-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #67344 üzenetére
Tartalék kesztyű és zokni mindenképp, enni, innivaló.
A záróvonal átlépésre nagyon vigyázz nehogy úgy járj mint én.
Várunk vissza épségben. (Fárasztó lesz)
Széles utat! Érezd jól magadMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
Kroni1
veterán
válasz V.Stryker #67518 üzenetére
Szép helyen vagy!
Én egy kis Offroad hegymászást nyomtam haverral..
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz V.Stryker #67671 üzenetére
Hasonlóképp jártam multkor én is: Egész turát végignyomtam a vizálló béléssel, ugy hogy egy csepp nem esett. Hazafelé megálltam egy cukiba kajálni, mondom itt le is vetkőzöm mert szétsülök. Na persze ahogy kell jött is a hatalmas zuhé, első gondolatom az volt, hogy hazáig már kibirom azt a 20-30km-t, de aztán pár km után ugy rázenditett, hogy félreálltam egy árkád alatt, és visszaöltöztem.
Nem is ez a lényeg, hanem hogy legyen nálad mindig esőcucc, még a legkisebb túrán is, mert annál nagyobb szivás nincs ha elkap és nem tudsz védekezni. Ha viszont van esőruha akkor teljesen átszellemülten lehet nyomni abban is, volt hogy münchenből ausztiába vissza a glocknerig végig hatalmas esőben nyomtuk az asszonnyal, az esőruha nélkül megfagytunk volna, de igy igazából semmi gond nem volt!
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #67826 üzenetére
Függ attól mennyi időre, milyen törlesztővel viszed. Ha max 60hó-ra minimál törlesztőre akkor sok lesz rajta a plusz. Ha rövid idő alatt többet bevállalsz akkor kevesebb.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tboldi
nagyúr
válasz V.Stryker #67826 üzenetére
Attól függ, mennyit tudsz befizetni kezdésként, mennyi időre veszed fel, stb. Saját példa: 1.620.000 Ft-ért árulták a CB500X-et, a fele, tehát 810.000 Ft lett befizetve, 3 évig 31k-et kell fizetni, és a vége valamivel 1,9M felett lesz. Szerintem így már nem is olyan durva. Igaz, ennyibe kerül újonnan is ez a motor, de inkább ezt választottam, mint egy tizen-huszonévest azért a 810k-ért, ami akkor a rendelkezésemre állt.
HGabor89: Magánszemélytől is lehet drágán szart venni, egy hozzánemértő könnyedén bele is nyúlhat, szóval etekintetben a RB nyújt egyfajta biztonságérzetet.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #67942 üzenetére
Ilyen motort amúgy tuti nem raknék be oktató motornak... Az SV-vel is az első 5-10km maga volt a rémálom, mire úgy nagyjából megtanultam vele nem túl gyorsan és egyenletesen menni.... Ugye, a kisgáz-nincs gáz átmenet... Kb. kétszer álltam félre az út szélére nagy levegőket venni, és végiggondolni, mi is történt.... Ehhez képest a két motor, amivel korábban mentem (GS500, CB400SF) maga volt a megtestesült békesség gázreakció terén.
(#67940) Khaosz55: Én azért alaposabban megfontolnám, mégis mi a csodát jelent az a "biztonságos tapadás".... A tapadás és a megtehető km-ek mindig egymás rovására mennek. Látod, a fakerekeddel sem törted ki a nyakad, tehát nyilván lehet vele biztonságosan közlekedni. Én is így vagyok a bakelit keménységű gyári Dunlopommal.
[ Szerkesztve ]
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #68045 üzenetére
Tapadással nincs gond, illetve annyi, hogy nyúlós melegben, esőben is jól viselkedik. Én még pozitív dolgot, hogy tovább bírná mint PR3 amire +20%-ot írtak nem olvastam sehol sem aki már használta. Nálam PR3 15ekm, PR4 11eKm után kukáztam. Nem csak nálam fogyott el ugyan ilyen ütemben hanem másnál is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #68336 üzenetére
Én még mindig azt ajánlom, hogy ugyanúgy a hatoson gyere, mint amikor hozzánk jöttél. Az 51-est nem javaslom sok a település meg elég szar út. Viszont ha kerülni akarsz akkor, le a hetesen Fehérvárig majd a 62-esen irány Dunaújváros. Nem kanyargós az út, de mivel nem rég csinálták ezért nagyon patent. Velencén ide érdemes felmenni. Ez az út is meg lett csinálva, nem rég voltam rajta egész jó lett. Főleg az eleje a 62-es felől. Ilyen dimbes-dombos és nagyobb tempóval hullámvasút filling van
Ismerem a környéket itt élek és már minden létező utat bejártam a környéken
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
amdk7
aktív tag
válasz V.Stryker #68461 üzenetére
Ok, akkor én is beruházok egybe.
Ahogy nézem az ára hellyel közzel mindenütt ugyanannyi. A karcok elkerülésére, gondolom elég egy ebay-es fólia.Chrys_:
Ez faszányos kis tartó, de pont ezt akarnám elkerülni, hogy telefonnal navigáljak. Bár jó alternatíva lehet a telefon is, ha ilyen profi tartók is vannak.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
c4bB
csendes tag
-
Polemius
aktív tag
válasz V.Stryker #68665 üzenetére
Tudtommal, ha valaki hivatalosan, papírozva (kijelentkezve) élt huzamosabb ideig külföldön, akkor van valami kedvezményes mód hazahozni a kint vásárolt járművét (de egy ideig nem adhatja el azt hiszem).
Részletekre nem emlékszem, de érdemes rákérdezni hivatalnál (NAV?). -
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #68702 üzenetére
A Forty Eight-en nincs annyira elől a lábad, nekem inkább az volt rajta fura, hogy magasan van. Egyébként legközelebb ha együtt gurulunk kipróbálhatod a Dragstart milyen, igaz egy ilyen HD technikailag sokkal jobb már mint az én vasam. Viszont ha lesz kis feles pénzem egy Fat Bob-ot el akarok vinni túrára
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Kroni1
veterán
válasz V.Stryker #68702 üzenetére
Nem olyan rossz szerintem ez a pozició, hogy elől van a láb! Tök faja érzés úgy váltogatni, és a féket is hasonlóan tudod taposni mint az autóban. Elég mélyen van a súlypontjuk is, és nem feltétlelül baj az sem, ha nem megy az egész súly az első kerékre fékezésnél, szóval nem olyan para szerintem. Ha egy olyan tipust próbálsz aminek a kormánya is kényelmesen lent van, akkor elég kényelmes tud lenni egy chopper.
Persze van pár olyan hónaljszellőztetős, meg nagyon beteg keresztrefeszítős chopper amivel már sztem művészet menni:Nekem a lábpozicióval a fő bajom az, hogy nem bírok felállni, meg helyezgetni magamat. Hosszú unalmas egyenes utakon sokszor úgy megyek a sajátommal, hogy egyik lábamat magam alá rakom, sokat felállok, stb. A másik ami nekem nem tetszett az általam próbált Thunderbird Storm-ban, hogy a derekamat szétrázta minden egyes úthibánál! Lehet más choppernek puhább a futóművük, ezt nem tudom, de a GS után amit nagyon puhára állítva szeretek mindenesetre nem esett jól.
-
Kroni1
veterán
válasz V.Stryker #68777 üzenetére
Na azért ez nem ilyen durva! Nyilván ha veszel egy slick versenygumit akkor az egy pályanap alatt is kinyírható, de egy utcai gumival azért nyilván nem lesz olyan tapadásod, cserébe nem is fog elkopni azért.. A láncoddal nem hiszem hogy művelne bármi ördögit, sokan közúton is durvábban használják a gépeiket, mint ahogyan te kezdőként a pályán tudnád. Én párszor voltam pályán, de sem a gumimat nem kellett lecserélni sem a láncomnak nem lett baja tőle. És hogy a 750-essel nem lehetne élvezni?? Először mikor felmentem egy a tiédnél jóval kisebb géppel úgy jöttem le, hogy fülig ért a szám a sisak alatt! Hidd el, a pálya olyan tapadást biztosít, amit közúton nem tudsz megtapasztalni sosem! Sokkal biztonságosabban tudsz tanulni, közelíteni a motor határai felé, és sokkal élvezetesebb percekben lesz részed mint valaha is volt közúton, mert nincs hülye autós, átfutó macska, vagy vaddisznó, szallagkorlát, buszmegálló és olajfoltok sem, csak jól tapadó aszfalt, és biztonságos bukótér!
(Már írtam korábban, hogy tulajdonképpen én pályán és offroadozás közben is sokkal nagyobb biztonságban érzem magamat, mint közúton!)
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #68777 üzenetére
Egyébként igen.. én is tök szívesen keveregnék pályán, de nem egy utcai, nagyobb értékű motorral. Egyszerűen eleve félnék határon menni vele. Nem csak a gumi 60-70k-ja fájna, hanem amit egy egyszerű elcsúszással produkálnék... és ha szerencsém van, nem fordul át a motor..
Ilyen célra a legjobb venni egy eleve papír nélkül, kis túlzással levedlett, tizenéves sportmotort és futóval kihúzkodni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz V.Stryker #68777 üzenetére
Dehogy nyírod ki egy pályázással. Egy sporttúra gumival 10 pályanapot is lenyomhatsz röhögve. Sőt legalább használod az oldalát is, amit közúton az életben nem koptatsz el.
Annyira kell vigyázni, hogy a túra gumik alacsonyabb hőmérsékleti tartományban érzik jól magukat, azaz pl ha nyomnál vele 10 kemény kört egy nagy pályán, akkor 5-6 kör után valószínűleg elkezd elmelegedni. Másik hogy nyilván egy túraguminak nincsenek olyan tapadási tulajdonságai mint egy utca/pálya kombóra tervezett guminak, szóval óvatosan/lágyan kell kezelni a motort. De egy jó kis gyakorló/döntögetős pályázás ettől még belefér simán. Főleg kis pályán.
Anno egy csomó pályanapot lenyomtam fazer 600 / metzeler z6 kombóval és semmi gondom nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz V.Stryker #68808 üzenetére
Közben kicsit ráizgattam magam erre a pályázásra. Kakucs nekem itt van max fél órára. Igazából ha lenne valami kedvezményes lehetőség este egy-két órára, akkor ilyen 18 órára ma is odaérnék egy két óra eszetlenkedésre.
De az oldalon nem láttam ilyet, csak max fél napot. Illetve jó lenne valaki olyannal menni aki képben van, ad tanácsot és elmondja,hogy ne sz.passam meg a többieket véletlenül.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Shad0w
senior tag
válasz V.Stryker #68808 üzenetére
Kakucson és Euroringen is karszalagot adnak. Szal bárhova elmehetsz és visszajöhetsz közben.
Nem akartam, de megosztom akkor az idei első Kakucsos meneteimet, hátha erőt ad itt a vacillálóknak:
egyik, másik.
Igen, lassú vagyok. Igen, nem ülök ki. Igen, gopro hero 4 black mellkas hámmal. Igen, a youtube-on sokkal rosszabbul néz ki a felvétel.Kakucson most 4000 Ft 4-től 6-ig hétköznap. Szerintem elsőre ez bőven elég, hogy kiderüljön akar-e az ember pályázni vagy sem.
-
yodamastah
őstag
-
ALI_G
veterán
válasz V.Stryker #68879 üzenetére
Persze, ha mindenki 1:20-as kort megy korulotted, akkor a 44-47-es urido De komolyan, a tobbi kozuti autos (!) tempot diktal.
Egy ideig elvezed, hogy csunyan otthagyod a tobbieket, de normalis idot nem lehet igy menni. Latszik is, hogy 3 masodpercet bukik koronkent az elozesekkel, meg ugy is hogy a tobbiek szivrohamot kapnak.[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz V.Stryker #68914 üzenetére
Festékboltban nagy valószínűséggel kapsz, kb. 1k egy liter. Vagy kunyerálsz Ferihegyen egy üveggel az egyik töltő kocsiból
Milliószor át lett már beszélve ez is. Nem kell azt annyit suvickolni, le kell fújni amikor már fényes, amikor meg már nagyon dzsuvás, petróval lesikálni, egy szezonban 2-3-szor max., ennyi. Egy mondatban le lehet írni ezt az egészet, amiből sokan itt rituálét csinálnak. Nem kell milliókért mindenféle csoda Motul meg mittudomén lánctisztítókat venni, petróleum egy spricnizős flakonba, aztán kész. Esetleg a legvégén lefújni egy kicsit a petróleum után maradt filmréteget valami olcsó lánctisztítóval, ami O gyűrűshöz is jó.
Láncspray-ből sokfélét próbáltam kíváncsiságból, de a Mol-os vált be a legjobban, az mocskol a legkevésbé.
Kb. 3k a Mol-os láncspray, 2k egy noname lánctisztító, meg 1k egy liter petró, tehát 6k-ból egy-másfél szezonra letudva a dolog, rossz fogkefe meg úgyis akad mindig.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Óra topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Programozásról_szubjektíven
- Tippmix
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest