-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #92450 üzenetére
Végül is, ha elszalad 100, még mindig marad 200 ló.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #92450 üzenetére
Igazából valami ilyesmiről szól az egész autó - nincs rá szükség, de jó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #92434 üzenetére
Amúgy céges kocsi nem téma? Second hand baráti árban van, és nem kell parázni, mikor jön be egy váltó vagy motor gond.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #92452 üzenetére
Megchippeljük azt a 300-at, aztán lesz belőle 260?
aero: az a baj, hogy a 6 hengeres 28i óta nem gyártottak kb. értelmes motort.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #92449 üzenetére
De akkor nem érted az emberek vágyait. Sokan pénisz toldaléknak használják és igenis kell nekik valami amit lehet mutogatni mindenki előtt.
Senki nem vonta kétségbe h elég e 286 ló- ne is keverd ide ezt a kérdést. A tény viszont tény marad h a japánok jöttek és sokszor még jönnek is jegyzetelni az európai autószalonra , nem fordítva. Lehet szidni a fejlődést (okkal és ok nélkül) de ezért világvezető még mindig a 3 nagy német. És az is lesz amíg tartják ezt a tendenciát.
Ha pedig nem lenne ere igény, nem létezne a jelenség.
brumi1024: azt hiszem h értelem és érzelem vitájáról van itt szó. Pl az ügyvédemnek most R lexus is van az a4 cabrio mellett. Amint elindultunk Teddyvel közölte h érzi a légrugót és milyen kurva jó (13 éves a kocsi!) és hogy kár h az áram mellett mást nem tud az RX.
MOD
(#92456) aero. : de ezt kell megérteni h amíg a japánnak ez jutott, minden más a németeknél van. Bárki bármit mond is, egy japánt csak aggyal lehet szeretni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz bitpork #92459 üzenetére
Bárki bármit mond is, egy japánt csak aggyal lehet szeretni.
Egy Nissan Z-t, Subaru WRX-et nem löknék el magamtól, viszont azt mondják, rohadt sokat fogyasztanak - autópályán nem is látni őket gangolni.
Teccenek még az ültetett Isuzu D-maxok és egyéb pickupok, városba jöhetnek.
EQM autója is vállalható lehet egy kompresszorral.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #92459 üzenetére
Azért itt sarkítasz.
Persze, a német trió sok mindenben elől jár, és rengeteget fejlesztenek, ez nem kérdés, de:
-Azért ez nem kizárólagos. Hibridek terén továbbra sem rúgnak labdába a japók mellett, szívómotorok terén (a turbókorszak előtt) is egyértelmű fölénye volt a japóknak - nyilván ez csak utólag, évekkel később derült ki, hogy azok nem esnek szét.
-Az általad említett légrugóról jutott eszembe, hogy a kényelmes futóművek úttörője (hidro) ugye alapvetően a PSA volt.
-Ha megnézel egy olyan piacot, ami semleges mind a németeknek, mind a japóknak, ugyanannyi Lexus fogy, mint BMW.Mi itt az EU-ban egy részét látjuk annak, hogy merre megy az autóipar.
Ettől függetlenül azt érdemes észrevenni, hogy az amit nagy innovációnak írunk le, és az EU-ból származott az elmúlt 15 évben, azoknak a jelentős része igazából egy szopóroller lett (a CR dízelek zöme - ami amúgy olasz találmány, downsizing turbó benzinesek előfutárai, DSG-k), amik szerintem inkább hátrafelé vitték a világot, mint előre. Mindezt ráadásul sikerült megfejelni azzal, hogy igazából egyetlen fostaliga konstrukcióból sem lett soha visszahívás, vagy kedvezményes javítás, még akkor sem, amikor már mindenhol közismert volt a probléma.
Persze van kivétel, pl. amit belterek terén alkotott az elmúlt 10 évben az Audi, az szerintem is veri a konkurenciát és megsüvegelendő teljesítmény.Szerk: nekem nagyon szimpatikus egyébként az, amit a japók toltak a '90-es években, hogy 280 lóerő volt limit, nem lőtték fölé a sportautókat. És igazából ameddig nem kezdtek el az autók elhízni, tök jogos is volt. Ha valaki egy 200 lovas sportautóval (ami nyilván nem 1.6 tonna) nem tud élvezetesen közlekedni, annak tökmindegy, 400-tól se fogja jobban érezni magát, cserébe sokkal inkább közveszélyes lesz.
Az pedig, hogy az egyébként sofőr által vezetett autónk 500 vagy 600 lovas, tényleg, mit számít? Igen, meg lehet csinálni, csak tök értelmetlen, még a tulaj maga is csak a tudatot élvezi, de soha nem használja ki.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz máyköl #92447 üzenetére
csak annyit mondtam volna neki, hogy, majd ellenőrizd a kocsidat mielőtt elindulsz, nehogy ne fogjon a fék (persze nem csinálnék semmit a kocsijával, de na)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
mdani01
aktív tag
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz szőröscica #92470 üzenetére
Prius-ban, Auris-ban, CT200h-ban ez van.
Szóval nem hinném hogy gond lenne vele.
Én sajnálom azt a sok pénzt amit elkel költeni automata olaj cserére.Novum Forum Siculorum
-
-
brumi1024
veterán
-
i-sti
senior tag
válasz szőröscica #92474 üzenetére
Félre értés ne essék.
Manuálban én is cseréltem. 190 ezernél.
Legközelebb 300 körül.
Ennyi belefér de 50.000 ként nem szívesen költenék egy rakás pénzt olajra.
Inkább kicserélem a felfüggesztést.(#92475) focvis: Tudom, ezért tettem le a hibrid álmaimról. Autó is sokkal drágább, sima Jazz vs hibrid Jazz erre még rájön az olaj csere, nem éri meg. Sima manuális. 150 ezrenként cserélek bene.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
xcds
őstag
Sziasztok! Ha az érvényesség lejárata előtt muszakiztatom le az autót, akkor az új érvényesség isannyival hamarabb jár le vagy marad a mostani lejarathoz a két év? Hogy van ez most?
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #92481 üzenetére
javítás
20d elébe megy a problémáknak, az nullába égeti magát
-
EQMontoya
veterán
Azért ennyi km mellett nem ülnék bele.
Egyrészt az tiszteletre méltó, hogy ennyi van benne, és aránylag egyben van, másrészt viszont azért ebben 3 difi van, nem feltétlenül örök életűek, 400e után azért itt is lehet zsebbe nyúlás.Inkább keveset futott autó, mert most is csak évi 18 körül megyek, de ez lehet, hogy csökkenni/oszlani fog idővel.
joamilestone: Napi 60km városhoz vennék egy hibridet inkább. Abból viszont csak az Aurisból van kömbi, az viszont elég gagyi (beltér is, csúnya is). De erre a felhasználásra vagy:
-cabrio és leszarom
-hibrid és spórolásPl. CT200H. Csak abból is 4m egy értelmes.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #92487 üzenetére
MX5 NC-ből van gyári hardtop, szerintem nem kifejezetten szép, viszont jó.
Same rules apply!
-
pècsimunkás
addikt
Tegnap voltam Erfurtban autókiállításon. Tetszett az űj Civic , a Kia proCeed , az alsóközèp kategóriából . Jó volt belèjük ülni , tetszett a kormány- váltó- könyöktámasz kombináció - szóval az ülèshelyzet. A Mazda 3 az annyira nem jött be . Megnèztem mèg sok autót , de amikor kijöttem , nem èreztem kèsztetèst az Auris cserèjère. A " tömeg autók " közül mèg a Kia Stringer jött be ! De az nagyon ! Arra azèrt elcserèlnèm , de csak egy az egyben !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
426os
őstag
Hali!
Milyen autóba (kombiba) tudnék belerakni egy 200x80x40 cm méretű csomagot (lapraszerelt ágy)?
Fabia, Passat, kb milyen kategória kell egy ilyen művelethez? Ledöntött/előretolt hátsó/első üléssel persze..
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #92487 üzenetére
Elég lett volna víz, ha olaj áll alul, elszíneződik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #92459 üzenetére
" tény viszont tény marad h a japánok jöttek és sokszor még jönnek is jegyzetelni az európai autószalonra , nem fordítva."
Ez leginkább azért mert két távoli kultúra/szokás/ízlés ha nekünk akarnak eladni autókat akkor nem jöhetnek ki SX4 dizájnnal mert abból egy darabaot se adnak el max ha olcsó de ugye prémiumnál ez nem igazán érv.
Na meg más hibáiból erény tanulni nem pedig szégyen...To all:
Napi gyökér itt is meg volt, beállt egy bimmer a garázsllejáró elé mértani pontossággal középre keresztben. Közteres rakott rá mikicsomit, sajnos vasárnap nem dolgozik a lopóautó. Remélem estére azért le tudok majd állni... Ha nem akkor, reggel jön a lopóautó és elviszik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #92496 üzenetére
Ez bennem is megfordult de még tart a türelem... Igazából nem egy nagy érvágás mert az utcán is elvan ha felállni nem tudnék az lenne nagyobb méreg.
EQM: Az első és hátsó diffiben kell cserélni az olajat 60 ezrenként, a középső az éltatartam olajozású, abban nem is lehet cserélni csak ha szétbontatod.
De a diffi állapotát könnyen lehet ellenőrizni itt. Kitekert kormánynál körbe-körbe mész lassan és ha nincs semmi fura hang és/vagy kotyogás akkor ok.mod:
joamilestoné: Nem sürgős, a példastatuálás nagyobb érték lenne most.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen