- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Én hiába rágom a feleségem fülét, egyszerűen nem hajlandó rá, nemhogy elektromost, nemhogy phevet, de sima hibridet sem akar.
Ha ő így áll hozzá, nekem mindegy, hogy 5 vagy 20 litert eszik, havi 15-öt kap benzinre, majd annyit megy, de havi 3-400 kilométert sem szokott. Ebből a szempontból a mostani hr-v is megfelel (csak 20 éves és véres a torka, beázik, rozsdás, hol ez az ajtó nem zár be, hol amaz nem nyílik, hol a cvt dobja limp módba) akkor ez is jó lenne. Csak az érdekel hogy mennyi a szervízköltség, milyen a váltó.
Neki az elsődleges szempontok hogy csajos legyen, ne legyen férfias, ne legyen műanyag a beltér, meg fekete legyen vagy barna vagy gyöngyház. Azt akarja hogy ránézzen és azt mondja: azta, hűha, nekem ez kell. Tolatókamerát meg szép modern műszerfalat akar, akár bőröset, de semmiképp nem fekete műanyagot. Ja meg a másik vesszőparipája, hogy 10 évnél ne (nagyon) legyen öregebb. Beltérben a legtöbb A és B kategóriás autó sivár, a C kategóriából van ami magas felszereltség esetén szép, a D meg már szerintem nagy.
Az idegösszeroppanás határán vagyok.
Ennyi futás esetén a fogyasztás tényleg nem szempont, inkább a bemelegedés hiánya és a kopás.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest