-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #46601 üzenetére
Ez a Sima Béla vagy más Béla bá?
Mod: ok, csak van pár ilyen nagy név az iparban...mán azt hittem közös ismerős
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #46601 üzenetére
-
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #46601 üzenetére
Megadtad az elérhetőségét? Szerintem csak ígérted...
Amúgy nem biztos hogy keresni fogom, pár szálon futnak most a dolgaim, lehet hogy meg tudom oldani a segítsége nélkül is. Mindenesetre hétvégén szét tervezem dönteni a blokkot, aztán majd saját szememmel meglátom, mekkora a hézag. Utána meg valamerre elindulok...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #46605 üzenetére
Jah, mindenből tudnak valamit csinálni, ami fémből van
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
[link]
Na akkor nem sietünk holnap... -
fattyu
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
Találtam egy érdekes videót: a kis Csótányom eredetije, a fojtatlan blokkal rendelkező, 17 lovas kis speedgép, a CBX125F így megy:[link]
Gyanítom, hogy van benne kompresszió.... Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Trub
tag
Sziasztok! Eddig nem nagyon írtam ide, de most a ti bölcsességetekre van szükségem.
Göd fele gurultam, amikor belefutottam egy trafiba. Ha szemből fényképeztek mi a tapasztalat? Kezdhetek gyűjteni? Pontosan nem tudom mennyivel mehettem, de érzésre sok volt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #46622 üzenetére
Nem, átgondoltam: amennyiből egy másik gépnél csak az átírás kerülne (kis túlzással), remélem hogy annyiból ez meg lesz javítva, és akkor megint mehet bele gondtalan 30 ezer km. A 125-ösök közül egyedül a kis Varaderot fogadnám el, azok viszont 10 évesen is 500 ezer körül indulnak. Hát nem.
Bízom benne hogy az egész eksön megáll 70-80 ezer pénzből, amiből eddig úgy 25-öt költöttem már el (tömítésszett, szűrők, kompressziómérő). Aztán lehet, hogy nagy pofára esés lesz az egészből, sajnos benne van a pakliban...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Trub
tag
válasz Kolondrum #46627 üzenetére
Na ez jó kérdés. Talán nem, mert nagy szerkezet és már csak nem forgatják ilyen gyorsan, de nem láttam.
Meg is lepődtem, hogy mennyien vannak, és több mint a fele velem szemezett.
Ha utánam fordultak, de akkor már legális sebességgel mentem, akkor már csak nem köthetik össze a kettőt?!?
-
válasz Bogyó bá' #46628 üzenetére
Megmondom mi lett volna ha nem így alakul a GS motorja. Előre jelezték, hogy ha ki kell bontani akkor az elve sokba kerül és ha már ott van valami apró hiba akkor is sokba kerül, mert a tömítéseket nem rakja vissza, csak újat ami meg nem 2ft. Csak arra akarok utalni, hogy nagyon könnyen lehet drága játék és az egy pont a sok közül, ezer más is lefeküdhet. Ne legyen drága kívánom, de neked is egy kisebb lejtőben van a motor anyagilag.
-
Pocee
senior tag
válasz Kolondrum #46634 üzenetére
Melyik japán motor 2 ft ha bontani kell?vagy csak a tiéd ilyen eszement drága?szted?
szerk: azt a spurit öntsétek ki a lefolyóba...ha kell valami ami ér is valamit akkor tessék
ezzel sem lesz panigale a seggetek alatt de legalább érezni valamit,a NOS elég nagy név és csak 10 dodó,igen próbáltam,lakkra nem cseppenhet mert felmarja...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
-
Kollégámnak van egy puch-ja. Azzal jár amit éppen talál, csak égjen. Mosóbenzin, foltbenzin ami van. Azt megy a vas.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Something_ #46644 üzenetére
Passz. Jó lenne tudni a fixek helyét meg, hogy pontosan mire képes a mobil. Abban látom a bajt, hogy azt látja mi volt előtte, mielőtt te 50-re satuztad a motort és már megbuktál.
-
Grillo
senior tag
válasz Kolondrum #46645 üzenetére
Ezeket még hónapokig fejleszteni fogják. A Totalcarosoknak nyilatkozott valami fejes, hogy márciustól élt volna a sima trafi funkció, a többit még hónapokig fejlesztik, tesztelik. Aztán láthatóan ez sem jött be.
Lehet fejlettebbek, mint eddig, de nem csodaszer, mondjuk lesz vagy 300 darab vegyesen telepített, és mobil. -
fattyu
veterán
úgyörülök
voltam ma szervíz kicsit szarakodott az indexkapcsolóm...
átnézés. hátsó gumiban már nincs sok. a sok happy rajtolás...
láncom is lassan cserés... e öröm e bodottág. le fogom áttételezni elég keményen ha lánccsere lesz...nem kell a 270 vég olyn gyakran. 240 elég lesz de addig kicsit virgoncabb lesz
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Archer
őstag
Akit esetleg érdekel, teszteltem pár cuccot tegnap:
Bell M5X sisak: elég profi cucc, nagyon passzentos mindenhol de mégsem zavaró. A szellőzése így elsőre jónak tűnik (aztán majd nyáron kiderül), nyitott szellőzőkkel "intenzíven" jár belül a levegő. Halknak nem mondanám, a szélzaj elég erős viszont pl. a kipufogót erősen kiszűri pedig 8-9e körül megjön rendesen a hangja. Gondolom a használt bélés bizonyos frekvenciákat jobban szűr, másokat kevésbé (a Suomy Vandal nagyjából egyformán tompít mindent). Tetszik az erősített plexi (3,2, mm, a legtöbb sisak 2-2,2 mm körül van), elég masszív benyomást kelt, talán bizonyos szituációkban jól jöhet, csak szerszámmal cserélhető, nem gyorszáras mint ami mostanában divat. Természetesen az utolsó csavarig minden cserélhető de szerintem itt ez már alap.
Leatt Brace (utcai, nem mindenféle cross): több méret van de egy méreten belül is állítható a hozzá adott "toldókkal". Könnyű, valami üvegszálas kompozit cucc, kb. 800 gramm, egy bőrkabáton már nem oszt, nem szoroz, nem nagyon lehet észrevenni. Ugye mit csinál ez a "wc ülőke"? Korlátozza a fej mozgását bármilyen irányból érkező ütés esetén (nyilván csak sisakkal működik) így a funkciója bizonyos szituációkban a hátránya is. A fent említett sisakkal kb. 90-100 fokos elfordulást engedett a fejnek tehát annyi a hátránya, hogy ahol kereszteződésnél nem merőlegesen, hanem annál kisebb szögben ("mögülünk") jön a betorkolló út, ott meg kell állni, lábat letenni és teljes felsőtesttel elfordulva körülnézni (ilyen szituban mondjuk az autóknál is takarhat már a B oszlop) illetve lámpáknál kicsit hátrébb kell megállni mert a fel-le mozgást is korlátozza. Városba ezek miatt nem célszerű de bárhova máshova szerintem kifejezetten jó dolog. Van két pánt amivel fikszálni lehet, nem fog menet közben mindenfelé mozogni.
Forcefield Elite Chest: Az elődje volt, a Race Lite Chest, a régi kabátomban, ami egy szűkebb fazon, jól is szuperált de a mostaniban szeretett elmocorogni ezért cseréltem erre. A különbség, hogy a régi alapból csak valamelyik FF hátprotektorral együtt használható (elvileg létezik hozzá pánt amivel magában is hordható de csak külföldi oldalon találtam és ott is jó drágán), az új meg magában is, tehát bármilyen más márkájú gerincvédőt fel lehet hozzá venni. Ez az újabb elég rideg, kemény anyag, idő kell míg, felveszi a test formáját, a régi gyorsabban "idomult". Más nagy különbség szerintem nincs, az újabb talán szélesebb valamivel. Amúgy szerintem mindkettő jó vétel, egy szűkebb fazonú kabáttal bőven jó a Race Lite és olcsóbb is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Type-R
őstag
válasz Something_ #46644 üzenetére
szerintem random fognak mérni
az új funkciókat (telefonálás, öv be van e csatolva) csak szemből tudják használni, de a gyorshajtást lehet úgy is mérni, hogy hátulról kapnak le
engem itthon eddig 4x kaptak el gyorshajtás miatt, és ebből két fotó az autó hátuljáról készült
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok