Új hozzászólás Aktív témák

  • madle

    őstag

    válasz HussarF #76461 üzenetére

    Valószínűleg ugyan ez, gyakorlatilag a teljes kép:

    -furcsa hang a motorból(bár nem olyan mint ami annyira súlyos lenne)
    -nem akartam a legrosszabbra gondolni egyből, ezért porlasztókkal kezdtem.
    -fémszilánkok voltak mindenben (magasnyomású szivattyú szétment)
    -felküldtem a Bosch-hoz Pestre, felújították mind a 6 porlasztót plusz a magasnyomású szivattyút.
    -üzemanyagrendszer tisztitás megvolt.

    Ez volt januárban, ezen már túl voltam. De az autót azóta nem használtam mert vártam egy EGR szelepre is ami most jött meg, végre meg volt minden.

    -amikor összeszereltük, pöccre szépen lindult, mind a 6 henger szépen ment, 1 perc után éles csikorgás és megszorult a picsába..
    -Valószínűleg a csapágy szorult rá a főtengelyre vagy valami csapágytörés. Majd kiderül ha szét lesz bontva.
    -most az van, hogy az itteni szerelőink fognak majd nekiugrani újra. Csak LandRovernél úgy szerelnek motort, hogy lekapják a kasztnit.... de itthon erre nem annyira van meg a technika, de valahogy meg fogják oldani, mert komolyabb helyzetet is rendbe tettek már, csak a technikát kell megtalálni, hogy kikapják a motort.

    Pesti LandRover szervíznél azzal kezdték hogy új motor bele 2,3M+ ÁFA... az nekem annyira nem fekszik igazából, ezért próbálom megoldani az itteni(nagyon jó és lelkiismeretes) szerelőinkkel.
    Tudom ez egy kurva nagy hiba, de maga az autó egy álom. Aki vezetett már LR-t az tudja miről beszélek. Légrugók is olyan gerinckímélőek hogy rossz szavam nem lehetne rá, ha nem lenne az elektronikai vezérlése egy szemét. De ez van, ezt az autót így kell szeretni. :)

Új hozzászólás Aktív témák