-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #134476 üzenetére
Ja értem. Bár szerintem a tréning eléggé fontos, mert akar a fiam velem jönni majd a hegyekbe, oda pedig elég fontos egy biztonságos motorkezelés, aminek az alapjait ott lehet igazán megtanulni.
Fiatal pedig azért kell, mert ezekben már van abs, ami nélkül manapság már nem szabad motort venni."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #134487 üzenetére
Nekem a JP is bírt 3 évet, utána meg mindegy milyen már nem bízok benne. Igen, hallottam én is történeteket, hogy csak a gyári, mert az 9 évet ment, stb., de szerintem jobb 3 évente új akkut vásárolni negyed áron.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #134503 üzenetére
Mi ez a forgás gyakorlat? Max-kör streetfighter stílusban, lábtartón állva?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #134508 üzenetére
Ha seprű kell, hogy tiszta legyen, akkor kérj vagy vigyél. Én novemberben rutinoztam, jó taknyos faleveles volt a pálya. Fél órával előbb mentem, letakarítottam.
Ez nem körforgalom szimulátor ! Nincs ilyen kis körforgalom
Nem akarok beleszólni, de két trükk van
1. tekintet, a kör közepét nézd
2. nagyobb sebesség kell, hogy dönthesd, esetleg próbálj ellen oldalra mozogni, a motor dőljön az a lényeg, lehetőleg stabil gázon,
- emelt fordulat és hátsó fék
- esetleg bele kuplungolvaNos ez az elmélet , gyakorlatban nálam ez úgy néz ki, hogy amikor nem figyelek oda, pl. megyek vki után, akkor észre se veszem ezeket a forgókat, viszont ha be kéne mutatnom, rákészülve, akkor jobbra nekem se megy rendesen (és a 90%-nak jobbra nem megy).
Ezért is tartom nehezebbnek az új rutint.A vizsgakörök helyett én elvonultam egyszer és csak 8-asoztam, amíg le nem üvöltötték a fejem Mert régen sem csak balra kellett, volt abban ott két 8-as.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #134528 üzenetére
Azzal lett volna jobb, hogy nem egy galleros kettefureszelt anyat lattunk volna a kepen, amit biztosito alatettel lehetett volna rogziteni, es nem lenne a tengely vege pontozassal szelesitve, ami sztm nagyon paraszt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #134546 üzenetére
Yamahanal nem bordazott az alatet. Es ra sem hajtogatod a jelenlegi anyara.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #134548 üzenetére
Igazad van, valami kiskobos alatetjevel kevertem, meg egy gyarto csinal mindenfelet, szoval hulyeseget irtam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bigdady
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz norbert1998 #134663 üzenetére
Köszi srácok.
Ma voltam megnézni. Le is foglalóztam. Élőben nem olyan vészes a sérülés, mint a képen. Több annak vélt, csak kosz...
És hogy megy..... a 650 dövilen elkényelmesedtem.... ez az 1250 az első pár km-en rendesen meglepett, csak úgy kapaszkodtam.Ami ezen is fos... van rezonanciája 3500 fordulattól felfe már érezni. De b@szni rá. az előző is rezonált. Ezért a pénzért meg tuti nem hagyom ott.... 2007-es, injektor, abs....
Lánc cserés. Abroncsok jók lennének,de 2016-os dot alapján...szóval cserés.... olajcserét, szelephézagot, injektorszinkront, amúgy is kalkuláltam még bele.
Fékeknek szinte semmi válla nincs. Aksi talán cserés, de még azért eltekerte. Telók nem könnyeznek. A fektetett oldalán még az idom se tört, csak csiszolódott, nincs javítva...egy csavarnál egy fél centis repedést láttam csak.
Kicsit alkudthattam is... 1.050.000 lett a vége.
El kellett volna hoznom, de ma reggel fizettem ki a ponyvást és az hiányzott... fene. remélem korrekt lesz a srác.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #134671 üzenetére
-
nagyúr
válasz norbert1998 #135011 üzenetére
500m realisan a hatotav, de konferencia hivast szoktunk mi is nyomni sokszor. Persze ha ketten vagytok akkor pl a hegyekben jol jön az intercom mod is, matraban es pilisen is el szokott menni a terero sajnos. Olyankor felreallunk es atvaltunk intercom modra. BT-n értelem szerűen tobbet bir. Egy napos turat kifele lengyelbe siman kibirt.
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #135232 üzenetére
Ez hol volt? Mert a reg. adó és az eredetiség vizsgálat Magyarországra utal, de ha jól tudom nem euró a fizető eszköz...
Nem azt mondom amúgy, hogy nem lehet ilyen, de kisebb esélyt látok rá. Ha viszont belevesszük amit a várakozási időröl írsz, alapvetően megváltoztatja a dolgokat. Mert hiába megy gyorsan az ügyintézés, ha előtte van 2-3 hónap várakozás. Akkor már megette a fene az egészet...
Szerintem..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #135235 üzenetére
Jó pénzért be tudsz kerülni hamarabb okosba
Állítólag.
Azért ez gond, sajnos..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #135280 üzenetére
varj kitalalom, egy budai markekereskedes vette meg?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz norbert1998 #135280 üzenetére
Közlekedni lehet vele, élvezni én nem élveztem egyáltalán. Mentem párszor 125ccm-el, rohadtul idegesített, hogy az M0-on kb meg akartak ölni vele. Most mondhatnánk, hogy mit kerestem ott, de ha azon keresztül vezetett az út akkor arra kellett menni. 70-es szakaszon nyélgázon életben lehet maradni, de két főre én fontolóra sem vennék ilyen kis motort.
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #135079 üzenetére
Vattas feltett egy olyan videót, hogy befejezi...
[link]
De ne ilyedj meg :) -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #135330 üzenetére
Ha oktato, akkor egy kicsit erosebb idegrendszerre szamitottam :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #135348 üzenetére
Ez így érdekes, nekem új
tboy93
Akkor régen vizsgáztam , a fene egye meg.[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz norbert1998 #135348 üzenetére
Egész pontosan:
„A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli kétkerekű motorkerékpár, legalább 595 cm3 hengerűrtartalommal (amennyiben elektromos motorral van felszerelve, teljesítmény/tömeg aránya legalább 0,25 kW/kg), legalább 180 kg terheletlen tömeggel és legalább 50 kW motorteljesítménnyel
-
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #135531 üzenetére
A képet szívesen beállítom, de szerintem vágjátok le az alját, mert tök felesleges. Szólj majd, hogy mi legyen...
Az utas meg jól megtalálta látom a megfelelő kapaszkodót!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
d@vee
őstag
-
JoinR
senior tag
válasz norbert1998 #135547 üzenetére
A CB500X kézikönyve sima 10W-40 olajat ajánl lánckenésre, ha nincs más. Annyira nem kell túlgondolni, ne legyen száraz, az a lényeg.
Szerintem így megpakolva nincs gond a V-Strom tempójával.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #135547 üzenetére
Kenesre WD40 motorlanc keno sprayt hasznalok.
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #135547 üzenetére
Nemtom mit vársz attól enyém megy max 210 és az 1050 másfél éves motor! ... v2 enyit tud. No meg rövidek a fokozatok . Amúgy sem stabil 200 nál szerintem , de hát nem is erre való ez túra motor nem speed gép .
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #135556 üzenetére
Dehogy. Azért mert ezt az alap lóerős mergával csinálta.
Ha benne lett volna az a plusz 70LE, akkor sikerült volna biztosan -
JoinR
senior tag
válasz norbert1998 #135600 üzenetére
4.5 lesz az
-
Dißnäëß
veterán
válasz norbert1998 #135724 üzenetére
Gyakran érzelem köt a gépeimhez, mindegy, hogy autó, hifi, mosógép. Lelkük van nálam, tej-vajba fürdik mind. Ha egy "szürke egéren" tanulok, nem szerelmesedek bele. (Amúgy de, miért ne. Ha széleskörű modellismeret hiányában ő szeretteti meg velem ezt a világot, hozzá is fog).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #135742 üzenetére
En nem irtam olyat,hogy nem lenne eleg motor ero.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #135915 üzenetére
Nem terpeszkedni kell rajta, hanem a megfelelő pillanatban ráugrani!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #135915 üzenetére
Akkó rossz a technika. Sor 4 -et 2 -ben, max. 3 -ban símán be lehet tolni. A CBX -et be tudtam úgy tolni, hogy nem szálltam le a motorról. Sor 4 -nél főtengelyen 90 fokonként van egy gyújtóütem. Sor 6 -nál ez csak 60 fok. A V2 betolása sokkal gázabb. Főleg akkor, ha egyáltalán nem forgat az önindító. Japánoknál divat az egyik hengeren a dekompresszor, de ahhoz is önindítózni kell, mert arra nyit. HD -n nincs dekompresszor (mármint gyárilag). Síkon, egyedül nem is lehet betolni önindítózás nélkül. Ahhoz másik motorról tolva/húzva 60 -ig fel kell gyorsítani és nagy ráhuppanással, harmadikban talán nem blokkol a kerék, hanem megforgatja a főtengelyt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #135915 üzenetére
A ducatimat merult akkuval hoztam el vasarlas utan. V2 944ccm. 2. ben toltam be...
Ez raadasul egy sornegy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz norbert1998 #135967 üzenetére
Ezt átfutottam, köszi.
Ha most ott a párezer kilóméteres motoron még van forgalmi, van rendszáma meg minden, akkor ezt nekem kell intézni hogy ne legyen, vagy ez nem baj?
Plusz ebben nincs benne a vacsi új motor kérdése, ami még egy kamionon utazik... -
palfitom
félisten
válasz norbert1998 #135970 üzenetére
Kiegészítem: ha van érvényes műszaki, akkor azt "csak" honosítani kell. Ugyanúgy el kell vele menni műszaki vizsgára, de kevesebbet kell érte fizetni (illetve kevesebbet is néznek rajta).
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
martonx
veterán
válasz norbert1998 #136007 üzenetére
Nekem pont ugyanez a bajom szegediként. Annyira meg nem mozgatnak meg a tréningek, hogy miattuk hajnalban felkeljek, motorozzak 2 órát, majd egész nap motorozzak, végül még motorozzak 2 órát, mire hazaérek (és még én fizessek mindezért).
Én kérek elnézést!
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136007 üzenetére
Kifogást mi is mindig könnyebben találunk, minthogy tegyünk valamit a cél érdekében, nyugi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #136007 üzenetére
Látva mekkora az igény lassan én is elkezdhetnék tréningeket tartani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #136038 üzenetére
Én a helyedben abból az irányból közelíteném a kérdést, hogy mit akarsz megtanulni, mi a cél?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136038 üzenetére
én mindenképp azt javaslom, hogy ha elkezdtél egy sulit, legyen az BMW, Honda, vagy épp Hungaroring, és az ottani oktatási struktóra egyezik a kijelölt céloddal, akkor ne válts!
A Hungaroring Dirt azért jó, mert nem függvénye semminek, ugyan úgy, ahogy a Honda Földpályás tréning sem! (Előbbi kezdőbbeknek, utóbbi haladóbbaknak javasolt inkább, de mindkettőnél figyelnek az aktuális szintednek megfelelően)
Én a BMW-t most kivégeztem (a haladót még meg fogom ismételni), jövőre viszont megyek másikhoz. Valószínűleg a Honda lesz, de még semmi sem fix.
Ez mellett, ha időm engedi, akkor pár külön kalandot is bevállalok, és tervben még pl. Dodor tréningje is, mert szar hallomásból, meg a videóiból véleményt formálni (olyankor oda is szoktam írni, hogy mit mire alapozva mondok). 2 éve (mióta elindult) tervezem, hogy elmegyek a salakmotoros tréningre is, mert az 1000%, hogy király, de még nem jutottam oda. Most kezdik felkapni mások is, láttam már pár videót is róla, de haverom bejelentette, hogy a szar térde azt nem bírná, és nem jön... Szóval valamikor megyek oda majd egyedül...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136046 üzenetére
A hungaroringi képzés felépítéséről konkrétan semmit sem tudok, így arról nem tudok semmit mondani sem sajnos. A Honda és a BMW viszont piszok jól fel van építve, és nem véletlenül van több fokozat, amik sokak tévképzeteivel ellentétben nem azért vannak így széttagolva, hogy több lóvét le tudjanak gombolni!
Ha igazán alapos akarsz lenni, akkor több különböző tréningre is mész! Én is anno ilyen ingyenessel kezdtem, aztán voltam olyanon is, amit rendőrmotoros tartott, és most meg a a BMW. A fő dolgok ugye ugyan azok, de azért mindenhol vannak eltérések, és nem csak a feladatokban, hanem a technikákban is. A jó oktató ráadásul figyelembe veszi azt is, hogy milyen motorral vagy!
A BMW nálam nagyon bizonyított, de pl. ott is van több oktató, és bizony van köztük olyan, akihez akkor sem mennék, ha ők fizetnének, mások meg pont fordítva vannak vele, mert nekik az a stílus jön be, amit az az oktató képvisel...
Szerencsére nem vagyunk egyformák, és szerencsére mindenki kereshet magának valót!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136050 üzenetére
Uhh, ez nem hangzik túl jól!
Pár éve, mikor néztem, akkor még normálisan volt felépítve. Majd jövőre alaposabban megnézem akkor...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
KrAt
veterán
válasz norbert1998 #136050 üzenetére
Ahogy én nézem, alap1 elvégzése után (ami 7 éven belül volt) mehetsz alap2-re. Hol itt a gond?
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #136072 üzenetére
lehet itt is az tortent mint kobanyan: megjelent a
sz*pofantomaz ej leple alatt[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Dißnäëß
veterán
válasz norbert1998 #136204 üzenetére
Hidd el, a jövő már tényleg itt van, és csak töltésre dugod be, utána oda viszed a sátor körül, ahova akarod, anélkül, hogy felbotlanál bármiben.
Ezt tudom nehéz felismernie sokaknak, de a világ az USB-C irányába megy, pláne, hogy amelyik PD-t is tud (Power Delivery), 200+ Watt-ot átnyom. Azzal már gyorsan fel lehet fújni pár "lasztit"
#136202: igen. Muszáj. Mondjuk semmi értelme, mert hatás nem várható. Marad a rendszer megerőszakolása.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz norbert1998 #136204 üzenetére
Nem tudom, mi bajod a kínaival.
Minden, ami nem kínai, hamis. Mondták már ?POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #136204 üzenetére
Neked nem akkus a matracpumpád?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #136229 üzenetére
Az akkura direktben rákötött buta vastag kábelénél kevés stabilabb van. Nem kell mindenhova elektronika, meg az eszközök kommunikációja. így lejöhet 200A is ;)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!