-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz TommyGun #28333 üzenetére
az árképzés már a vakítás első fázisa. mennyit akarok mindenképpen kapni minimum? 6000-ret. ok. mennyi legyen az általános ára akció nélkül? 8e. és böfögjük oda a parasztnak a listaárat is, hogy azt higgye, kurva jól jár.. 10e. egyszerűen nem lehet ezt az egészet megkerülni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #28339 üzenetére
Most akkor képzeld rá őket az SV-re...
Mosquito34!
Pedig direkt leellenőriztem és nálam jó volt, úgy tűnik csak cache-ből kaparta elő... Amúgy csak egy nagyobb méretű MT09 képet kerestem amin jól látszanak a tükrök, itt egy másik, remélem ez már jó lesz.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #28711 üzenetére
Most pontos összeget nem tudok, 20 vagy 50 dollár a vámmentességi határ, amibe beleszámít a postaköltség is. Ha személyesen hozod be repülővel akkor azt hiszem 200 vagy 300 euró a vámmentességi határ.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
huszi.gyb
senior tag
válasz TommyGun #28741 üzenetére
50-es robogóm van, vásárlástól számítva alig költöttem rá. Télen pár apróságot meg kell csináltatnom + tavasszal új gumi. Ez kb 40 000Ft lesz. 75ért vettem. Ezen kívül 1L Repsol full synth olaj (2000Ft)/1000km, 4,5L benzin. Meghajtás olajcsere (1500ft fél L, 0,9dl kell) Másra nem költöttem, mindent magam javítottam. (amit nem tudok, azt majd télen a szerelő).
Ennél egy nagy motor sokkal költségesebb, ahogy számoltam. Több a vételár, átíratás, műszaki, és drágább az alkatrész (nekem 5k a gumi). Sajnos ezért nincs (még) nagy motorom Nem szeretném, hogy anyagi helyzetem miatt romoljon az állapota. Majd veszek, ha nem lesz gond
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz TommyGun #28754 üzenetére
Hát igen... Nekem is elment 1 szezont ráköltés nélkül. De a fékek, gumik most már csereérettek (értsd még 1 szezont nem mennék vele, baja nincs, de... Ezen nem spórolok). Szóval hiába költségmentes vételkor, 3000km-t tettem bele idén.
Ruháról annyit, én 15000Ft-ért vettem használtan a Dainese Evolution Ts kabátom nadrággal. Németo-ban valaki vett helyette újat. Már védett 2x, de simán bírja még, csak pár karc van rajta
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
válasz TommyGun #28751 üzenetére
Köszi,mindjart szetnezek a varosban azert.
Temahoz hozzaszolva: Akarhogy szamoljatok,sajnos egy motor fenntartasa sajnos luxus,es nem csak nalunk ahogy nezem.Jovo tavasszal ha minden igaz Ausztriaban vallalok munkat,es ha legalisan szeretnem hasznalni a motoromat,akkor osztrak rendszamot kell szereznem,biztositassal es egyeb finomsagokkal.A gond az,hogy az eves biztositas,meg az en 48lovas gepemre is ilyen 400-500 euro kozott van..az itteni 12 ezerhez kepest
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz TommyGun #28764 üzenetére
Nehez kerdes.Ha itthon laksz es kint dolgozol,vagyis ingazo vagy akkor nehez megbüntetni.(viszont siman beledkothetnek az osztrak munkahely miatt,mivel ezzel tobb mint az ev felet kint toltod)
Ha kint dolgozol,es kint is van a bejelentett lakcimed /a magyarorszagi mellett/,akkor nem sok valasztasod van.Oszinten szolva a 400-500 euros biztositas mellett ami autonal 700 is lehet (plusz eves szinten muszaki,plusz gepjarmuado ami szinten nem par ezer ft) meg mindig inkabb megeri kockaztatni.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
-
őstag
válasz TommyGun #28947 üzenetére
Én csak azt látom, ha már el akarja adni miért sajnálta a pénz a törött kuplungkar cseréjére...
így én nagyon hiteltelennek érzem.. Persze csak feldőlt, és pont a kuplungkarra esett....
Ott valami turpisság van...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Archer
őstag
válasz TommyGun #28991 üzenetére
Ezért jobb otthon csinálni, 15 perc alatt nem csöpög ki belőle rendesen a régi olaj. Autónál mi sem szórakozunk vele itthon, megcsinálja annyiért a szerelő, hogy nem érdemes itt kúszni-mászni alatta de a motornál én szoktam, legalább hagyom egy órát, addig kicsöpög belőle, ami ki akar.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #29563 üzenetére
Tóth Laci nekem 12eFt csinálta a következőt.
Én vittem a Wilbers progresszív rúgót amit betett,ő adta az olajat/szimeringet a ki/be szerelést. Kb 1 1/2 óra volt.Wilberst itthon is lehet kapni az X bike -nál. Az ára valami ~35eFt plusz olaj ~3eFt új szimering (drága náluk azt hiszem ~4-5eFt) és a szerelés kb 5-10eFt * lehet. Viszont szokott lenni náluk tavaszi akció is,ekkor vagy az olajat vagy a szerelés ajándék. (* gép függő)
(Teleszkóp olajat/szimeringert érdemes 2-3 évente cserélni)Ebayről jött meg a cucc. Innen lett rendelve [link] tavaly novemberben ez szállítással 30eFt volt. (itt is szoktak akciók lenni) Vagy érdemes a Burgman fórumot nézni hátha valaki rendelne,ekkor betársulsz így kevesebb lesz a posta is.
Előny.
Beszerelés után 10-15mm feljebb kerül az eleje a rúgó miatt. Lehet e miatt állítani is kell a lámpát. Fékezésnél nem ül össze,stabilabb az egész motor és az eleje is. Kátyúkat jobban elnyeli,kisimítja. Tényleg igaz a mondás mintha más motoron ülnél.Hátsó rugó.
Nem lehet szétszedni és olajat cserélni benne max csak rogót!! Ebayról lehet rugót szerválni 30-40eFt-ba kerül. Biztos jó,de addig már nem jutottam el.Boogie:
Megkérdezzem neked?[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
.mf
veterán
válasz TommyGun #31193 üzenetére
Nem csak neked...
Múlt héten voltam röviden Angliában, pár fokkal van több, az ég szürke helyett csak felhős időnkénti napsütéssel és időnkénti enyhe szitálással, még vígan járnak a motorosok...Tüzi: hja, más. Jó munkát, aztán majd postolj te is képeket az ottani viszonyokról, ha már van gép Olyan ismerősöm is van, aki ott dolgozott, örömmel gondolt vissza rá, biztos jó hely az is.
S hogy mennyire más külföldön, épp ezen sírok most:
a hétvégén indulok el pár érdekes helyre. Rendeltem egy új fényképezőgépet Angliából 11.-én. Angliában vidéken délután f5-kor adták fel, este 10-re már a londoni logisztikai központban volt, másnap hajnal 5-kor meg már gépre tették. Ez hatékonyság, ez szolgáltatás.
Németországban már elkezdtek egy kicsit tökölni, számomra érthetetlen okokból 3 helyen is megállt (egyáltalán minek állt meg Németországban) és várakozott; de ott is átment az országon másfél nap alatt.
Na de aztán...Nurnberg, Germany
01/17/2014
10:56 P.M.
Departure ScanVecses, Hungary
01/21/2014
6:00 A.M. Arrival ScanVecses, Hungary
01/21/2014
6:30 A.M. Destination ScanVecses, Hungary
01/21/2014
8:45 P.M.
Your package encountered a delay at the UPS delivery facility. We expect delivery to be postponed by one business day.Németországban pénteken gépre adták, Mo-ra szombaton érkezhetett meg. Hétfőn semmit nem csináltak. Kedd reggel végre bevételezték. Gondoltam aznap kiszállítják a csomagot, de nem. "Fennakadás" státuszba rakták. Ma reggel is még "Fennakadás" státuszban volt bármilyen update nélkül, felhívtam őket. Nem találják a csomagom. 24 órán belül visszahívnak, ha megtalálták, ha nem. Én meg szombaton utazok.
Szóval Angliában vidékről Londonba viszik és repülőgépre teszik délután f5-től másnap hajnal 5-ig.
Magyarországon szombattól szerdáig nem csak nem szállítják ki, de még el is vesztik.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
DigitXT
félisten
válasz TommyGun #31193 üzenetére
Két héten át simán motorozható (na jó: A-ból B-be elközlekedős)
idő volt. Nekem garázsban áll a "nagyvas", de szét van kapva, tehát
a kicsit hajtottam (ennyi előnye van, hogy nem vitték el ősszel): ma
van először, hogy nincs kedvem elindulni (esős 2-3 fokba), és ha ez
a dolog lassan havazásba csavarodik, le kell tennem a kicsit is... -
-
PoLizei
aktív tag
válasz TommyGun #31332 üzenetére
tompított melett csökkentett fényerővel éghet (...) mieza marhaság már megint
Egy jó nappali menetfény éjszaka "retinaleválasztóként" működik (brutál ledek előre irányítva), pont azért, hogy napsütésben lehessen látni. Az autóknál sem éghet együtt mivel a tompított használata azt feltételezi, hogy sötét van. Csak ott engedélyezték, hogy nappal helyette menjen a DRL. A motornál is lesz talán vmi szabályozás, hogy este le kell kapcsolni, v. éjszakai (csökkentett) módba tenni.P*L****
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #31458 üzenetére
Mivel ugyanúgy festve vannak a műanyag idomok, mint egy autó fémkarosszériája, így szerintem bármelyik viaszos autópolírral neki lehet menni...
szerk: előző Thaliámnál az első sárvédők műanyagok voltak, de ugyanazzal a festékkel festve, mint a többi - fém - lemez.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #31460 üzenetére
Óvatosan a fúrós polírozással, mert könnyen baj is lehet belőle a magas fordulat miatt.
Gépi polírozás egy másik kategória. azt előtte több szemcse nagyságú pasztával tisztítják ki a lakkot.
Ha nem akarsz kárt okozni magadnak, akkor vegyél folyékony súrolószert, finoman körkörösen "súrold" át a lakkozott felületeket, ha lámpa karcos akkor azt is lehet ,vagy az erősebben karcos plexit is.
Mosd át bővizzel. Majd a teknős kék pasztájával az egész motort átkenheted. A nem festett, lakkozott műanyagokat ne, mert fehér foltot hagy, amit nehéz letakarítani. Majd a hsználati utasítás szerint, kézzel dörzsöld át. Ha ez meg van akkor elég évente 2-3 alkalommal csak pasztázni a vasat. A légykakak sem marad meg rajta, teljes vízlepergető. A plexin is tökéletesen működik.
Jó kis meló egy 6-8 órát el lehet vele pepecselni elsőre. Utána már egy óra alatt meg lehet csinálni -
polimorf
tag
válasz TommyGun #31464 üzenetére
A motor fényezése ugyan az mint az autóé, tehát nyugodtan lehet polírozni. Arra azért vigyázz ha géppel polírozol, hogy folyton mozogjon a gép a felületen mert ha sokáig egyhelyben polírozol elkophat az a vékony lakk amiket a gyárban spórolás miatt csak vékony rétegben tesznek rá. Szerintem többet ér ha elmész egy autóápolóhoz, vagy egy fényezőhöz és kérsz tőle egy kevés polírpsztát, (1 stampedli elég az egész mocira) nem őrült összeg és mégiscsak proficucc, nem ilyen teknősbékás meg egyebek amik meg sem közelítik a minőségi pasztákat pl. 3M, autoglym stb.. Hozzánk is szoktak jönni pasztáért és szívesen adunk.
A sisak karcokról: attól függ mennyire mély a karc ha nem annyira veszélyes akkor 2000-es vizes csiloló papírral elcsiszolni aztán polírozni. De ha ebben nincs tapasztalatod akkor necces mert átcsiszolhatod és polítozhatod a rajta lévő fényezést ami még csúnyább mint a karc. Azt a helyedben elvinném fényezőhöz aki megoldja ha lehet a problémát.
Viszont ha túl mély a karc akkor marad az átfényezés.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #31592 üzenetére
Ez az akku kábel dolog... hát, Ha valaki egy össze tört autónál azzal kezd el matyakolni, hogy leszedni....
Nagyon jó körülményeknek kell lenni ahhoz, hogy hozzá is férj, maradjunk ennyibe
Nem beszélve arról, hogy honnan tudod hol is van benne? Hátsó ülés alatt? Motorház tető alatt, vagy a csomagtartóba? Szerintem felejtős! Élet mentése a fontosabb, mire megtalálod az akksit és kikötöd a körből esélyesebb hogy kigyullad az autó, vagy kiér a mentő -
Xaels
félisten
válasz TommyGun #32026 üzenetére
Én is láttam, csaj olyat borult a motorral... Mondjuk nálam vizsga előtti napon mutatta csak meg az oktató és ami grátisz meglepi volt, hogy a vizsga pálya emelkedett minimálisan így még nehezebb volt. Ma már kisujjból menne, de akkoriban le voltam teljesen eresztve idegi alapon.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #32224 üzenetére
A második link azt mondja:
Error 1011 Ray ID: 1003bb47d1730ab4
Access denied
What happened?
The owner of this website (burgmanriders.com) does not allow hotlinking to that resource (/wp-content/uploads/100_0591-500x376.jpg)."Nekem megnyissa mindet"
Próbáld meg egy másik, szűz böngészőben és meglátod.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
-
Pocee
senior tag
válasz TommyGun #33089 üzenetére
nem prior a gyorsítgatás,azt mondom egy kettőben nem volt gyenge,de ott nem lehet ugye használni,7évig volt meg hidd el meg lehet szokni a 95 lóerőt. a mostani 125 talán és mégis hihetetlen erősnek tűnik,200 lóval nem mentem még de biztos az is vicces,bár lehet idegesítene hogy 200nál még jön fel az eleje.
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen