-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz EQMontoya #94247 üzenetére
Nekem mondjuk úgy van beállítva az üléshelyzet, hogy a hátamat végig rendesen támassza az ülés, a csuklóm épp a karima tetejére essen és majdnem 10 óra 10 percnél fogom, talán kicsit alatta. De amilyen utak vannak, meg amilyen helyzetek, így érzem biztonságosnak.
Hiába csak 181 centi vagyok, de kicsit nyakigláb és persze a C30-ban sem lehet annyira kihúzni a kormányt, amennyire kellene, az ülés még 1-2 kattanást mehetne hátra, de inkább fogom a kormányt biztosan, mint hogy terpeszkedjek.
"Less but better" - Dieter Rams
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #94247 üzenetére
van, amikor tempónál nagyobbat kell korrigálnod, mert egy hülye kifordul eléd. nekem már kellett, jó gumi, jó futómű és rutin kellett hozzá, hogy ne dobjam el, meg is úszott a segge a kocsinak. majdnem úgy jártam, mint az orosz crashvideókban, amikor megúszik, hinta-nagyfék-árok/szalagkorlát, de szerencsére a -veztech pályás- rutin miatt nem a fékre rúgtam, hanem gázzal kijött belőle.
-
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #94254 üzenetére
Persze ez világos, de ülj be, fogd meg, tekerd el akár csak 90 fokot a kormányt, ha teljesen ki van nyújtva a karod, tehát nem a csuklód éri a karima tetejét, akkor nem éred már el, ha eltekered, mert sem a vállad, sem a könyököd nem fordul annyit.
És pont arról van szó, hogy azért kell normálisan fogni, hogy fogásváltás nélkül, biztonságosan le tudj zavarni egy hirtelen manővert.
EQMontoya, derékszögű kanyarban 180 fokot tekerek az Audin.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
-
Integrale
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #94257 üzenetére
Hát igen, ez utcára őrültség. De hová is nem?
Gyorsulási versenyre nem rossz, de ott egy kicsit felpöckölt Lancer vagy Bubu az összkerék miatt kétharmad ennyi lóval is megesz, mert el tud indulni. (és könnyebb, sokkal)
Versenypályára ki lehet vele menni, valószínűleg egész szórakoztató is lesz, de igazából oda is nagy és nehéz, Valami könnyebb de fajlagosan hasonlóan erős célgép nyilván elken.Szóval jó ez, jó ez, de szerintem a legfőbb célja tényleg a tulajdonos egójának növelése. Legalább korrekt volt a srác, megmondta, hogy Ő a legerősebbet szeretné, szóval nincs ezzel baj.
Viszont ez azért megerősített abban, hogy M3 fölött igazából ezeknek az autóknak semmi értelme, mert közúton nem tudod kihasználni a teljesítményűket, pályára meg nagy behemótok... Ez techdemo meg egoboost, nem szolgál valós célt.
Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #94259 üzenetére
Szívó M3 kell, egy E92 biztosan marha jó, ez az újabb, F32 a tesztek alapján szintén inkább csak a bármikor, bárhogyan keresztbeáll jellegű kocsi. Gondolom nagyon jó pályán, és a tizedét sem tudnám kiautózni, de tahó lehet, mint egy dízel.
Sokra nem volt jó az E61, de a szívómotor karakterisztikáját megszerettette velem, még ha gyenge is. Azonnal reagál és tudod, hogy mikor mire számíthatsz.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #94255 üzenetére
én nem szeretek "fekve" vezetni, nekem eléggé egyenesen áll a támlám, plusz ugye az olasz autókban eleve "majompózban" szokás vezetni, szóval engem ez nem érint. az audinak nem annyira direkt a kormánya, az alfán hogyha 90 fokot rántasz, azért eléggé irányt változtat de gondolom a 145 is
joamilestoné: a szívómotor karakterisztikája akkor ér valamit, ha van erő is. mondjuk a ~1300kilós E12 535i az kellemes volt, de egy ilyen E61 525i-ben szerintem eret vágnék magamon - minden bántás nélkül. most az alfában van kb 1300 kilóhoz kb 180 ló és 400Nm, az úgy kellemes, de picit többet még el tudnék viselni. és igazából ez is csak azért jó, mert jó a színház, nincs annyira elszigetelve-távolítva, mint mondjuk passatban.
az igazán fasza egy kb 300 lovas, alulról is nyomatékos, de forogni is szerető benzines lenne, akár turbóval. oh wait, a giulia veloce az valami ilyesmi. már csak azt a pár évet kell kibekkelni, amíg beesik emészhetőre a használt példányok ára[ Szerkesztve ]
-
-
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Született valamilyen EU döntés a dízelek vs Német nagyvárosok kérdésében? Nem túl rég volt valamelyik topicban linkelve egy cikk, ami tegnapra datálta a kérdésben a döntést, de nem láttam még cikket a témában. -
bozont
veterán
Üdv
Ha alufelni-t szeretnék az autóra (egy Corsa E) akkor hol érdemes nézelődni? Bár van ami a gyári darabok közül is tetszik, de nem baj ha esetleg van még választék. Viszont "gagyit" nem akarok.
Utánaolvastam hogy mire kell figyelni a méreteknél, osztásoknál, a gyári értékektől nem akarok eltérni.Jelenleg 185/65 r15-ös gumik vannak rajta, 16" esetleg 17"-os felniben gondolkozom. Ezekhez gyárilag rendre 195/55 és 215/45-ös abroncsméret tartozik.
A másik kérdés kérdés, hogy komfortérzetre mekkora a különbség a két méret között?
A 17"-os talán jobban mutatna, de ha érezhetően "rázósabb" a 16-ostól akkor nem erőltetem. Mondjuk ha jól számolok akkor kb 1cm a falmagasság különbség a két abroncs között, ami nem tűnik soknak, de tapasztalatom nincs. -
szőröscica
addikt
Összeszedtem:
2004/7.
BMW 525i Touring (E61) M54B25
222 ezer km – 180 ezer km-ig elektronikusan, BMW-nél vezetett szervizkönyv, utána én vittem specialistához, az is be van pecsételve
Fekete bőr, teljesen elektromos, fűthető, állítható comb, oldal- és deréktámaszú komfortülések
Panorámatető
Head Up Display
Kanyarkövető Xenon
Nagy navigáció, AUX bemenet, Közép HiFi
Elektromos csomagtérajtó
Eső és fényszenzor
Első, hátsó tolatóradar
Sötétedő, külső és belső tükrök, a külsők elektromosan behajthatók
Kétzónás klíma
Tempomat, multikormány
Kapunyitó
Mankókerék
Elektromosan állítható sportkormány
Sízsák, light packet, pohártartóMegejtett javítások:
Lambdaszonda csere
Tömítések: karter, szelepfedél, olajszűrőház, oldalsó diffi tömítések
Vanos olajcső
Olajszint jeladó
Gyertyák
Összes szíj és feszítő
Vízpumpa
Fékolajcsere
Motorolaj és szűrők 10 ezer km-enként
Vízpumpa, termosztát, összes vízcső csere gyárira
Komplett kartergázvisszavezető (PCV) rendszer csere gyárira
Motor- és váltóbakok cserélve
AUC szenzor csere
Antenna jelerősítő csere
Automata váltó wandler felújítás + olaj- és szűrőcsere gyári ZF olajjal és szűrővel
Generátor feszültségszabályozó csere
Első lengéscsillapítók cserélve
Hátsó féktárcsák + betétek cserélveJelenleg 17”-os gyári alufelniken, 5 ezer km-t futott, 2017-es gyártású Dunlop Winter Sport 5 kerekekkel. Mellé szintén 17"-os gyári felniken egy szezont futott, 2017-es gyártású Dunlop Sport Bluresponse nyári szett.
-----
Igen, egy vagyon volt. Jártam volna ez idő alatt mással? Nem. Nem állt össze alattam, ahogy szerettem volna, valószínűleg a Mondeo 2.5T-vel jobban jártam volna, de jó volt. Sokat tapasztaltam, volt ilyenem is. Vennék-e most egy F11-et, ha nem számítana a pénz? Nem valószínű. G31-et? Szerintem azt sem. Beülnék-e egy 740i E38-ba vagy egy E39 530d-be kis futással? Bármikor. Kicsit úgy érzem, elkurvult ez a márka. Régen jobb volt.
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #94239 üzenetére
Köszi, netrisk-es kártyán szoktam gyűjteni a forintokat 384,9 volt a drágább üzemanyag. A normál 348,9 ft.
1800 ft különbség 50 literre, nem vészes.(#94241) BigBlackDog: motor leállítás után a motor maradékhőjét használja, nem?
Inkább az lesz a jó - már ha programozni lehet - hogy nem kell jeget kaparnod reggel. -
válasz szőröscica #94268 üzenetére
Ugyan a régi propellert nem ismerem, de mi van a kutyacsont problémával az E38nál? Vagy nem ott volt h milliót is ki lehetett fizetni a jól megrohadt példányokra?
Különben az Alfa 164-ekre a Ford Scorpiora de még a Renault 25 re is költöttem több százezreket. Most gondolkodom h Teddy kap 4 légrugót biztos ami biztos alapon.
Minek ezt számolni ha közben mosolyog az ember?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #94270 üzenetére
Nem ismerem annyira az E38-at.
Sosem mosolyogtam, épp ezt írtam a BMW topikban. Nem lett meg a kémia közöttünk. Ne kérdezd, hogy miért, én sem tudom. Talán azért, mert nem megy elég jól. Ha örömöt szerzett volna, boldogan költöttem volna rá, és lehet, hogy most nem menne a háztól. Így mindig csak maradt a remény és egy eszményi kép, amit sosem tudtam elérni vele. A sokkal lefingottabb, 380 ezret futott E39 530d-ért jobban tudtam lelkesedni mint ezért. Ott sokkal zsigeribben jött a jóautó érzés.
Nem adom össze, mert nincs értelme. De én többet nem költök rá egy fillérnyit sem. Nem szeretem. Vigyék el.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #94272 üzenetére
De ha nem szeretted, akkor miért vetted meg?
El sem tudom képzelni h egy olyan kocsim legyen amit nem szeretek már megvétel előtt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #94273 üzenetére
Tetszett. Lehet egy 35 dízellel most is boldog lennék. Szerintem a motor dolgot rontottam el, de az 1.9 dci után csak benzines jöhetett szóba, és ez a kis fűnyíró volt csak jó állapotban. Kár ezen többet agyalni, mennie kell.
Holnap mosás, fotózás, megy fel hirdetésre.
-
Magnum_
nagyúr
ilyen se lesz tul gyakran :-)
100ast tettem bele. Felig a tankWestendben toltottem, futottem. Most hazafele kicsit megzavartam sport modban, elvezetes :-)
Aggregator: en is ajanlottam.mar parszor, Jettan is volt, Amperan is van ilyen kieg.csao.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #94274 üzenetére
50i kellett volna, még 2x ennyi baja van, de legalább megy mint a barom
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #94269 üzenetére
Nem. Ha bekapcsolod, akkor indítja az kiegészítő kályhát. Ez először a motor vizét fűti fel 75 fokra (ha leállítottad fél órával ezelőtt, akkor ugye emiatt nem sokat kell dolgoznia), majd ha megvan, akkor elkezdi az utastérbe nyomni a meleget. Be lehet kapcsolni direkt módon, illetve a következő 24 órában van lehetőség két időpontra időzíteni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz hülyegyerek #94281 üzenetére
Nekem 23 éve és fingom sincs, hogy tanították.
-
válasz EQMontoya #94247 üzenetére
Pedig én is 10:10 vezetek, főleg, ha sietni kell, de amúgy is
2 szarvas köszönheti ennek az életét, de lehet én is, meg vagy 10 elkerült baleset, mert ezek olyan gyorsan történő dolgok, hogy utólag van időd végiggondolni mi is történt.
Van ismerős aki hátradőlve vezet, eddig kb 10 balesete volt, nem biztos, hogy van összefüggés...Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
Én vagyok az egyedüli, aki 9 és 3 óránál fogja a kormányt?
Már csak azért is, mert a kormányon lévő gombokat így érni el. -
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #94289 üzenetére
Mondjuk városban csak 9 óránál szoktam, mert gyakran kell váltogatni, de lakott területen kívül 2 kézzel fogom általában.
-
válasz tboldi #94288 üzenetére
Lehet 9:9 én már digitális órán szocializálódtam
Amúgy i20 -ban ott nem tudod rendesen fogni, mert 3 küllős a kormány[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #94293 üzenetére
Miért nem? Ott a “bemélyedés” a hüvelykujjaknak.
A Jazzemben is 3 küllős van. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz kisza25 #94293 üzenetére
Miért ne? Pont a küllők mellett fogod, a két hüvelykujjad meg a küllő és a kormánykerék felső sarkánál van. Nekem is így a legkényelmesebb.
Most utaztam egy ismerősömmel először, ő 8 és 14 óránál fogta, kvázi átellenesen és egész törzsből kanyarodott, érdekes látvány volt. Mint a kamionsofőrök kb, teljes felsőtestét belevitte a mozdulatba.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Integrale
veterán
válasz hülyegyerek #94281 üzenetére
Erdekes, en par evvel korabban tanultam mint te, es nekem 9:15-ot oktattak, mivel mar nem kell akkora erokar a modern szervos autokhoz (a ket kezed tomege es ereje kozelebb van egymashoz), masfelol ott vannak a kormanyon kialakitva a kezednek a helye, es sokkal nagyobb tartomanyt fed le a karod, mint 10:10-nel. Vezetestechnikai treningeken is ezt a fogast oktatjak.
Kisza: ha a kullokre rarakod, az pontosan az a fogas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #94233 üzenetére
A sima Evo nem de az Evo plus az a Premium Super 95-öt a listában. A sima 95-ös a Super a 98-as a SuperPlus.
mod:
focvis: 340-ért tankoltam most de akkor a Jazz-t telepakolom ott. Bubi nem szereti a Shell nyálat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-