Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz Gyuri27 #3453 üzenetére

    Gyuri27 írta:
    Mert "ingyen" használtál valamit.

    Kifizette a vételárat, nem ingyen használta. Tönkre ment. A forgalmazó pedig se javítani, se cserélni nem tudta ugyanolyanra. Ennek a következménye, hogy vissza kell adnia a vételárat. Mert a fogyasztó annak anno azért fizette ki a vételárat, mert a forgalmazó azt ígérte neki, hogy X évig javítja, vagy cseréli, ha elromlik. A fogyasztónak az is megfelelt volna, ha kijavítják a terméket, meg az is, ha kap egy ugyanolyat, amilyenre szerződtek. Ellenben egyiket se kapta, úgyhogy a forgalmazó hibásan teljesített és a szavatossági/jótállási kötelezettségének sem tett eleget. Deeeee a fogyasztó legyen jó fej, mert illik asszisztálni a forgalmazó profitjához és menjen bele egy köztes megoldásba, amiről a szerződéskötéskor szó sem volt... :N Így könnyű "kereskedni", ezért van már minden számtechbolt se**én-száján egy másik számtechbolt. :P

Új hozzászólás Aktív témák