Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz rob210 #36274 üzenetére

    Papszi akkor én eddig csak mákos voltam :))

    Apám laguja más hagyjuk ki akkor a körből mert az tényleg családtag csilivilitop mindig.
    De van másik 3 amiből 1 diesel másik 2 benya abból is egy szivó 2 liter és egy 2 liter tamás.Nincsenek kimével de még egyszer se sz*rt be bennük semmi elektronika. (izzó csere, aksi csere most nem játszik)
    A diesel 2004-es facelift előtti a másik kettő faceliftes. Mind a 3-at én tartom karban/javítom. Lehet hülye vagyok én ebből indulok ki nem a mende mondákból. A diesel laguna kártya olvasója halt meg mert barátunk kicsit kipancsolta a kávét...hidd el egy xsara BSI vagy 307 BSI sokkal vagy pl alfa,fiat és társai jobban megtudja keseríteni az életedet mint a Laguna elektronikája. Csak itt is áll a mondás nem mindegy hogy ki javítja az autókat és hogyan. Én sepc sokkal több más fájópontot látok a lagunába főleg a 2-es szériában mint az elektronika..pl ott van a kopó beltér, a felpúposodó műszerfal mert elengedi a patent, dieselknél kemény váltó 6seb.(nem túl pontos)ami ráadásul alá van méretezve így gyilkolja a kuplungot.

    Immo mind a kettőnél.
    - vevőegység programozási baj diaggal orvosolható
    Elektromos ablak a benzinesnél.
    - komfort modul Can-bus powa szintén megoldható
    Guminyomás szenzor mind a kettőnél.
    -merült az elem benne , (nem lehet cserélni) ezért írt hülyeségeket
    Kulcskártya benzinesnél.
    -jaja vevő egység csere volt amit gariba helyre raktak.
    Szívócső nyomás érzékelő vagy mi ez a dieselnél a dieselesnél.
    - ez kb minden dieselnél előjöhet :)

    Na mindegy én nem szeretnék senkit se győzködni, mert tényleg fel lehet ülni vele a sz*póroller-ra de szerintem ezt egy buta szivó motornál is sikeresen kivitelezhető. :R

Új hozzászólás Aktív témák