-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tacso
aktív tag
-
Sick Boy
őstag
Kedvenc autó no.1
Alfa 156
Bővebben: link
Hát, Alfa... gyönyörű formaterv, tökéletes kivitelezés, kivételes összeszereltség, méregdrága és fenntartani... na ezt inkább hagyjuk. Alfát szigorúan benzinmotorral! Ééélvezet...!
Kedvenc autó no.2
Opel Astra G Coupé
Bővebben: link
Gyönyörű autó. Komoolyan. És olyan gyönyörű, mégis el lehet bújni vele a forgalomban. 1.6 16V <- marha takarékos moci és húzós! Készült belőle 1.2-es is, de, ugye, német autó révén elég nehéz (1300-1400 KG), így ennek a motornak nehezére esik vinni ezt a súlyt...
Kedvenc autó no.3
Új Renault Laguna
Bővebben: link
Nagyon eltalált formaterv, gyönyörű autó! 1.9-es dCi motorral ideális lehet! Nagyon tetszik!
Kedvenc autó no.4
Renault Megane II
Bővebben: link
A halottaskocsi! 3-ajtósban iszonyú klassz dizájn. Kacsasegg (de nagyon kúúl), szintén 1.9 dCi mocival húz, mint az atom!
Kedvenc autó no.5
Fiat Multipla (régi)
Bővebben: link
Anno megbotránkoztatott mindenkit, de nekem már akkor is nagyon tetszett, így van ez ma is! Iszonyúan eltalált, egyedi dizájn, 6 teljesértékű ülés és minden kényelem, jó vezetési pozíció! 1.9 JTD motorral jól harmonizál a kaszni!
Kedvenc autó no.6
Citroen Xara Picasso
Bővebben: link
Sokan megbotránkoztak a Picasso szerintem ''végbélkúp'' dizájnján, nekem nagyon bejön, jó tágas fejtér, ideális vezetési pozíció! 2000-es HDi mocival király, igazi családi csoda! Nagyon jó!
Kedvenc autó no.7
Saab 9-3 Cabrio
Bővebben: link
A klasszikus nagyvállalati-felsővezetői, ill manager és hivatalnok-autó. Skandináv higgadtság, csúcstechnika, gyönyörű, de nem tolakodó, amolyan visszafogott formaterv. Rohadt jól néz ki. Erősebb benzinmotorral, vagy a konszerntárs FORD-dízellel ütős!
Kedvenc autó no.8
Citroen Xantia
Bővebben: link
Egy név a múltból... a Xara elődje a ''modern'' Citroenek első tagja a XZ után. Már az első generációs HDi dízellel is szerelték, ebből is a 2000-es nagyon jó és takarékos. Annyira tökéletes a forma és a megvalósítás, hogy gombot lehet rá varrni
Ezeket látom minden nap az utakon és folyik a nyálamPowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
jah, kockadizájn, légellenállási együttható = őőő, na erről inkább ne beszéljünk, zabál? de nem is akárhogyan, de a fííling, az érzés mindenért kárpótol...
itt van 1-2 ár
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
ezek mondjuk újak, amelyekbe már belepakoltak csomó mindent, én egy sima, fapados, sivatagiról álmodom...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
pweisz
senior tag
válasz Sick Boy #1106 üzenetére
Hát nekem ha terepjáró akkor csakis valami ilyesm: Bővebben: link
Egyébbként a LandRover Defenderen kívül nem is nagyon gyártanak igazi terepjárót nyugaton, jó kis autó. De én azért az orosz csodákra szavazok. -
RAM
őstag
válasz Sick Boy #1103 üzenetére
Az 1-re: Külsőre szép: ennyi.
A 2-re: ''1.6 16V <- marha takarékos moci és húzós!'' SZVSZ 10L/100km/Város nem olyan takarékos; nem a 8V-ra gondoltál? (Ja kupé, azt nem ismerem.)
A 3-ra: ''1.9-es dCi motorral ideális lehet'' Igen, és az autónál nagyon hirdetik a biztonságot.
4-5-re: Gáz: külső!
Citroent biztos nem vennék!
Saab Cabrio nem az igazi. Nagy szélzaj, GM alapok...Csak tisztán
-
Tacso
aktív tag
válasz Sick Boy #1103 üzenetére
Az Astrához elég (igaz kisebb kompromisszumokkal) az 1.2-es moci! Nekünk is ilyen van, igazi pörgős 16V-s motor-> pörgetni kell, csak 3500 tól él igazán egészen 5000-ig jól húz! Én nagyon szeretem, nem egy versenyautó, de mindennapi használatra elég...! Az autó önsúlya egyébként forgalmi szerint 1070 kg!!!
Szerk:Ja és keveset fogyaszt -> autópálya 130-140 végig 6,5L/100km!!!
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Sick Boy
őstag
szerintem a Fasztra sokkal jobban fogyaszt. Most ugye kijött az új Fasztra, egy ismerős csaj most vett G-set (ugye leárazás emiatt) és ahogy számolgatja, vegyesen 7,1-re jön ki neki
(1.6-os)
Saab szvsz nagyn jó, persze limo Saab több van (Parlament ilyeneket vesz), de szerintem nagyon jó kis konstrukció az, a GM alap meg nem gáz szerintem a GM jó kis kotsikat gyárt.
Szélzaj = hát valamit valamiértPowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
fene tuggya... Fasztrából biztosan min 1.4-eset vennék, F-Astrából is, nemhiába nem volt 1.4 alatti...
Hát, ha 3500-től jön élet a motorba, az egynes arányban nagyobb amortizációt feltételez szerintem (magyarán mondva hamarabb tönkre fog menni a motor -> szétpörgetés)
Nekünk egy 1.4-es Citroen ZX-ünk van, de esküre, normális körülmények között nem is pörgetem 2000 fölé, 1800-1900 környékén tökéletesen húz, nem erőlködik a motor, stb...
Persze, 1.4-es injektoros motor, csodákat nem kell tőle várni, 5-ösben 100-nál 3000 fölött van a fordulat és addigra a hangja is megjön...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Gismo
addikt
Nahh! Sick Boy listáján felindulva énis csinálok 1 ien listát csakis az új most kapható autókról!
Képet nemillesztek be!
Kedvenc autó No.1
Alfa Romeo 156 (Új)
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka: Sztem nagyon szépre sikeredett design! És a megbízhatósági statisztikában nem szerepel túl rossz helyen! Tehát az összeszerelési minőség nem olyan rossz! Motorokról nemtudok nyilatkozni, de szerintem egy 1.8-as TS már jól mehet a maga 140HP-jával!
Kedvenc autó No.2
Fiat Multipla (új)
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka:Sztem az átdesignolt orrész nagyon szép(a régi is tetszett)! A rendkívül kényelmes és tágas utastér, annak is egyedi kinézete van! Egyszerűen szép!
Az 1.9-es JTD jól húzhatja azt a nagy kasztnit!
Kedvenc autó No.3
Fiat Dobló Panoráma
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka:Itt is hasonló és más márkák által eddig megnem ismételt kényelem található a kocsiban! Az 1.9-es JTD motor ezt az autót is dinamikusan mozgatja!
Kedvenc autó No.4
Fiat Panda
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka: Ez már annyra nem kényelmes! Főleg mivel kb 180cm magas vagyok és nem férek el benne rendesen, csak full hátratolt ülésekkel, de akkor mögöttem nem fér el senki! De! Ez a kisautó már az 1.2-es benzinessel is elég fürgén és dinamikusan mozgatható! Barátságos, könnyen átlátható vidám belső tér jellemzi!
Tetszik!
Kedvenc autó No.5
Fiat Punto II és III (ráncfelvarrott)
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka: Mindennapos használatra nagyon olcsó, jó praktikus kis autó lehet! Ugyanakkor kényelmes, és formailag se utolsó! Az 1.4-es motor a sportos vezetési stílust kedvelők is jól érezhetik magukat benne! Olcsón és jó minőségben!
NEMKedvenc autó No.1
Renault Vel Satis
Tesztet nemtaláltam róla!
Bővebben: link
Oka: Rá kell nézni! Akinek tetszik, az legyen szíves ossza meg velem hogy miért is! Hátha nekem is megtetszik! A belsejük! Én úgyveszem észre, h a Renault olyan gyerekeknek való játszótér szerű belső teret gyárt minden autóba! Arról a hülye színű műanyagról nekem a játszótér jut az eszembe! Ez van! Jah! És az ára! 10 milla! SOK! -
Integra
titán
hujujujjjjjjj, ez már nagyon a mitsu alkonyának tűnik
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Tacso
aktív tag
Ezzel már úgy ellennék!!!
240LE, 310Nm-es nyomaték!
Már várom a megjelenést (2005. febr.?)
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Sick Boy
őstag
Barátomék most vettek egy 3000-es TurboDiesel VelSatist, fullextrásan, már várom, hogy meghajthassam!!! Váhh, de király lesz, ja automata váltós...
Látom Fiat-maniac vagy, én annyira nem szeretem, szerintem abszolút megbízhatatlanok a Fiatok, még a Stiloból is csak 20000-res szervízciklust tudtak kihozni, pedig zsír kis autó lenne... de az új Fasztra azért jobb nála, mert annak 30000 a szervízciklusa, szerintem ebből a szempontból jobban megéri ezt venni...
A Doblo Panorama nekem is bejövős, főleg a mostani. modernebb Fiat-motorokkal (dízel) ütős vétel! De a sima dobló, mint kisáruszállító sem utolsó (lást FoodExpressz kocsik mind Doblók)Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
-
Sick Boy
őstag
Gismo, hobizoli: sajnos a meghibásodási statisztikák és a gyári adatok nem csalnak...
Ugyanakkor meg a Fiatnak is vannak baromi eltalált modelljei, pölö a Tipo. Bazz 1000 éves fejlesztés, de a mai napig annyit látni, mint az állat, máig mennek, mint az igáslovak, a benzinesek és a dízelek egyaránt, na ez már valami...!
Persze, aki sokat megy, annak sem mindegy, persze, ha céges kocsi lenne és a cég állná a benzint/szervízt (pölö közép/felsővezető volnék), akkor én is a Fiat/Alfa vonalról választanék autót, nem égetném magamat japán kocsivalPowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Szervízigényes, basszus, szervízigényes... aki megengedheti magának, az vehet ilyen autót, olaszt meg franciát, de aki nem, annak Yaris való, meg Fasztra, mert igénytelen autók.
Persze, a kopó alkatrészek, meg olaj, stb... azokat értelemszerűen cserélni kell meghatáozott időnként, de nem mindegy szvsz, hogy milyen időközönként...
Nekünk egy baromi szervízigényes kocsink van, egy Citroen ZX, 15000 a szervízciklusa, valahol fentebb felsoroltam, hogy kivétel nélkül olasz utángyártott alkatrészekből mennyi volt a legútóbbi general service... botrány! Gyári alkatrészekkel kétszer ennyibe került volna... íme a lista...
Bővebben: link
egy költségérzékeny usernek (értsd: csóró) nem szabad ilyenbe beleugrania, bármilyen olcsó is, mert utána a gatyád rámegy... Júniusban vettük a kocsit, rögtön az elején volt egy 50 000 -es szervíz és most ez a fenti...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Don Vittorio
őstag
Nem baj. Tavasszal úgyis megveszem a 350z-t.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
a_tesz
Korrektor
mindenkinek a francia meg olasz autók a sláger? de mégis miért? de mielőtt a szarautólobbi teljesen győzelmi mámorba esne, jöjjön az én listám:
1. Subaru Impreza WRX STi
gyanítom,hogy ehhez nem sok kommentár kell.
2. Suzuki Swift
na ilyen van nekünk is, és a teljes megelégedettség amit velel kapcsolatban említeni tudok. bár nem egy versenyautó, pláne a literes, nem is kényelmes, de nem kell azon görcsölni, hogy otthagy-e az út szélén, ami sajnos nem mondható el minden új autóról.fater autószerelő ismerőse most váltott profilt, mert nem tudott megélni a suzuki szervízelésből.
3-4. Mazda6 és Honda S2000
ha vezettem volna már S2000est, valószínűleg előrébb lenne,mint a mazda, de a kis hatos annyira megnyert egy próbaút során, hogy nagyon bárcsak én is nyertem volna egyet. különben is jól néz ki, nagyon eltalálták a formáját. és ahogy kanyarodik, az valami nagyon jó. és kényelmes is, szerencsére nem franciásan fotelülés, hogy 10 centit süllyed a seggem alatt, mint a laguna, hanem tart is, de mégse egy darab deszkán ülök. remek.
5. Roadkill Ford Escortja
annyit tudok róla, hogy 1.6D és kék és nagyon régi, a többit majd a gazdája elmondja ha akarja, de az a gép egyszerűen istenkirály. persze csak ha Roadkill vezet
Integra, legalább te kitartasz. meg Roadkill. nektek legalább van fogalmatok az autókrólスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Roadkill
csendes tag
Na jó, akkor listázzunk. Ha nem baj, én nem feltétlenül újat írnék:
1: Mitsubishi Lancer EVO VI (nemtudom miért, de az az autó nagyon megofogott)
2: Honda Accord Type-S (ha raknak bele sportülést)
3: Mazda 6 (valamilyen sportverzióban)
4: Suzuki Swift Sedan 1.6 16V (mert könnyű, tuningolható, könnyű, áramvonalas, és leginkább könnyű!)
5: Opel Vectra A 2.0 (mert az utolsók egyike, amit még országútra gyártottak, és normális autókinézete van ha nem enne annyit, már rég ilyenem volna:/ )
[Szerkesztve]Az autó nem eszköz, hanem cél...
-
6745
csendes tag
1. Volvo S60
2. WV Phateon
3. Audi A3
4. Ford Escort
5. Ford Taunus
6. Willis
7. és ,hogy mondjak japánt is legyen mondjuk a Toyota Corolla : )najó akkor inkább a LandCruser -
Sick Boy
őstag
örülök, hogy sikerült új lendületet adnom a topicnak.
Ne menjünk át flame-be!
Mindenkinek más tetszik.
Ennyi, nem kell lefikázni, amit más szeret. ennyi.
Ami tetszik az újak közül:
Ami tetszik no.1 [új]
Peugeot 206 cc
Bővebben: link
+ Eltalált dizájn, kicsi, csajoknak ideális, könnyű vele parkolni, igazi hobbi/golfautó cabrio + coupé 2 in 1
- kicsi, leeresztett tetővel 0 pakolóhely, csak 2 ülés (a pótüléseket inkább hagyjuk...)
Ami tetszik no.2 [új]
Daewoo Kalos
Bővebben: link
+ Baromi olcsó, nagyon klasszul néz ki (tényleg!), a Daewoo első jól kinéző autója (szerintem), 1.4-es motorral épp elégséges
- 1.2-es motorral nagyon gyenge, nem modern motor, régi fejlesztés, fapados
Ami tetszik no.3 [új]
Kia Picanto
Bővebben: link
+ Kurva jól néz ki, olcsó, kicsi, igazi városi autó!
- kényelmetlen, nem modern motor.
Ami tetszik no.4 [új]
Opel Tigra TwinTop
Bővebben: link
+ Astra dizájn [biztosra mentek a fiúk], klassz motorok (főleg az 1.8-as benzines + automata váltó), igazi hobbiautó, csajok buknak rá, cabrio + coupé 2 in 1
...és, ami a régiek közül:
Ami tetszik no.1 [régi]
Régi Mini Cooper
Bővebben: link
+ Imádnivaló, kicsi, városi, legenda
- kicsi, veterán, szintén csak hobbiból!
Ami tetszik no.2 [régi]
Opel Rekord
Bővebben: link
+ nekem egy legenda, nagy, nagy motor
- nekem nincs
Ami tetszik no.3 [régi]
Opel Senator
Bővebben: link
+ hatalmas, batár, anyahajó, hatalmas motor, brutális, szarvas-szaggató hűtőmaszk
- fogyaszt, mint az atom
szerintem...
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
VelSatis...
Szerintem nagyon jó!
Valóban drága, dehát ez azért már talán súrolja a luxuskategória határait...!
Mert, valljuk be, sem ez, sem a VW Phaeton, sem a Citroen C5 és minden bűntársuk, ezek nem igazi luxusautók.
Luxusautó a Rolls Royce, vagy Bently, az luxusautó. Kézzel rakják össze a RR-okat, az autó minden egyes porcikája gondoskodó érintésekkel teli. Minden egyes darabját az autónak emberi kezek rakják össze (rakták)... a régiek... azok az iszonyatos 8-9 literes V8-asok... V12-esek, az elnyűhetetlen automata váltók, a jobbkormányok... mindennapi használattal 40 év alatt sem tudod kinyírni azt a váltót...! Minimális elektronika = nincs minek meghibásodnia.
Az újak már mások... ugye, meg kell már felelni valamilyen környezetvédelmi/biztonsági ésatöbbi követelménynek. Tele vannak elektronikával, stb...
Na és a figura a kocsi orrán... már nem azért, de nem venném jó néven, ha pont egy RR ütne el, tuttira felnyársalna a dísz az elején...
nah, abbahagyom az áradozást a luxusautókról...!
Szal, VelSatis.
Szeretem ezt az autót. A Renault minden újítása, technológiája, mérnöki bravúrja, minden benne van abban az autóban. Olyan részletekre is figyelnek... hihetetlen... pölö, a csomagtartó nyitógombja maga a Renault-embléma hátul, az billen, iszonyat jó! A részletek... az ördög a részletekben lakozik!
Csúcstechnika, űrállomás, amely belül van. A műszerfal végre nem ''vízesésszerű'' 90 fok, mint pölö a Volvokban.
Bővebben: link
A gombok nagyon sűrűn vannak, szerintem ez problémát jelenthet vezetés közben, szvsz túlságosan elvonja a figyelmet a vezetésről, ha meg akarsz nyomni egy gombot...
Az ülések többsörösen osztottak, minden rész külön állítható, memóriásak, 100%-ban magadhoz igazíthatod!
A hátsó utasok sem maradnak ki! Nekik is kijár az űrtechnika:
A legmodernebb Renault dCi és benzinmotorokkal szállítják, 2-2 van mindkettőből!
2000 ccm turbo [benzin] - [165 LE]
3500 ccm V6 - 24V [benzin] - [245 LE]
2200 ccm dCi [diesel] - [150 LE]
3000 ccm dCi [diesel] - [180 LE]
dízelek: központi befecskendezéses, köztes hűtős [intercooler], változó geometriájú turbófeltöltővel, iszonyatbrutális nyomatékkal, mégis nagyon jó fogyasztással!
Egyedi hűtőmaszk -> figyelemfelkeltés, és egyben meg is osztja az embereket, gondolom, Neked nem tetszik! Egyedi vágású lámpák, összetéveszthetetlen dizájn, az autó maga => anyahajó. Hatchback [csapotthátú]. Ez szokatlan az ilyen kategóriájú autók között
[a VelSatis kombi valóban nagyon csúnya... formátlan]
Az elképzelhető összes extra benne van... navigáció is!
Euro NCAP törésteszt: ***** [5 csillag - maximális]
Fő alapfelszereltségek:
• Oldallégzsákok elöl
• Függönylégzsákok
• ABS + vészfékrásegítõ rendszer
• Elektronikus keréknyomás ellenõrzõ rendszer
• Ködfényszórók elöl
• Elektromos ablakemelõk elõl és hátul, elõl becsípõdésgátlóval
• Renault kártya távirányítóval
• Mélységben és magasságban állítható kormányoszlop
• Sebességszabályozó és -korlátozó berendezés
• Automata kézifék
• Esõérzékelõs automata ablaktörlõ és fényérzékelõs világításautomatika
• Oldalanként szabályozható digitális klímaberendezés hátsó keringtetéssel
• Fémhatású dekoráció a mûszerfalon
• Bõrbevonatú kormány, bõrbevonatú sebességváltógombbal
• Komfort ülések integrált biztonsági övvel
• Könyöktámasz elõl és hátul, integrált rakodórekeszekkel
• Fedélzeti számítógép
• 4x15 W rádió + mono CD RDS
• Elektrokróm belsõ tükör
• Xenon-lámpák + fényszórómosók
• Elektromos ablakemelõk becsípõdésgátlóval elõl és hátul
• Renault kártya automatikus nyitással
• Parkolást segítõ berendezés
• Napfényrolók az oldalsó ablakokon és a csomagtérablakon
• Fedélzeti ellenõrzõ berendezés
• 18'' Villa d'Este könnyûfém keréktárcsák
• Elektromosan állítható, behajtható, fûthetõ, memóriás elektrokróm külsõ visszapillantó tükrök a karosszéria színében
• Fa dekoráció a mûszerfalon
• Memóriás vezetõülés
• Bõr üléshuzat választható színben
asszem most ennyit tudnék elmondani a VelSatis-ról, de majd még úgyis eszembe jut valami...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Type-R
őstag
Itt az idei felmérés:Bővebben: link
-
pweisz
senior tag
Escort 1.6 Disel, és a kisfityó kb a világon létező két olyan autó amire ha ingyen adnák is aztmondanám hogy nem kell, inkább visszaadom. Escort 1.6D-en tanultam vezetni, igaz széjel volt kopva, de iszonyú mennyire nem ment, retenetes. A kispollák meg méretei miatt nem tetszik.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz Roadkill #1130 üzenetére
japánban van belőle Type R, 2.0 DOHC i-VTEC 220le, LSD-vel és RECARO-val, persze itthon hiába könyörögnek érte hogy hozzák be, nem jön
egyébként nagyon ott van a Type S gyári sportulése szvsz
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Sick Boy
őstag
-
Type-R
őstag
''Az új Focus a raliversenyek mellett a túraautó-világbajnokságon is részt vesz, igaz egy privát csapat színeiben. A versenygépet azonban a Ford gyári tuningcége, a Team RS fejleszti, és egyfajta tanulmányautóként már december elején az Essen Motor Show-n látható lesz a prototípus, vélhetően azért, hogy a Hotfiel csapat mellett más magánistállók figyelmét is felkeltsék. A Focus WTCC, amely szokatlan módon az ötajtós Focuson alapul, egy kb. 270 lóerős kétliteres szívómotort és hatsebességes szekvenciális sebességváltót kap. A végleges versenygép ára kb. 200 ezer euró lesz, és állítólag már a 2005-ös szezonnyitóra elkészül, így hamar kiderülhet, hogy mire képes a BMW, az Alfa Romeo, a Seat és a Chevrolet autóival szemben. ''
Bővebben: link
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Politika
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...