-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #123500 üzenetére
azért Budaörsről a Lajos utcába másfél óra alatt eljutni blfsznak kell lenni vagy épp bombát találtak és akkor minden IS áll Lurdy dettó, az még rövidebb kell legyen. tessék waze-t használni, az nem állít be a pályás dugóba a Tesconál, hanem lehoz ügyesen a kis utakra.
-
nagyúr
Nincs az a pénz hogy visszaüljek egy 2.5-3.0 alatti szívóba, nincs Ez az 1.5 pont az a kategória, ami már tetszik, ami megy ha akarom. Csipszel persze repülne de Vili tuti nekik dolgozik vagy benzinkutas, azért hajt, hogy növeljem a bankszámláját
Viszont pályázásra meg tényleg a 2.7-es dízel mercit sírom vissza, parádésan ment a tuningbox-al és 6 litert evett melléMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #123501 üzenetére
Ok akkor balfaszok vagyunk a waze-val együtt, mert azzal+ google -al szoktunk jönni
Volt már 25perc is, na mindegy, lehet Törökbálinttól szokott már dugó lenni a lényegen nem változtat, az első 130 km-re ugyanannyit kell számolnom, mint a maradék 15-20 km-re, hogy időben ott legyek.
Tsebacsi: tudod ez olyan érdekes, mert a kicsi szívó könyebb és könnyebben fel is pörög, így városban sokszor fürgébb, könnyebben megindul, mint a 2.5-3.0, az pont pályázni jó, de persze kinek mi.
a te autódba hol kezd tölteni a turbó és te milyen fordulatszám tartományban használod?
Már a golf 1,6 és i20 1,25 között is kijött, hogy sokkal mozgékonyabb az i20, pedig euro 6 1,25 75 ló szívó, de csak 980 kg, a golf 1,6 105 ló euro 3, de 1150-1200kg, persze 100km/h felett már egyértelműen a golf muzsikál jobban. A tipo a 6 sebességgel, meg mindenhol jobbnak érződik a golfnál (a menetkomfortról nem is beszélve)[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #123506 üzenetére
mondom, ha másfél óra volt, akkor ott valami issue volt, másfél óra alatt Dunakeszire hazaér a kollégám, pedig ott is a nullás és M2 környéke túrva van. egy óra a csúcsban reális lehet, nekem a Margit hídig kb 40 perc szokott lenni háztól házig (a pályát elérni 5 perc kb, de inkább bejövök újabban Őrmezőig a Repülőtéri úton)
volt már nekem is másfél órás utam, amikor kifelé a pályán baleset volt és nem lehetett már lemenni, meg hazafele, amikor bombát találtak az Erzsébet hídnál.
szóval nem azt mondom, hogy lehetetlen, csak nem az az általános -
-
nagyúr
válasz rbalint88 #123509 üzenetére
Jepp, másfél óra alatt szoktam megjárni az Érd-Angyalföld-Érd útvonalat hétköznap délelőttönként.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz bitpork #123510 üzenetére
Fene se emlékszik rá, de nem mai darab volt az biztos. Az öregemé volt a merci csak vezettem én is sokat plusz megkaptam 1-2x Bécsbe menet, vagy síeléskor. Szerintem ment az autóval együtt tovább.
Kisza: Nem hiszem hogy egy modernebb 2.5-3.0-es szívó (ilyen már nincs is amúgy max mazda) annyival szarabb lenne városban, vagy lassabban pörögne fel, mint egy 1.4-es... Plusz nyomatékból megoldja azt amit a kisköbcentis szívó csak lóerővel tud. Inkább a tömeg a lényeges, ott lehet előnyöd, de nem annyi ami városban igazából kijön.
Borzasztó beismerni de az a régi merci motor nagyon kedvelhető volt, alulról húz, mély hangja van, nem bántó mint egy benzines élesebb hangja (számomra persze). A Focus egészen máshogy megy, lineárisabban adja le az erőt, jóval kevesebb is ugye a 250nm mint a 400 (tuningboxal meg kitudja mennyi lehetett..).
De a merci mérete és tömege is jóval kényelmesebb. Városba mondjuk halál[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Magnum_ #123507 üzenetére
Muszáj dupláznom, lejárt az idő, de ha nekem abban kéne ülnöm, lehet (ism. LEHET!) hogy eret vágnék magamon Tudod jól hogy elegem volt a Civic 1.8-asából is, és ez egy hasonló motor (számok szerint ugyanaz).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #123513 üzenetére
az Opel motorok kevésbé pörgősre, inkább nyomatékosra vannak hangolva, így szerintem normál napi közlekedésre sokkal kevésbé fájna, mint a Civic.
Saint_: a tiédben is olyan a gázpedál, hogy ha egy pillanatra lepadlózod, akkor semmi nem történik? 1.2 és 1.6 G Astránál, valamint 1.6 Zafira A-nál is ilyen volt, az Agilára nem emlékszem kristálytisztán, de mintha az is döglöttre lett volna hangolva. de mintha nagynánám mondta volna anno, hogy a Splash versenyautó az Agilához képest (és gyanítom nem a 75 vs 86 ló számított, mert sose pörgette)
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #123514 üzenetére
Ezt sosem probaltam. De megnezem.
De tipikklasszik opel motor. Nagyon nyomatekos alul, kevesebbet kell visszavaltani, 1500tol huz, azaz ahol massal kettest huzol, itt maradhat 3. Fokozatban, 4000tol meg porog. Ilyen volt anno a 125lovas es a 100lovas 1.6os opel motorom is.
Anyu ujfajta 1.4ese nem ilyenViszont hianyzik az ampera fele azonnali brutal ero.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
stickermajom
addikt
Hazafelé volt jávorszarvas teszt light az M1-en. Szemben az épp előzésben lévő kamion (meh..) tetejéről 4-5 jégtábla levált és átrepült a mi belsőnkbe, éppenhogy ki tudtam kerülni. Szerencsére már elhaladtunk a külsőben lévő autó mellett, így volt helyem, de az tuti, hogy a frászt hoztam rájuk. TS860 és az autó jelesre vizsgázott..
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #123514 üzenetére
Zafirában volt 1.8, mellette a Civicben is 1.8. A Civic pörgösebb, élénkebb volt, de ha kellett az erő, vissza kellett váltani és nem szabadott forgatni. A Zafirával viszont el is lehetett indulni, nem akart kis gáz mellett folyamatosan lefulladni. Viszont magasabb fordulatszámnál már nem volt akkora tüzijáték. Mondjuk a Zafirában rövidebb váltó is volt.
-
Magnum_
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #123522 üzenetére
Kis elírás; "...
nem szabadott forgatni..." > Kellett forgatni (a Civicet) -
stickermajom
addikt
Délután nem csinálta már amúgy, könnyebben is indult. Remélem ~600 km elég volt neki, hogy feltöltődjön. 50Ah-s akksi van benne, lehető legkisebb gondolom, amit a gyárban találtak.
Viszont a LED mátrix még mindig egy csoda. A hétvégén szinte csak sötétben autóztam, nagyon nagy segítség.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #123521 üzenetére
Köszönöm, ezt nem tudtam
rbalint88: hát igen, annyit majdnem az 1,4 tipo-m os tud[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #123525 üzenetére
Erről jut eszembe: első emeletén lakom, ma reggel egy autó úgy jött be az udvarba, hogy a lakást telibe kivilágította. Biztos, hogy jól volt beállítva az utólagos xenon
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #123525 üzenetére
Bőven, annyi idő alatt egy sokkal nagyobbat is feltölt. Gyártók spórolnak az akksin ,nekem a gyári 47-es... ment is a levesbe.
Egy jó lámpa nagy áldás.
#nincsbennetarcsi
-
thefreeman
aktív tag
válasz BigBlackDog #123522 üzenetére
A Mazda 1.6 is ilyen a Skoda 1.6hoz képest. A Skoda alul nyomatékosabb, de a Mazda a magasabb tartományokban érezhetően jobban megy. Persze egy 1.6 szívó motornál szinte kár is nyomatékról beszélni.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
VILLANYAUTÓ ELÉRHETŐ ÁRON? A DACIA MÁR DOLGOZIK RAJTA
Kíváncsi leszek arra az elérhető árra, a 160 km az megint csak napi használatra elég helyben (a 160 az sose annyi)
Ez még igencsak jövő idő[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
sugarforce
addikt
válasz kisza25 #123531 üzenetére
Ez mind szep es jo, de az a 160km edeskeves. Jo persze arra, hogy varoson belul mozogj csak, arra pont jo, de azert ha mar befigyel egy-egy csalad latogatas(vagy hirtelen kozbejon valami es el kell ugrani valahova) 100+km-en, akkor mar boven keves az a kapacitas, csak ilyen esetekre meg melle tartani egy belsoegeseset luxus szerintem.
Remelem, hogy alakitanak meg ezen, mert ez nem szimpi, jo nem is tartanak pisztolyt senkinek a fejehez. -
Doki16
addikt
válasz kisza25 #123531 üzenetére
Ott van házon belül a jó technika. Renault Zoe. Ezzel kellene kezdeni valamit és normális legalább Megane szintű minőségbe belepakolni. De amíg 11 millióba kerül egy "Clio" addig nem nagyon látom értelmét.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #123531 üzenetére
Drága az akksi, ha nagyot tesznek bele felviszi az előállítási költséget meg amúgy is ki venné a konszernen belül nagyobb kapacitásút/drágábbat akkor... Szépen be van ez pozicionálva. Második autónak sztem tök oké.
BBD: Anno próbáltuk haver Fiatját, mentünk is egymás ellen. Punto 1.2i 16V 80 Le meg a Jazz 1.2i 8V 78 Le és a Jazz alul nyomatékosabb, cserébe felül a Punto jobban ment és nem hiszem, hogy azt a +2 ló számított volna annyit.
mod:
tboldi: Sima! Mehet vizsgázni a kicsike.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Második autónak napelemes ház mellé szerintem bármelyik villanyos okés. Nekem egy olyan elektromos kocsi kellene ami minőségben nem gáz és eléri ezt a 200-300km-es hatótávot. De ez egyelőre álom kategória. Túlzottan drága bármely belső égésű verzióhoz képest. Ezt a színvonalat már eltudnám viselni. A városban mászkáláshoz bőven elég az a 30-40km hatótáv, minden másra meg ott az ezer éves megbízható 1.8-as.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zsoleszkai
tag
válasz kisza25 #123531 üzenetére
Mondjuk ez a 160km-is csak labor körülmények között. A valóságban szerintem max 120km vagy kevesebb ha világítasz, fűtesz, hűtesz, ülésfűtés, multimédia. Városban pesten napi 20-25km-re biztos megfelelő bármilyen elektromos autó. Szvsz idehaza a nagyvároson kívül ha nincs garázs+töltő akkor használhatatlan az elektromos autó mint elsődleges mindenes.
/KneeBy/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #123538 üzenetére
Ismerősnek van egy generációval fiatalabb plugin HSD-je, agglomerációból ingázik be melóba és vissza (melóhelyen ingyen tölt) erre tökéletes és ha mégis leugrana/nál vele a Balcsira vagy akár tengerpartra az is sima ügy.
HSD-t én is néztem anno (ct200h) de az akkori (és mostani) felhasználási szokásom mellé nem ideális választás. Igazából ahhoz egy dízel lenne de azt nem szeretem, így maradt a szívóbenzin.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest