-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz Speeedfire #105501 üzenetére
Sokszor kibeszeltuk mar, de amperanal nincs valto es 0-rol max nyomatekot ad.
I humbly and respectfully decline™
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #105501 üzenetére
Sok a ferdítés, de ám ja, nem alapjáratról kell elrúgni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Magnum_ #105502 üzenetére
Attól még a 0-100 ugyan úgy érvényes rá. Teljesen mindegy, hogy 0-nál van a max Nm, vagy 2700-nál.
tomcsi23: Stabil 3000rpm + esp off.
Amilyen gumijaid vannak, ott még a tapadás is nagyon jó.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Integrale
veterán
Persze, csak sok múlik ez esetben rajtad, milyen gyorsan és hol váltasz stb. Saint csak rálép egy pedálra, és le sem száll róla, amíg le nem hagyott 1,5 autónyira.
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
válasz Speeedfire #105504 üzenetére
Ok. EQM is szeretne menni egyet, veled is gut, kovetkezore talira raszanok egy teljes toltest, ok? :-)
Integrale: igen. Ugy 90-ig. Utana hirtelen lepett el Tomcsi is.
Tokre kiprobalnek egy i3s-t. De kanyarodni nem mernek vele :-)))
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #105508 üzenetére
Ne telitankkal menjél a versenyre.
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz szőröscica #105507 üzenetére
Az mar beteg kategoria.
Az a 74x LE-s verza?
hany percig engedi fullgazon a rendszer?Speed: megeri kipakolni egy 30mp-es zako miatt
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #105510 üzenetére
Cserélj előtte olajat, légszűrőt, az is 1-2 lóerő és persze ne nyári melegben, hanem valami hűvősebb napon.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #105514 üzenetére
Na már csak egy type-r matrica kell, az mindig hoz még pár plusz lovat.
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #105516 üzenetére
///M ?
-
Integrale
veterán
-
Speeedfire
nagyúr
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Elektrosokk #105499 üzenetére
Hasonló történt tavaly velünk, csak hátulról.
Jöttünk haza, éppen Hegyeshalom után jártunk és egy buszt előztem. A türelmetlen BMW-s nem bírta megvárni, hogy kisoroljak a külső sávba és jobbról a busz és én közöttem bevágott mellém abban a pillanatban amikor már én is húztam jobbra a kormányt. Hát egy pillanatra a szar is megállt bennem, pár tíz centin múlott, hogy ne forgassam be.
Utólag visszagondolva kurvára megérdemelte volna, de ilyet nem kívánunk senkinek.Szóval Welcome to Hungary
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Atomgeszi
veterán
6-os automataval, tempomattal van valami vállalható kombi 1-1.2 között?
Autópályás 50-50 km, városban bevásárlás ilyenek.
Olyan kombit keresnék, aminek hátul a Csomagterajtonal egy síkban van a hátulja, nincs neki "válla". Nem tudom másképp elmagyarazni
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #105530 üzenetére
Vagy egy jó E61 525i, nem? Abban hatos a váltó biztos van ennyiért is már, a drágábbakkal sincs kevesebb gond úgyse
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz molnarpeter #105534 üzenetére
Az is "vállas". Vagy legalábbis szerintem arra gondolt.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Speeedfire #105535 üzenetére
-
brumi1024
veterán
Mustangokból egyébként miért van ilyen kevés itthon? Az utóbbi időben egészen sok M4-gyel találkoztam Pesten, Mustangból viszont alig van, pedig árban kényelmesen egy 330d (sőt 330i) alatt maradnak, és azért az 5.0 V8 az finom szerkezet. A fogyasztás nem jó érv, hisz a sokszorosa rámegy vételkor egy M240i-re pl a Mustanghoz képest. Hol a catch?
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #105537 üzenetére
Szerintem ott, hogy az M4 vásárlók zöme nem a vezetési élmény, hanem a pénzfitogtatás okán vesz M4-et itthon, és erre nem jöhet más szóba, csak német prémium.
GT86 is kevés van még a hasonló erejű hot-hatchekhez képest is, pedig az vezetési élményben többet ad.
Egy hasonló árú 4-essel már összemérni is kár, mert nincs hasonló árú 4-es. (egy 20d is drágább)[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #105531 üzenetére
Nem eszik az annyit.
En az STI-vel varosban is eljartam 10-13 literbol. Palyan folyamatos haladasnal (nyilvan nem uveghangon 240-el) siman lehet a 10-es atlagot hozni.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #105537 üzenetére
Szerintem még egész sok van, de ez nem releváns, mert a cégest minden nap látom, és Ford szerviz mellett vagyunk Nekem az árához képest olcsó hatású, beltér nem ad eleget. Amolyan "első sportautóm" hangulatú, belépő kategória, one trick pony, ami több éven át nem tartja fent az érdeklődésed, de polgári autó után élmény. Fogyasztás nem valami erős, és kicsi a tank, korlátozottan daily-able. Hétvégére szeretik bérelni.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #105542 üzenetére
Fogyasztás nem valami erős, és kicsi a tank, korlátozottan daily-able.
Azért naponta nem megyek 500km-t, hogy zavarjon a kis tank.
Pont a fogyasztásra írta Brumi, hogy amivel drágább egy 330i, abból tankolom 5 évig, és közben még a 330i is fogyasztana...
Egyébként hétköznapi használatra még az MX5 is simán élhető városban, nehogy már egy Mustang ne legyen az. Persze, fogyaszt, de egy 10+-os új coupénál ez legkevéssé sem szempont.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #105542 üzenetére
Erdekeseket irsz. De vegulis jol prezentaltad, miert nem veszik
-
kenny123
addikt
válasz bitpork #104440 üzenetére
Szia!
Most lesz majd esedékes a dolog, ma intezek időpontot. Utána hogy minden tuti jó legyen, írunk egy kölcsönadásit hogy semmibe ne lehessen belekötni.
Ha egyenesági rokon, akkor kb. milyen összegre kell számolni? Illetve az új forgalmit ott helyben átadják, vagy majd valamikor érkezik? Nem leszek otthon túl sokat, remélem 2-3 napba belefér az egész. Biztosítás pl. maradhat majd az én nevemen, vagy azzal is kell majd szórakozni?Köszi!
yo
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #105543 üzenetére
Ízlés kérdése, benzines átlaghoz képest is dupla gyakran lehet tankolni kb. Mondjuk nekem az 1.4 TDCI Fiesta 45 literes tankja is kicsi, kell az 1000 km körüli potenciális hatótáv a nyugodt élethez, viszont sokat is járok mindenfelé az országban. Nem a költség, hanem a nyűg, hogy megint meg kell állni
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #105548 üzenetére
Nem vagyok egy minden fűzfánál pisilő ember, de azért 3-400km-enként amúgy is jól esik megállni kicsit, szóval sose értettem ez az 1000km-es parát.
Mondjuk egy 1.4D Fiestának valóban az a legélvezetesebb tulajdonsága, hogy még mindig nem kell tankolni, szóval valahol megértelek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...