-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #128345 üzenetére
Van 2.0i, a szomszédnak az van. Az sem megy cserébe legalább sokat is eszik.
#nincsbennetarcsi
-
válasz xEon1337 #128353 üzenetére
Tudtam, hogy szemet fog szúrni neked
Az alap kormány csúszik, a gyári bőr is amúgy, majd lesz időm bebőröztetem, de addig kell valami, hogy ne csússzon. Amúgy sokkal jobb a fogása, mint a gyári bőrnek.
Amúgy neked így sem tetszik, szóval tök mindegy nem?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
lehet megpróbálom ott csináltatni, ha lehet, ha nem akkor majd megcsináltatom mikor lejár a gari, legalább lesz miért megtartanom
Amúgy 4000 km-t hagytam el a napokban, nem gondolkozom az eladásán, nekem megfelel a hétköznapokban, ez amúgy is családszállító+munkagép, inkább valami játszós gépet kezdtem el nézegetni mellé. (már meg is van mi lesz)
Integrale: ja, rá is kérdeztem, hogy azzal a felszereltséggel nem bőrös a kormány?
Mondjuk azt én sem értem, hogy az mire jó, hogy a következő gazdának óvja a gépet
Mondjuk nem vagyok híve se a kormányvédőnek, se az üléshuzatnak, de amikor a hondát használtam a maga 360ekm-es kormányával, arra muszáj volt rakni. Arra pont ugyanilyet raktam és azt kell mondanom hogy teljesen kényelmes és egyáltalán nem csúszik[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
sutszi
veterán
Most kell menni RedCarSpa-ba. Nem, hogy sor nincs de egyszerre két álláson is lehet tolni, ha valaki elég gyors. Jelentem a verda tiszta, szóval eshet az eső.
Egy kis szubjektív összehasonlítás RedCarSpa vs Huszti úti mosó vonatkozásában.:
Red-be többször voltam már. Alapvetően elégedett voltam eddig. Jó a nyomás és tetszik a sokféle program. Ami nem szokott tetszeni az az esetleges hosszú sor... A porszívó állomás gyenge. Lehetne erősebb szívás. Egyszer kipróbáltam a szárító állást, de még viccnek is rossz.
Ma kipróbáltam a kárpittisztító gépet. Gondoltam szépen gőzzel kitisztítom az üléseket. Hát azt a gépet senki ne használja!! ha nem akar vizes üléseket. A fejből levegő alig jön, nemhogy gőz. És mellé még jó kövér adagokban köpi rá a fizet az ülésre... Majdnem felgyújtottam a kócerájt. Szerencsére csak 1 ülésnél próbálkoztam.
A wax-os program után ha nem törlöm szárazra akkor cseppekben megkeményedik és utána alig lehet leszedni. Viszonylag kevésbé tartós az eredmény.Husztinál egyszer voltam. Kevés a hely és kisebb az egész. Annyira nem kényelmes a bejutás. A nyomás érezhetően gyengébb. Először zavart, hogy csak kevés program van. Viszont látványra sokkal jobb eredményt adott. A WAX nem hagyott nyomot és kb azonos időjárás mellett tartósabbnak tűnt.
Legközelebb a habgenerálist próbálom ki...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #128366 üzenetére
+1
A TDI-s tapasztalatok birtokában kizárt volt, hogy dízelt vegyek, pedig a felhasználási szokásaimhoz jobb lenne. És még tarcsi is lenne...
#nincsbennetarcsi
-
sutszi
veterán
válasz MunezXBK #128368 üzenetére
Az a gond, hogy ez a jelenlegi formájában egy átverés...
(#128369) eastsider : Sokan dicsértétek itt. Már a várom, hogy kipróbáljam.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
Magnum_
nagyúr
[link] ma jott (nem.analdugo), sajnos hetvegen wellness, nem tudom hasznalni)
I humbly and respectfully decline™
-
Álljon itt egy történet amiben nevet nem írtam, nehogy véletlenül bármilyen hasonlóságot mutasson az élettel.
Van egy jó kétkezi mester ember , aki ért autók egyes részeihez. Na nem szerelő de szorgalommal és kitartással felküzdötte magát az apparát mellől - minden csudatévő szoftver, kábel, rinocéroszszarv és egyéb varázslatos dolgot sikerült bészereznie, hogy egy német gyártó lótusz-faktuszának tűnjön. Ment is a hirdetés szoftmodokról, csuda megoldásokról amihez nem kell semmisenemse: pici vagy nem is olyan pici pénzért de mindent is megoldott.
A német márka kedveli az állítható futóművet így adódott rögtön az új szolgáltatás is amit zabáltak a vevők: szoftveres ültetés. Éjt nappallá téve dolgozott emberünk hogy kielégítse a sok stance rajongó igényét. Főlt a lé mint állat jó sokáig.
Azután beköszöntött a tavasz és egy kuncsaft jelentkezett hogy gond van, mert a nyári kerékmérete nagyobb mint a téli. Ekkor emberünk konzíliumot hívott össze ahol kiderült hogy a szolgáltatást egy olyan programra húzta fel amiben van egy fél tucat pipa különböző szorzóihoz a 10mm-nek és csók. Most megy az agyalás hogy ki fog meghalni amikor pályán a kocsi a gyári beállításoknak megfelelően beleül a beállításkor fennlévő keréknél nagyobba.Tanulság? Ne akarjon mindenki mindent is megoldani otthon és tecső videók alapján. Legalább Ti itt ne legyetek emberünk
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Predator2
addikt
Helló
Motorvezérlővel kapcsolatban volna hozzátok kérdéseim.
Létezik esetleg valami módszer amivel le lehetne tesztelni, hogy minden rendben működik magával a motorvezérlővel?
Autó villamossági szakember foglalkozik ilyennel?
Ha nincs ilyen módszer, akkor milyen plusz dolgokat von maga után egy lehetséges csere?Köszönöm a válaszokat előre is.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #128384 üzenetére
És nem lehet visszaállítani, vagy mi?
Amúgy ez azért nem olyan váratlan szerintem, meglepő módon ha nem légrugós autó alá raksz ültetőrugót, aztán beleraksz egy nagyobb átmérőjű kereket, nahát, akkor lehet az is beleér, mert nagyobb mintha lennének itt ilyen váltóméret meg egyéb fogalmak, hogy ugyanakkora legyen a kerék, de az lehet faszság
[ Szerkesztve ]
-
Tegyük fel légrugót állítanak, mínusz 30mm-t. Ekkor az elektronika ezt veszi nulla állásnak. Ez azért jó, mert a pályán küld egy szikrát a magasságállításnak hogy, Te, Béla, eriggyé má lejjebb 24mm-rel, mer' a paraszt 130-cal mén oszt kő a stabilitás. Béla aszonya: hü-ha! Akkor tényleg mönnyünkmá lé, kemény fekvés kő. És Béla az általa ismert nulláról ami igazából -30 alapban lenged még 24mm-t. No mármost mivel a futóműben semmi, de az ég egy adta világon semmi nem lett kicserélve de még csak állítva sem, ez pl pályán még az eredetileg a beállításhoz használt kerékkel is gond lehet - elég ha valami (tudom-tudom itthon ilyen szar út nem is létezik!) felüti a kereket oszt lesz csodálkozás.
Pláne ha mondjuk 100€ és felette reklámozza valaki hogy szoftveresen megoldja de gyk semmit nem csinál mert nem tudja felülírni a gyári vezérlő értékeit.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Integrale #128388 üzenetére
Típusa válogatja. Tehénnél még marad minimális ellenállás mert a lengéscsillapító is keményíthető, de kisebbekben ez a forrása az örömnek és bódogsá-nak
MOD
És most ezt képzeld el mondjuk 130nál. Az ember ráránt még a kormányra biztos ami zicher és az ív szépen le is borotválja a gumit, ami gyönyörű aláfestése a leszakadó és a kocsi alá beszoruló doblemeznek
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #128390 üzenetére
Azert nem kell tuldramatizalni, a csuda brabus is szoftveresen ulteti az s mergat, csak ok 2k€-t kernek erte ok, ok ket sorral tobbet irnak at, raknak a konpresszorra is egy kis tulnyomast, hogy sportosabban pattogjon a szeker azert egy allroad se szisszen be annyira, hogy ne ferne el az a 3 centi minusz, egy q7 vagy touareg meg tenyleg lazan rohogve kibirja. Mondjuk az ertelmet nem latom a terepjarok (tartos) ultetesenek, de ez biztos az en jellemhibam.
-
válasz rbalint88 #128391 üzenetére
Hála Istennek nem a Merci a téma tárgya Meg a Brabus valóban nem egy értéket ír át hanem teljes úgy szoftot kap a gépállat.
Ez egy 21"-s felni ültetés nélkül. ha pályán lemegy még 5 centi akkor biza íven belül lesz a teteje csak hogy ott nincs hely mert ott a lengőkar ami meg nem mozog axiális irányba csak amit a gumi csöcs enged a végein.De ha akarod akkor holnap lövök képet a teljesen leengedett 18" as felnin Maxról.
MOD
Különben maga a légrugó nem bírja ki. A felépítése miatt az alamínium külső és a gumi belő közé tud kosz bekerülni ami kidörzsöli különösen ha mélyen az alamínium alá kerül. Ezekre próbáltak már sok alternatív megoldást csinálni (Arnott, Dunlop stb, stb) de még mindig a gyári a legjobb aminek szintén van Achilles pontja.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
válasz molnarpeter #128398 üzenetére
E39 óta széria a Touring hátsó légrugó
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #128398 üzenetére
BMW nem autó.
Egyébként akartak itt páran Lancert venni, amikor olcsó volt az új... Na neee. 40 000km után azt mondhatom, az egy ipari hulladék. A 300 eurós seat cordobam jobb autó volt, mint a Lancer.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Politika
- Elite: Dangerous
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Gaming notebook topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- LEGO klub
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...