csomagösszevonás. Azért csökkentettek, mert egy majdnem 1%-os piaci részesedésről 4 év alatt 0.5%-os piaci részesedésre csökkent az előfizetők száma, mindezt egy olyan időszakban, amikor a Spotify 32%-ról 36%-ra nőtt, az Apple duplázta az arányát, az Amazon Music a semmiből 24%-ra jött be, és még a régen Google Play Music néven futó Youtube Music is felmászott 6%-ról majdnem 7%-ra.

    Elég nagy befektetői pénzkivonás is megy a háttérben, mert nem néz ki jól a 2-3 millió előfizető egy 268 milliós Spotify előfizetői szám mellett... Pedig kár lenne érte. Mind az ajánló minősége, mind a GUI, működési stabilitás mellette szólna.

Új hozzászólás Aktív témák