-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Gyuri27 #3453 üzenetére
Gyuri27 írta:
Mert "ingyen" használtál valamit.Kifizette a vételárat, nem ingyen használta. Tönkre ment. A forgalmazó pedig se javítani, se cserélni nem tudta ugyanolyanra. Ennek a következménye, hogy vissza kell adnia a vételárat. Mert a fogyasztó annak anno azért fizette ki a vételárat, mert a forgalmazó azt ígérte neki, hogy X évig javítja, vagy cseréli, ha elromlik. A fogyasztónak az is megfelelt volna, ha kijavítják a terméket, meg az is, ha kap egy ugyanolyat, amilyenre szerződtek. Ellenben egyiket se kapta, úgyhogy a forgalmazó hibásan teljesített és a szavatossági/jótállási kötelezettségének sem tett eleget. Deeeee a fogyasztó legyen jó fej, mert illik asszisztálni a forgalmazó profitjához és menjen bele egy köztes megoldásba, amiről a szerződéskötéskor szó sem volt...
Így könnyű "kereskedni", ezért van már minden számtechbolt se**én-száján egy másik számtechbolt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...