Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz Integrale #29740 üzenetére

    "Nagy vesszőparipa ez a piac áraz duma, de végig is kellene gondolni."

    Azért én akárhogy próbálom végiggondolni, ismerek pár Alfát, illetve rengeteg VW-t, néhány Fordot és sok japánt mind családi, mind ismerősi/baráti körben.

    A meghibásodás gyakorisága és súlyossága az alábbiak szerint alakul csökkenő sorrendben:
    1. Alfa (pedig ebből van a legkevesebb, amire rálátok, egyébként mind jóval 2000 utáni)
    2. Fordok
    3. VW
    4. Japók

    A használt piacon pedig az ár ugyanennek megfelelően fordított sorrendben áll (ez alól tán a Ford kivétel, az olcsóbb kicsit, mint az Alfa). Nem hiszem, hogy itt kizárólag az előítéletek dominálnak. (nyilván az is benne van az árban, de kategorikusan kijelenteni, hogy minden olcsóság csak előítélet kérdése, szerintem nem helytálló)

    bitpork: autópályás használat valóban más, de a 30.000 km intervallumban én úgy gondolom, hogy az autók nagyon nagy százaléka nem a 90%-át a pályán futja. Amely autóknak meg nem a pályázás a fő profil, ott mégegy dolog beleszól: az idő. Évi 10.000 km-es mászkálással 3 évig benne van ugyanaz az olaj télen, nyáron. 3 télen át ugyanaz az olaj kapja a hidegből adódó minden megterhelő mellékhatást.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák