-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #19585 üzenetére
Burgonyámon sikerült 1000rpm-el vissza venni a fordulatot utazó sebességnél. És nem éreztem, hogy annyira a teljesítmény maximum alatt működött volna. Jelenleg is sikeresen vissza vettem, az Atlantic 500-on Kb 600rpm-et. Annyira rossz hogy 4 liter alatt fogyaszt.Tény hogy lassabban gyorsul, de valami valamiért. Mivel nem városi motorozást akar, így a teljesítmény "Csökkenés" nem hinném hogy eget verő lenne. Ellenben hosszútávú használatkor nem mindegy hogy 7ezret vagy 6 ezret pörög a motor. Nem mondtam neki hogy cseréljen váltót. Csupán annyit hogy hozzá kell nyúlni, ha 125 robogóval szeretne 1-200Km-t folyamatosan gurulni.
Én meg elég nagy butaságnak tartom szét forgatni, mert úgy annyira gyorsul, és jaj de jó. Később meg megy a sírás hogy alig mentem és máris eszi az olajat.
Sztereotípiáról annyi ha vissza olvasol, akkor konkrét szívásomat írtam le. Elég sok olasz robogóssal előfordult az elektronika gyengesége. Nekem azért állt le menet közben, mert a töltés nem volt elég.Nem mondtam hogy hány V-nak kell lenni a töltésnek. Ez is jó pát tényezős kőr. Mivel nem jártas benne, ezért kár lenne részletekig belemennie. Megméri, ha jó akkor jó ha kevés akkor alkut képező tényező.
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #19582 üzenetére
Lehiggadtam. Bár hányadékul néz ki. A körömlakk lesz a megoldás azt hiszem.
(#19583) Tüzi: Újrafújni az egészet nem kell...
(#19586) Archer: Jaja, de azért kiba....ott bosszantó h elcsesznek egy hibátlan alkatrészt a gépen. Mit szólna a cég ha véletlen megkarcolnám az udvaron álló valamelyik motort, és mikor a tulaj megy vissza érte akk meg néznének mint a fa...ok.
Más: Jól mértem le a teleszkóp fényes részét (mittomén h melyik része ez) h 43mm az átmérője, és h ezt az adatot kell megadnom akkor amikor szimeringet szeretnék venni?
Ill hol tudom kiolvasni a gyári adatokból h mekkora kell? Le van ez rögzítve vhol?[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #19598 üzenetére
Ez így van. Nem dilettánsok állítják be az optimális fordulatszámot. Amíg egy motor a tiltás alatti tartományban forog, a nyomatékcsúcs közelében, az nem lehet káros.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #19598 üzenetére
Bocs, fajlagosan a legkevesebbet akkor, ha terhelés van rajta. Ha krúzolás közben ezt le tudja cserélni alacsonyabb fordulaton nagyobb terhelésű állapotra, azzal nyert. Más kérdés, hogy a váltó miért nem oldja meg magától, hogy egyenletes sebességet alacsony fordulaton tartson, gyorsuláshoz meg ráálljon nyomtékmaximumra... esetleg emelkedőn pörgesse még egy kicsit jobban.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #19604 üzenetére
Igen ám, de a fajlagos fogyasztás függvénye nem egydimenziós: a leghatékonyabb pont egyik koordinátája valóban a nyomtékcsúcs szokott lenni. Azt azonban - úgy tűnik - kevesen tudják, hogy a másik koordinátán a motor terhelése található. A legjobb részek pedig a nyomatékcsúcs környékén magas terhelésnél találhatók. Az alacsony terhelésű állapotok (benzinmotornál) fordulatszámtól függően rossz, esetleg nagyon rossz hatékonyságúak.
Szerk. még annyival kiegészíteném, hogy magas terhelés alatt ilyen 80% körüli dolgot értek, a nyelezett motor hatékonysága ismét romlani szokott. Így alakul, hogy a feladatra "túl nagy" gép is többet eszik a kelleténél, meg a túl kicsi is, amit már nagyon kínozni kell.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #19604 üzenetére
Hasznos . Köszi!
Egyről beszélünk, csak másképp. A lényeg annyi a részemről hogy, az utazó sebességnél, kisebb fordulaton használható a motor. Az áttétel apró módosításával, és a görgő súlyának a változtatásával, alsó fordulaton megindul a motor, és nem kell a csúcs közelében járatni. Persze mindennek ára van. ez a gyorsulás rovására megy. Hosszútávon nem városi motorozásnál megéri. Persze ez is típus függő melyik rendszer mennyire engedi forgatni a motort. Az enyémnek 7200rpm-en lenne a nyomaték csúcsa. Nah most ha 130-nál ott forogna elég rövid életű lenne a vas. 5500 felett nem érzek nagyobb erőt, csak nagyobb fordulatot. Eddig 4800-5000rpm-el forgott a motor 100-as tempónál. Most 4200 körül van. nem érzem hogy nekem szükségem lenne még a "hiányzó" fordulatra. A lényeg ha lehet kíméletesebben is használni akkor mért ne tegye meg az ember?
A tuning lényege a nagyobb teljesítmény, ennél pedig az élet tartam növelés, és a takarékosság. -
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #19608 üzenetére
Pontosan ezért írtam, amit: amikor egyenletes sebességgel halad, általában nagyon messze van a teljes terheléstől, és azért közúton ez viszonylag gyakori üzemállapot Ilyenkor általában tényleg jobban jár, ha odébb tudja tenni a motor munkapontját alacsonyabb fordulat + magasabb terhelésű pozícióba. Sajnos nem tudom, hogyan viselkednek az automata váltók (pláne robogóban), de szerintem a tervezésnél erre is, meg a nyomatékcsúcsos gyorsulás lehetőségére egyaránt érdemes figyelni. Hogy teszik-e, arról lila dunsztom sincs
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #19656 üzenetére
Kézzel szereléshez is volt párszor szerencsém. Pirellivel nem vészes, de a régi dunlop na az kemény dió
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #19664 üzenetére
Tomi nem tehetek róla páromnak kell valahova tenni a hajszárítót és a hajvaslót
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #19629 üzenetére
Ajaj. Gyorsan szerezz be vmi gunyat
Nekem a hetvege passzolna, de egymagam nem lesz kedvem kimenni. -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #19691 üzenetére
Ma is tanultunk vmit
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Topiccsendőr #19694 üzenetére
tudom én, csak úgy jóleső érzéssel töltött el, hogy pont Münchenben futottam össze egy ilyennel
lehet, hogy bírják Talmát ott is... pedig van/volt osztrák/német akiért szoríthattak anno, mégis egy Talma replika van az utcán.mod:
vagy csak simán egy ilyen motort vett, aztán azt sem tudja kicsoda a micsoda...
mindegy, nekem tetszett a pillanatnyi szitu.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #19702 üzenetére
Sör lesz a Veletech büféjében is
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #19821 üzenetére
Nekem karbantartott,szervizelt,szervizkönyves motorjaim voltak,van/nak ami mind itthoni vásárlás. Ez előny,de hátrány is lehet az eladásnál majd.. Mindenki szeretne egy gondos gazdától motort venni.. Àllapotra veszünk motort.. Na ja meg árra.. És ez arányban van ha olcsóbb akkor lehet karcos,törött,bizonytalan benne lévő Km-el. Mindenkinek a pènztárcája szab határt.. Nincs ezzel semmi baj,ki milyet vesz.. Nekem ilyen motor/ok kellenek másnak meg más.
Mille motor dunakeszi.. Ajjajjj... . Tudnék mesélni.. . Némelyik itthoni szervizekről is van rossz vélemény..aláírom.."Nem győzöm hangsulyozni,h olaszból volt egy nagyon jó motorom.."
Ezaz.. Csak egy..Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #19863 üzenetére
hát hogy fékezek és nem megyek le alfába nem olyan az első futómű mint a hinta ló vagy nemtom... hogy fogalmazzak
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #19906 üzenetére
ez fasza kör volt
Ne is mond.
Utolsó előtti mondatodon gondolkodtam amikor elkezdett ereszteni a teleszkópom.
Ajánlották a szerelőt. Ezért mentem hozzá.& (#19907) doc
Akk valszeg a fék lesz. De érdekes módon az első teleszkópolaj cserénél nem csinálta. Nem hallottam semmi ilyet.
Amúgy a kormánycsapágy nem gyári lett hanem hengeres.
Azt mondja jobb mint a gyári. Ezek után megkérdezem azt is h valóban jobb e, vagy átba...ott.?Győr környékén ki is volt az ajánlott szerelő?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #19912 üzenetére
Fekproblemad biztos szetszereles miatt van. Legtelenites kene, esetleg folyadekcsere, ha nem bszta ossze a tarcsat olajjal, vagy a betetet.
Mostani alakalommal nem volt szétszedve a féknyereg. Fékfolyadékot az előző alkalommal csinálta, akkor minden jónak tűnt. Ha nem fossa el magát a teleszkóp akk semmi gond nem lett volna.
A múltkori szerviz után is megtisztítottam a tárcsát féktisztítóval, és most is mikor hazaértem.Amúgy ott voltam a szervizen, nem úgy tűnt mintha kontár lenne, azt mondta h nem feltétlen kellett volna magát eleresztenie, ha nem is volt szimering csere.
(#19913) Daywalker: Az hát, csak azt akarom megnézni h ki ért hozzá!
(CBR 600 F4) Sima golyós volt.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19916 üzenetére
ja. nezhet ki csotanyul, de muszakilag legyen popec.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #19991 üzenetére
okés, már csak 1 embert kell kerítenem, harmadát akkor félreteszem neked, aztán amikor kell, összefutunk..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #20000 üzenetére
nos ez félig meddig jó hír ha tudok állítani a hátsó feszességén, holnap rá is kukkantok egy egyszerű villáskulccsal lehet állítani ezeket általában? az első teleszkóp nem állítható
vendingo: nem szó szerint emeli te tisztában vagyok a képességeivel, csak bizonytalannak érzem, és erre gondoltam első körben mivel eléggé deltás gyerek vagyok hogy belém kap a szél -és nem igazán vagyok tankra fekvő emberke- aztán úgy éppen annyira elkönnyíti, hogy én így érezzem, hogy emel de megnézem amit persu mondott
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #19993 üzenetére
Igen, a szelepfedél-tömítés az én tippem is. Annak is a karbi-oldalánál láttam, a vonal alatt olajos, felette nem igazán. Hétfőn reggel el is eresztek egy telefont, hogy akkor hogyis, aztán szombaton odamegyek vele, hogy ugyanmá csinálják meg, múlt pénteken hoztam el, előtte nem volt ilyen.
Ali: más a testhelyzet, meg kell szokni, hogy itt hogyan kell helyezkedni. Teljesen más az üléshelyzet már alapból, mint egy túramotor magas kormány, alacsony ülés felállása. Újra meg kell tanulni ülni, helyezkedni, terhelni, meg kar helyett comb meg kiékelés.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #20022 üzenetére
Azt meg hozzatennem, a kiskobcenti nagykobcenti, lepcsozetesseghez - amihez millioszor irta mindenki a velemenyet mar- hogy ilyenkor nagyon jol tud jonni egy kisebb motor, mert nem szopsz annyit vele, mire ezeket megtanulod.
Szoval ilyen szmpontbol van letjogosultsaga a kis sportmotoroknak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #20022 üzenetére
olyan mint a szex az elején. elfáradsz, elzsibbadsz, mert tartod magad, szar a pozíció, sehogy nem jó. úszni kell az árral, lazán, semmi görcsölés, vitetni magad a csaj...khm motorral
de amúgy nem vicc, tényleg olyan ez is...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #20026 üzenetére
Annyira nem fostam azert Igaz meg nincs fent az uvegszal amit nem sajnalok, de a gumi mocskosul tapad. Annyira sikerult felmelegiteni, hogy mar ragacsos volt, szo szerint. En altalaban a gumiban nem biztam, de miota felraktam a pilot powert, nem volt feltem.
A kiulessel kapcsolatban azert azt vartam volna, hogy legalabb ugy kitudok rajta ulni mint a horneten, azzal azert mar siman leert a terdkoptato, labtarto es egesz kenyelmes volt, csak a celegyenes utan a 4 balos volt nehez a vegen, elfaradtam arra az oldalra. De a yamahan nem talaltam meg meg, hogy hol terheljek, hogy a karom szabadon maradjon. -
tutis
őstag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #20121 üzenetére
Holnap még megpróbálom megcserélni a fékbetéteket, hátha segít valamit, bár túl sok reményt nem fűzök hozzá. Esetleg a fékbetét rögzítő csapot is megnézem hátha nem tud rajta mozogni a fékbetét.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #20205 üzenetére
Nekem most van egy K&N szűrőm és nemrég csináltattam karbiszinkront.
Szeretnék visszatérni a gyári szűrőhöz, de akkor most újra karbiszinkront kéne csinálni?
Ajánlott visszatenni a gyári fúvókákat is, ha kiveszem a k&n-t?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20205 üzenetére
Nem sportosítani akarom a légszűrő cserével, hanem karbantartani. Mivel EU-ban ismeretlen motor, így egy olcsó utángyártott papírszűrőt szeretnék kiváltani valami más fajta, olcsó utángyártott papírszűrővel . Honda márkaszervizbe nem megyek, ha tele lennék lével, akkor nem egy muzeális kis csoppert veszek, középsz*r állapotban. A kipufogót kiherélték, az tuti, viszont a bal dob és a hengerfej között is kifújt. Csavar elhagyva, tömítés ffele szétégve, másik fele elhagyva. Na, úgy tűnik ez utóbbit sikerült orvosolnom az elmúlt 2 órában: traktorboltból valami fekete színű, 2 azbesztlap közé sajtolt fémlemez tömítőlap, amiből lemezollóval és sok reszeléssel sikerült a megfelelő alakzatot kifaragni. Bosal kipufi-pasztával raktam össze. Most jónak tűnik, ott nem fúj ki...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #19906 üzenetére
Igazad volt! Balf..z csinálta. Ma mentem egy kicsit, azt vettem észre h az oldalidom elején a jobb oldalon mintha össze lenne fröcskölve olajjal. Direkt megnéztem indulás előtt, h a balon is olyan e, azon nem volt.
Hazaérve látom h most már ott is olyan.
Nézegetem h honnan jöhet olaj, bíztam benne h nem a fékektől, megtapizom a teleszkóp alját, hát friss finom olaj van a kezemen. Uh azt hiszem h az nem a szétszerelés idejéről maradt ott, hanem friss lehet.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #20219 üzenetére
akkora durva neve van ennek a guminak... das dritte reich laesst grüssen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #20219 üzenetére
ez volna az.
2.75/ 18 méretben ami pont 90 esNem menekülsz a csendőrség elől.
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #20222 üzenetére
Most szimeringcsere miatt voltam nála másodszor.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20211 üzenetére
Friss helyzetjelentés az én kis öreg csótányomról: mindkét fék megjavítva!
Hátsó féknél a reakcióerőt felvevő kar (pálca) mindkét végén a csavarok lógtak, ezért csattant fékezéskor, és mivel valamennyit el is bírt fordulni, így oldotta a féket. Ezért nem volt méltányolható fékhatás. Az első fék szinte érintésre blokkolt, és k*rva nehéz is volt tolni a kis gépet. Féket én így berohadva még nem láttam, alig bírtam szétszedni. Valahogy nem igazán működött a nyereg úszó ágyazása sem A dugattyúkat felpolíroztam, a betétek viszont még legalább 3 mm vastagok (Nissin), és a tárcsa is hibátlan. Légtelenítés után tökéletes lett. Ja, meg egy fél kiló rozsdapüttyöt is eltávolítottam a krómozott részekről, de maradt még kb. ugyanennyi.
Amúgy meg majd megüt a guta, mert a moci kb. már teljesen üzemképes, biztonságos, és még vagy 2 hét, mire kézhez kapom a jogsimat...
Még van egy-két napi takarítgatni való rajta, de én már úgy mennék vele motorozni!
(Szívatót kellene még beállítani, de egyelőre lövésem sincs róla, hogy hogyan. Beindul azonnal, de ha nem húzkodom a gázt, akkor le is áll. Melegen viszont stabil az alapjárata)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20219 üzenetére
Köszi szépen! Pár hét múlva járok Pesten, ha addig nem kerül valami olcsó új, akkor elszaladok érte!
(#20221) .mf : Köszi neked is! Egyelőre a rajzok alapján még tűrhetően tájékozódom. Persze lehet, hogy élni fogok a felajánlott segítséggel!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #20123 üzenetére
Megnéztük a tárcsát, oldalirányú ütése csak 0,05 mm. A fékkar pumpálás megszűnt, viszont a fékerő ingadozás még mindig megvan. A kerékcsapágy rendben van, a tengely is. Ma viszem szervizbe a motort hátha tudnak kezdeni vele valamit, nekem otthon se időm, se felszerelésem nincs hozzá.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #20277 üzenetére
Kicsit egyengettük a tárcsát. Radiálist tényleg nem mértünk, de most a hirtelen fékerő változás a tárcsa más pontján van, mint előtte. Az úszó féknyereg szorulása vagy kotyogása nem okozhat ilyen problémát?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20284 üzenetére
Persze, valószínűleg üt a tárcsa. De ha nincs berohadva az úszó ágyazású féknyereg, akkor ezt oldalra szépen le tudja követni egy bizonyos határig. (éppen ezért van ilyenre kitalálva). Ha be van rohadva, és nem tud oldalra elmozdulni, na akkor van a baj. Szerintem pedig ez lesz a gond. (Motorról semmi tapasztalatom, de autónál ugyanez van. Azt meg javítottam már éppen eleget.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #20301 üzenetére
ejgen, pl a csudalatos muszerfal-izzo az elet szep.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20300 üzenetére
Örülök is!
Na most OFF következik: Gyerekek, KURVA JÓ dolog motorozni! Kisütött a nap, és bele tekertem a jó öreg csótányba majdnem 100km-t! A környező falvak között, 70-80-nal. Basszus, végig vigyorogtam!!!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #20222 üzenetére
Na most már összezavarodtam. Vagy a múltkor a le nem tisztított teleszkóp aljáról került az idomra az ottmaradt olaj, vagy a tököm tudja h mi volt.
Ma félve de mentem 20km-t, és úgy néz ki h minimális anyag került fel az idom bal oldalára. Nemtom mi lehet, nem töröltem le.
Mindenesetre érzem h a fékbetét mocorog előre hátra, és mikor az úttest egyenetlenebb részén megyek akk érzem h minimálisan de mozog a kormánycsapágynál a kormány.
Mitől mozoghat a fékbetét?A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #20308 üzenetére
Gyári mind2. Nehogy már lötyögjön a k. betét.
Egy nappal előtte még semmi ilyen nem volt.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #20300 üzenetére
Hmm..
Panaszkodtok itt..
Nálam a gumi kiadás csak hátulra most - megjegyzem még olcsónak is számít - 40 ezres kiadás lesz..
és akkor még nem került szóba a 'rég letűnt MZ'-vel való pályázás, ahol ott tart a mezőny java, hogy kettő -három 50e Ft-os garnitúrát megesznek egy szezonban.. -
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20404 üzenetére
Talán a legjobb gumi amit boltban megvehetsz a KR106/KR108 kombó. MI a kérdés? Amúgy hozzávetőleg azt tudja mint a D211GP / D212GP, csak ugye ez slick. Meg a mérete kicsit más a hátsónak.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20407 üzenetére
Ja emzére? Azé nagyön öreget ne vegyél meg. Amúgy a melegedési ciklusokra nem érzékenyek a mai dunlop pályagumik. Ahogy fogy ela hús rajta, úgy csökken a tapadés szép lassan.
Ami horror az a keverékek számozása. Akár éven belül is változik a kód, és van hogy ugyanaz a kód más keveréket jelöl.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20411 üzenetére
Hát nem lehet tudni hogy tárolták, és hogy mikor mentek vele. Lehet az jó is meg rossz is. Láttam 2x pofára esni embert a 9 éves slickkel. A 2. esés után néztük meg hogy vajon mi baja leht a guminak, mert azt mondta tök lassan ment Meg volt keményedve mint állat.
Mindegy a KR tuti jó, de hűvös időben nem árt gumimelegítőzni. (pontosabban az sosem árt )
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20423 üzenetére
És mikor lesz az első 125gp teszt kecsón?
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20427 üzenetére
Hát ha idén még nem is motoroztál akkor minimum kell 1 edzés. Milyen motor az hogy rendszámos. Azt hittem pályagépet vettél.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20438 üzenetére
ÖÖÖ de melyik GP? GP van 208, 209, 211, 212, meg van GP racer stb... meg ugye vannak az UK verziók mellett az amerikai modellek
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20567 üzenetére
Az jó lesz az.
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #20568 üzenetére
Juteszembe, a kátyú után a motor elengedett kormánnyal kicsit balra dőlt. Nem húzott balra, csak egy-két fokkal balra dőlt az általam egyenesnek gondolttól, de ment tovább egyenesen. Legalábbis remélem egyenesen...
Felnishez jövő keddre kaptam időpontot... remélem csak az elsőt kell görgőztetni, a hátsó csak peremes.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs