-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #90500 üzenetére
Turbósnál, ahol nincs BOV, ott érdemes minden váltásnál (felfelé is) ha a gyorsaság számít.
EQMontoya: Alap én is úgy váltok vissza, bár van még mit csiszolni a technikámon.
mod:
BBD: Kíméled a vezérlést és a kuplungot is vele szóval nem csak érdemes hanem erősen ajánlott szvsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Declare #90501 üzenetére
Jazz-nél ugyanez a helyzet.
Apum WagonR-e azonnal reagál, de ott meg annyira nincs ellenállása a gázpedálnak, hogy sosem találom el a megfelelő mértéket.
(#90503) Qru: Ez inkább a régebbi, jó nagy laggel rendelkező autóknál jellemző. A mai kommersz turbósok már 1200-1500-tól tolnak, azoknál már nincs sok értelme felváltáskor is gázt adni szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz BigBlackDog #90477 üzenetére
Köszi.
Tűrhető, de eladásnál semmit nem fogok titkolni majd. Mondjuk nem szokásom amúgy sem.
Az öröm azért kicsit elködösítette az agyamat, de gyorsan mérlegeltem, kaptam engedményt így inkább elhoztam és majd ha lesz problémám, NEM ide viszem vissza.Megy, gurul, nem húz semerre, illesztések nagyítóval azért kifogásolhatóak, de legalább az oldalát egybe ködölte, fújta, és így most már csak 6 színű, nem nyolc.
1.2 Agila után megváltás volt komolyan. De azért köszi anyu a kölcsön verdát.
(#90494) tboldi
Viszont most vannak fontosabb projektek is, amire pénz és idő kell, szóval a nyári felni felrakásáig én nem találkozom senkivel. Majd ha lesz egy kis pénzem kijavítani az apróságokat, és felkerül a másik felni.
(Vicceltem, ha szervez valaki, írjatok! ) -
Gorneck
titán
Sziasztok,
Van vmi íratlan szabály új autó (Suzuki Vitara) esetén az olajcserére? Gondolok arra, hogy 4k km után cseréltessem le, vagy csak szimplán várjam meg a 10-11k km-t és cseréltessem a szokásos intervallumba.
Gorneck#1239
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gorneck #90508 üzenetére
15e Ftért lecseréltettem az olajat,szűrőt anno 2-3k környékén. Nem hinném,h sok értelme volt, látszólag új olaj jött le, de sokba se került.
Mai autók egyszer már forogtak a gyártósoron, nicns az az összekopás, mint 20éve.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
szőröscica
addikt
-
pècsimunkás
addikt
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #90514 üzenetére
Avagy amikor a bizalom hátrány.
Mert arrafelé az a jellemző hozzáálás, hogy ha a márkaszerviz azt mondja, hogy valamit ki kell cserélni, akkor azt ki kell cserélni, kifizetik és kész. Ha viszont Jürgen azt írta a gépkönybe, hogy 30 ezrenként kell olajat cserélni, akkor 30 ezrenként fognak, hát ezt írták, annak úgy rendben kell lennie.
Same rules apply!
-
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #90514 üzenetére
En meg 10-11 ezrenkent ledobom
.. a difit is
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #90519 üzenetére
Nem csodaszer, van amin segít.
Mi is a gondja?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gorneck #90517 üzenetére
Ezeket már bejáratják még a padon a gyárban, meg sokat fejlődött a preciziós fémmegmunkálás már nem lesz annyi fémkopadék mint régen. Turbósnál sztem nem árt mert a turbó kényes cucc de a szívónál felesleges pénzkidobás.
mod:
Declare: DSG-nél nehezebb gyorsabban váltani, jogos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
klambi
addikt
válasz Declare #90496 üzenetére
semmi értelme akkor sem, néztem pár nem hivatalos tesztet... kiköpi az másol ha nem a lámpánál1, 2 ne is beszéljük a sok tönkremenő nyavajáról miatta amit okoz, valamint az ehhez szükséges akkuk és egyéb más alakatrészek gyártása közben keletkezett hulladékról amit ez az ipar termel, sry kis kirohanás volt.
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #90526 üzenetére
A Bökényföldi ALDI-Buszgarázs szakasza is lehetne itt, tele van toldással és keresztbordával, vagy a Than Károly utca, olyan mint egy futómű
gyilkostesztelő szakasz.(#90527) Szevam: Áprilisi tréfa? Bzzeg, itt lennék én is házikedvenc
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
klambi
addikt
válasz Gorneck #90508 üzenetére
én az első olajat tuti 4-5 között cserélném, utána nagyon max 15e nél. (1.6 dieselnél 10e-nél cserélem, igazából lehet vitázni mi a felesleges és mi nem de itt bejön a képbe a motor mérete, típusa, használata, kora, olaj típus, stb.)
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
válasz Tsebacsi #90528 üzenetére
Na igen, néha jól jön a tusoló az autóban
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Szevam #90527 üzenetére
aranyosnak aranyos, de kajakra nem tudom elképzelni, hogy használnám... Inkább legyen nagyobb a csomitartó, és boxot bele, alatta meg gumitálca. Mi így csináljuk.
Mert box nélkül nem tudnám elképzelni a kutya kocsiban hordását. Így meg túl alacsony box férne csak bele, dobi be se férne a maradék oduba.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #90530 üzenetére
Miskolc környékén egy kisebb falu/városban volt egy utca amibe a civiccel konkrétan nem voltam hajlandó behajtani, mert olyan volt az út, hogy azt még szerintem Mátyás Király idejében kapával csinálták...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
choco01
addikt
Hali.
Valaki találkozott már olyan hibával hogy fékezéskor felvillant az ABS es a kézifék jele a műszerfalon és elkezdett pittyegni? Kb. 4-5mpig aztan eltűnt, fék fog, abs működik.. Kb. 50 el mehettem es egy kereszteződésnél ahogy elkezdett lassítani ezt dobta be..
Skoda Fabia 2007 1.2HTP
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
nagyúr
válasz choco01 #90534 üzenetére
Fékolajra tölts rá, alacsony a szint, fékezésnél, erős gyorsításnál, húzós kanyarnál szint alá kerül és bejelez az elektronika
Szerk: alacsony fékolaj szint kopott féket is jelenthet ha jól tudom, ergo nem biztos hogy a rátöltés lesz a végleges megoldás
[ Szerkesztve ]
-
spileraaa
senior tag
-
choco01
addikt
válasz tboy93 #90536 üzenetére
+tomcsi23:
Most lesz 11 éves a gép februárban, eddig fékolaj, váltóolaj, szervóolaj..stb nem volt cserélve csak motorolaj tízezrenként meg a szűrők..
Lehet érdemes lenne mindet kicserélni? Anno a szerelő mondta h valami munkahanger vagy mi összevan szorulva/rohadva és nagyon picit szivárog az olaj ott és nem is bírta szétszedni.. lehet az is az oka?
Okozhat ez most komolyabb problémát, mondjuk hogy elszáll a fékem?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
tboldi
nagyúr
Oké, de mindenképp spirálcellás legyen!
(#90540) choco01: Illő lenne cserélni ezeket, a fékfolyadékot főleg. A szivárgás megszüntetése után 2-3 évente kellene cserélni. És igen, fennáll a veszélye, hogy elszáll a fék.
-------------------------------------
Viszonylag olcsó nyomatékkulcsból ki mit ajánl? Csak hobbiszinten kellene, kicsi (<40 Nm) és nagy (>40 Nm) is jó lenne.[ Szerkesztve ]
-
spileraaa
senior tag
jelenleg ez van benne és 2 éve vettem az autót vagyis nem tudom hány éves aksi mert az előző gazdája nem tudom mikor vehette bele
nyáron még most is működik gond nélkül de télen már nem tartja gyakran kell töltenitudnál pontos linket küldeni melyik passzolhat bele? köszi
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
őstag
válasz tomcsi23 #90544 üzenetére
Egyébként szar.
Fél éve szereltettem a kocsiba egy 72Ah-sat (60Ah a gyári előírás az 1.6 benzinemhez), 7D a gyártási matricája (2017 áprilisi) és kétszer eljátszotta már, hogy nem indult pöccre a kocsi, hanem csak tekert. Főleg olyankor érzem bizonytalannak, ha rövid időn belül kétszer indítózom újra, mert beugrok egy boltba hazafele, stb. Hétvégente megyek vele hosszabb távokat is, szóval fel van töltődve, de ha nem lenne, akkor se csináljon ilyet egy zsír új akksi.
Aztán lehet, hogy nem az akksi a ludas, de szerintem igen, mert az előző gyári is ilyen tüneteket produkált 8 évesen, aztán csere után pár hónapig nem volt semmi gond.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
choco01
addikt
És milyen kültségekkel járhat egy ilyen henger felújítása?Vagy cseréje? Továbbá amiket előbb írtam olajak cseréi?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
válasz choco01 #90547 üzenetére
Fékolajat 2 évente kell cserélni, ennyi szavatosság garantált. Örülj, hogy kibírta még az ABS kocka is és nem nyírtál még ki senkit vele.
Gondolom a tárcsa + betét is még az eredeti. A fékrendszer szépen összelehet gyógyulva, ezért kínlódik vele a szerelő. Szép kis kör lesz leszedni, ha nem sikerül, akkor a munkahenger bánja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...