-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #37850 üzenetére
Bocs az OFF-ért a többiektől, most kaptam a képet a Keeway hátsó telójáról. Beledöccentek hatvannal egy kátyúba, és szétugrott a bal hátsó teló, kiugrott a rugó is, és elgörbült a párja. Kézzel összerakva, összedrótozva bírtak hazáig evickélni. Szombaton Fóton valahol vettek egy pár bontottat, összesen 10k-ért, azóta már be is van szerelve, működik rendesen. Nem tudni miért szakadt el a rúd, előtte volt rugózás, nincs a teleszkóp berohadva...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Something_
őstag
válasz Archer #37939 üzenetére
Ismerőssel hozattam Németből, csak nagy méret volt, de hát erő-izom-tejet-iszom :-)
350 euró volt, de elvileg csak pár darab volt így is. Rám csörgött, hogy nem-e kell. Megnéztem a dangerbikes-nál, ott is le van értékelve, mert már csak női méret van, viszont még így is 120e az ára.
Fekete nem volt, habár szerintem így is a fehéret választottam volna a kesztyű, bukó kombó miatt.Szóval lecsaptam rá. Megnéztem a karasnánál, 150-nél kezdődik egy normálisabb bőrkabát. Azt viszont nem tudom, hogy ez a dainese-nél hol helyezkedik el védelemben/minőségben. Ahogy néztem neten, annó 700 dollár volt az eredeti ára.
Pardinál van "leértékelve" 1 és 2 részes alpinestars bőrruha 200k-ra. Ott sem tudom elképzelni, hogy mi a tököm a különbség a 200, a 250, a 280 és a 350e-es szetteknél, mert kb nem írnak semmit. Párszor leírják, hogy CE protektor, 1,4 mm vastag marhabőr, aztán a többi marketingszöveg.
Már többször írtam, hogy nem értem ezeket a motoros boltokat/webshopokat. Ha írnának valami fele-igaz marketing szöveget, több emberben felkeltené az érdeklődést és talán többen vennének cuccot náluk. Szinte egyik magyar oldalon sem írnak semmit a cuccokról. Csak nekem szokatlan ez? Szerintem idióták.
-
Something_
őstag
válasz Archer #37941 üzenetére
Várom a téli akciókat, aztán kiderül, hogy mi lesz :-) Úgyis elnézek szerintem pár helyre turistáskodni, mielőtt veszek valami szettet majd.
fattyu: Astar az az alpinestars? Bstar-t találtam, de gondolom nem arra gondolsz. Dainese-nél is ki lehet fogni jó dolgokat. Pl néztem a 30e-es kesztyűt élőben, nem jött annyira be. Akciós volt a karasnánál a 43e-es pro carbon, sokkal jobban tetszett, és olcsóbb is volt, mint az alpinestars. A másik ami vicc kategória, hogy pl semmi méret nem volt a pardinál és kb beleszartak az emberbe, nem igazán érdekelte őket, hogy itt a vásárló pénzt akar költeni.
stifi: uhh, így passz. Nincs esetleg kép a szettedről? Máskor tudnék integetni
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Archer #38188 üzenetére
Van ott 700k-ért is szett.
Én direktben SOS-hez mentem. Nem volt gyors a dolog (papírmunka+oktatók terheltsége). De 54k-ból megvolt mindennel, és ebben van egy vezetéstechnika. Bár most olvasgattam, hogy saját motorral kéne menni (vagy adnak, de az 8k) nem tudom, hogy a kuponosnál ez igaz-e, vagy mi van, majd utána fogok járni).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
válasz Archer #38346 üzenetére
Ha úgy jön ki a lépés, hogy megveszem a motort, akkor meg tudod nézni, hogy jó állapotban van-e ennyiért :-)
Így belegondolva, még hogyha nem is tartanám meg sokáig, akkor is megérné megvenni, max eladom és még nyerek is rajta
Természetesen, hogyha jó állapotban van ;-)[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Archer #38348 üzenetére
De ezek mind olyanok, amit a draganal is meg kell nezni :-)
Jah, F4nel tipushiba a feszito, de hat siman ki lehet birni.
Ha mar meg van a motor, akkor a fentartastol nem felek.
De hat szerintem a jogsi kb augusztus vegen lesz meg..
... addig meg sok viz lefolyik a dunan.Kawa 636 2005 ulespozicioja kb igyan olyan, mont az rr-e? Szomszednak az van, mondjart raulok probabol
Ma cbf600-val mentem, jo nagy dog. De sokkal elvezetesebb vele menni, mint a cb600f hornet-val.
-
stifi
senior tag
válasz Archer #38348 üzenetére
majd a második vezérműlánc-feszítőt már csak akkor fogod megvenni amikor már füldugóval is hallod a lánc csörgését
az elsőt én is megvettem amikor az első neszt meghallottam, azonnal és reflexből.. nem mondom hogy pénzkidobás de 30k-ból egész sokat el lehet gurulni illetve ez majdnem egy gumi ára...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Archer #38352 üzenetére
49e volt a motorban amikor cseréltem, most van 64e.. megint elkezdett hangot adni de nem érdekel..
a manuálisban 1 dolog miatt nem bízom: ha ilyen egyszerű lenne, a mérnökök is megoldották volna szerintem. amíg csak ilyen házi tuning létezik inkább kihagyom a babrálást, és megveszem a gyári megoldást - de nem akkor amikor az első csilingelést meghallom az tutiNincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Archer #38352 üzenetére
Én használtam APE-t. Jó móka csak aztán döntsd el hogy jól állítottad e be a feszességet. Túlhúzni sem jó. Bár hallani azt is, tudnod kell mire figyelj. APE inkább olyan blokkba való, amiről sokszor jön le a szelepfedél, és tudják ellenőrizni a helyes láncfeszességet.
Legutóbb vezérműlánc cserekor gyárit rakattam fel, az APE meg ott figyel a polcon
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Archer #38407 üzenetére
Igen, de az ape-t neked kell utána kell állítani később. És ezért nem fogod szétszedni, rátekersz egy kicsit aztán csá. Én úgy csináltam, hogy addig kitekertem amíg el nem kezdett zörögni, majd rátekertem kicsit hogy abbahagyja. Aztán pár ezer km és amikor újra zörgött rátekertem megint. Végülis ezt csinálja a gyáriban is a rugó
750ben ha oda lesz a feszítő, lehet visszarakom az APE-t
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #38434 üzenetére
Igen közben találtam egy nagyon korrekt vidit, itt is így mondja a csávó pontosan ahogy te leírtad, mostmár biztos hogy magam fogom cserélni, hulla egyszerűnek tűnik. Fontos hogy a hengereket (nálam 6db van ) benyomás előtt kell megpucolni. Ezzel 100%-ra veszem hogy egyik szervízben sem szarakodnának. Egyáltalán meg sem pucolnák...
A nyeregcsapok nálam nem is csaposak hanem sima imbuszcsavar ami a nyereg hátulsó végébe rögzítődik, szóval még ez is egyszerűbb... közben szereztem szervízmenuált és megvannak a nyomatékértékek mind a főcsavarra mind a csapokra. Már csak egy nyomatékkulcs készletet kell vennem, de mindegy előbb utóbb úgy is kell akkor így lesz előbb...
És az ilyen kis szervízdolgokat magam fogom csinálni ezt már eldöntöttem.Inti: amit most letöltöttem csak 25mb ez a baj, mert sajnos a képek minősége nagyon gyenge, arról nemsokmindent tudok kivenni, viszont a szöveg és az értékek így megvannak...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #38454 üzenetére
Igen én is azt néztem hogy kettő fog kelleni, most a 10,-15-100-asat venném arra van szükségem.
Melyik az a típus, esetleg márka ami már ajánlott megvételre? Vagy mire érdemes figyelni milyen legyen, vagy milyen ne? Jöhet priviben is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Archer #38700 üzenetére
Erre én kíváncsi lennék,hogy hozta össze és ilyen szerencsétlen vége lett. Új beton út enyhe kanyar.. [link]
Bogyó:
Szép túra lehetett. Olvastam máshol is a gondolataid. El kell döntened,hogy chopper vagy más stílusú és mekkora cm3-is motorra vágysz. 300-500cm3-be simán beleugranék,így nem kéne 1-2évente le/cserélni a technikát.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
fattyu
veterán
válasz Archer #38811 üzenetére
melyiket? mert itt a topikban még a kawa van.
de amugy nem. most vasárnap megyek fehérvárra ejtőernyőzni utána még lehet balcsi is lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Laraxior
titán
válasz Archer #39268 üzenetére
En is ezzel gyakoroltam, es a vizsgan is ez volt én még iden vizsgaztam, B-ből meg 2009ben.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz Archer #40016 üzenetére
117-et olvastam végsebességre. Akkor a stabil 100-hoz már rendesen kell pörgetni. Nálam a kényelmes utazóba nem fér bele a 7000-8000-es fordulat. Meg ugye ez függ attól is ki ül rajta. Persze láttam 1-2 videót ahol ennél sokkal többet kihajtanak belőle, de az már nem egészséges ahogy azt kitekerik.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Archer #40029 üzenetére
Igazad van. Én is kicsit elégedetlenkedtem a fogyasztással, igaz inkább az a gondom, hogy a tank kicsi ahhoz mérten és így a hatótáv sem túl acélos. A többi gondom megoldódott, 170-et kipörgettem belőle múltkorában és még volt benne egy kis tartalék, de ott már élhetetlenül tép és rángat ezen a kis csupaszságon a szél. Nem is vágyom rá.
Az 50-es rotyogósok meg külön állatfaj.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
kcsa
veterán
válasz Archer #40205 üzenetére
Óbudai temető - Bécsi út. Külső sávban fixen lehet végigrongyolni a sáv megszűnéséig, a belsőben meg konkrétan állnak vagy 150m hosszan. Persze mindig van egy erős, hogy márpedig nem enged be, de ha nem az első, akkor a harmadik be fog. Én ráérek, vagy 30 autót előztem meg mindenféle erőszakoskodás nélkül
-
torzo
Ármester
válasz Archer #40257 üzenetére
Rossz szezon, rossz szezon! Tényleg jó páran otthagyták a fogukat, de amelyikről volt rendes, részletes infó, ott mind kiderült, hogy baromkodás volt az előzmény. Mindegyik pilótát sajnálom, de sajnos, elsősorban ők tehettek mindenről. Balra nagy ívben egykerezéssel Hayabusával, motorozás utassal részegen brahiból...
Ha ésszel mocizunk és rendesen figyelünk, állítom, nem veszélyesebb, mint az autó.
És ha nincs jó napja az embernek, akkor ne üljön rá a vasra! -
Sianis
addikt
válasz Archer #40257 üzenetére
Ehhez egy gyors, no offense, megjegyzés. Az, hogy 50 a megengedett legnagyobb, nem jelenti, hogy annyival kell menni. Ha látod, hogy a másik sáv be van dugulva és te úgy ítéled meg, hogy van esély, hogy kijön eléd valaki, hát lassítson! Mindig az helyzetnek megfelelően kell megválasztani a sebességet. Én tuti nem mernék 50-nel elhúzni egy ilyen kocsisor mellett.
-
kcsa
veterán
válasz Archer #40257 üzenetére
Elég szar szezon valóban. Engem is elcsaptak egy hónapja (nyolc év motorozás után...) és hétfőn a kollégámat is. Mindketten balról előztünk - illetve elhaladtunk, csak hogy ontopic legyek.
-
torzo
Ármester
válasz Archer #40259 üzenetére
Dehogy török pálcát, sajnáltam mindegyiket, hidd el! A Hayabusás bulinak szinte betege voltam, mert ismertem a srácot. Ő nem volt részeg, csak játszotta egy kicsit az agyát, egykerekezett aztán bummm, keresztbe egy furgon, akkor a srác már kb 120-nál tartott.
De a részegen oszlopnak menőt sem bántom, csak.....Na, hát szóval nem kéne borzolni az idegeket!
Igen, vannak kivédhetetlen szituk is, de szerintem ezekből van a kevesebb. -
Ribi
nagyúr
válasz Archer #40257 üzenetére
"Ne jöjjünk itt olyanokkal, hogy nem számítanak rá." Hát pedig ez az igazság. Emberek amikor simán előznek se nagyon szoktak tükörbe nézni, hogy valaki már elkezdte-e előzni a sort, simán kihúzza. És akkor miért ne mondjam, hogy nem számítanak rá? Nem is a nem számítanak rá, hanem a totál beszűkült vezetés/tapasztalatlanság. Vasárnapi vezető kifejezés sem véletlen alakult ki. Azon aztán nem számítanak semmire. És emiatt totál életszerű az is, hogy egy hirtelen bedugult sorból az emberek körülnézés nélkül vágnak át a másik sávba. Szerencsére sok vezetés után az ember már reflex szerűen figyelni ilyenkor, hogy autónak fordul kifele a kereke, index sehol, na akkor van a masszív fék mert jön ki mint a birka. Összes felmenőjének megemlítése ABC sorrendben, masszív duda, majd visszanézve konstatálod az arckifejezéséről, hogy azt se tudja mit csinál.
-
stifi
senior tag
válasz Archer #40259 üzenetére
Dénest ismertem, nagyon jó srác volt, imádta a párját és tegnap született meg a kisfiuk akit már nem láthat. Ott voltam a temetésén, a baleset előtti héten együtt motoroztunk a Hungaroringen, tehát semmi okom nincs rá hogy rosszat mondjak róla, aznap is haza indult a családjához (motoros oktató, versenyző és újságíró volt, Kakucson oktatott a baleset napján)
De az fix, hogy nem 90-nel ment, kiugró őz ide vagy oda.Mindenkinek nagyobb a túlélési esélye ha betartja a sebességhatárokat (itt arányokra gondolok, például közúton ha 100 helyett 200 km/h sebességgel esel el, akkor nem kétszer annyi az esélye hogy megdöglesz, hanem 100-nál még jó esélyed van, 200-nál közelít a nullához.)
Sajnos ez a motorosoknál tabu téma, de attól még igaz.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Archer #40266 üzenetére
mondom, ez a motorosoknál tabu téma.
_senki_ nem beszél arról hogy mennyivel ment (és valószínűleg senki sem tudja megmondani, én sem!), és senki sem meri felvállalni hogy gyorshajtást feltételezzen (én is csak spekulálok)
pedig egy baleset mindig több tényező együttállása, nem lehet csak és kizárólag 1 dologra fogni mindent..meg amúgy is mindegy már, megtörtént. ennek ellenére én igyekszem ésszel közlekedni, mert azzal 1 lehetséges veszélyforrást kizárhatok!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen