Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz Integrale #107992 üzenetére

    2,5 év alatt: turbo 2x (340e), hidrotőkék és himbák (200e), főtengelycsapágy (kuplungcserekor, 20e+). Következő vezérléscserénél kellett volna a vezérműtengelyeket is cserélni (300-350eFt), érett az adagoló (200eFt+), elkezdtek repedni a gyári xenon burái (90eFt/db nagykeráron). Csomagtérzár 50e.
    De a sima karbantartás sem olcsó:
    Vezérléskészlet 120e, plusz vízpumpa 30-40, plusz le kell bontani a cseréhez a kocsi elejét 90ezrenként/4évente. 8liter olaj kell bele, nem olcsóból, ha nem akarsz kicseszni magaddal, max 15ezrenként. Szűrőkkel simán 40-50e egy olajcsere. Kettőstömegűvel még nem volt gond, de ami késik, nem múlik. Kuplungcsere 150e, pedig addigra már nagyon barátok lettünk a szerelővel. Komplett lengőkarkészlet előre, 4 gátló, egyéb kis csetreszek 300e. Xenonba izzó 10e/db, illik párban cserélni.

    Furkoo: já, enyém. Nem szép, de megy-megáll-kanyarodik. Itthon előttem egy, lelkiismeretes tulajdonosa volt, de mivel igásló az autó, ezért különösebben tutujgatva nem volt, csak a mechanikára vigyázott. Eddig a két év alatt 90ezer Ft-ot kellett a kötelező olajcseréken meg a vételkori vezérlés-átnézés-amiszarcseréljük körön kívül költeni rá. Lehalt a nagynyomású szivattyú, 80e munkadíjjal, meg a turbó és légtömegmérő közötti szívócső elszakadt a turbónál a rázkódástól, 10e bontóból és fél óra munka otthon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák