-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
Szerintetek mennyit merjek kérni a régi ülésekért, kárpitokért?
-
Jim Tonic
nagyúr
Magyarországi teszteken csak az Audik, Suzukik szerepelnek jól.
Németországi teszteken mindig szarok az olasz, francia autók.
A britek szerint is még mindig a Jaguár a legjobb, de a többit legalább normálisan értékelik.Ezzel nem kell foglalkozni. Talán nem ok nélkül az év autója.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #13358 üzenetére
Hagyjuk már a magyar teszteket, még mindig le vannak ott ragadva, hogy kopogós a műszerfal anyaga. Hát ba..ki, nem kell kopogtatni. Mellesleg a Honda Civicé is az (nem az űr-civicé, hanem előtte), mégsem szólt senki sem egy büdös szót sem. Ja és persze a BMW is mindig jó a teszteken, Merciről már láttam olyat, hogy fikázták.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
Hali!
Édesanyám F Astrájának a jobb ajtajáról lejött ez a díszléc.
Mivel lehet ezt visszaragasztani? Már annó próbálkoztam két oldalú ragasztóval, de kb. esélytelen, mert a víz befolyik, és el is engedi.Egyéb ötlet? Ahogy néztem a gyári, ilyen "szivacsos" szintúgy kétoldalú ragasztó lehetett.
Köszönöm."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz runner 125 #13360 üzenetére
Ilyesmit tudsz rendelni az Opelnél, de ha megmondod pontosan az autó adatait, megnézem neked a katalógusban, mi a száma, és akkor a neten is találsz szerintem.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
fero02
veterán
válasz runner 125 #13360 üzenetére
Korrektül leganézott, előkészített felületre FBS.
Jim Tonic : thx!
[ Szerkesztve ]
-
Henk
veterán
válasz runner 125 #13360 üzenetére
Jól lepucolod és felragasztod szélvédőragasztóval az örök lesz.
-
runner 125
nagyúr
válasz Jim Tonic #13361 üzenetére
Lehet félreértettél, de a csík megvan, időben észrevettük, h le akar esni. Csak vissza szeretném ragasztani.
..akkor, beszerzem ezt az FBS-t, nem ismertem eddig, köszi fero02.
Illetve kellene még kettő alkatrész hozzá;
- egy darab jobb első sárfogó.
- illetve a redőnyszerűen összetolható bőr kalaptartó - szintúgy jobb oldali - kis sín része. - Kombi Astra.Merre keressek ilyeneket? Vateran nem találtam.
Henk
Köszi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fero02
veterán
válasz runner 125 #13364 üzenetére
Csiszold meg mind2 felületet (a műanyag díszléc belső felét és a sínt is, amiben a 2oldalú ragasztó volt) smirglivel, fújj rá féktisztító spray-t (az lemossa a szutykot róla, esetleg áttörölheted még ronggyal is) és úgy ragaszd össze (ragasztót ne sajnáld, ha kinyomja majd letörlöd).
-
fero02
veterán
válasz runner 125 #13366 üzenetére
Háztartási és vegyi árú boltban, festék boltban, obi, praktiker, szinte bárhol...
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz runner 125 #13364 üzenetére
Egyről beszélünk. Olyan ragasztót is lehet venni.
Amúgy a tükörragasztó vízálló, és sosem enged el. Maximum széttépni tudod.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
runner 125
nagyúr
válasz Jim Tonic #13368 üzenetére
Jah, h úgy, értem.
Gondolom arany áron.
Ha nem találok FBS-t, van autóüveges ismerős, holnap elgurulunk hozzá, és kérek tőle szélvédőragasztót.Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
milomi
tag
hali tudja itt valaki mi a különbség a C20Xe nél a Power Cap és a lexmaul szivósor mitől jobb ?
NFS World Nick Ewing1987
-
őstag
Sziasztok!
Valahol találok leírást arról, hogy hogyan kell leszerelni egy Opel Astra F oldalkárpitját? 1994es évjárat... Köszönöm -
fero02
veterán
válasz dave93 #13371 üzenetére
A kárpit alján 3 csavar, a könyöklő részben 2 csavar, plusz a vakdugó alatt egy csavar (vezető oldalon ahol az elektromos tükör kapcsolója lenne/van, utas oldalon ahol az ablakemelő kapcsolója lenne/van - ezeket kell kiszedni és akkor tudsz benyúlni a csavar fejéhez). Ha nincs elektromos ablakemelő a kocsiban, akkor a kézi ablakemelő tekerentyűt is le kell szedned. Az elsőre kicsit szop@tós, egy ún. omega gyűrű fogja a tengelyre. Ehhez egy egy meghajlított kicsi, lapos csavarhúzóval a legkönnyebb hozzáférni és kipattintani a helyéről.
Ezután megfogod a bal kezeddel az ajtót (csak a fémet) jobb kezeddel pedig megfogod a kesztyűtartó részt és határozott rántásokkal húzd magad fele. Ekkor a patentok vagy kijönnek a helyükről, vagy eltörnek. Ha törik sincs gond, lehet venni fillérekért patentokat.
Ha elindult vhol, akkor majd látod a h merre tovább. Mielőtt azonban leveszed teljesen, majd a kilincset és a zár fel-le mozgó pöckét ki kell fűznőd a kárpitból.
Igazából ezt leírni, elolvasni sz@rabb, mint megcsinálni.
-
KrAt
veterán
válasz milomi #13370 üzenetére
A power cap kisebb "puffertartállyal" rendelkezik, ezáltal közvetlenebbül szívja a levegőt, jobb hangja lesz, és talán hoz 1-2 lovat..
A lexmaul szívósor meg teljesen egyenes a levegő áramlása terén, sokkal jobban kap levegőt, erősebb lesz a motor tőle.
A kettőt nem is lehet egy lapon említeni
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Mai meló: a hátsó ülés támlája cserélve, most már középen is 3 pontos öv van, még egy jbl erősítőt szereztem így a mélynek lesz egy két csatornás a 4 ajtóban lévő hangszóró pedig a 4 csatornásról fog menni Részben be van kötve de még lesz egy kis meló vele....
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #13377 üzenetére
Fejegység
Sony Xplōd MEX-BT3600
FM/CD/MP3/BT/USB/AUX, távirányítóval
Erősítő
JBL GT5-A604 4 csatornás erősítő
JBL GT5-A402 2 csatornás erősítő
Hangszórók
Első ajtókban: JBL CS2165C + magas hangszóró
Hátsó ajtókban: JBL GT5-502 + magas hangszóró
Mélyláda: JBL CS1204 hangszórós JBL láda
Egyéb
SAL 1 farad kondenzátor
SAL aranyozott akkusaruk
KábelszettekIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
Várj, ha leömlő, ott már sok levegőt nem kap. Vagyis visszaszív, de ott pont jó, ha van folytás.
#13378: Azt a SAL CAP-ot kidobnám. Azért is, mert SAL, azért is, mert két végfokra már 1,5-2F kellene. Dietz, vagy valami normális.
szerk.: az egész szetted tök jó ezzel a full JBL megoldással, Te meg tökönlövöd azzal a vicces fejegységgel. Nézz valami közép-alsó kat. fejegységet, amit Pioneernak vagy Alpine-nak hívnak. De ha nem akarsz költeni, akkor Audiovox.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #13379 üzenetére
Kondi nem is lenne még ekkora rendszerhez szükséges így ez is több mint kellene
Fej: igen, kerestem már másikat de még nincs megfelelő utód de ha tudsz olyat ami: usb, bt, aux-ot tud hátul 3 pár rca csatija van és elérhető áron adják akkor ne tartsd vissza magad mert lehet köv hónapban lecserélem Butább nem lehet okosabb igen, egyedül a CD rész ami mellőzhető, úgyis 8 gigás micro pendrive van benne.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #13380 üzenetére
Ez egy nagy tévhit. Mindegy mekkora a rendszered, a kondi kell. Ugyanis az erősítőknek van egy olyan jó tulajdonsága, hogy nem konstans az áramfelvételük. Mikor nagyobbat mozdít a tányéron, jelentősen megnő a fogyasztása.
Az autóknak nem a fogyasztás a probléma, hanem az ingadozás. Ugyanis ezt kiegyenlíteni az akkumulátorral nem tudod (mindegy mekkora). A kondenzátorok (kis soros ellenállásúak) gyorsan tudnak erre reagálni, és stabilizálják a feszültséget. Ha ezt nem teszed meg, az autód elektromos berendezései szenvedik kárukat.
A kondenzátor mindig kell.Milyen árfekvésben?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #13382 üzenetére
Jelenleg ami esetleg megjátszható az a kb 35e +/- pár ezer kategória lenne.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #13384 üzenetére
Ha ezt megveszi, akkor meg vehet jobb hangszórókat, aztán jobb erősítőt...ördögi kör Nekem is Sony van (630-as), szerintem autóba bőven jó. Aki zenét akar hallgatni jó minőségben, az vegyen otthonra egy jó Hi-Fi-t és hallgassa azt Egy fejegységtől nem fog akkorát javulni, hogy érdemes legyen beruháznia egy majd 100 ezres fejre, mert ehhez pár komolyabb JBL kéne. Sőt, előbb Dynamat vagy hasonló és utána a többi. Felesleges ennyit beletolni, ha nem csinálja meg úgy, hogy annak értelme legyen. No offense
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Daywalker #13386 üzenetére
Egy fejegységtől nem fog akkorát javulni, hogy érdemes legyen beruháznia egy majd 100 ezres fejre, Szerintem, de. Minden ott kezdődik. És pont hasonló szettel kellett ezt nekem is megtapasztalnom először. Százszor fontosabb, hogy normális fejegységed legyen, mint hogy drága erősítőd/hangszóród.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #13387 üzenetére
Ezt nem vitattam, de ahhoz a fejhez már jobb cuccok illenek. Ha pedig nem akar rá a későbbiekben költeni, akkor szerintem nem feltétlenül érdemes beleölni százezreket. Inkább vegyen egy régi, használt, de jó állapotú Alpine-t (ami egy-két éve csúcs volt), és akkor nem költi rá a gatyáját. És ettől még tartom a véleményem, hogy autóba nem érdemes túl komolyan venni a zenét (nyilván egy agyon hangszigetelt luxus autónál vagy ilyen-olyan versenynél -- hangnyomás, minőség -- más a helyzet). Persze aki álló helyzetben akarja hallgatni a dugóban...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
Nyugi emberek!
Nem járok hangnyomás versenyre, nem is demo autót építek csak egy számomra megfelelő hifit rakok össze Fejegység 50e volt, tud mindent amit a mostaniak és pl a 3 pár rca csatinál a fejek nagyja elvérzik vagy a BT hiányzik vagy más baja van pl nem tetszik egyszerűen Ma néztem pár alpinet, 40e lett volna egy BT+USB változat nem tudom milyen kimenetekkel de az tetszett majd egyszer lecserélem tuti pl egy szép kijelzőnek örülnék amin normálisan lehet pl a 8 gigás pendriveon számokat keresni mert a sony 1 soros kijelzője erre alkalmatlan sajnos
Egyébként be van kötve minden Nagyon jól szól, hangerő kb: ami eddig volt 20-as az most 5-ös hangerőn szól és sokkal tisztábban. Mély is megvadult, a kis jbl erősítőn van bass boost is (na nem mintha használnám ) Ma csak 30 méter vezetéket húztam be 1,5-ös hangszórókábelt és 2 rca kábelpárt Minden szépen rögzítve, az összes kábel bandázsolva így egészen jól mutat csak éppen az erősítők nem látszanak úgysem pedig a két narancssárga JBL logó jól mutat
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
graffin
csendes tag
sziasztok!
egyre erősebb az elhatározásom, hogy belépek az opelesek táborába.
eddig egy 15+ éves Renault 19-em volt/van, de nagy vágyam egy H Astra GTC.
Ami most egy kicsit elbizonytalanitott az az, hogy sok helyen irják az 1.4-es motorra, hogy gyenge. [néhány tesztben már azt is olvastam, hogy előzéskor is érhetnek meglepetések, ezt azért már túlzásnak gondolom...]Még nem próbáltam egyet se, de pár éve mentem egy kombival, 5 személlyel és ha jól emlékszem szintén 1.4-es motorral, az teljesen jól ment.
A mostani autóm 80 Le, de csak 950 kg. Azaz ~12 kg/Le.
A GTC pedig 90 Le és 1200 kg, 13.3 kg/Le.
[Az egyébként érdekes, hogy a hasonló korú és súlyú autók belépő motorja is hasonló:
Golf V: 75 Le,
Mazda3: 86 Le,
Fiat Bravo: 90 Le
Octavia: 75 Le
egyedül a Megane 98 Le
És ezekből rengeteg fut az utakon, akkor azért csak használhatóak... ]Ha hozzáveszem, hogy a renaultban már kiskanállal kell összekaparni azt a 80 Le-t, akkor kb egál, szóval akár jó is lehet. Jobb nem feltétlenül kell, de gyengébb ne legyen...
Egy szónak is száz a vége, mennyire "megy jól" egy 1.4-es? [80 % városban használnám amúgy] Persze, minél előbb ki akarom próbálni, de addig is.
Köszönöm, üdv
g
-
Tomoty
aktív tag
válasz graffin #13394 üzenetére
Nini. Itt is?
Én 1 éve 500eFt-al drágábban vettem (ilyet, csak feketében) : [GTC]Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
_seth_
veterán
válasz graffin #13394 üzenetére
Használhatóak azért bár pl GTC esetében egy 1.4-es motor olyan mint aki bmw 710-est venne (7-es bömös 3 hengeres 1-es alto motorral )
Szóval kicsit alul motorizált de hát na ki mit bír megfizetni ez csak ilyen.
Amúgy ismerősömnek is 1.4-es h astrája van de nem hallottam panaszkodni róla.
Nekm kb 10 kilóra jut 1 ló de előző verdám 8 kiló/lóval jobban állt és virgoncabb is volt azért
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
graffin
csendes tag