-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #57851 üzenetére
nem a típusbizonyítvány határozza meg? milyen szakhatóság állítana ki papírt? betolom a mozaikba, hogy mérjünk egy céót urak? egyelőre mondjuk ez még tökre teoretikus, még az eurohármas szarommal pöfékelhetnék vidáman ha nem drága (<10k), akkor egy emissziómérést csináltatnék a chip után, hogy a gyárihoz képest mi merre. aztán nagyon röhögnék, ha hozná az euro4-et
-
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #57856 üzenetére
á, 85700Ft-ot meg a nettó baszakodást nem éri meg.
ez főleg azoknál vicces, aki külföldről hoz be autót, nem megfelelően kategorizálják be és a regadókülönbözetet el is viszi ez a macerálódás.Integrale: nem lesz smoke&charmos, afelől megnyugodhatsz. eddig se füstölt, ezután se fog btw euro4-et is lehet hozni dpf nélkül, ezért is megy át sok kiütött dpf-es autó is, ahol az alapkonstrukció jó amúgy.
-
nesa
veterán
válasz focvis #57841 üzenetére
Nem az autók miatt van ez, már Pécsen régi kertvarosba is harapni lehet a füstöt olyan fa és széngáz szag van, a falvakról ne is beszeljünk csak belső keringetéssel lehet végigmenni, Baranya amúgy is faszán kirajzolódik a térképen pedig az Ormánságba többen járnak szekéren mint az autóval, mégis szarul néz ki, és ez a fűtésnek köszönhető, ez az egész szmogriadó faszság, nem így kell kezelni.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz focvis #57862 üzenetére
Vannak nagyobb települések is itt az Alföldön. Én kapásból 2 nagyobb település (város) között ingázok (Szolnok-Szeged), de útközben is akad néhány kisebb település. Amúgy szerintem itt az egész ország mint egység földrajzi adottsága a felelős, mégpedig az hogy a Kárpát- medencében fekszünk. Gondolom megragadt itt benne a dzsuva, aztán jól jönne valami (passat)szél, ami kipucolja.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
veterán
válasz maximilian4 #57865 üzenetére
Arra gondoltam, hogy nem aprófalvas a településszerkezet, mint pl. a Dél-Dunántúlon, inkább többezres községek, kisvárosok vannak.
-
Kornel
veterán
Elég csúnya: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #57806 üzenetére
Van a közreadott lista, és általában ugyanott mérnek mindig. Ahol sokat járok a városban meg a pályákon ott tudom hol szoktak mérni ott vissza veszek automatice kicsit de most egy új szakaszon mentem. Vissza kellett volna vennem de úgy voltam a 150 még belefér. Bele is férne ha nem lennének lusták utánam jönni.
De pont ezért jöttek utánam, mert amúgy büntetési tétel alatt voltam a 150-el.mod:
Vesztor87: Igen, van 60 napos türelmi idő mielőtt felmondanák a biztosításod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rii
nagyúr
sziasztok
mi várható szmoghelyzetben?
ma be lehetett jönni ugye?
ha jól veszem ki, nagy mákkal még kedden se lesz riadó, utána meg talán erősödik a légmozgás.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FerNandor #57831 üzenetére
Lehetséges, egy chippelés után ha nem nyomod akkor nem fog többet enni.
"Normál chiptuning és ECOtuning
Manapság nagyon divatos kifejezés az ecotuning, amit az egyre dráguló üzemanyag miatt előszeretettel használnak. De mi is a különbség a normál chiptuning és az ecotuning között?
Az ECOtuningnál csak a nyomatékot emeljük, aminek a maximuma az alsóbb fordulatszámokra jellemző, azonban a felső fordulatszámnál jelentkező teljesítménycsúcsot nem emeljük. Tehát alsó fordulatszámon emelünk, felül nem. Ennek következtében a nagyobb nyomaték miatt a fogyasztáscsökkenés jelentkezik, viszont magasabb fordulatszámon nem lesz erősebb az autó, így az önkontrollt kevésbé gyakorló vezetők nem tudnak feleslegesen fogyasztást növelő teljesítményt kivenni az autóból.
Mi nem sok értelmét látjuk az ECOtuningnak, mivel a normál tuningnál ugyanúgy jelentkezik a fogyasztáscsökkenés megfelelő használat mellett, azonban, ha szükség van, a többlet teljesítmény is elérhető magasabb fordulatszámon.
Ha valaki mégis ilyen beállítást szeretne, természetesen azt is szívesen elkészítjük."mod:
rii: Itt tudod megnézni aktuálisan mi a helyzet szmog ügyben a fővárost illetően: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
Ha éppen nem navigál a telefon, akkor mit érdemes használni a lesifotósok ellen, waze?
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
barnam_
nagyúr
válasz Skillet #57876 üzenetére
Igen, vagy Traffi hunter.
szerk.: csak ugye az a hátránya ezeknek, hogy te vagy az első, aki beleszalad a traffiba, akkor így jártál.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz z123456789 #57872 üzenetére
nem, de lassan ott tart a város, hogy alapból ki kellene ezeket az autókat tiltani! Ahogy Montoya cartárs is írta, a mai nap dráma volt az elmúlt héthez képest... Minek oldották fel a tilalmat, ha ennyire durván romlik a helyzet, ha mindenki autóba ülhet? Pláne, ha ezt egy hétvége után mérik, amikor nincs is messze annyi ingázó... Tényleg át kellene gondolni!
-
veterán
válasz Skillet #57880 üzenetére
Simán fut egymás mellett a 2; közben a Waze navigál is ha igényled. (Nexus 5X)
Célszerű, hogy a Waze legyen előtérben, mert hibernálódhat - legalább is nálam a Greenify kilövi ha nincs előtérben. A Traffi Hunter nem agresszív, arra nem használok Greenify-t és szépen elketyeg a háttérben, közben riaszt ha szükséges.
Budapesten, forgalmas autópályán (M7, M1, többi passz) elég a Waze is. A Traffi Hunter (TH) vidéken jön különösen jól.@Aggregátor: A TH nem nézi, hogy átléped-e a sebességhatárt, akkor riaszt, ha a beállított körzetből jött jelentés.
Beállított körzet: én városi módban használom, 2500 m-re állítva. Ez azt jelenti, hogy a helyzetedhez képest 2500 méteres sugarú körben figyel, tehát nem az útvonaladon 2500 méterre lévő jelentést figyeli, hiszen nem ismeri az útvonalad, csak azt, hogy éppen hol vagy.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #57884 üzenetére
Az a baj, hogy egy jelentős részüket a gördeszkásoknak rakták ki, de minket mérnek vele.
rbalint88: jah, én is kipörögtem a Budafoki-Dombóvári saroknál, meg is lepődtem. Gonosz, mert nem látszott az úton amúgy, hogy csúszik.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #57885 üzenetére
Ja mára a hó teljesen jéggé lett járva a kocsikkal, itt minden mellékutca jégbordás, meg is vezeti a kocsit, hiába a zsír új ts850, ahol fékezni kell ott csúszik is rendesen.
A lustaságom miatt, az udvarról is igen finoman tudok kijárni, mert mára már tükörjéggé jártam a havat, a kocsibejáró hídján is mindig megcsúszik az eleje, akármilyen finoman is állok ki
Sózni nem fogom, homok meg nincsen itthon, marad a tojásokon lépkedés[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Magnum_
nagyúr
srácok!
politikától függetlenül írom (de jön Putyin), hogy megközelíthető lesz-e a belvároson keresztül a Zaréna?I humbly and respectfully decline™
-
K Norbi
addikt
-
Skillet
addikt
válasz focvis #57883 üzenetére
Oké köszi
Neked még 1... néztem a 80-120 videódat és ezzel kapcsolatban kérdeznélek téged és a többieket.
Nem az lenne a lényeg, hogy 80-ra beállni és onnan lepadlózni? Így lehet igazán rugalmasságot mérni, mert egy turbo ilyenkor még össze kell szedje magát. Szívónak meg jó fordulaton kell legyen... stb stb. Gondolom... vagy nem? Ki, hogy látja?(#57885) rbalint88
Köszönöm, vigyázni fogok.
Közben már voltunk óbudán, most a várnál vagyunk... szerencsére nem éreztem gondot, igaz, a baba is velünk van, szóval nem forszírozom a dolgot. Pedig volt egy punto abarth... kicsit játszottam volna vele.
Látom többeknek volt gond a jég, csúszás... semmit sem éreztem[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Evil Snowman
őstag
Mai nap is jól indul. Valami türhő vecsési káposztatermelő paraszt (sajnos nem találok rá jobb jelzőt) ki akarta lopni a bal oldali visszapillantóm tükörlapját.Persze nem sikerült neki, de cserébe hosszában végig repesztette, hogy a jó Isten rakja a kopaszok közé.
Mert ha még drága lenne azt magának kell és azért csinálja. De könyörgöm 1100 Ft egy új tükörlap a boltban... Siralom milyen emberek vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest