-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz strike-force #798 üzenetére
mi lemostuk az rx8-at a hungaroringen.
kérdezd meg i_am-et, ők egy sima pédétádéivel verték oda
ja és ez is jobban eszi az olajat mint az otto motorok
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz _Volkovy_ #802 üzenetére
röviden azt jelenti hogy nem megy úgy mint azt az ember hiszi, nagyobb a csindaratta az autó körül mint amit tud.
főleg ha mellette kipróbálásra rögtön akad egy 350Z vagy S2000.
számomra egyértelmű csalódás volt, a régi RX-7 sokkal jobb...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
strike-force
őstag
a nissan 350z is egy jó nagy tuning-gép, legalábbis csomó helyen olvastam. 3500 V6 nissan motor van benne, ugye 280 LE. namost ehhez tudni kell, hogy leszabályoz 6500-nál és simán 8000ig lehetne pörgetni ezt is. tehát bazinagy tunig potenciál van benne, csak egy kicsit a motorelektronikához kellene hozzányúlni a japóknak....
esetleg még 1 (vagy neadjisten 2) 0.5-0.7 bar-os turbo és hopp 5-600 paci...
például ez ni
Bővebben: link
[Szerkesztve]R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
Integra
titán
válasz strike-force #810 üzenetére
ja, csak ahhoz kikell cserélni a blokkban a főtengelyt, hajtókart, dugattyút, gyűrűket és még egy pár darabot
a blokkról meg majd csak később fog kiderülni mennyire tartós.
de nekem is szimpi a verda, nagy kedvenc lesz a tuningosok körében...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz strike-force #810 üzenetére
3.2bar-os turbo kell abba.Az a biztos.
-
Bazsesz
őstag
válasz _Volkovy_ #795 üzenetére
Készülj fel! Mazda gyártott még egy 4 kamrás 2616ccm-es (4*654ccm) motort, ami 700 paci és 607 nm. Ja és 1991-ben
Bővebben: link
Keress rá a 26B-vel kezdődő sorra (alulról a 7.)
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Integra
titán
a wankel ilyen motor.
azért nem épít más ilyet mert a mazdáé minden jog.
ilyen egyszerű ez.
és nem mutatott eddig a mazda semmi különlegeset amivel több és jobb lenne mint az otto motorok. ráadásul a mechanikájából adodóan sokkal kényesebb a kopásra, ezért is a nagyobb és rendszeresebb olajfogyasztás.
amúgy meg ha annyira jó lenne akkor miért nem épít minden autójába a mazda wankelt?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
pweisz
senior tag
A Lada is csinál wankelt, bár asszem csak a pálya verseny autókba. Az oroszoknál az anyagminőséggel volt a gond, és a többi gyártónál is , ezt a mazdának valamelyest sikerült megoldani. Egy technikai nyalánkság az RX8, nekem formályan annyira nem jön be, de azért kéne. A Pdtdi-vel hol vertétek le dombnak fölfele?
-
a_tesz
Korrektor
az de nem úgy van. először is majdnem minden autógyár megvette a licenszet Dr.Felix Wankeltől, mert hatalmas potenciált láttak benne,és valahol igazuk is volt.csakhogy,nem számoltak azzal,hogy jó 60 évvel későbbi találmány,mint az Otto- vagy a Diesel-motor,és egyből ugyanolyan teljesítményt vártak volna tőle.ami bizony nagy felelőtlenség,mert az alatt az idő alatt sokat fejlődtek a motorok.ráadásul elég kifinomult techológiát igényelt a szerkezet,gondolok itt elsősorban a tömítések strapabíróságára.amikor aztán a 70es években az NSU bemutatta a Ro80-at, hát mindenkinek leesett az álla,kis túlzással a paraméterei alapján ma is megállná a helyét.meg is választották sebtiben az év autójának,ami már akkor is nagyon előnyös volt marketingszempontból.csakhogy a konstrukció motorikusan megbukott,nem voltak meg akkoriban a technikai feltételek,hogy megbízható wankeles autót gyártsanak.a mazdánál azonban máshogy gondolták.talán,mert japánok,és tudták,hogy ha valami lehetetlen,akkor ők majd megcsinálják be is mutatták a Cosmo Sport nevű verdát hetvenmittudoménhányban,és kezdetét vette az a folyamat,minek a végén itt van az RX-8.ami nem a legjobb,nem is a legszebb,mégis mindenképpen egyedi,és szerintem elismerésre méltó,akárcsak a Toyota Prius, vagy a szívem csücske,a Subaru Impreza.
totalcar szombaton?bazsó jól mondta,lehet akármilyen hifi a kocsiban,azért az STi kipufogója úgyis szebben szól
egyébként az összes japán gép szerintem rendben van,amiben több mint 100 ló van de egyébként,hogy ne menjünk messzire,az Integra mennyinél is adja le a max.lóerőt? 2500? nem kötekedésképpen,de a szívómotoroknak ez a nagy hátránya,hogy ha fajlagosan nagy lóerőt akarnak kihozni belőle,bizony pörgetni kell.dehát rendben van ez,nem kötekedni akarok.egyébként is a Wankel karaktere ilyen.a dízel meg büdös
na ez elég hosszúra sikerült,de remélem lejön a lényeg belőle.
MOD: ja a Lada Wankeles próbálkozása is dícséretre méltó,de olvastam egy régebbi Autó-Piacban,hogy 30 000-enként generál!ja és annyira nem is ladás projekt lehetett,mert a Volgákba is raktak ilyet,a KGBsek legnagyobb örömére.azzal nem lehetett semmi kilónyolcvannal szakítani...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
pweisz
senior tag
Bővebben: linkitt lehet olvasni a lada wankelről
-
Bazsesz
őstag
-
Integra
titán
velem nehéz kötekedni ilyen téren, nem véletlenül vagyok honda fanatic....
szóval nálam: rpm above all
az itr amúgy 9500-ba belehajszolható ha érdekel, és az S2000 is 9000-nél tilt gyárilag, de tuning esetén úgy van megoldva hogy szintén bele mehessen károsodás nélkül a 9500-ba rövid időre, mikor visszavált az ember.
én világéletemben lóerőből autóztam és nem nyomatékból, akinek olajkályha kell és arra veri, az rossz helyen jár nálam
nincsen viccesebb dolog mint amikor előtted megy egy 30 millás csoda dízel német verda, lepadlózza, és mint a gyárkémény elkezd füstölni
ez a nyomaték a lényeg dolog azért van, mert az ember global puhul és kényelmesedik el, szőrösödik a pöcse és nem mozog, tunyul el a vezetés közben is, mindinkább rábízza magát az elektronikára, de egy rohadt ellenkormányzást már képtelen megoldani ha arra kerülne a sor.
ez nagy motor és nagy nyomaték dolog szintén így alakul ki. kényelmes.
ennek ellenére a mai napig ha kemény autózásról van szó, mindenhol a hegyes rpm gépeket látni. és ez így van jól
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Digital
addikt
Találtam egy tesztet a BMW M5-ről!Bővebben: link Jó kis kocsi lehet,de a teszt végén érdekesnek találom az elektronika hibajelzéseit! 8250-et pörgő V10? Überbrutál!
[Szerkesztve]"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
B.Kox
tag
Auto motor und sport TV, E60 M5 teszt:Bővebben: link
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
_Volkovy_
nagyúr
Integra figyelmébe ajánlanám a Totalcar BMW E60 tesztjét.
-
Digital
addikt
válasz _Volkovy_ #839 üzenetére
Ma láttam Szegeden a Mérey utcában egy zsír új 745-ös bömbölőt,egy kapualjból jött ki egy LADA samara,hát totál ledörzsölte az oldalát! Szép fekete volt,uniós rendszámmal! Még a LADÁS csaj magyarázott a BMW_s f@szinak
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
Digital
addikt
Gusztustalanul agresszív! Bővebben: link
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
a_tesz
Korrektor
most nézem csak,fordulatszámos dolgot jobb lett volna strike-force-nak címezni,elnézést minden érintettől nem veled kell tehát vitáznom,hanem vele.
akkor úgy látom,téged is alaposan megfertőzött a benzingőz,nem is baj,így van ez jól a Hondák meg mindig is jó gépek voltak,kivéve talán a legutóbbi Civic sorozatot,a 3/5ajtósak elég európaira sikerültek,még a 4ajtós néz is ki valahogy,de a két generációval ezelőtti VTi,hát a mostaniak közelében sincsenek bár hallottam egy olyan Hondás nyilatkozatot,mely szerint a következő generációval megpróbálnak visszatérni a gyökerekhez.így legyen!
M5:hát igen,nem lehet rossz,azért van két dolog,ami nem tetszik benne,ami három:
1.)1830kg
2.)most őszintén:hogy néz ki?
3.)ez a szoftverhiba-mizéria...
mindazonáltal nem mondom,hogy nem kéne,de lehet az új Lotus Exige jobban bejönne...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
illusiON
őstag
szori a pofátlanságér, de ennyi hsz-t nem ovlasok el na szóval az egyik megabünti [L] www.trabant.hu[/L] és a másik, ami már komolyan a megabünti kocsi Bővebben: link és érdemes az alapoldalon is (mkiv.com) a videó archívumot megnézni, van pár szép videó a gyönyörűségről
( : no woman no cry : )
-
a_tesz
Korrektor
akkor utólagos engedelmeddel tőled idéztem
egyébként meg érdekes ez az új M5,most olvastam a Sport Autoban róla egy cikket,tök mást írnak,mint a totalcar.persze attól még jó lehetスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na későn kaptam észbe,már nem lehet módosítani.de ha már a Hondáról meg a dízelekről is szó volt,azért gondolom az új Honda dízelmoci azért gázolajos mivolta ellenére bejön,nem? ha másért nem is,legalább a H betű miatt
mondjuk nekem tetszett,ahogy úgy nyomatékból elindul,de lehet hogy csak azért,mert még nem ültem benzines turbósban.illetve egyben,de az majdnem dízel:saab 9000 2.0t automata váltóval.na az is mekkora egy hülyeség...azért van az embernek két keze,hogy az egyikkel telefonál,a másikkal meg váltスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hobizoli
nagyúr
Na es ha fustol egyet, akkor mi van....? Benzines is be tud fustolni nagy gaznal tok siman
Dizel legtobbszor akkor fustol be, amikor mar toltal retkes a legszurobetet es akkor nyomnak neki egy entert, meg a regebbieknel amikor ''ra van allitva'' az u.n.''fustcsavar''-ra
hobizolitöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Egérpad topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- 3D nyomtatott versenypályák