-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Unalmas vagyok már a fényképezőgépemmel, tudom. Megint írtam az edigitalnak, hogy egy kicsit baszogassam őket. Lehet kicsit már közellenségként kezelnek, mert egy olyan levelemre, hogy "Ismét érdeklődnék a fényképezőgéppel kapcsolatban, mert mostanában már nagy szülségem volna egy működőképes gépre."
Elég komoly válasz jött
Elég hosszan elkezdte irogatni, hogy mi a szervizelés módja, hova kell vinnem, meg stb, amit mindenki tud, majd a végén betesz egy fals dumát:"a termék forgalmazója az Olympus Hungary Kft., az Ex** Di** Zrt a termék értékesítésében résztvevő kereskedő!
A jegyzőkönyvben megfogalmazott igény- miszerint a készülék jóváírását kéri a szervíztől- a szakszervíz kompetenciája,
pozitív elbírálása során pedig az árusító kötelessége azt érvényesíteni!
Készülékét a fentiekben elsorolt menetnek megfelelően eljuttattuk a szakszervízbe, s várjuk a javítószolgálat visszajelzését!
A törvényi előírások (néha nehezen értelmezhető) mellett természetesen igyekszünk önnek segíteni abban, hogy megfelelő -és működő- készülék tulajdonosa lehessen!"Mellesleg a kérdésemre választ nem is adtak, gondolom megint az van, hogy leadták a szervízbe, az olympus ül vagy 2-3 hetet a gépen, azt visszakapom javítva. Nem tudom minek keverik bele az Olympus hungary-t, semmi közöm hozzá. csak annyi hogy a garpapíron az is meg volt jelölve, hogy le lehet adni náluk is.
Érdemes valami mókásat visszaírnom?Mod: Mellesleg ugye van az a szabály, hogy 3munkanapon belül meg kell mondaniuk konkrétan, hogy az általam kért igény szerint csinálják a gépet (ez esetben csere) vagy javítják, nem?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen