Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz student #3326 üzenetére

    Na ez egy érdekes kérdés, én is épp most szembesültem vele. Az biztos, hogy én soha nem vennék másmilyet, mint kifejezetten magyar "garanciás", vagyis gyári garanciás és magyar jótállásos készüléket. Az "EU garancia" mint olyan ugyanis kissé bibis dolog, a Magyarországon kiskereskedelmi forgalomban eladott telefonokra ugyanis kötelező (!) az 1 év jótállás bruttó 10.000 Ft ár felett. Innentől fogva írhat rá amit akar, ez kötelező, csak a dolog másik oldala, hogy gond esetén ezt ki is kell csikarni belőle. Ami nem feltétlenül egyszerű...
    Gyanítom az "EU garancia" a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem a hivatalos márkaszerviz útjain keresztül hozták be, vagyis ha javítani, kell, vagy magadnak kell intézned, vagy ők küldözgetik Németországba meg mindenfele javíttatni, ami 2-3 hónapba is beletelik. A hivatalos magyar márkaszerviz mindenesetre undorral fogja visszautasítani, hogy ő nem foglalkozik vele.
    Rosszabb esetben teljesen feketén beszerzett cuccokról is lehet szó szerintem. Lehet túl gyanakvó vagyok, de mobilnál én mindent el tudok képzelni, ez egy olyan piac... :U De hátha egyszer megindul az, ami a számtech üzleteknél, ahogy a Bl*ef*sh és társai koppantak, milliárdos apeh tartozással, börtönre váró cégvezetőkkel...

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák