-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
Azt kihagytam az imént, hogy az említett spanomnak sincs papírja a kipuffról (hogy E van-e benne azt passzolom) és nem is volt "feláras" a történet.
Persze ez csak egy eset, ha valaki tud másikat pro/kontra az ne tartsa magában!A pár hónap műszaki az jó, akkor nyárra esik a vizsga ideje, nem kell attól tartani hogy pont aznap mikor vinni kell épp fagyni fog.
A csúszás meg attól függ milyen volt, nyilván csak szemrevételezéssel derül ki mit kapott.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
Sok Balesetmentes kilómétert!
Nah ennyit kapott a bal bukógomba. A fele beépült az aszfaltba.
(L:/dl/upc/2018-05/08/51629_fgfwv76suelkgquw_20180508_205844.jpg)(/L)
Egyéb infó: Még 2 másik baleset történt azóta ehez a szakaszhoz közel, az egyik tegnap, 50m-el lejjebb mint ahol mi dobtuk el, ott sajnos mentő is volt... (azt nem tudom hogy náluk a kavicsnak volt e hozzá köze)...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
CyberPunk666
senior tag
Sosem állnék meg így egy autó mögött. Ha bemegyek valaki elé, mikor piros a lámpa, akkor is a lámpáig lassítás közben is mindig nézem a tükröt, hogy megáll-e, és sokszor direkt kicsit előrébb is megyek a vonalnál, hogy ne mondhassa, hogy azért nem tudott megállni, mert bementem elé.
Nem pláne egy olyan helyen, ahol senki nem számít megállásra...Nem szabad a sor végén állni, ha mégis muszáj, akkor a tükröt kell nézni.
Még ez sem biztos, mert összetolhatnak több autót is, de ilyen nyíltan legalább nem kínálod fel magad a halálnak.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nyilván nem. De a "buta" abs nem monitorozza a dőlésszöget sem.
(#99732) zgospel
Azt írtad az lenne "igazságos", ha lenne érdekképviselet KGFB-nél. Erre írtam, hogy miért nincs és nem is lehet benne több okból is és ha erre van igény, akkor más biztosítási termékek felé kell nézelődni.
Te vagy az aki értetlenkedsz.
Elsőre is értettem én mit akarsz kihozni ebből, de bilibe lóg a kezed.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Nekem legalább 2 éve megvan és semmi baja.
A titok h a két komponens a kupakokon véletlenül se keveredjen (ezért is más más színű az 1-1 kupak), így mindig megfelelően fognak zárni és nem szárad ki a folyadék.Cimborám a KLE500-asánál a repedt, törött idomokat konkrétan végig ezzel ragasztotta, pótolta ki.. utána felcsiszolta és ment a fényezőhöz. Durva cucc.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PRDZsolesz
aktív tag
A CBF-eknél az ár is kicsit neccesebb tényező, 500-550k-t tudok/akarok magára a motora szánni, ezen felül jönnek ugye az átírás költségei, biztosítás, kötelező szerviz stb. Ezért is írtam az első hsz.-ban azokaz a típusokat, nagyjából azok közül tudok válogatni, és azok is 2000 környéki példányok. Első motorra, amit akarva,akaratlanul eldöntök stb, nem akarok többet szánni. Majd a következőre!
-
Ferdzsoo
addikt
Semmivel nem bonyolultabb... nekem kombinált van és ezt sem bonyolult.
Az meg hogy nem kétujjas féked van egyszerűen motorja és fékrendszere válogatja. Nekem sincs a hondán fém fékcső, ráadásul 3km hosszú a központi abs miatt a fékrendszer mégis kétujjas.
Ez rengeteg dologtól függ."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
Mikori gép?
Én első körben átnézném a csatlakozókat, mert ilyesmi is állhat a háttérben.
Ja, meg amikkor fenn áll a hiba meg kellene mozgatni a gyújtáskapcsoló kábeleit.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Micsurin
nagyúr
Aki lesajnál valamilyen típust vagy valakit az alapján mivel gurul azt nagyon tudom sajnálni. Ezek a tipikus mocis tali szökevények, akik ott feszítenek ált. az 1000-res gixxeren/ciberén/ninán természetesen vagy zsír új vason vagy egy kétezerhez közelin, életükben nem merték még kihasználni de van, és mindent fikáznak. **
Érdekes a topikban soha senkitől nem jött még vissza "lesajnáló" jelző semmilyen motorra... pedig van itt a paletta aljától a tetejéig minden lassan.
**és valahonnan innen ered, hogy az R6R az csajos motor.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
Csak nem egy robogós, akit hátulról telibe vertek és seggbe qrta a saját motorja?
Nem találom így hirtelen én se.
Eeegen. Sáv középen csak akkor állok meg, ha én vagyok elől. Ha jármű mögött állok meg, akkor kizárólag egyik, vagy másik sarkánál két okból is:
- mindig legyek látható neki tükörből,
- és mert amint szó volt róla: ne szoruljak be két autó közé, ha elb@sznak hátulról.(#101318) Pahli
12 éves jogsival erre annyit mondanék, hogy nem kell nagyon rágörcsölni!
Ha az úttesten van, akkor megállok és megvárom amíg átszenvedi magát a túloldalra. Ha emiatt vki beszól, annak megmutatom a középső ujjam.
A mögöttem jövő miatt sosem aggódom. Motorosként hátrafelé is szokás figyelni, de jogilag ha vmi történik, az minden esetben a mögöttem jövő hibája.
Ha a járdán van, akkor meg nincs miről beszélni.
Ha látom, hogy ostoba és le fog lépni, akkor meg ugye klasszikus dynomen helyzet.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
-
#31733248
törölt tag
Védelmi szempontból nagyon jó cucc. Talán olvastad lejjebb, nekem Forcefield Pro Shirt X-V protektoringem van, abban hasonló szerkezetű hátprotektor van, mint a Sub 4 Proé (hab rétegekkel, lyukakkal). Egyet lehet felróni neki, hogy egyértelműen meleg. Ma hálós dzsekiben nyomtam, a zsebbe tehető Alpinestars Nucleon KR-2i-vel (szintén Level 2) ég és föld szellőzés szempontjából hozzá képest. A hálós dzsekik többségébe eddigi tapasztalataim szerint érdemes duplán tekki a könyök- és vállprotektorokat, anélkül túl laza és baj esetén könnyen elmozdulhat.
-
HSM
félisten
Én csak azt nem értem, miért mindig csak a védőfelszerelések vannak kiemelve.
A vezetéstechnika legalább olyan fontos. Tegnap pl. majdnem az orrom előtt, tőlem kb. 5 méterre csaptak el egy motorost, meg egy robogóst. Tipikus szitu, zöldre vált a lámpa, kilőttek, és nem néztek jobbra, jön-e egy "még átférek asárgánpiroson" autós. Jött.
Csávón volt legalább egy térdprotektor, de szerintem mindenki sejti, mennyit ért volna. Pedig ez egy nagyon alap vezetéstechnikai dolog, hogy csak akkor mész, ha tényleg meg is kaptad az elsőbbséged.[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
Így van. Erre próbál ő is rávilágítani...
Egy adott rendszerben tömegközéppontot csak tömegátrendeződéssel (a tömeg térbeli eloszlásának megváltoztatásával) lehet elérni. Például, ha lehasalsz a motoron, kihajolsz a motorról, leesik rólad a bukó menet közben stb., vagyis változik a tömeg rendszerben vizsgált eloszlása..
De csak azért mert a rendszeren belül megváltoztatod valaminek (magadnak) az alátámasztási/felfüggesztési pontját, úgy hogy közben a tömeg térbeli eloszlása nem változik (nem változik az üléspozíciód, csak a feneked helyett a talpad veszi át a tartó szerepet, ha már ez az eredeti példa), úgy nem lesz tömegközéppont változás sem a "rendszerben".
Egy adott rendszernek ráadásul lehet változatlan a tömegközéppontjának elhelyezkedése önmagában vizsgálva, míg a "külvilág" számára folyamatosan változik annak elhelyezkedése. Például egy eldobott villáskulcs, vagy bézbózütő esetében...
Ugyanez igaz a motorra is. Ha egy olyan abszurd példára gondolunk, hogy egy motor és motorosa teljesen ugyanúgy "egykerekezik", mint ahogy normál esetben egyenesben megy (csonttá van fagyva a motor a motorossal), akkor nem változik a tömegközéppontja önmagához képest a kerekezéskor, de természetesen az aszfalthoz viszonyítva magasabbra kerül a tömegközéppontja, tehát ahhoz viszonyítva meg változik.
(#102302) Formaster:
Egyrészt ebben az esetben eleve a motor kerekei lennének az alátámasztási pontok. Másrészt attól, hogy én most a vasrácsot a sarkánál akasztom fel festéshez, vagy a közepénél, attól még nem változtattam meg a tömegközéppontját, csak másmilyen pozíciót fog felvenni.Amire (szerintem) te és duni84 is gondoltok az az, hogy "lábból" adott esetben könnyebb "kibillenteni" a motort az "egyensúlyi állapotából", de ettől még ha semmi más az ég egy adta világon nem változik a rendszerben, akkor a tömegközéppont ugyan ott lesz, csak a tömegközépponthoz képest hosszabb lesz erőkarod. Egy tányért ha középen alátámasztasz, akkor a szélén ezt is könnyebb lesz kibillentened, mint mondjuk a középpontjától 2 mm-re, ettől még a tömegközéppontja ugyanott lesz neki.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Látom értelmezési gondok vannak. Nem is erőltetem tovább. Nincs ezzel probléma, nem mindenkinek való az ész.
Azért nem akarlak kétségek közt hagyni, elárulom erről volt szó.
Minél hosszabb a rúd, annál könnyebb egyensúlyozni vele.
Nyeregben is ha kiállsz, könnyebb egyensúlyozni. Bicikli ugyanez. Kiállva egy helyben állva is megtartom hosszú másodpercekig. Ülve már nem olyan könnyű.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Első fele korrekt.
A neked adott válaszban új példát hoztam, amit nem sikerült a helyén kezelni. Itt arra próbáltam rávilágítani, h stabilabb lesz a motor és motorosa, ha kiáll a nyeregből. Ezt meg azért dobtam be, mert eredetileg az a téves kijelentés hangzott el, hogy alacsonyabb súlyponttal stabilabb lesz az egyensúlyozás: ez nem így van.
Alacsony súlypont jól jön menet közben, de nem gyök kettőnél imbolyogva.
Részemről itt befejeztem. -
Laca1212
őstag
-
z123456789
addikt
Voltam egy győri boltban, kerestem ilyet, azt mondták, már kifuttot ez a széria, csak az új volt. Ami nekem pont nem jó, mert ágyéknál pont könnyítve van.
Egy oxford márkájút mutattak 23 000-ért rendelésre, ami kísértetiesen hasonlít az általad linkelt Forcefield-re.
Mondom, hát akkor inkább megpróbálom beszerezni. Kedvesek voltak, nem is akartak rábeszélni a másikra.
Aztán otthon nézem (nem Bogyóbá linkjét, hanem csak úgy rákeresve), hazimozigyor.hu oldalon van ilyen warmax...mondom mi a fasz, az ott van a motoros bolt mellett 20 m-re, ha tudtam volna, odalépek.
Amúgy bicajjal voltam, és nincs közel hozzám a motoros bolt sem, szóval már vissza sem értem volna zárásra.
Na mindegy, tuti rossz készletet mutat a házimozigyor oldala, és nincs nekik, de ma lehet kiugrom, és megkérdezem, hátha. Ha nem, akkor marad Bogyóbá oldala.Szerk.: Ja? Most nézem Győrben csak S-s méret van. Akkor marad Bogyóbá oldala.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Na, tegnap megvettem az XL-t.
Még egy db volt belőle. Jónak tűnik. Bár csak időben hazaérnék, ki is próbálnám.
Sajnos otthon vettem észre, hogy ahol a kétféle anyag találkozik, egy-két helyen elvált az anyag.
Így is elhoztam volna, max majd megvarrom, nem vészes, a lényeg az az első szélfogó réz.
Egyébként gondolkodom hogy elhozom a 2XL-t is, szerintem abból is már csak egy van.Más:
haverom és csaja balkán túrát terveztek idénre, készült egy kis videó róla. Bár nem oyan beszédes, mint Geresics videói, ennek ellenére a helyszínek elég szépek, hátha valaki kedvet kap. Bár ez szerintem valamilyen szinten úgyis klasszik útvonal a túrázók körében.
Magyar-, Horvát-, Görögország, Bosznia, Montenegro, Albánia, Macedónia.Ja, és minden évben van valami hiba, ami az indulás reggelén jelentkezik, illetve az első 30 km-en bőrig áznak.
Idén nem volt semmi...csak hazafele égtek össze a kábelek. (Arról fotó van a blogspot oldalon.)[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Nekem van 2 db Decathlon Kipsta aláöltözőm, de az kevés 10 fokban.
Aztán elmentem az obiba vettem 1500 FT-ért 1,5 méter X1méteres 5mm vastag szürke hajlékony szigetelő táblát. Olyan mint a csőhely szigetelő. Kivágtam belőle egy mellkas formát és két fél hengert a combomhoz.
Teszteltem autópályán 10 fokban. Vagy egy kordura szettem és egy preforált bőr mugen ruhám. Mind a kettőben tökéletes volt nem fáztam cseppet sem. Szóval a Mugen perforált bőrruhába is tökéletes volt pályán 10 fokban. Egyáltalán nem fáztam pedig én fázós vagyok. Az 5mm-es habot meg bárhova be tudtam gyűrni.
A cordurába hiába volt téli bélés nagy tempónál fáztam de oda is beraktam a lapot és tökéletes volt. Ha meg melegebb van akkor megállok és 1 perc alatt kiveszem.
-
Ferdzsoo
addikt
Persze hogy nem volt gond, mert nem is kell ilyen baromságokat csinálni.
Ez az egész télre elrakom a motort dolog olyan szinten túl van gondolva rengeteg ember részéről hogy az valami félelmetes.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen