Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Gyuri27 #2984 üzenetére

    Ugyebár adott egyszer egy törvényi oldal, amit Ariadne le is írt.
    Másrészről pedig nálunk azért nem kell plusz pénzt fizetni, hogy addig, ameddig nem érkezik vissza adott esetben egy VGA a garcseréről, kapjon az ügyfél egy kártyát ideiglenesen. De ugyanez az eset majdnem mindennél. Igaz nem minden esetben és nem mindenkinek ajánlunk fel ilyen lehetőséget. Az, aki már eleve úgy jön be, hogy most azonnal, meg vágja a grimaszokat, azok nemigazán élveznek nálunk ilyen "előnyöket".

    A gyártóval egyáltalán nem levelezek, onnan indul, hogy olyan forráson keresztül vásárolunk, ami nem feketén került be az országba, adott esetben fordulhatok az itteni képviselethez, vagy az importőrhöz közvetlenül, illetve azon nagykerek, akikkel kapcsolatban állunk, képesek arra, hogy normális garanciával adják a termékeiket és normálisan garozzanak...akik pedig erre nem képesek, azok így jártak. Nem vásárolunk tőlük, max. olyan termékeket, amiket nem ők, hanem a gyártő helyi szervíze javít, illetve garoztat.

    Ariadne - a sokat emlegetett, sokak által "kedvelt" (nagy) nagykerrel megszüntettük az együttműködésünket, igaz lett az, amit korábban említettünk, nem számít, hogy ki mekkora összeget hagy ott hetente, azóta még csak nem is telefonálnak, hogy mi van velünk (igaz jeleztük, hogy a sorozatos problémák miatt, illetve, hogy azokra nem reagálnak semmit, nem áll szándékunkban semmit sem venni tőlük)

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák