-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Tsebacsi #126445 üzenetére
Nekem is, bár most ami leginkább tetszik az a Giulia QV,
Ami meg tényleg jó lenne akár napi használatra egy 2.0 t, azt nem mostanában érném fel
EQMontoya: az 5 ajtós nekem jobban is tetszik, amióta gyerek van kell a hely, de kombi nem tetszett, ezért is lett 5 ajtós. Mondjuk ez is elég nagy
Ha csapatni akarok, akkor veszek majd egy motort, vagy valamit pályázni, van pár haver akik rendszerint járnak pályanapokra.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Tsebacsi #126452 üzenetére
Az i20 elött i30 sw-m volt (a skoda fabiam is kombi volt), amíg nem hagyom el az aszfaltozott utat és 2 autó széles az út, vagy nincs meredekből hirtelen lapos út addig jó. Van pár hely ahol a tipoval alig tudok megfordulni, az i30-al meg sokszor megszenvedtem többször le is értem vele, de ez magasabb és feszesebb, mint az i30 volt, még sehol nem értem le
Ezzel is jártam már Kishegyben, Polányban, Somogytúrban, Somogybabodon, Látrányban, Fonyódon földes, meredek, keskeny utakon, de sehol nem értem le és simán meg tudtam fordulni. Amúgy 2,5 fordulat a kormány koptól koppig, meg van citymód is.
Ja és a tipo kombi 20 centivel hoszabb (4,57 méter hosszú)
Meg olyan tipikus kombi, nem igazán tetszik[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #126454 üzenetére
Ha van rajta rendszám és nem tilosban parkol akkor nem viszik el.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #126457 üzenetére
Kellemes, de ne borzold a kedélyemet, most indulok haza, még a végén megint sportban "felejtem" a váltót
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #126457 üzenetére
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #126460 üzenetére
.
Amúgy átlagban most 7,7 l ír ki az utolsó - kb - 2000 km- en . Sok a rövid táv , reggel 5 percet jár kb mire elindulok vele . Hazára csak 1-2 perc . Start - stop tèlen kiiktatva . A sok rövid táv miatt ha át megyek tesómèkhoz Gothába akkor az autópályán igyekszem kikormolni - 170-180 . Szóval egèsz jó az a 7,7 âtlag .
Amúgy országúton - nem különösebben oda figyelve 5,5 l /100km körül simân tartható a fogyasztás . Tehát 100-110 km/h , lakott területen 50-55 km/h.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #126463 üzenetére
Miért járatod reggel? Ezeket a motorokat már nem kell. Kímélő módban el kell indulni, 2000 körül elváltogatva és semmi baja nem lesz. Még gyorsabban is bemelegszik mint ha csak lánál.
Én ahogy nyomom be a gombot már állok is ki a parkolóból.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Doki16 #126461 üzenetére
Ezt megörökítettem egyszer . Orfűn ès környèkèn autózgattam
Volt mèg ilyen 1x- 2x . 4,3 - 4,9 l / 100 km , erre gondolok. Általában szèp időben , klíma nèlkül , nyugisan autózgatva.
De ez a fogyasztás nálad minden napos gondolom . Nálam nem . De szvsz nagyon jól sikerült a kis 1,2 t . Csendes , haladós - 180 ig húz rendesen , ès a fogyasztás is barátságos.Szerk .: Mire lekaparom - leolvad a jèg , el megy szinte annyi idő . Lehet 3 perc , van hogy 5 . Mikor hogy . Ma reggel nem volt jèg . Indítás , üvegek lehúzása , majd indulás . 1 perc . Ma így volt . Holnap majd kiderül reggel
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Új mazda 3, ebben a színben valahogy jobban adja, mégis csak kéne
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Integrale #126468 üzenetére
Azt tudom, de cssk hahun láttam, amióta én figyelem már nem volt 1,6, mondjuk 1,4 t nem tudom miért nem kapta meg
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
#89309696
törölt tag
Üdv.
Megkaptam a teljesítményadómat, annyi amennyinek lennie kell, nincs vele probléma. Viszont csak fél évet lehet kifizetni, írja is a papíron, hogy két részletben kell befizetni és csekkből is csak egyet kaptam fél évre. Miért nem lehet egy évet befizetni? Vagy ez mindig így volt vagy önkormányzat válogatja?
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #126466 üzenetére
Jah így már értem. Az az 1 perc úgy teljesen normális. Múltkor mondjuk én is járattam de csak azért, hogy hamar lefújja a párát az ablakokról ameddig én kapargatom az ablakot. Sajnos nekem ez a kocsi állandóan bepárásodik belül.
Igen a hibridnél ez a fogyasztás az alap Ha szép nyugisan megyek akkor ilyen 3,7 körül elvagyok vele. Amit a múltkor linkeltem az pont ilyen volt. [link] Nyáron könnyű bevinni 4 alá. Az a jó, hogy itt a klíma a nagy akkumulátorról megy és így nem szól bele nagyon a fogyasztásba.Télen inkább viszont a 6-hoz van közel.
Olvastam, hogy jó lett az 1.2. Az újságírók is dicsérték. Jó ötlet, hogy a turbóra tettek rendes vízhűtést.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Magnum_
nagyúr
Ma reggel tudtam meg, hogy kulcsrol is tudom nyitni/zarni a tetőt.
Nem kell bent nyomnom a gombot[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
NISSAN QASHQAI 1,3 DCT (Winkler R.)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
fecus
őstag
Bocs a tudatlanságomért! Többször olvastam itt, hogy inkább a nagyobb fogyi mint, hogy a motor hamarabb meghaljon ezért feljebb vált aki ezt javasolja.
Mit okoz ha alacsonyabb fordulaton váltok fel? Vagy fordítva miért jó jobban pörgetni (már az érzéstől eltekintve)?
1,6-os szívó benzines motor van a kocsimban. Valahol 1500-nál van a nyomaték maximuma."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
-
fecus
őstag
válasz BigBlackDog #126484 üzenetére
1400-nál van neki a prospektus szerint.
Amit te írsz az a teljesítménymaximum lesz.(#126485) molnarpeter: az csak utálom leírni mert mindig lesz valaki aki elkezd b*gatni hogy minek vettem meg mert az olyan szar....
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
nagyúr
válasz fecus #126486 üzenetére
1400on szívónak? Te valamit nem jól olvasol. Egy dízelnek is 2000 körül kezdődik általában és 3500ig tart. Egy szívó jó 5000 körül éri el a nyomaték és 5-6000 körül a lóerő csúcsot.
Ez turbós lesz segítek, így már hihetőbb bár az az 1400-4000ig szerintem kicsit túlzás
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz fecus #126486 üzenetére
1.6 THP az nem szívó, hanem turbóbenzin és úgy már érthető is az 1400-as nyomatékmaximum. Ha minden igaz, valami hasonló a nyomatékgörbéje.
Kép alapján majdnem 4000-ig megvan a maximális nyomaték, ha jól látom. Viszont annak ellenére, hogy már 1400-tól megvan én inkább visszatenném egy sebességet a telitalpas gyorsítások előtt, hogy 1800-2000 körül legyen a fordulat (többek között Qru által írtak miatt is, illetve a kettőstömegű -ha van- sem kedveli a nagy nyomaték alacsonyabb fordulaton).
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz fecus #126486 üzenetére
Nekem is 1.6 szívóbenzin van és nyomaték max 4000-nél van, teljesítmény max meg 5500-nál. Viszont engem is érdekelne, hogy mi az amivel jót teszek neki... Én szeretem pörgetni, mert jó a hangja és nyilván jobban húz...kicsit dinamikusabb a haladás. Viszont sokszor okoskodtak már bele hátul ülve, hogy miért nem kapcsolok már fel 5-be... Már gondolkodtam egy katapult beépítésen. A beszólogatások miatt elkezdtem alacsonyabb fordulton használni. De nem jó, mert rezonál az egész "bódé". Ráadásul alig megy... meg ha még ezzel rosszat is teszek, akkor inkább pörgetem.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
válasz fecus #126486 üzenetére
1400-1500 alatt extrém terhelés éri a motort, ha kiakarod venni a teljesítmény belőle. Akár nagyobb, mintha 5 ezren forgatnád. Ekkor el is kezd remegni az egész motor az autóval együtt, ezzel finoman jelzi is, hogy nem jó, amit csinálsz. Ezt nem szereti se a főtengely, se a kettőstömegű, se a váltó-motor bakok, amik különösen érzékenyek az extra vibrációkra. Szvsz 1400-ról finoman gyorsítasz vele, semmi baja nem lesz, gurulni nyugodtan gurulhatsz vele így, de gyorsítani ne próbálj vele túlságosan, főleg ne 1100-ról. Mivel a motor küszködik, pluszban még benzinnel is telefossa a motort, így ne is álmodj kevesebb fogyasztásról, amellett, hogy tönkreteszel egy csomó alkatrészt az autóban. *mivel THP, ezért jól televeri koksszal a szelepeket is idő előtt, mert nincs meg a hőmérséklet sem, hogy kiégjen. Nyugodtan használd 1,8-2,5 között a motort, úgy fogod elérni a legjobb fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
-
Akos1994
aktív tag
Sziasztok!
Reggelenként ilyen 10 fok alatt csattog egy kissé a motor indítás után. Hol pár másodperc, hol fél perc.. Ha aznap nappal bármikor ráindítok hideg motorral semmi zaj.
Opel 1.6 8v, ha jól tudom hidrotőkés motor.. Megnéztem youtube-on hidrotőkés csattogós videókat, leginkább arra hasonlít talán. Túl sűrű ilyenkor hidegben az olaj és nincs elég nyomás addig?
Vagy csak szimplán kezdenek meghalni a hidrotőkék? Mennyire előrehaladott állapot ez így? -
fecus
őstag
válasz BigBlackDog #126488 üzenetére
Akkor nem tudom. Én ebből gondoltam. Görbét nem néztem.
Úgy tudom a 156 lovas a turbó. Ez "sima".(#126489) sutszi: Azért ha rezonálna a motor azt észrevenném.
(#126492) bajnokpityu: Nem tudom. Ma már biztosan nincs benne a motorkínálatban.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Trade (csak csere!)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Fujifilm X
- Távcső topik
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000