-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #202400 üzenetére
Azert vannak meg jo muhelyek itthon is. Ja es vagy 10 eve nem vesnek szelvedot. Nalunk mar tobb autoban vt szelvedocsere. Egyedul azokat szurtak el amiket markakerben csinaltak (meglepo, mi?!).
#nincsbennetarcsi
-
Chereiose
addikt
Új rendszámot milyen feltételekkel lehet igényelni, vinni kell valami igazolást a régiről, hogy sérült, valakinek van tapasztalata ilyen téren? Balesetből eredő sérülésnél is ki kell fizetni a 13k-t a pótlásra?
-
válasz stickermajom #202400 üzenetére
Itt tudok olyan szervizt, akik kb 20 éve nyomják a cascos és kötelezős javításokat (suzuki Borongics) beviszed és intéznek mindent, ha jó az utángyártott, akkor még az önerőt is meg lehet úszni
Nekem úgy kicserélték a szélvédőt, hogy ha nem lett volna keresztbe repedve, azt mondom, hogy hozzá sem nyúltak, még 4 évig használtam hiba nélkülEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Snoop-y
veterán
-
-
tboldi
nagyúr
-
válasz Reggie0 #202412 üzenetére
Annyira nem izgat, nekem is csak akkor megy rekordba, ha olyan a forgalmi szituáció, amúgy nem szeretek határ alatt menni, felette is annyival, ami még belefér. De úgy fest nagyjából szögre egyezik a 2 tonnás 3 liter dízel és az R fogyasztása. A múlt héten kirándulásból hazafele jövet összeakadtam egy R32 5-ös Golffal, a Mercivel voltam, nagyon picit tudtam rámenni 100 felett, alatta pariban voltunk, igaz az én versenysúlyom 4 ember volt, csomagokkal, szóval nagyjából 2.3 tonna. Nem hiszem, hogy a Golfban megvolt a 250 lóerő.
[ Szerkesztve ]
-
-
stickermajom
addikt
Igen, nekünk is a márkakereskedés óta ázott be az autónk. Meglátjuk, ha a műszakiig kapok még pár kavicsot, akkor cseréltetem, de ha megoldható egy rövidebb lapáttal, akkor jó ez így.
Na most lebukok a szervizben, lesz pollenszűrő csere is, én egy hónapja raktam be a Filtront.
Kérdeztem a BC 1 literes csalását, nem tudják kalibrálni. Gondolom, ha nincs frissítés, akkor a mostanában késlekedő automata fényszóróval sem tudnak mit csinálni. -
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #202423 üzenetére
"Gondolom, ha nincs frissítés, akkor a mostanában késlekedő automata fényszóróval sem tudnak mit csinálni."
Mennyivel egyszerűbb lenne, ha szervizenként, vagy legalább cégcsoportonként-országonként lenne 1-2 kódmágus, akik megkapnák az aktuális forrást + doksit + supportot és ügyfélpanasz esetén elkezdenék heggeszteni (a frissítés meg menne a közösbe). Vagy legalább elérhetővé tennék ezeket, hogy DIY metódikával lehessen berhelni. Mondjuk ilyen SW verziók után nem biztos, hogy közútra is kiengedném a frissített járművet.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #202424 üzenetére
Opcomból amúgy biztos lehet állítani az érzékenységen, ahhoz még turkálni sem kéne nagyon a kódban. Amíg garis én nem merek hozzányúlni. A bimmert szinte azonnal elkezdtem piszkálni, lett DRL, villogó féklámpa, automatikusan záródó ajtók, stb.
-
veterán
válasz stickermajom #202423 üzenetére
A BC-t 20 évvel ezelőtt már tudták korrigálni az Opelesek a gyári diaggal.
Fejlődnek. Mindbalfsz. -
sutszi
veterán
válasz Jorus #202427 üzenetére
Ilyen 170-200-as utazótempót mennyire tolerál jól hosszú távon a technika? Tehát mondjuk egy BP - Letenye távon?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
veterán
válasz sutszi #202428 üzenetére
Egy olyan autónak bírnia kell amit német autópályára terveztek, ill. 250 a vége.**
Suttyó koromban folyamatosan trepnin* jártam autópályán 1.6 és 2.0 szívókkal, kibírták az évi 40-60 e. km-t. (*=180-200)
**A PSA miután megvette az Opelt, a rüsselsheimi (= német) tervezőkre egyebek mellett a nagy sebességű autópályázáshoz kapcsolódó fejlesztéseket bízta.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz focvis #202426 üzenetére
Jah a 20 évvel ezelőttiek vagy külföldön vannak, vagy saját szervizt nyitottak. A márkakerben meg alkatrészcserélők dolgoznak már az autószerelők helyett. Most is letudták annyival, hogy "nincs hibakód, minden rendben".
A jövő Astra vásárlóinak: 3. éves szerviz, olaj, olajszűrő, pollenszűrő - 65k
-
nagyúr
válasz sutszi #202428 üzenetére
Ez 2*200 km volt oda-vissza, 15-17 fokban, olaj ilyenkor még nem kezd el melegedni, 105-110 fokos, 6. sebességben ez olyan 4.600 rpm egyébként. Tartós 220+-nál kezd kicsit feljebb kúszni a normál zónából az olaj, 110 fok fölé.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #202423 üzenetére
Műszakiig várj. Kaptam anno egy követ, meg is repedt a szélvédő. Mondom várok a vizsgáig a cserével. Jól is tettem, mert még 2 követ kaptam addig.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #202432 üzenetére
Olajat. vizet nem eszik szerencsére, kéthavonta nézem, de nem látható fogyás két olajcsere között, két év alatt még nem kellett utántölteni egyszersenem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Gabesz87
addikt
Nekem a Passat GTE-n van 3 kis apró kavicsfelverődés nyom, így vettem már április elején. Az autó friss műszakis (márciusi), behozatal után az előző tulaj intézett/intéztetett mindent. Ergo akkor itt sem nagyon foglalkoztak műszakin a kavicsfelverődés nyomaival.
Mondjuk olyan Cascom van, hogy ingyen ki tudnám cseréltetni, de semmi kedvem/időm bajlódni vele. Alig látszik, nem zavar kilátásban, úgyhogy mindegy is. -
nagyúr
válasz BigBlackDog #202436 üzenetére
Á, olajcsere évente van, km-ben az olyan 7-8k-t jelent.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
Gabesz87
addikt
Egyre jobb lesz ez a hely Itt lakom.
-
Integrale
veterán
Bravo 1.4 T-Jet, 49 literből 714 km, 4 fő, 140 tempomat + klíma. Ebben van városi használat is (reggel 6-körül keresztül rajta Kelenföldre, majd délután 3-kor vissza, ezt 2x), többi pálya.
Croma ezzel a kacat váltóval 8,1 liter ezen a távon.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- BestBuy topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen