Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr. Teddy

    őstag

    Sziasztok!
    Unalmas vagyok már a fényképezőgépemmel, tudom. Megint írtam az edigitalnak, hogy egy kicsit baszogassam őket. Lehet kicsit már közellenségként kezelnek, mert egy olyan levelemre, hogy "Ismét érdeklődnék a fényképezőgéppel kapcsolatban, mert mostanában már nagy szülségem volna egy működőképes gépre."
    Elég komoly válasz jött :)
    Elég hosszan elkezdte irogatni, hogy mi a szervizelés módja, hova kell vinnem, meg stb, amit mindenki tud, majd a végén betesz egy fals dumát:

    "a termék forgalmazója az Olympus Hungary Kft., az Ex** Di** Zrt a termék értékesítésében résztvevő kereskedő!
    A jegyzőkönyvben megfogalmazott igény- miszerint a készülék jóváírását kéri a szervíztől- a szakszervíz kompetenciája,
    pozitív elbírálása során pedig az árusító kötelessége azt érvényesíteni!
    Készülékét a fentiekben elsorolt menetnek megfelelően eljuttattuk a szakszervízbe, s várjuk a javítószolgálat visszajelzését!
    A törvényi előírások (néha nehezen értelmezhető) mellett természetesen igyekszünk önnek segíteni abban, hogy megfelelő -és működő- készülék tulajdonosa lehessen!"

    Mellesleg a kérdésemre választ nem is adtak, gondolom megint az van, hogy leadták a szervízbe, az olympus ül vagy 2-3 hetet a gépen, azt visszakapom javítva. Nem tudom minek keverik bele az Olympus hungary-t, semmi közöm hozzá. csak annyi hogy a garpapíron az is meg volt jelölve, hogy le lehet adni náluk is.
    Érdemes valami mókásat visszaírnom? :)

    Mod: Mellesleg ugye van az a szabály, hogy 3munkanapon belül meg kell mondaniuk konkrétan, hogy az általam kért igény szerint csinálják a gépet (ez esetben csere) vagy javítják, nem?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák