-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz FIREBLADE78 #47300 üzenetére
kicsben kell megcsinálni hogy mozoghasson de ne addig ahol már reccsen. ilyen ez. 50-70 körül azért már lehet kapni jó cuccokat. TCXet meg lehet nézni még.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
FIREBLADE78
addikt
válasz FIREBLADE78 #47300 üzenetére
Kicsben kell megcsinálni? Ammi?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
canniball
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #47294 üzenetére
Csak az RS125 már A2.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
válasz FIREBLADE78 #47303 üzenetére
Ez totál mint egy cross csizma. Talán csak kevésbé rücskös a talpa.
Parilla
mxoutlet
Pardi
RMCDe ha teheted vaktában ne vegyél ilyet. Próbáld fel, mert elég merevek.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
jaktib
tag
válasz FIREBLADE78 #47303 üzenetére
Én itt vettem,[link] de nem tudom milyen jó. (Mennyire felel meg a magasabb elvárásoknak) Párszor volt a lábamon most már kényelmesebb, mint az elején. Lehet, hogy van ott ami neked is jó.
-
Something_
őstag
Holnap valaki kakucs? 1re megyunk ki az egyik hasonloan friss jogsis baratommal. Nem csatlakozik meg valaki?
Weboldal szerint gokart/motoros nyilt nap van. Ez azt jelenti, hogy x idokozonkent valtas van?
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #47307 üzenetére
Biztos, hogy jó ötlet pofonos ládát feszegetni ilyenkor? Se nap nem lesz, se meleg aszfalt...
A vegyes nap úgy van h 20p/30p (?) motor, utána ugyanez gokart, majd megint csere. Ha nincs gokart, akkor lehet menni általában folyamatosan.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
FIREBLADE78
addikt
Mxoutlet vagy másképp universalmoto-nál vettem a bukót,szemcsit. Próbálni is akartam cipellőt egyúttal,de elmaradt. Viszont mit vesztek,ha vaktában veszem? Vissza tudom küldeni csak ugye a postát fizetnem kell. Budaörs tömegközlekedéssel milyen megközelíteni? Fél nap? Jogsi nélkül nem vállalnám be,habár majd pont engem igazoltatnak
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz FIREBLADE78 #47312 üzenetére
Te tudod, de 2-3 oda-vissza postázás árát hozzáadva vehetnél egy komolyabb csizmát.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #47307 üzenetére
Gokarttal jartam ki oda de mar annyira sz@r volt, hogy inkabb kecskemet. Semmi infrastruktura, koszos/hibas aszfalt, hianyos aszfalt-szele, erdekes bukoter, stb.
A kecskemeti palya ellenben nagyon profi.
Hetkoznap szerintem nem sok gokart lesz ott, hetvegen sem volt sok. 20-30 perces valtasok szoktak lenni de ha nincs gokart/motor akkor lehet egyfolytaban.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Something_ #47311 üzenetére
Menjetek és ésszel,a motor megismerése legyen a cél és ne a nagy kanyarsebesség,akkor nem lesz baj.
Ha már megvették a motort tanuljanak...
Mr.Brightside
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #47310 üzenetére
Ok, de döntés nélkül hogyan lehet ismerkedni a pályával? Gyök 2-vel körözgetni rajta meg mi értelme. Az a baj, hiába süt ki a nap 1-2 órára meg lesz a levegő tízen pár fokos, az aszfalt ugyanúgy hideg. Szerintem lesz még itt bőven jó idő amikor nem kell fosni, hogy a hideg aszfalt miatt megy el a hátulja kigyorsításkor.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #47311 üzenetére
Figyelmetekbe ajanlanek nehany dolgot, ha mentek.
Az a palya eleg poros szokott lenni, ha nem hasznaljak, szoval remeljuk a gokartok mennek elottetek egyet. Amugy eleg csuszos tud lenni az elso fel oraban. Gondolom nem supersport gumival mentek ki. Szoval az szar lesz. Ettol fuggetlenul le lehet vele takaritani a palyat, es be is fog melegedni az a gumi.Igenis lehet gyakorolni nagyon sok mindent! Ulespozicio, kormanyt nem terhelni, akar egy sebbessegi fokozatban vegigmenni a palyan, gyakorolni hogy hova nezz a kanyar elott, kozben, utan, kanyarban mit csinalsz a labtarton, melyik labtarton, belsocomboddal, ellenkormanyzas, (most hirtelen csak ennyi jutott eszembe) es millio dolgot lehet tanulni anelkul h korrekordokat vadaszna az ember. Siman az alapokat tokeletes gyakorolni biztonsagos palyan.
Amugy meg volt hogy 2 fokban mentem ki kecskemetre, es be lehetett melegiteni a gumit, gyors kort is lehetett menni. Persze az elejen ovatosan!
Kezdoknel nem az elforgo hatso kerek a jellemzo, hanem rossz idoben nagyfek vmilyen ijedelmtol, vagy egesz egyszeruen nem ledontes, es kanyarkiegyenesites, mert megijed a tempotol.
Az a hatsokerekcsuszas messze van.Jo szorakozast sracok! Elotte olvassatok vmi szakirodalmat es felkeszuleten menjetek tanulni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #47320 üzenetére
Amiket leírtál amúgy kb. egy veztech tréning alapját képezik.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
Némelyikőtök azon csodálkozom,hogy egyáltalán tud motorozni a leg/ideálisabb körülmények között. Napsütés 25-30fok,aszfalt +30, eső nuku,szélcsend stb stb..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #47322 üzenetére
Látod, én a vén fütyi még ideális körülmények között sem tudok motorozni, épphogy elterelgetem az öreg Csótányt. (Igaz, akár a világ végére is....)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #47322 üzenetére
Mindenkinek másról szól a motorozás, de a 25-30 fok túlzás. Én 15 alatt nem ülök motorra, ha nem muszáj, márpedig nem az, hiszen ott az autó, amit szintén szeretek - meleg van, szól a jó muzsika a drága hifiből. Az esőt sem szeretem különösebben, de az más, ha elkap menet közben, noha annak sem örülök. Robogóztam már egyet a hétvégén amikor a legmelegebb volt, az jól esett, de pályára nem mennék még ilyen időben - bár egész jót mond mára, pedig hétvégén már keddre is szar idővel riogattak.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #47324 üzenetére
Mintha egy kicsit kényelmes lennél. Február eleje óta motoron vagyok a vacak kopott gumival eltűnt a majré csík is. Ennyi km a seggemben mégsem mondom azt, hogy tudok motorozni hanem azt,hogy csak szeretek. Kakucsra ha minden igaz 2-3 hét múlva megyünk ki. Kis pályázás/vezetéstechinával egybekötve.
Bogyo:
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #47326 üzenetére
Én is szeretek, csak nem közúton, és magamat szopatni sem szeretem télen. Mint mondtam, nem vagyunk egyformák, és nem értem miért kéne nekem azért télen motorozni, mert más azt teszi? Én tudok más adrenalin pótlást télen (snowboard) és az bőven elég - mellesleg költségesebb mint a motorozás, a kettő együtt pedig nem megy.
Kényelmes vagyok...és az baj, vagy zavar téged? Netán az meg sem fordul a fejedben, hogy nincs időm elmenni motorozgatni, amikor kedvem szottyan? Hétvégente pedig olyan program van általában, amihez autó kell. De jó, hogy mindenki meg akarja mondani a frankót...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
Ma volt az első rutin órám. Egy ER-6n -vel tanulok. Vagy 10 éve nem mentem váltós mocival, de semmi para nem volt. Ráültem és mentem. A három vizsgafeladatból kettőt másfél óra után hibátlanul megcsináltam. Semmi izgalom. AZ oktató mondta,hogy látja,hogy biztosan ülök rajta és élvezem. Két felsőt átizzadtam, de imádtam minden percet a motoron. A feleségem itt röhög rajtam,hogy amióta visszajöttem csak vigyorgok, minden az arcomra van írva. Sajnos csak jövő hét pénteken tudok menni legközelebb, de már alig várom.
Az oktatóm egyébként nagyon jó. Mondjuk oktatók versenyén is második lett. A pálya aljáról kiszúrta, hogy a felső nyolcasnál kicsit bizonytalan vagyok. Feljött, megmutatta, hogy csináljam, megcsináltam a 8ast vagy 40-szer,de már a 10-ik után éreztem, hogy legyőztük a kanyart és utána már éreztem is,hogy már arra megy és úgy a motor,ahogy én akarom. Kicsit még az első fékkel néha kapkodok, de majd jobb lesz az is.
Mondjuk valahogy már robogónál is úgy megszoktam a csak elsőfékezést, hogy ma hozzá sem nyultam a hátsóhoz...sajnos eszembe se jutott használni.
[ Szerkesztve ]
-
-
dellfanboy
őstag
válasz Something_ #47311 üzenetére
tegnap téged láthattalak az örsön 1800előtt pár perccel? valahogy elmaradt a piros lámpa utáni egykerék
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
őstag
válasz FIREBLADE78 #47296 üzenetére
a supermoto csizmának -márha jobb fajta- lehet cserélni a talpát sidi form-nak van ilyen asszem 100k körül
cross enduro csizmáknak sokkal vastagabb a talpa mint egy speed csizmának ergo a hátsó féket egy speed csizmában könnyebb kezelni. nekünk off road-os vez tech oktatáson mondta is a srác hogy nehezebb enduro-s csizmába utcán motorozni.
a vortice-n például ahol a talpaddal fékezel cserélhető koptató van amivel jobban érzed a féket..a lényeg hogy felhasználáshoz vegyél csizmát ergo a sm-ed van és utcán fogod használni én szerintem speed csizmát néznék, sidi, dainesen, alpin,tcx vonalon.
és igen egy jobb csizma kerül 100k-ba de megéri ha baj van.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
canniball
nagyúr
válasz V.Stryker #47328 üzenetére
Én is olyanon tanultam.
Az izzadásról meg annyit, hogy amikor B125-re jártam egy minden szellőzéstől mentes, fekete kabátom volt, a nyári 40 fokban a rutinpályás körözgetés után mikor levettem szó szerint csepegett ki belőle az izzadtság.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Outlander #47331 üzenetére
Rutinon allgemein az első fék felejtős, hátsóval lehet szépen korrigálni...
Csizmához még delfannboy:
speedeseknek legkevésbé a fék használata miatt vékony a talpuk, sokkal inkább hogy a lábtartóról érkező jeleket (aszfalt, motorrezgés, egyenetlenségek, terhelések) jobban érezd a csizmában... hogy jobban érezd a motort összességében...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #47335 üzenetére
Sztm egy kisse tul van ez mar magyarazva
Nekem egy sibakancs szeru puma v1000 gyorsasagi csizmam van. Fel le mozog, hogy tudjon az ember valtani, fekezni. Amugy meg nem egy rallycipo a talpa. Amugy is csak kilyukasztja a talpat az utcai labtartok szelen levo lecsuszasgatlo, ami engem rettentoen idegesit. Labtartorol rezgeseket en nem figyelem, az max a motorblokk dinamikus kisulyozasarol ad infot, meg a blokkfelfuggesztesrol. Akkor inkabb egy kemenyebb ulesExplosión de dos tiempos
-
-
StoneBridge
senior tag
válasz fattyu #47342 üzenetére
Én is ott tanultam.
Emlékszem, első nap rutinon az oktató megmutatta hogyan kell alacsony sebességgel helyesen körözni... pólóban, rövidnadrág + crocs papucs kombó, dög meleg volt amúgy. Körözött, magyarázott, körözött, fél kézzel közben mutatta hova kell tekinteni, illetve hova fordítja a motor elejét.
Azonban elszámolta az öreg, mert az aszfalt igencsak poros volt, így az első kerék elcsúszott és egy nagy zakó lett a vége.
Valami olyasmit fűzött hozzá közvetlenül az esés után, hogy "Na így nem szabad csinálni!". Maradandó élmény volt, poros aszfalton azóta sem gyakorlom ezt!Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
pakriksz
őstag
válasz -Mike- #47338 üzenetére
én is hivatalosan ilyenen, jó kis combmelegítő volt... oktató rövidnadrágban be is mutatta miért kell hosszú nadrág a motoron üléshez De az idő felében a GS500-al mentem, mert kettesével vitt minket az oktató, úgyhogy cserélgetés volt.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
FIREBLADE78
addikt
válasz dellfanboy #47330 üzenetére
Köszi,akkor kimondottan supermotos vagy speed csizma lesz. Gaerne jónak mondható?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #47347 üzenetére
Tetszik a színe a talpának, azzal tudsz majd unortodox módon indexelni!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
Ezek az alpinestars smx cipők? Egész jó árban vannak. Ezeket spídesnek érzékelem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Itt a HyperOS 2, gyorsan érkezik a régi modellekre
- RAM topik
- PlayStation 5
- Projektor topic
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Tudományos Pandémia Klub
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen mosógépet vegyek?
- További aktív témák...
- Mebby 2in1 Baba és csecsemőmérleg
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest