Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz p2pp #79827 üzenetére

    Sehol nem tudod jelezni, a QoS lényege pontosan az amit tapasztalsz: terhelés esetén megpróbálja elosztani a terhelést a csomagok közötti fontossági sorrend fenntartásával. A leghátrébb teljesen nyilvánvalóan a legolcsóbb korlátlan csomagok vannak (flotta, XXL, ehhez hasonlók), ráadásul majdnem biztos, hogy ezek is forgalom nagyságának függvényében romlanak, így aki ugyanabban a csomagban van mint te, de nem forgalmaz annyit, az kevésbé lesz hátul mint te, jellemzően ez egy adott havi forgalom elérése után aktiválódik, számlázási ciklus végén törlődik. De régen volt olyan is, hogy csak akkor kerültél ki belőle, ha egy számlázási ciklusnyit időt nem forgalmaztál "túl", és a következőben vették le.

    A mért sebességekből és a körülményekből egyértelmű a torlódás és a QoS. Arra panaszkodhatsz, hogy ez sűrűn előfordul, elmondhatod a körülményeket (munkaidőben széthullik) emiatt időszerű lenne a bővítés 8látják ezt belül is nyugi), de a QoS-ra nem panaszkodhatsz.

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák