-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
janos1988
addikt
Hali.
Egy 1.4-es 60 lovas majdnem 300e km-t futott több tulajú Opel Astrára mennyit kell majd költeni? Használva kb. heti 2-3 alklommal lenne 20-30 km/alkalom és havonta egyszer hosszabb távolságra (300-400km). Vezérlés, vízpumpa és olajcsere nyár elején volt. Ez a típus, 2000-es évjárat.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
Zewa
senior tag
válasz janos1988 #88602 üzenetére
Erősen állapot és igényességfüggő. A Fastra intim viszonyt ápol az Oxidációval szóval jobb felkészülni. Ezt töltögesd ki és nézd hogy lesz havi átlagban 50e forint kiadásod. : D
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
válasz szabonagyur #88585 üzenetére
Bazz el nem tudom képzelni mit élhet át vki légrugó és ballonos gumik nélkül ha 130nál átmegy egy-egy ilyen tankcsapdán
De magyar paraszt megoldja! Kibssza a kátyús úttest táblát oszt szevaszhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
janos1988
addikt
Igazából nincs rossz állapotban (most is használják). Rozsda nem igazán érdekel, csak vigyen A-ból B-be anélkül, hogy ez-az tönkre menne benne folyton és állandóan szervizelgetni kellene.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
Fotó nincs???
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
Nabameg, ha nem tegnap este találjátok ki, hogy itt a Hengermalomnál gyülekeztek, még ki is gurultam volna.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
barnam_
nagyúr
Szivatjátok itt a népet
-
B-L-A-C-K
titán
Ezek se lehetnek egy IQ bajnokok...
-
Integrale
veterán
válasz Motion_Blur #88638 üzenetére
Az alatt az Alfa alatt egy igen hó összkerékhajtás van, valószínűleg egy Quattro A4 sem jött volna ki, de természetesen egy Trabant azonnal.
De a nő valóban egy ostoba pics@.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Motion_Blur
félisten
válasz Integrale #88639 üzenetére
Poénnak szántam, rossz szmájli ment
Egyébként a 600 kg-os önsúly nagyon jól jön ám hóban, én tizenéves koromban Trabanton tanultam és nagyon sokat vezettem hóban (akkor még volt hó). Nem emlékszem akkora hóra ahonnan nem kaparta ki magát
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #88630 üzenetére
6.9 volt a minimum, amit huzamosabb ideig kiírt az útátlagmutatója (200+km környékén), 7.1-gyel értem haza (szürreális). Főleg 100 körüli főút + 50-es város ment, volt egy kicsi pálya 140-150-nel (itt 2000 a fordulat), és néhány előzés. A teljes nyomatékot egyszer használtam ki, de becsszó, nem direkt, 90-nel előztem a sort kapaszkodósávon és villogtak mögöttem. Adtam egy félgázt, hogy gyorsan letudjam a dolgot és megelőzzem a maradék 4 autót (ott fértem be kényelmesen), de a villogóval többet nem találkoztam. Még szokni kell, sokkal kevésbé van sebességérzet, mint az A3-ban, vagy az 5-ösben. De ahhoz képest, hogy megy egy cseppet sem hajt - a normális közlekedésben semmit nem hátráltat az, hogy bejáratós, félgáznál több sehova sem kell.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Motion_Blur #88640 üzenetére
A Kispók még nagy hókirály: farmotor, hátsókerékhajtás. A gyári Stomillal bajnok.
(#88635) MunezXBK: Mit gondolsz, otthoni körülmények közt meg tudja közelíteni ezt a szintet BBD, vagy vigye inkább kozmetikába?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szóval akkor néhány szó a
piros 850 T5R automata kombirólBarents metálkék S60 D5 manuál szedánról.2007-es példány, 175e km-el és az első tulajdonostól került hozzám. 185 paci, 400 nyúlmókus, 1,5 tonna üresen. Szedi a lábait eléggé és pályatempónál korrektül lassítja a féke (a Civicnél 80-90 felett azért már érezhető volt, hogy a fék lehetne hatásosabb is). Futóműve csendes és kellemesen ringatózik a "hajó". Az egész kocsinak eléggé nyugtató hatása van, utóbbi egy hétben többször is sikeresen tötymörögtem jóval az aktuális sebességlimit alatt. Pályán csendes, hatodikban 2500-at forog GPS szerinti 130 km/h tempó mellett. Ezen kívül a szokásos Volvós közhelyek illenek rá.
Felszereltségi szint ugyan csak Kinetic a gyári matrica szerint, de rendeléskor be lett ikszelve az ülésfűtés, a tempomat, a félbőr, vajszínű belső, a elektromos állítású, memóriás vezetőülés és tükrök, tolatóradar és a xenon fényszóró is többek között.Ma visszaülve a Civicbe a következő dolgok tűntek fel;
- A Civicben a padló közelebb van az ülés ülőlapjához, emiatt inkább feküdni kénytelen az ember.
- A Civic váltójához nagyobb határozottság kell, nem mozog olyan lágyan, viszont jól érezhetően klattyanik be megfelelő fokozatba.
- A Volvo után a Civic kuplungja kifejezetten lineárisnak és könnyebben benyomhatónak tűnt, a Volvónál a fogáspontját sokkal könnyebben meg lehet találni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #88645 üzenetére
Grat hozzá!
Ez 5 hengeres ugye?
-
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #88645 üzenetére
Gratula szép darab. Belső fotó?
-
Motion_Blur
félisten
válasz BigBlackDog #88645 üzenetére
Gratulálok!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
EQMontoya
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autós topik
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- További aktív témák...