-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
Valahol igazad van, de az Agila annyira kicsi autó, hogy nincsen semmi gyűrődési zónája.
Én mászkáltam egy évet egy Wagon R+-szal, ideiglenesen ezt kaptam céges autónak. Első autópályázásom után vettem rá Liana felniket, arra 165 helyett 185-ös gumikat. Így már úton lehetett tartani, nem akart az első oldalszélnél az árokban kikötni.
Egyszerűen borzalom. És ez még 15x keményebb, mint egy régi swift.
Városba tök jó. Inkább ez, mint Smart.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13251 üzenetére
A nagyobb gumikat mások is mondták, hogy esetleg érdemes rá.
Neten láttam egy wagon töréstesztet-asszem indiai verzió, de lényegében ugyanaz- és nem tört nagyon vészesen. Az orra persze eltünt, de az utascella ép maradt.
Nekem egyébként alapvetően arra kellene, hogy be a fősulira, haza a fösuliból, max 2-3 hetente egyszer le a telekre az autópályán-az még elviselhető-. Másra nem annyira. Persze a nyár az más tészta, akkor nyaralás is lenne vele, de azon kivül inkább város. -
Jim Tonic
nagyúr
Ignis. Az sem egy nagy vaszisztdasz, de elmegy. Én inkább vennék autót, legyen inkább öregebb, de ne szarjak benne. Majdnem meghaltam egy Clioban, aminek négycsillagos tesztje volt. Többet kis autót soha.
Vectra alatt én többet semmit. Astra sem érdekel. Kis autó nekem nem. Nekem megér 2-3 év plusz kort a nagyobb osztály. Inkább vettem 5 éves Vectrat, mint kisebbet, fiatalabbat. Arról nem is beszélve, hogy legalább megy is.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
KrAt
veterán
Valaki nem jár véletlen mostanság Balatonfüreden, és utána Pest?
-
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13253 üzenetére
Én is igy vélekednék, de hát a pénz. Szal ugyértem, nekem ez lenne az első kocsi. Akármi is lenne feltehetően 2-3 évnél tovább nem használnám. Illetve ha igen, akkor olyan szintűnek kell lennie. Tehát az a lényeg, hogy én a suli melletti munkámból fenn tudjam tartani. Ez pedig egy vectra-nál nem férne bele. Sajnos.
-
-
Daywalker
addikt
Én megcsináltam a cserét. A lényeg: nézd meg, hogy a sebesség jeladó elektromos vagy spirálos. Ehhez nem kell szétszedni, csak meg kell nézni az órán, hogy a Km/h jelzés alatt mi van írva. Ha W= az spirálos, ha K=, akkor elektromos. A lényeg, hogy a cseredarab ez alapján teljesen megegyezzen (figyelj rá, mert K= típusból kétféle van, ha nem egyezik akkor csalni fog).
Illetve még egy dolog kell: a zöld szál el legyen vezetve a km óráig. Ezt meg tudod nézni, ha behajolsz a lábtérbe és megkeresed a műszerfal alatt futó kábelkorbácsot. Ha nincs zöld szál, akkor az ECU 13-as lábára kell rákötni egy vezetéket és elvinni az óráig (ott pedig most fejből nem tudom megmondani hova kell kötni, de ha ez a helyzet akkor meg tudom nézni)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Henk
veterán
válasz Daywalker #13267 üzenetére
Spirálos az óra mert szedtem már ki és azt megnéztem. Akkor ha kiveszem az órát és az óra ellendarabjában a műszerfalban a csatiban valamelyik szál zöld akkor az garantálja, hogy el van hozva az óráig a megfelelő szál? Mert kikapom akkor ma az órát és megnézem. A másik kérdésem, hogy a csati lábkiosztása egyforma a 2 óránál? Tehát minden visszajelző működni fog megfelelően? Mert ennél 4 láb üres (bár ez elektromos de gondolom ez a bowdenesnél is ilyen) a fordulatszámosnál meg minden lábon van érintkező.
-
Henk
veterán
válasz Daywalker #13267 üzenetére
Na megnéztem. Egy zöld vezetéket találtam a csati felső sorában balról az 5, a bejelölt. (jó kis teflonos kép)
Az órában ott pont egy üres láb van, íme. Elképzelhető, hogy ez a fordulatszámmérő vezetéke és ha berakom a másik órát menni is fog?
más: elképzelhető, hogy a középkonzol kijelzőjén azért nem mutat a hőmérséklet kijelző mert maga a műszer ment tönre? Izzó lett benne cserélve és azóta csal vízszintes vonalat mutat. Megnéztem de rendesen rajt van a csatija. A külső hőmérséklet érzékelőt meg rádugtam egy másik kocsira de azon működött így arra a következtetésre jutottam, hogy a műszer nem jó. Lehetséges ez? -
Ramius
őstag
Üdv. Tudja valaki, hogy C combonál hogyan lehet manuálisan állítani a fényszórókat? Kicsit össze-vissza világítanak. Találtam a lámpatest tetején egy kis fehér műanyag csavart egy fogaskerékkel, azt elkezdtem vadul tekerni, de semmi változást nem láttam.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
csaresz002
aktív tag
-
Ramius
őstag
válasz csaresz002 #13271 üzenetére
Akkor merre tekerjem és mennyit?
Falnál álltam egyébként.gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
csaresz002
aktív tag
válasz Ramius #13272 üzenetére
azt így hirtelen nem tom
de ha erősen figyeled,akkor lehet látni hogy fel vagy le tekered....kivéve ha szét van menve benne a menet...mert akkor tekergetheted órákigha jól emlékszek,akkor úgy van hogy ha 5méterre állsz a faltól,akkor a lámpának 25centire kell világítania a földtől...utána ha hátrébb álsz méterenként 1centivel csökken ..de ehhez meg kell mérni hogy milyen magasan van a lámpa.... kb 4éve állítottam a Kadetton,elég jó lett...azóta inkább beviszem a kocsit egy gyors szervízbe, 5perc alatt beállítják 1-2ezerért
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Ramius
őstag
válasz csaresz002 #13273 üzenetére
Két éves a kocsi, szerintem én vagyok az első aki tekergette. Ettől függetlenül nem lennék meglepődve ha szét lenne menve...
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
#TOTTI
őstag
Az öreg Astra teherautó, gond nélkül átment ma a műszakin..
-
Ramius
őstag
válasz csaresz002 #13276 üzenetére
A kocsi céges, szóval én nem fogok rá költeni. Majd ha megy nagyszervízbe akkor beállíttatom.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Ramius
őstag
válasz csaresz002 #13278 üzenetére
Hát ha már itthon nem tudtam megoldani..
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Daywalker
addikt
A zöld tuti...megnéztem a kapcsolási rajzon is. Így legalább a vezetékelést megúsztad. Természetesen a lábak kiosztása tök ugyanaz az óráknál és minden menni fog, csak simán cseréld ki (előtte teszteld az izzókat, mert ha ki van égve, akkor ki kell venni megint). A fordulatszámmérős órán ott lesz érintkező, no para.
Viszont, ha be akarod állítani a pontos össz km-t, akkor egy picit hackelni kell. Kicsavarozod az órából a KM óra részt a számlappal együtt. Egy vékony szöggel óvatosan kiütöd a fogaskerekeket tartó tengelyt, majd beforgatod a számokat és egyenként felfűzöd vissza a tengelyre a fogaskerekeket. Ennyi. Jó barkácsolást
btw, itt a képek között (saját képeim, saját autó) láthatod a fogaskerekes mókát: [link][ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csaresz002 #13281 üzenetére
Ezen nem "kő" csodálkozni. Az enyémben 110 ezer körül volt, az "újban" 240 ezer. Hülye leszek úgy hagyni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Henk
veterán
válasz Daywalker #13280 üzenetére
Ez remek, akkor keresek is egy másik órát hozzá. Tekerést szerintem én sem úszom meg mert 93 van a kocsiban, valószínű ennél több km-es órát fogok csak találni.
A hőmérséklet mérős kérdésemre esetleg ötlet? Meg még egy hamár így belejöttem.
Le akarom cserélni a mechanikus ablakemelőt elektromosra, meg is vettem hozzá egy gyári bontottat de a csatikat úgy vágták le róla. A vezetékek színjelölését nem tudja valaki honnan lehetne kideríteni? Nem akartam villamosságszerelőhöz vinni ezért és valahogy ki kéne derítenem mit hova. -
Henk
veterán
válasz Jim Tonic #13285 üzenetére
Tehát elképzelhető, hogy a műszer adta meg magát és keressek másikat? Amúgy az izzó cserét egyik ismerősöm csinálta.
Még ablakemelőt is alig tudtam szerezni, itt a környéken nincs a bontókban ilyesmi, ezért gondoltam, hogy megoldom a vezetékelést én. Az Opel szervízben csak van egy leírásuk hozzá, legfeljebb megkérdem ott vagy megnézem egy másik Corsa-ban mivel gyári gondolom a színkiosztása egyforma. -
Jim Tonic
nagyúr
Csomó online bontó van. Írsz nekik levelet, kiszedik neked. Nem ajánlom, hogy magad csináld. Keresni kellene neki tápellátást, biztosítékokat beépíteni, stb. Megoldható, de én nem ezt választanám. A két kábellel tized annyi munka van, és talán pénzben sem több.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
fero02
veterán
Tnap hallottátok, h milyen fejlesztésekbe fog kezdeni az Opel?
-
tzsolesz
nagyúr
Ennek örülök.
OPEL POWA. -
Henk
veterán
válasz Jim Tonic #13288 üzenetére
Beszéltem egy bontóval ahol lenne kábel de 5k/oldal áron adják csak azt ami az ajtóban van. A komplett kötegre azt mondta az ember, hogy az komolyabb dolog kibontani mert a biztosítéktábláig menő rész a nagy kábelkötegben megy el. Azt javasolta, hogy egyszerűbb ha én bekábelezem.
-
Jim Tonic
nagyúr
Csak az ajtóban levő kell. A többi általában elő van fűzve, mert egyben van a műszerfal kábelkötegével. Meg tudod nézni, ha a lábtérnél leveszed a burkolatot. A kettőért 5 K jó ár lenne, többért nem éri meg.
Kapcsolóid vannak?Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Ma rászántam magam, kicsit rendbe raktam a kocsit, hiányzó, törött fülek, patentek, bolhák, stb. Kiderült, sajnos az első lökhárítóm nem eredeti, ettől meg rosszul vagyok. Ha tudtok ezüst Vectra C lökhárítót, sikítsatok. Csak eredeti érdekel.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...