-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
aktív tag
válasz baboss #108264 üzenetére
Hát, Dimbach felett, St Georgen am Walde-ig itt-ott nem túl jó az út meg talán nem is annyira érdekes. A határtól odáig nem tudom mi a helyzet. Az eredeti elképzelés szerintem jobb, a Duna mentén tényleg szép a táj. A Grein-Dimbach kb 10 km-es távért magáért nem érdemes szerintem áttervezni.
Gobelwarte kilátó Grein mellett.
Kollmitzberg, a tűzoltóság mögött kilátóterasz.
Kikötői halas büfé Ardagger mellett. A Kollmitzbergről errefelé lefelé jövet szép rálátással a Dunára.
Burg Clam. Ez a vár kicsit odébb van, de nem rom, lakják is, ha szerencsétek van, akkor a várúr vezet körbe benneteket.
Ha még kicsit tovább mennétek, vannak szép tavak a hegyek közt, de akkor még egy napot hozzá kellene csapnotok azt hiszem. (Hallstatt!)
Ja, és ha kempinget keresnétek, Greinben van.
Szerk:
Kártyás fizetésről.
FONTOS!
Ausztriában sok helyen, főleg kisebb kávézókban, pékségekben, cukrászdákban, kajáldákban nem tudsz kártyával fizetni, csak kp! (És ha 100 euróssal fizetnél, annak sem feltétlen örülnek.)[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz baboss #108252 üzenetére
Nem akarok belevaú, de ha 5 naposra tervezed akkor érdemesebb lenne Szlovákia helyett Szlovénia irányába kezdeni, majd onnan a Dolomiktokba, végül a Grossglocknert útba ejtve hazajönni.
Ha viszont Szlovákia elhagyhatatlan valamilyen okból, akkor nem szóltam.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
gergo5991
őstag
válasz baboss #108265 üzenetére
turócszentmártont ajánlani tudom nagyon szép a táj és a környék arrafele, 1 órája érkeztem haza onnan
hazafele ha megéheznél Párkányban a Casablanca étterem kihagyhatatlan szerintem, én ha a környéken járok mindig megálok ott, nagyon jól főznek, átlagba 3-6k között van egy jó ebéd ott[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz baboss #108294 üzenetére
Esőmembrán benne volt?
Én a Sixgear Patrolból kiszedtem az esőbélést, mert, ha benne van, akkor szinte alig érezni a menetszelet. Az is igaz, hogy az elmúlt pár napban nem volt olyan hőség, hogy nagyon szükség lett volna rá, de akkor is jobb, mint a zárt, 4 évszakos kabátban nyomni egész nap.
[kép][ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz baboss #108583 üzenetére
én inkább megnéz(et)ném mi van vele, lepapírozni egy motorcserét horror. tank nem rozsdás, szűrő nincs eldugulva? amíg nem állítod le, minden jó, csak újraindulás után rossz?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #108587 üzenetére
a szelepek biztosan nem kopognak, ugyanis ha 3 evig hozza sem volt nyulva, akkor mar nincs hezag, ami hangot adhatna ki, es mindig nyitva van.
nem az en dolgom, igy tobbet nem foglalkozok ezzel a reszevel, de szerinted egy olyan blokk, ami kozel azonos koru, nem rendelkezik ugyanolyan hibaval, mint ami epp a tiedben van? egy 550 zephyrben 9 ala nem mehet a kompot amugy sem.
tenyleg olcsobb egy egesz blokkot venni, mint szelephezagot merni, esetleg beallitani, kompressziot merni? ha meg nem egett el a szelep a karbantartas hianya miatt...en egy alatetet sem vennek addig, amig nem tudom, mit kell kicserelni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz baboss #108583 üzenetére
Hogy szoktad letámasztani? Egyik ismerősnek volt valami hasonló problémája: gond nélkül indult, de ha melegen letámasztotta nem akart újra indulni. Aztán rájött hogy ha középsztenderre húzza nincs ilyen gond.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
BlackPriest
őstag
válasz baboss #108589 üzenetére
mirek motorhoz, ha bejutsz, megcsinálják. nem jöttek zavarba 400-as zzr-től sem. nem voltak olcsók és sok a meló, de jól megcsinálták.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #108698 üzenetére
Tehat a vakuumos tolozar van kikopva. Gondolom a hiba akkor az, hogy hiaba nyitod meg a fojtoszelepet, a tolozarak lent maradnak, igy olyan, mintha nem is huznal gazt. A dusulast nem ertem. Fojtoszelep utan tobbet rant fel, de tolozar zarva marad, es megeteti?
A muanyag tolozar van elkopva, vagy az alu feszek?
Nehany karburatoron ez egy betet, amit lehet cserelni. Ezek szerint ez nem olyan.
A bontott alkatreszekkel vigyazz, ugyanazok a bajok jellemzoek rajuk, mint amit le akarsz cserelni. Valahogy beszeld le veluk azt, hogy ha ugyanugy viselkedik, akkor visszaviszed nekik.A kompressziot pedig jo lett volna megtudni, hogy van-e baj a szelephezagokkal...
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #109053 üzenetére
Ennyire rosszak a kompresszioertekek? Legutobb a szaki a karburatort jelolte meg, mint hibaforras. Remelem nem az volt, hogy megvetette veled, beszerelte, majd azt mondta hogy: hat ez nem lett jobb
emre
Feltoltenem felszint, nem eszterbazisu olajjal (az jobban birja az allast), es ovnam a paratol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #109121 üzenetére
Mindenképpen a két túraendurót választanám, hosszabb távon kényelmesebb lesz mint a chopper.
És az esetleges úthibákat is jobban csillapítják.
Alacsony nagyon a chopi, súlypontja is lejjebb van de, tömegben nehezebb minta másik kettő.Odaadom az enyémet, napi 12000 Ft-ért!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz baboss #109121 üzenetére
Félre ne érts, nem áll szándékomban turkálni sehol, de megéri ez az egész nektek?
Szerintem qrva sok napi 14.000ft-ot kifizetni csak arra h használhass egy motort..
Elmentek egy hétre ketten, 28k/nap, 1 hét alatt majdnem 200.000ft, csak az h használtátok őket. Ez az összeg egy működő Zephyr 400 piaci értéknek a fele (?), de egy nagyobb, újabb, már korrekt vételt jelentő 600-as gép 1/4-e.
Más felől a napra levetített km limitnek is kérdezz utána, mert bérautóknál (trailernél biztosan) van ilyen. Ha túllléped, km-enként ketyeg napi bérleti díjon felül a ft pluszba..Értem h élmény és megvan a srác jogsija, de ilyen szituban én türelmesebb volnék, eltenném ezt a lóvét, gyűjtenék hozzá és vennék egy sajátot.
A postot támogatta a penzcentrum.hu.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #109140 üzenetére
Nagyjából 200 ezer forint, most ha elmész a Balatonra 4-5 napra ott is simán elverhető ez a pénz, Így legalább azt csináljátok amit szerettek, motoroztok két külön géppel.
Arra is jó ez a motorozás hogy megtudd neked mennyire bejövős a két motor, lehet annyira megtetszik hogy ilyet veszel.
Ennyi kilométer után leszűrhető hogyan viszonyultok egymáshoz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #109171 üzenetére
Ha kevesebb lenne a napi távolság? Esetleg más program beiktatása, városnézés, stb... napi 500 kilométer után nem vagyok abban biztos hogy bármi máshoz lesz kedv az alváson kívül.Pedig ahogy írják bőven van látnivaló.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz baboss #109171 üzenetére
Ha dél felé is játszik a dolog, akkor van itt egy 2000km-es Balkán túra, ami gyönyörű lett! Erről csináltam is korábban videót amúgy.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz baboss #109171 üzenetére
Szerintem túl sok lesz ennyit menni napokon keresztül. Nyilván ízlés kérdése, de én napi 300 kilométernél nem szívesen motoroznék többet. Így gyakorlatilag nem lesz időtök a kényelmes nézelődésre. Megértem azt is, ha nem akartok városokat és múzeumokat látni, de szerintem élvezetesebb, ha az ember jobban el tud merülni az őt körülvevő környezet szépségeiben.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #109171 üzenetére
A Magyar részt/szakaszt nem értem..
Milyen élvezetet tud nyújtani az 1,801,8,77,84? Elvesztegetett idő ezek az utak.
Napi 500Km.. Olasz részen ha zergebaszta utakra tévedsz ott reggel 9-től este 8-óráig jó ha tudsz 3-400Km-t menni.
Én a helyedben Mariborig pályán ki,majd 1,434,76,69,8,82,210 Szállás Bled,ott van a tó,el lehet gurulni a Bohinj tóhoz/felvonóhoz. Vagy Kranjska Gora. Másnap irány Vrisisc,Mangart hágók. Innen az Sp76,ss52,Sp123 Monte Zoncolan. Szállás Cortina d’Ampezzo környékén. Sp638,ss50,Sacrario militare del Monte Grappa,Passo San Boldo. Szállás valahol Trieszt környékén. A tengerparti 8-as utat még szeptember végén is megszívhatjátok ha kamion,busz több Km-en megy előtettek a záróvonalas szakaszokon. Qrva sok a rendőr/trafipax! Sveti Jure. Mostartól kb jó de Szarajevó megér egy napot,úgy mint Mostar is.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
etnies
senior tag
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #109201 üzenetére
Na alakul.
A 2-ik link,ahogy jössz le a Mangartról ne Tarvisio felé menjetek,hanem az Sp76-os úton. [link] Olasz autópályákat kerüljétek.
Play áruházból érdemes letölteni az Időjárás és radar appot. [link]
Illetve ha nix GPS,akkor a NAVIGATOR [link] Van NETed és kint is tudod használni,akkor google térképet érdemes bekapcsolni a forgalom/baleset miatt is.. Osztrákoknál de még inkább az Olaszoknál jellemző,hogy rengeteg az automata trafipax. Sárga doboz elölről/hátulról is mér,kb kuka méretű. Egy faluban/városban 2,3,4..is lehet.
Olvasnivaló,Dolomitok: [link]
+
Érdemes az olaszoknál tankolni kb 150-200Km-ként. Nagy többségük automata kút vagy nix shop része,ha mégis van akkor olajból 5w-50,mindent megtalálsz,kivéve üdítőt,nasit stb. Érdemes googli térképen az útvonalon megnézni/bejelölni a kutakat,sőt megnézni milyenek. Mellesleg drágák is 1,69euro is van 1 liter.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #109206 üzenetére
Tavasszal nem tudtunk átmenni a Durmitor nemzeti parkon a hó miatt. De két hete Stelvion és a Gavia hágon is volt még hó.
Olaszokhoz.
Szieszta van. Ilyenkor jobbik esetben az étteremben menüt kapsz,rosszabbik esetben semmit sem,és nézhetsz másik éttermet. [link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
etnies
senior tag
válasz baboss #109201 üzenetére
Ott lesztek 50 km-re a Val Gardena / Gardena passtól, de nem mentek fel és le?
Az Alpok 2. legszebb része...A tankolás miatt kár aggódni a Dl-el, 400 a hatótáv az Alpokban. 200 után megállász az első kúton és kész. TDM nem tudom mit fogyaszt, de elvileg az is túramotor.
Legyen nálad kártya, mert sok az automata kút, személyzet nélkül és lehetőleg Olaszország előtt tankold tele, ott nagyon drága a benzin, akár 40 centtel is literje.
Olasz autópálya nagyon drága, csak akkor használd ha tényleg nagyon kell sietni.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
baboss
őstag
válasz baboss #109215 üzenetére
Mosquito34 hozzászólását elsőre nem is értettem, [link] elsőnek azt hittem GPS adatokat adott meg, majd leesett, hogy útszámozások. Megterveztem az útvonalat, ami nagyjából jó is lett, majd Mosquito34
javított rajta. Ha te is belinkeled az útvonal tervembe az általad javasolt javított útvonalat, akkor az nekem sokat segít.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EAFC 24
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Filmvilág
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPad topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Opel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen