-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
válasz
Tsebacsi #145241 üzenetére
Köszi a választ!
Olyan 15-20k között megyek évente. Azért csak a fix költségekre kérdeztem, mert azt számolom, hogy tartós bérlet és vétel között mennyi lenne a fenntartási költségből fakadó különbség. Az alapján, amit írsz, plusz rászámolva még valamennyi pluszt esetleg kopó alkatrészek cseréjére, olyan 180-200 ezerből éves átlagban ki lehet akkor jönni egy újnál? Üzemanyag nélkül, nyilván.
Azért gondoltam, hogy itt lesz már azért választék, mert ránéztem az Octavia konfigurátorra, és 1.4 TSI-t 150 lóerővel, a 2. legjobb Style felszereltség csomaggal és metállal már 5,9 körül írja. DSG +600k, 1.8 TSI +300k lenne. Egyébként VW csoporton belül a DSG azonos lesz a különböző márkáknál?
Mindenesetre megnézem és összehasonlítom a típusokat, amiket írtál.
Egyébként új autó vásárlás mellett ami még szóba jöhet, az egy viszonylag újszerű használt lenne 4-5 millió körül. Gondolom itt már minőségben feljebb lévőket is lehet találni, csak hát nincs garancia de cserébe van kockázat. Ebben a kategóriában milyen típusokat lenne érdemes megfontolni, vannak "tuti" vételek?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA