Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Acheron #143651 üzenetére

    Passat is kérdés volt ezért: a DSG elég kényes/drága... az olajos egy fokkal jobb (a 6 gangosból 250Nm-ig van száraz afelett olajos de a 7 gangosak azok mind száraz kuplungosak). Már ha nem spórolták el a váltóolajcseréket pl. Az a baj, hogy a DSG-hez kevesen mernek hozzányúlni és azok is horror áron.

    Tekintve, hogy a DSG nem automata váltó a szó klasszikus értelmében hanem egy robotizált manuális, ezért ugyanúgy van benne kettős tömegű lendkerék ami olyan 200-250k km-t bír használattól függően (a városi használat gyilkolja igazán). Utána cserés lesz ami önmagában egy kisebb anyagi katasztrófával felér. Egy sima DMF csere is több százezres kategória (200-300k) és akkor még nem kotlott meg benne semmi csak az üzemszerű kopásból adódó hibát hárítottad el. Ha pl nem volt cserélve az olaj benne és megégett a szerkezet akkor az már fél milliós nagyságrend és akkor még csak felújításról van szó nem komplett cseréről...

    Nekünk DSG-s Passat van abban is már érződnek a gondok.

    De ne csak rosszat írjak: imádom, úgy vált mint egy álom de én dsg-t csak újként vennék és 200-250k km után eladnám a francba, hogy szívjon vele más.

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák