-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
C Corsa és Transporter talán? [link]
Nem lennék baleseti helyszínelő.
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #89901 üzenetére
A második kép brutál
-
nagyúr
válasz szőröscica #89901 üzenetére
Úgy meghajlott, mint a papír
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
válasz EQMontoya #89908 üzenetére
Ja, meg is néztem gyorsan az i20 hogyan törik, mondjuk annyira nem, mit a corsa, de mosolyom nekem sem lenne öszinte egy ilyen szituban
Autóbalesetnél nagyon sok múlik a "szerencsén", ha lehet ilyenről beszélni baleset esetén.
Mi1999-ben egy papír stift sedannal 110-120-al szálltunk el, totalcar-ra tört, de karc nélkül megúsztuk faterral, muterral, pedig az autó segge teljesen eltünt, a kasztni L alakba meghajlott, egyik oldalon szétnyílt, az ülések kiszakadtak a helyükről, két hátsó kerék kitört....
Az egész 1-2 másodperc lehetett, de sokkal hosszabnak tűnt, tükörjég, kanyarban keresztbeállt, le egy 1,5m magas töltésről, valamerre valamennyit pörgött az autó a levegőben. Ezt mind a 3-an éreztük, de nem tudtuk összerakni pontosan merre pörögtünk, egy fát kaptunk el az autó farával kb méter magasan[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
veterán
válasz rbalint88 #89915 üzenetére
Illetve még a Saabot, de annak ugyebár annyi.
Asszonykádat lepd meg egy 850 R-rel, pirossal, automatával. T5 is jó lehet.@Qru: vicces, hogy az amúgy joggal lesajnált autóiparral rendelkező amerikaiak, életszerűbb ütközési és fogyasztási teszteket alkalmaznak.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz BigBlackDog #89919 üzenetére
Nem tartom valószínűnek, hogy az EU és USA piacra más biztonsági felszerelést adna egy komoly gyártó.
@bitpork: Mennyire úszta meg?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #89919 üzenetére
Kizárt.
Indiai meg ilyesmi piacokon vannak egyszerusitett karosszeriavaltozatok, de azokat ott is gyartjak.
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz bitpork #89918 üzenetére
Mivel mosolygós arc van a mondat végén megkockáztatom, hogy megúszta
A mienk annyiban különbözött, hogy az elejének nem lett baja és mivel sedan volt az utastér nem gyűrödött ennyire össze, a buttony tünt el.
1,5éves volt az autó, a roncsért adtak 1M-et suzukinálEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #89914 üzenetére
Bakker elkezdtem Volvo-kat nézegetni HaHu-n
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/760/volvo_760_2_8_v6_gle_automata-4109058
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/s70/volvo_s70_2_5_t_klassik-12389167
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/s70/volvo_s70_2_0_t-5-12298305
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/940/volvo_940_2_3_turbo-11677551
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/s80/volvo_s80_2_4_t_automata-12410445És szinte mind itt van Pest környékén.
Ezek közül az S80 a leginkább bejövős.De ez a T6 is állat lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #89919 üzenetére
Az IIHS már a facelifteset törte. Valószínűleg változott az ellátmány.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #89914 üzenetére
Csődbe is mentek.
De azért érdemes is látni, hogy ha van két autó eladó, amiből:
-Az egyik nagyon szép
-A másiknak jobb az ütközésbiztonságaAkkor melyiket vennék meg az átlag vásárló? A topik elég reprezentatív minta, hogy magabiztosan kijelentsük: természetesen azt, amelyik kevesebbet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #89919 üzenetére
Oldalütközésre csak átlagos minősítést kapott... Csalódtam.
Szerencsére a Subaruknak is jó a töréstesztje.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #89925 üzenetére
Nem azert vettel te BMW-t mert Volvot szeretnel
Faja kocsi nagyon....de vagy valami öreg embernek, vagy, aki tenyleg arra veszi, hogy 50/90/130 al el bólogasson a fullos ülesben, amig félig magat vezeti az auto. Erre meg tökeletesek a motorjaik.
Haverom ceges, D5 S90-je is ilyen. 130 nal gyorsabban nem megy, mert addig müködik a savtarto.
-
szőröscica
addikt
Olvasgatok itt a BMW N54 motorról, idézem:
Common problems
1. The most common problem of N54 engine is connected with high pressure fuel pump (HPFP). It will serve you not more than ~50 000 km (30 000 miles) of mileage in case you use fuel of low quality. The main symptoms of HPFP problems include reduced power; the price of new HPFP is not very high.
2. Sometimes problems of white smoke may also occur. This is when you need to check the coolant level which is the main cause of such problem in the majority of cases.
After 100,000 km (60,000 miles) of mileage high pressure fuel injectors often go out of order in N54 engines. The same duration term is for water pump and turbocharger. Spark plugs will serve for about 20,000 km (12,000 miles) of mileage.
Abovementioned figures also depend on level and type of usage.
Summing up we can say that this engine is rather reliable and powerful. Owners will hardly face any problems. At the same time this motor has high level of durability and long lifespan. In addition it is the best bet for those who like different tuning experiments. This is why BMW N54 is one of the best engines ever produced by major bavarian automaker.Öööö. Lol?
-
footy
addikt
válasz szőröscica #89943 üzenetére
N54 is one of the best engines ever produced by major bavarian automaker.
Akkor milyen a tobbi -
-v-
addikt
válasz szőröscica #89943 üzenetére
Hát biztos úgy értik, amikor épp működik, akkor amúgy nagyon jó használni
-
veterán
válasz szőröscica #89943 üzenetére
Közvetlen befecskendezéses? A koxról nem írnak a fenti csipcsup problémák mellett.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #89943 üzenetére
Ez egy 306-340 lovas sor6, nem a japán 1.4 szívóhoz kell hasonlítani (amiről egyébként szintén össze lehetne szedni gyakori problémákat részt). Ezek a problémák nem tűnnek túl vészesnek, tetszőleges VAG motorról (néhány kivétellel) duplaennyi dolog van leírva a VW topikban.
Az első hiba egzébként az USA-beli modellekre volt jellemző, 10 évre és 190k km-re hosszabbították miatta a garit.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #89948 üzenetére
Ezzel is sokkal több issue van ám, nem ez a 2-3 dolog amit a mywikimotors ír kalap szar ez a motor (is)
(#89946) focvis: persze, hogy az .. egy rakás más dologról sem írnak, tényleg betegágy eléggé. Gyakorlatilag amit az M54-nél leírtam, azóta csak minden motorral romlik a helyzet, bejött a valvetronic, ami szar, a szétkopó, rossz kenésű hidrotőkék, lánc issuek, aztán a közvetlen befecskendezés, ezen két turbó is van, hpfp issuek stb.
Nehogy azt hidd, az olajevés meg a régi issuek közül bármi is jobb lett az új motorokban ellenben még több hitványság jött hozzá
Az újabb, 2 literes turbókról hallani viszont viszonylag jókat eddig, abból kell venni "olcsón" egy 20i-t, csak elektronikusan van korlátozva, csipsz hoz rajta 100hp-t ..[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hat amugy egyebkent erröl szol
Amit brumi1024 is irt, hogy azert ezt nem arra tervezik, hogy olcson valami megbizhato kis izet összekalapaljanak, ami lehetöleg minel egyszerübb, hogy redukaljak a hiba forrasokat.
Legyen nyomatek, menjen, mint az allat es azert ne is egyen olyan nagyon sokat. Mindemellett legyen megbizhato, meg olcso a biztositas es 10 ev mulva is csak olajat kelljen cserelni az nem megy
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hálózati / IP kamera
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tippmix
- Sorozatok
- PlayStation 5
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Motoros topic
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...