-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
A szerelők egyhangúlag azt mondják 2000-után már nem készülnek motorok, csak ipari hulladékok
Nagyon kevés a kivétel -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #17901 üzenetére
sztm ez azért egy kicsit túlzás.
pont hogy rohadtjó motorok készülnek, és egyre jobbak lesznek.akiket én hallottam sírni azok pont a klasszik vaskalapos " legyen a motor egy tengelyből meg egy ékből" és azt könnyű átlátni, meg szerelni. ha van egy kis bonyolultság, amivel szöszölni kell, azonnal szar lesz az a motor, mert hogy lehet ilyet csinálni. Sajnos fel kell nőni ezekhez a modern motorokhoz. nem szidni, mert sokkal jobbak, mint a régiek. persze könnyebb fikázni, mint tanulni, vagy utánanézni valaminek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #17903 üzenetére
Kérdés: Ki akar villogni? Azt hiszem normális ember nem azért vesz motort.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #17904 üzenetére
hmm. ha megnézed hogy te milyen fordulatszámtartományban használod a motort és mire, illetve hol.
és hogy jó fajta motort vettél-e erre a célra, akkor húzzuk meg a határt.
mitől kezdődik a villogás, vagy mit nevezünk annak? minden relatív.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
hoby36
senior tag
(#17894)-re ? Új lánchoz /D.I.D/ adnak nittszemet?Köszönöm előre is!
A logikában semmi sem véletlen!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #17905 üzenetére
nem most pl nem arra gondolok, hogy normális gumi helyett miért yoshimurát vettél pl
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #17902 üzenetére
Igen igaz!
Csak egy modern motorba ha valami pusztul, pedig tudjuk hogy pusztul, az kurvára fájni fog a zsebnek. És ha majd a mostani motorok, autók elmennek annyi ideig annyi szervizelési összegből mint a régi vasak, akkor bizonyítottak. Szóval technika ide vagy oda, szerintem ezeknek a fosszilis energiával üzemelő gépeknek ez már az alkonyodás kora. Legalábbis nagyon remélem.
Minél bonyolultabb valami annál több a hiba lehetőség, ezzel nem lehet mit tenni.
Szóval az lenne fejlődés ha a szerviz igény csökkenne az élet tartam pedig nőne.
Én nagyon várom a hidrogén vagy akksis gépeket, remélem még lesz lehetőségem életemben motorozni velük. -
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #17897 üzenetére
ookés akkor mindenképpen kifejezetten motorkerékpár olajat kell nézzek, vegyek, köszönöm!
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #17910 üzenetére
Milyen géped van?
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #17911 üzenetére
suzuki gs500 e
ha meg lesz az új pingálás rá akkor majd kérek ide az első hszbe egy felsorakoztatást magamról is
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #17912 üzenetére
10W40 4T Én most 5W40-et használok a gépe, mert az gyári előírt, de a következő nekem is 10W40 lesz. Drága az 5-ös és ezen az éghajlati övön nincs szerepe.
A tiedbe használnak még 20W40-est is, ha kopottabb a motor, akkor csendesebb hidegjáratban.
Drága az 5-ös és ezen az éghajlati övön nincs szerepe.
Motul elfogadható árban van és jó minőség.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #17915 üzenetére
Így van de itt mindegy hogy 5 vagy 10 ha télen nem használom a motort, -20fok amit tud a 10W-s, ha jól emlékezem. Az alatt lép életbe az 5-ös. Olyan hidegbe pisilni sincs kedvem kint, nem hogy a motorra nézzek
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #17914 üzenetére
ookés 10w40 et terveztem, csak gondoltam megkérdezem, hogy lehet e beletutujkázni autó motorolajat, de akkor nem a válasz és akkor nem is lesz
köszönöm szépen
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
doc
nagyúr
válasz boogie84 #17899 üzenetére
nem a tulaj fikazta, hanem a szerelo
arra panaszkodott hogy nagyon gagyi belul a minoseg, gyatra a megmunkalas, meg allitolag a razkodastol is alakulnak ki problemak
annyira azert nem foglalkoztam vele, en csak az idonkenti ellenorzesekre meg folyadek/szuro cserere hordom hozza, masra meg nem volt szukseg
illetve most lesz majd karbiszinkron meg szelephezag-ellenorzes, aztan remelhetoleg a kovetkezo olajcsereig nem talalkozunk -
Topiccsendőr
addikt
nem szedtem szét még, de érdekes, hogy akkor hogy hozzák ki a 1099ccm ből a 160 lovat kényszervezérléssel, ha annyira szarul van megmunkálva ott minden, de tényleg nem egyezik a szervizintervalluma egy modern sornégy - mondjuk éppen - hondájéval
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #17918 üzenetére
Ezért mondom hogy mindegy hogy 5vagy 10W. Addig az alsó határig amíg a 10W működik addig az 5W is,de az alatt már csak az 5w áll helyet, de ha nincs használva a gép télen, felesleges bele az 5W-s olaj.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz csongi #17909 üzenetére
"Szóval az lenne fejlődés ha a szerviz igény csökkenne az élet tartam pedig nőne."
Elég utópisztikus gondolat fogyasztói társadalomban, ahol eleve mindent úgy gyártanak le hogy egy-két év múlva újat vegyél (ha tetszik ha nem)...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
doc
nagyúr
válasz boogie84 #17924 üzenetére
a gumikat is kerdezte a szerelo, hogy mennyit mentek, en ugy 15ezerre saccoltam, csak nezett hogy nebassz, ennyit elment?
most megneztem a 'szerviznaplomban', kereken 19000 km-rel ezelott kerult ra a hatso Z6, es meg siman birja
mondjuk mar kezd kockasodni, de 1-2 honapot meg boven eljarok vele, a minta is jopar mm-es -
Daywalker
addikt
válasz csongi #17921 üzenetére
Nem érted Az 5W 20 fokon (tehát mondjuk tavasszal, hideg motornál) is jobban dolgozik (kevésbé sűrű, jobban szivattyúzható, hamarabb eljut oda ahova kell stb), mint a 10W szintén 20 fokon. Tekintettel arra, hogy a motorolaj üzemi hőfokon 100-120 fokon dolgozik a motorban (változó milyen motornál, de melegebb, mint a hűtővíz), úgy a 20 fokos olaj még hidegnek számít. Ezt mondja Persu és igaza van.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Roys
csendes tag
Halihó!
Nincs esetleg valakinek elfekvőben egy Kawasaki Z750 leömlő vagy esetleg ZX9.Szegény összetört és most kezdtem a rehabilitációját.
[ Szerkesztve ]
http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=Roys21 (Privátra illik válaszolni!!!)
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #17902 üzenetére
agree
ha ez így lenne, máris tolhatnám 2 hét múlva a dunába a diszkós hulladékot bár nem is, mert akkor nem vennék semmit. max egy 20 éves harley-t, mert akkor az még motor[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #17922 üzenetére
Sportmotoroknal annyira nem felek ettol a fogyasztoi izetol.
Azt elobb zuzzak szet, minthogy tonkre menjen valami. Az avulasuk a modellfrissites miatt amugy is hipergyors, nagyon gyakran kell cserelgetni oket ahhoz, h naprakesz legyen az ember.
Inkabb azt kellene megerteni, h minden bonyolultsag onnan ered, h valamilyen problemara valaszolt a mernok, es jobba, biztonsagosabba, kenyelmesebbe tette a jarmuvet.
Ha az a cel, h ne koltsunk ra egy fityinget se, mert ruppotlanok vagyunk, akkor nem is kell kihegyezett sportmotort vennunk, senki nem fogja rank a puskat, h azt kell venni.
Ha pedig azt akarjuk, h egy nagyobb napszel utan se szarjon be az ecu, akkor vegyunk egy megszakitos akkumulatoros gyujtasu szart, ami tulel mindent, igenytelen, de nagyon meg lehet erezni a kulonbseget.
Lehet valasztani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #17933 üzenetére
szerintem ez az anyagi helyzetünkből is fakad.
itt mindenki arra megy rá (teljesen érthető), hogy olyan motort akar, ami soha nem megy tönkre. ennyi. nincsen pénz. nyugaton meg sokkal lazább az egész, mert több az anyagi lehetőség. nem feltétlenül a megbízhatóság áll a bevásárló lista első helyén....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #17928 üzenetére
Hat ja.
Egyebkent most nem azert, de amint egy egzotikus gep feltunik egy szervizben az krva isten h fikazva van.
Megneztem pl a panigalet. A blokktomito paszta valoban szarra volt kenve a szelepfedel oldalan, de az semmibe nem szol bele, max csunya 10 centirol.
Volt bent egy szarazkuplungos benelli. Az osszes szerelo fikazta h az mennyire egy szar gep, mert hogy hangos a kuplungja (hallgattal volna szarazkuplungos nsr t az se halkabb) megkerdeztem h ennyi az osssz baja?
A masik ami egyaltalan nem egzotikum az rsv. Hogy az milyen szar, mert a blokkontvenyben van az olajpumpa feszke. Es ha cserelni kellene akkor egesz ontvenyt kell cserelni.
Kerdeztem, es tonkre szokott menni az olajpumpa?
Akkor mar nagyon csunyan neztek ram.
Volt egy 1098, hogy az milyen szar, mert a hatso feknyereg lelazult es szetverte a marchesinit 1100km nel. Azt meg sem mertem emliteni, h el van pofazva h utana kell huzni mindent az elso uzembehelyezesnel.
Tokom tele lett a sirassal, meg ha belekerdezel valamibe akkor micsoda gyoker vagy. Csak hidd el a sztorit, az a lenyeg.De ha valamelyik is ratenne a segget egy ilyen motorra azonnal lefosna az inat, szoval nem tudom. Egy 1098 ra vagy 1198 ra vagy panigalera nekem ne mondja mar senki h szar, nezze mar meg az adatlapot h mi mennyi egy v2 bol. Embernek lehet velemenye, h draga a fenntartasa, de ilyet nem mondhat ra h szar
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #17935 üzenetére
kis pénz, kis foci, kicsinyes emberek, csordaszellem.
ahelyett, hogy örülnének, mert élőben tanulmányozhatnak ritka motorokat..
de tény, hogy ilyen motorokhoz tanulni kell, tovább kell képezni magukat szakmailag, új gondolkodás is kell, rengeteg az elektronika bennük etc.. akinek meg a motor még mindig kerékből és egy acélbölcső vázból áll, meg karburátorból, mert az a király, ott nem is kell másra számítani.ha mondjuk kint dolgozna németeknél, vagy olaszoknál, ahol a ritkább motorok is rendszeresen megfordulnak az utcán, teljesen mást mondana.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
Első gumimra már rákérdezett haver h nem félek e a sünöktől.
Télen megvettem a pilot powert, alig várom h kipróbáljam
karbiszinkron, gumicsere, fékbetét csere...
jut eszembe! hol a legolcsóbb a fékbetét? gyárit szeretnék mindenképp, kb milyen árban van? a győri reál nem hajlandó árajánlattal bombázni emailben.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #17935 üzenetére
Sok emberből hiányzik itt az agilitás, de hát így nevelték a népet több 10 évig. Mégis meglepődünk, hogy lokálpatrióták meg csökönyösek az emberek.
Mod: Ez a legtöbb gazdasági társaságra is igaz.
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #17933 üzenetére
"Sportmotoroknal annyira nem felek ettol a fogyasztoi izetol.
Azt elobb zuzzak szet..."
Van benne igazság, de nem mindenki sportgépen ül."Inkabb azt kellene megerteni, h minden bonyolultsag onnan ered, h..."
Természetesen ettől függetlenül írtam, nem ennek ellentmondva. Ha valami azért lesz bonyolultabb mert ettől biztonságosabbá válik az szerintem sem kérdés hogy előny.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Jakab66[hun]
senior tag
Beleszerettem az új 500-as CBR-be
Gipsz Jakab
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #17935 üzenetére
Ugyan, fel se venni ezeket. Csak savanyú a szőlő azoknak akik tudják magukról jól, hogy a büdös életbe sem tudhatnak maguknak egy ilyen gépet..
-
boogie84
veterán
válasz Jakab66[hun] #17945 üzenetére
Ha lesz olyan jó, mint a 600-asok, és nem lesz szervizigényes akk jó választás!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
#81556480
törölt tag
válasz Jakab66[hun] #17949 üzenetére
vannak erre kalkulátorok, regadót stb-t kiszámolod, plusz a névreírás költségei ugyan úgy mint átírásnál. Bár úgy hallottam új motornál be lehet alkudni eztazt!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok