Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    Ez most gy hosszú panaszkodós post lesz, tanulsággal, amit lehet cáfolni.

    Eléggé fent fogott a kuplungom, ezért elvittem egy márkafüggetlen gyors szervízbe, megkérdezni, hogy mi vele a helyzet, ebben a hidegben már ne Robot szivassam. Levegős lett, kinyomószerkezet nem remekel, vagy mi a baja.
    Megnézték, nyomogatták, lekérték alvázszám alapján hogy milyen alkatrészek kellenek bele. Válasz: azonnal, sürgősen kuplung, kinyomócsapágy, kettőstömegű csere, váltórudazati, kihajtási, külső, és belső szimeringek, és gumiharangok cseréje, váltóolaj csere, fékolajcsere, 220e km van benne, hozzam vissza három hét mulva, addigra van időpont, és alkatrész is lesz. Munkadíjjal, 640e Ft.
    Kérdezem, biztos, ND0 váltó, nincsenek kihajtásnál külső szimmeringek, pláne nem váltórudazati, 160e Ft körül van most a LUK készlet mindenhol F9Q-803hoz, és ND0 váltópároshoz, ne szórakozzunk, plusz bowdenes a váltó, nem rudas. Válasz: A rendszerük szerint ez benzines, és különben is, náluk 400e Ft a Luk készlet, és erre jönnek még rá a plusz költségek.
    Illedelmesen megköszöntem, eljöttem, beálltam a garázsba, légetelenítettem a fékeket (érdekesen a bal első színesebb volt,ott gondolom a munkahenger tömítése már nem az igazi, és levegős, holott fél éve lett komplett fékolaj cserélve benne), megjárattam a pedálokat jó sokszor. Aksi, akkutálca ki, ecu ki, váltót is légtelenítettem, és persze ment is fékolaj oda ahova nem kellene, szóval locsolhattam ki egy flakon féktisztítítót is.
    Ettől függetlenül szerintem is talán már érik egy csere. Nem tudom, önbeállós, semmi visszajelzés nincs, hogy ténylegesen mennyi szinter van a tárcsán. Az hogy levegős, már egy jel, hogy valami valahol már nem úgy zár ahogy kell, és ha szétszedik, akkor legyen is cserélve. De ez, hogy kaptam egy pofátlanul magas árat, mellé meg akartak győzni, hogy olyanokat is cserélni kell benne, ami nincs is benne, pláne egy teljesen másik motorral... ez kicsit amatör, vagy át-aszás gyanus volt. Mindegy, írtam nekik, hogy nézzenek a rendszerükre szerintem fals adatok vannak benne. Az meg hogy a munkafelvevő hibázott-e, dötsék el ők, nem vádaskodok, de szerintem a kocsin eléggé szemet szúrnak a dci feliratok, plusz nem is tudok olyan benzinesről megane2-ben amit kettőstömegűvel szeretek volna.
    Nah, szóval legyen egy határ az alkatrész árazásban. Ok, tegyenek rá 20-30%-ot, mert a munkadíjat nehezebb kitermelni, letuszkolni a vevő torkán, de amikor minden alkatrészes honlap tele van azzal, hogy 50%-os áron adják már ezeket a szetteket egy fél éve, és ezt mindenki látja, plusz ők is kevesebbért szerzik be, és meg akarnak győzni valami olyanról, ami nem igaz. Teljesen reális lett volna magasabb munkadíj, valós alkatrész árakkal, olyan beépítendő alkatrészekkel, amik ténylegesen kellenek bele, nem plusz fals adatok, hogy azzal is magasabb legyen a számla.
    Bocsi, de ez nálam nagyon kiverte a biztosítékot, holott egyszer már megfogadtam, hogy nem viszem oda többet a kocsit, mert akkor is, kaptam egy szép nagy listát, hogy mit kellene azonnal cserélni a kocsin, és ha azokat nem cserélem, akkor be sem veszik, holott csak egy adott dolgot akartam cseréltetni, mert a többi az nekem is megy.

    Csak nem tudom, hogy most, vagy akkor, ha a leendő friss jogsisunk már elkoptatta róla a tanulóanyagot, valamint a kettőstömegű is kapni fogja az áldást. Jobb régi kuplungot gyötörni, vagy inkább az újat? Magamból kiindulva, a kegyelem döfést anno én adtam meg az előző kocsi első kuplungjának.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák