-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mandleee
tag
válasz tboy93 #104750 üzenetére
Egy hétig volt nálam pálya+BP télen (10-10km). Annyi változott nekem, hogy felment 0,1 decit, de nyilván azért jobban fölfelé húztam az átlagot.
Ha csak városozol, akkor nyugodtan számolhatsz annyit, de minden kocsi megkéri a magáét Pesten. Egyet nézz meg bátran, lehet tetszeni fog. -
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #104750 üzenetére
Háát nem az a típus amiből hegyekben áll hozzá miden és 2 Ft-ért utánad vágják de nem is tragikus a helyzet. Sok Legacy/Outback, Forester meg Impreza jön be kintről bontásra (főleg a gtk-s megkotlott dízelek) fb-os csoportokban pörög a dolog. Szóval van hozzá karosszéria elem ha kell vmi.
Multikormányt már én is néztem az enyémhez, az 30k lenne amiből lejön 10k ha leadom a meglévőt.
#nincsbennetarcsi
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Elektrosokk #104760 üzenetére
A Civic Type R nekem is kéne, csak annyi bajom van vele, hogy nehezen tudok kiszállni a nagyobb combtámasz miatt.
A bal lábam 2 nyílt törést is elszenvedett egy motorbalesetben, csak úgy tudok kiszállni az autókból, ha kifordulok balra és mindkét talpam a talajon van.
De mivel csak 20%-os az egészségkárosodás, nem kapok rokikártyát.Az i30N-nel nem volt ilyen gondom, meg a normál 1.5T Civic-kel sem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Elektrosokk
addikt
válasz tboldi #104761 üzenetére
nekem is nehézkes a kiszállás, de nekem a 200 cm feletti magasság miatt szóval némi képpen meg tudlak érteni. ami még tetszik a hondákban hogy tisztességesen tudnak forogni a motorok.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
tboldi
nagyúr
válasz Elektrosokk #104765 üzenetére
Én “csak” 194 vagyok. A Mazda MX-5 RF-ből szó szerint ki kellett másznom. A szélvédő kerete meg pont szemmagasságban van.
Ha szereted a pörgős Hondákat, akkor az L-szériás motorokat kerüld! Az én Jazzem is csak 6000-ig forog, de legalább nagyobb a löket, mint a furat, úgyhogy a csúcsnyomatékát már 2800-nál leadja.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Cicero #104764 üzenetére
Én még bicóval szoktam arra menni de inkább kikerülöm mint sem átmenjek rajta. Mondjuk ennyi erővel inkább legyen P+R belőle. Több parkolóhely és kevesebb drogos/prosti/szervkereskedő.
Más:
Ma újrakötöttem a kgfb-m (évfordulóra) azért szépen felment 8k-t az ár úgy hogy +1 bonust ugrottam. Bár nekem még benne van az adó is szóval ha tényleg eltörlik jan 1-től akkor jön vissza lóvé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz Tsebacsi #104746 üzenetére
Én Horvátországban vagyok lényegében.
Nem tudom, tegnap meg voltak hülyülve ez fix.
Tudtok oldalt ami mutatja hol lehet fizetni kártyával adott város éttermében?
Tavaly Zadarban szinte mindenhol ment, itt meg... szerencse, hogy volt euró nálam de amúgy csak kártyám van.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
ha valaki szereti a hogyan készül videókat, erre véletlen bukkantam rá, teljesen végigvezet a gyártósoron, a motor öntésétől kezdve, a szállításig:
dacia duster production[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Adott egy autó amely egy cég nevén van. Az eladó szerint ez esetben a törzskönyv nem kerül átadásra a vásárlónak. Valaki tudja hogyan működik cég esetén?
-
tboldi
nagyúr
válasz footy #104772 üzenetére
Közel voltam egyhez, de inkább más foglalkoztatott.
(Ez már a baleset után volt egy évvel, azért nincs rajtam rendes felszerelés.)
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #104771 üzenetére
Felhívnám a figyelmet pl. a gázteleszkópokos motorháztető rögzítésre. Ezt leginkább a prémium közeli márkáknál lehet(ett) látni.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
-
dj79
senior tag
válasz máyköl #104775 üzenetére
A törzskönyv tudomásom szerint csak akkor lehet passziválva (és ilyen esetekben tényleg nem adják oda), ha a cég tevékenységi körei között szerepel az autókereskedelem is.
A neppereknek így egyszerűbb. Ha megveszed az autót, majd küldenek újat a kormányhivataltól.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Klímatöltéssel kapcsolatban érdeklődtem néhány helyen, hogy milyen gázt és olajat használnak. Két cégnél érdekes választ kaptam;
cég A: "Olyat, ami a többi kocsiba is szokott menni."
cég B: "Gázból R134, olajból meg valami PAG. ... Hát, pontosan nem tudja PAG hányas, de van valami n száma."Ami kérdés maradt még; ha géppel leszívják és vákumolják töltés előtt, akkor olaj maradhat valahol a rendszerben? 17-18 ml olaj jött le, 50 ml friss olaj ment vissza. Ha jól tudom, akkor a gyári töltet 180 ml lenne. A szakember szerint volt még a rendszerben az olaj, így nem csak 50 ml lett benne töltés után.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #104779 üzenetére
Azt valahogy nem vette észre a renault
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
emelkedik az üzemanyag ára. itt az ideje
tankolnielektromos autót venni!I humbly and respectfully decline™
-
hurenzon
senior tag
Valaki járt már itt kerámia bevonat vagy más miatt?
[ Szerkesztve ]
-
mekker
őstag
ufó (nem saját)
[ Szerkesztve ]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
-v-
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Cicero #104790 üzenetére
Mintavételezés céljából van. Elvileg vissza kéne javítani a burkolatot utána de ez többnyire elmarad mert a kivitelező már átadta és leCarja, a birtokba vevő meg szimplán nem foglalkozik vele.
Az útépítők az alapozásnál spórolják meg az anyagot és/vagy a drága földmunkát. Ennek hatására a terheléstől megsüllyed az útpálya ahol aztán megáll a víz és paff így lesz a
chocapickátyú.Az út műszaki átvétele előtt a megrendelő bizonyos helyeken próbafúrást végez annak megállapítására, hogy a fedőréteg alatt lévő alapozás megfelelő-e. Ezt kontroll méréssel erősítik meg ezért van egymás után több lyuk. Ha ez az eredmény megfelelő átveszik az utat, ha nem akkor a kivitelezőnek vissza kell bontania és újra csinálja (plusz az ebből adódó késés miatt még kötbér is terheli).
Ezt úgy tudja kivédeni, hogy egy megfelelő összeget egy megfelelő helyre juttat... aztán véletlenül tudomására jut, hogy pontosan hol lesznek a próbafúrások és azon a kis szakaszon belead apait-anyait.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
A retegrend tobbnyire rendben van, tobbnyire a foldmuvet vagy az also alapreteget szoktak elnagyolni, rossz minosegu alapreteg/rosszul megvalasztott alapreteg.
A fagyvedo retegrol nem is beszelve, rossz a vizelvezetes, tomorites, akkor mar szar az egesz. Zuzotko alap (amiket sokszor latni kisebb-nagyobb utcak utepitesekor) utotomorodik es mar sullyed is. CKT-bol kihagyjak azt a keves cementet is ami kene hozza, ezt az egeszet meg rarakjak egy rossz alapra, es kesz a hullamvasut."Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
Itt vagyunk Bled, Bohinj környékén, gyönyörű utak és tájak mindenhol, 0 MX5 három nap alatt, az egyetlen roadster egy Boxster volt, de ebben az autós nihilben már ők is integettek, meg mi is, hogy végre valaki nyitott tetővel tolja.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #104797 üzenetére
Azt még nem, de egy fizetős erdei szerpentinen mentünk ma, az gyönyörű volt.
Tboy93: Melyik tavat? Sétáltunk a tavaknál is, de inkább a magasabb reszeken nyomultunk, pl. felmentünk a Vogelre (1920)
Same rules apply!