-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #155448 üzenetére
Ha csak arra kellene, amit irsz, akkor benzines smart 1M-ig. 15.000et sporolnek havonta max ezzel a pici EV-vel parkolast nem szamitva.
Sok a fuggo kerdes: elveszik-e a ceges parkolom, illetve meddig lesz itt munkahelyem? Aprilis korul kiderulhet tobb dolog. Fonokom szerint 2020 ev meg mukodik valtozatlanul. De egyebkent a lakohely-ceg tavolsag villamossal mukodik, 15perc, de 'sznak sincs kedve bkv-hoz. Naponta 2x limozni megint nem eri meg.I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #155447 üzenetére
Én beleférek, de a pedálsor olyan, mint a kishaszon Berlingo-n, az én magasságommal bokatörő. Amúgy olcsó műanyag beltér, télen korlátozottabb hatótáv a fűtés miatt. Ismeretlenül nem vennék, a FB csoportban van egy Jimmy nevű srác, aki az elektromos trió Juhász Jenője állítólag, de közel sem volt olyan szimpatikus. Anno, amikor nézegettem én is, beírtam a csoportba, egyből kaptam tőle privátot, hogy szívesen jön velem autót átnézni, komplett bizbasz listával, amit vehetek tőle az autóhoz. Egy ideig követtem még a fórumot, akkor sem lett barátibb számomra.
És bár nem vagyok a #KellegyE46 klub tagja, de szerintem azután ez az autó több fronton is orbitális csalódás lenne. (De az okot megértem)
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
sutszi
veterán
válasz Magnum_ #155457 üzenetére
Akkor a kérdés lezárva. Nincs itt semmi látnivaló.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #155457 üzenetére
Ő is megszerette? Gyerek tegnap este közölte, hogyha esetleg beszállnak az udvarra a driftelők és összetörik az autót, akkor vegyünk egy új autót... egy BMW-t, mert azt szereti. Szervizes tapasztalat miatt viszont félek tőlük, mint a tűztől (vagy mint az Alfáktól).
Egyébként a triót is tudják már szervizelni, ha az akkuval van gond, de nyilván, ha szarul használták és haldoklik az egész pakk, akkor az nem egy olcsó játék. Ha jól emlékszem ezt is tudják úgy resetelni, hogy jobb adatokat mutasson egy aktuális kiolvasásánál, mint amit valójában tud az akku (csoportban ezért kérnek két diag képet, lemerített és tele akkuról).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #155461 üzenetére
Neked egyébként volt valami combosabb tétel a szervizelések során? Nyilván amit 800k-ért árulnak az olyan, amilyen, de ha jól emlékszem te a tied eléggé a felső sávból került ki.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Magnum_
nagyúr
-
gzbotii
veterán
A Renault megcsinálta a kopogós műanyagnak kinéző de puha, habosított műszerfalat. Ma mondta a haver, akinek Megane II FL van, hogy ebben szereti, hogy puha a műszerfal. Mondom hol, az egész japános merev, kopogós. Nem nem, nézzem meg. És tényleg.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #155435 üzenetére
Yep, pedig szívesen roadstereznék, főleg egy S2K-val.
Egyébként nem is számítottam másra az MX-5-tel kapcsolatban, csak a poén kedvéért ültem bele. Még a rám várakozó emberke is röhögött, amikor négykézláb másztam ki.
(#155436) j.bravo: A kuplung az ilyen, van benne egy ún. clutch delay valve, ami a csúsztatást hivatott segíteni a gyakorlatlan vezetők számára, de időnként több ideig csúsztat, mint azt szeretnéd, és a fogáspont is kissé inkonzisztens. Sajnos nem lehet eliminálni sem, bele van építve a munkahengerbe.
De ha csak azt találod furának, hogy kemény a pedál, azon lehet segíteni folyadékcserével, közönséges DOT4 fékfolyadék kell bele.
És ha minél kevesebb fakó pirost szeretnél, szívesen elcserélek veled egy ezüst csomiajtót.(#155456) CactuS: dafuq
............................................................................Megjártam Győrt, nem volt semmi gebasz, de ahogy írtátok, tényleg minden elindulásnál elkapart. Egyszer végre erősnek érezhettem az autót.
Ehhez képest Óváron semmi ilyesmi nincs. És még az utak állapota is sokkal jobb itt; Győrben, a Szent Imre úton majdnem elsírtam magam.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Volt egy kis stau. 2x4 sáv + 2 sáv + főútvonal.
(L:/dl/upc/2020-01/16/292505_rfdyvvauojxusodt_screenshot_20200116-174936_waze.jpg)(/L)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #155472 üzenetére
Azt nem tudom mi van abban a Jazzben, de baráti, van benne tarcsi az előzéshez.
Magnum_: Igen, E46 lett volna a kérdés.
molnarpeter: M47 az a dízel, nem? Annyira nem értek a BMWkhez. E46 formavilága kívülről bejön nagyon, belülről hát nem tudom. Nekem az F széria sem jött be, valahogy az az óracsoport olyan izé.
gzbotii: Nézzen meg egy új Kiát, hogy az milyen puha, kb. 8 éve kísérleteznek vele, az utolsó 2 próbálkozás már nagyon pöpec lett.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Gumis kollégám esküszik rá, hogy kategóriájában az egyik legjobb. Flottában is azokat szereljük már a hankook helyett, ahol lehet (amikor az első nyári szett leesik). Azt mondja, hogy picit gyorsabban kopik a többinél (de jól tapad), viszont picivel mélyebb is a futófelületem, így összességében egál a dolog. Mérföldes különbségek szerintem már nincsenek ebben a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #155469 üzenetére
Megane 1 is ilyen, ha belevágnám a hüvelykujjam akkor ott maradna a nyoma. Új korában valószínű kicsit puhább volt.
Nyáron ha süti a nap akkor ilyen gyurma jellegű szaga van amit beszív minden kárpit, ülés, pléd dolog ami a kocsiban van, utána meg egy egyórás autózással a ruha is az ülésekből beszvja. Nem büdös, csak furcsa.
Mikor megvettem azt hittem az illatosítók maradéka amit a tulaj szórt bele eladáskor, de két év elteltével ez már tuti, hogy a műanyag elemek szaga. -
-
j.bravo
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #155491 üzenetére
Mondjuk a te felhasznalasodra a v60 d6-nal nem nagyon talaltak ki jobb eszkozt meg
Egyebkent ez egy szolgaltatas, szoval nem lehet nyersen az aram fogyasztoi arahoz merni, mert otthon ugye csak csordogal ehhez kepest. Meg a cikk is irja, hogy ha megfelelo autot* veszel, akkor 100Ft/kwh alatti ar is ki tud jonni.
*az e-tront irja peldanak, de szerintem mashoz is adnak ilyen kartyat -
dj79
senior tag
válasz Magnum_ #155493 üzenetére
Igen, úgy kell, de otthoni töltés jelenleg nem kivitelezhető (nyilvános töltő van csak, viszont az elég közel), asszony munkahelyén viszont adott az ingyenes töltési lehetőség, szóval itt kicsit bonyolultabb lesz a matekpélda
Jelentkeznék a nap lúzere címre: ma reggel vettem észre, hogy van fényszórómosó a golfban, eddig fel sem tűnt
-
Magnum_
nagyúr
Szar a szabalyozas, meg minden itthon. Hollandiaban, ha bejelented az ellatasi teruleteden levo aramszolgaltatonak, hogy ev-t veszel, de nincs a haz elott tolto (ha tarsashazban laksz), akkor 2 heten belul telepitenek.
Itthon fos a villamosenergia torveny ilyen szempontbol, a teremgarazsban/garazsban uj merohelyet kialakitani csilliard huf, tarsashaz eseten kell a lakok jovahagyasa (en ugye ezt kikerultem, az en peldam miatt meg par szomszed szinten kert sajat aramot a parkoloba), ezek csak nehezitik a dolgot, nyilvan nem lakhat mindenki csaladi hazban, ahol az udvaron van konnektor. Teremgarazs nelkuli tarsashaznal meg nehezebb, mert az ablakon kilogstott hosszabbito nem megoldas.
De a munkahelyi toltesre alapozas se 100% megoldas szerintem.I humbly and respectfully decline™
-
dj79
senior tag
válasz Magnum_ #155496 üzenetére
Igen, pont ez a matek legnagyobb kérdése, hogy csak a munkahelyi töltés lehetősége tudja-e ellensúlyozni a normál hibrid és a plug-in közötti bekerülési költség megtérülését a tervezett használati időintervallumra és kilométerfutásra.
A parkolási díj hála az égnek itt nem játszik.Vagy inkább házat kellene venni
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz Gsx-rr #155489 üzenetére
Nem kötelező ott tölteni,attól függetlenül pofátlan az árazás.Én azért is mertem dízel civic után átülni gte-be mert tudom itthon tölteni és kicsi aksi van benne ha netán rászorulnék valami nyilvános töltőre az se vág oda.A mol-os árazás sem korrekt mert majdnem 3000ft mindegy mennyit töltesz alapon nálam 40km-es távra kicsit durva lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gaming notebook topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest