-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Kickass #58977 üzenetére
Nem mondhatod, hogy dizel fikazo lennek , ugyan ugy megvedem a dizelt az indokolatlan negativ velemenyekkel szemben....de a hatranyairol is tudni kell.
Neki sem azt irtam, ha megnezed, hogy add el azonnal! Irtam, hogy nem egyszerü a kerdes, azt is leirtam (ahogy Te is), hogy ha megtartja az olajcserekre figyeljen....
Valoban nem irta, hogy a 6-10k km hogy jön össze, de szerintem kicsi az eselye, hogy havonta 1x 500km föuton
Neki kell dönteni, jövöbe nem lat senki....lehet a következö 5 evben se lesz semmi baja (jo konstrukcio ez az 1.7 cdti, plane ha figyel ra, betartja a praktikakat, hogy kinyomott kuplunggal inditjuk/allitjuk le, nem tapossuk amig hideg, nem löjük le a forro a motor, sürün, jo olajat kap, jo gazolajat kap....), de igenis benne van a pakliban, hogy lehasal valami dizel nyüg es akkor bezony gyorsan kijöhet 6 szamjegyü javitasi szamla.
-
Declare
őstag
válasz andrás47 #58986 üzenetére
Ha 5 sebesseges a valto, akkor elvileg azzal nem lesz gond
Azt deritsd ki esetleg, hogy van e benne dpf (csinal e olyat az auto neha, hogy 3-4-5x pillanatnyi fogyasztasokat ir ki a fedelzeti computer? Ez kb 15 percig tart, aztan visszaall normalisra...ilyenkor foroo a motor, megy a hütöventillator ezerrel es pattog a fem leallitas utan, mintha epp egy forma1 es versenyetapot teljesitettel volna )
Dizeles praktikakat ismered? (amiket irtam is egyszer mar, jo minösegü olaj csere minimum 10k km enkent vagy evente, leallitas/elinditasnal kuplungot nyomd ki, hidegen ne taposd, ne forgasd 2500 föle, de 1500 alatt se hasznald nagyon, jo minösegü gazolajat tankolj es neha en teszek bele gazolaj adalekot - ilyen injektor tisztitot vagy hasonlot- ha pedig meghajtottad, mondjuk autopalyan, akkor jarasd leallitas elött egy kicsit alapjarton, hogy lehüljön (pl tolod neki palyan es hirtelen kiallsz egy pihenöbe es azonnal leallitod a motort azzal a turbod elettartamat rövidited eröteljesen)
Ha 20 km eket mesz egyhuzamban, az nem rossz...plane ha vannak ilyen par 100km es utak is rendszeresen. Amikröl en irtam az az, amikor valaki a varosban kavarog par km napi szinten es a motor soha nem lesz üzemmeleg.
Amugy attol hogy van benne 200k km semmi baja nem lesz a motornak, ha normalisan karban van tartva es hasznalva ennek többszöröset kell hogy kibirja
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #59053 üzenetére
Ez a bajom nekem is ezzel az alvazvedelemmel....hiaba keneti, fujatja le az ember, szinte kizart, hogy 100% ig ki tudnak irtani minden kis rozsda foltot es 100% osan le is tudjak vedeni....sok ertelme van tizezreket ra locsolni es megvedeni a nagy reszet a dolgoknak....ha van egy fontos elem, ami elkorrodal.
Amugy en is F_Gergelyel ertek egyet Ha van egy patika autod, ami igazabol jo es megfelel az igenyeknek, inkabb en is gyüjtenek egy nagyobb lepesre es akkor vennek egy H astrat. Most mondjuk az kerdes, ha nincs klimad az mennyire zavar....en mondjuk anelkül mar nem tudnam elkepzelni az autozast, annyira sokat ad (persze hosszu tavon, varosban es helyben tenyleg csak akkor kapcsolom be ha nagyonagyon meleg van )
-
Declare
őstag
Csak ugy erdekessegkent....(nekem eddig nem volt meg, hogy az insigniak, ilyen komoly ülessel is futnak ) Allithato combtamasz es ülesszellöztetes
[Azert ezzel gyorsan össze tudnek baratkozni ugy erzem ] (Sz.rf.s opel üles )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59144 üzenetére
Szerintem ezt csak higgadtan fogod tudni normalisan megoldani....ha odamesz ajtocsapkodva, hogy menjünk perre, annak Te fogod meginni a levet.
En kernek mondjuk 2 masik szerviztöl velemenyt az árra (amit csinaltak, szamlan mindennek latszani kell). Aztan ha nagyon irrealis, akkor lehet velük nekiallni veszekedni.....csak erted, ez az "en nem mondtam" meg "en azt mondtam" ez semmi....ezzel nem lehet megvedeni vagy megtamadni semmit.
En a szerelömhöz ha viszem az autot elöre atbeszeljük kb mennyi lesz. Nyilvan nem forintra, de nagysagrendileg.
Mas kerdes: Ha a klimambol elszökött egy adag gaz es ciceregve es gyengen hüt, az art neki, ha igy hasznalom egy ket hetig?
-
Declare
őstag
Mi a hüt szepen, mi a jeghideg?
Az hogy hany fokra allitod, azzal csak azt allitod be, hogy hany fokot szeretnel elerni az utasterben. Elvileg tizen 1-2 fokot kellene tudni fujnia, ha minden klappol. Szoval beallitasz mondjuk 22 fokot, akkor ahoz merten allitja a ventillator iranyat/sebesseget (ha automata a klima). A hömersekletet en sem tudom hogy van
Szerintem a klimakompresszor ki be kapcsolgatsaval fuj be minidg max hideget a rendszer (csak ha ugye nincs nagy kanikula sokszor all le a kompresszor, ha meg bekapcsolod, hogy LO akkor tolja folyamatosan max ventillacioval). Szerintem olyat nem tud, hogy egyszer 12 fokot fuj be folyamatosan, aztan allit rajta aztan 18 at fuj be. Vegülis a ki be kapcsolgatssal kb ezt eri el ugye...de ez erösen szvsz
Elvileg evente ellenöriztetni kell....en ezt sem a megvasarlas utan, sem azota nem tettem meg...ennek ittam most meg a levet, hogy most mar alig hüt es cicereg
Tisztitani otthon is lehet ilyen "klima bombaval" (utasterbe berakod, bezarod az ajtot ablakot, beinditod a gazt, közben meg megy maxon a klima belsö levegö keringetesen.
Az igazi tisztitas az ozonos, az minden bacit/gombat kinyir.
A lenyeg, hogy nem szabad, hogy szaga legyen, mert akkor ezerrel szipkazod be a bacikat/gombasporakat. (kisebb szagokat a klimabombaval is el lehet tüntetni, ha durvan büdös, akkor ozon.
En most arra jutottam, hogy nem art neki, ha nem full hideget fuj, de nyilvan nem szerencses, mert többet megy a kompresszor (akar folyamatosan) ezert jobban hasznalodik hosszu tavon.
Meg egy praktika, ha eddig nem volt klimas kocsid. Ha automata a klima, akkor megallas utan be kell kapcsolni a "nachklimatisierung" ot, az nalam ugy nez ki, hogy motor leallitas utan kb 15 percig megy a ventillator, hogy kiszaradjon a klima (ez akadalyozza meg, hogy paras maradjon, amibe a bacik es gombak megtelepednek). Ha nincs ilyen opciod/nem automata a klima, akkor megallas elött egy 10-15 perccel ki kell nyomni a klimat.
kb ezek jutottak eszembe
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59166 üzenetére
Klimatöltes, ha tök üres az nem 10k szerintem, az a gaz nagyon draga
A masik, meg hogy azt irtad, hogy mondtad nekik, hogy dadog az auto, mondtak, hogy egr t kellene kipucolni....ezutan mondat nekik, hogy ne? Mert ha nem akkor nem erzem jogos amit irsz, hogy minek pucoltak ki. Volt egy hiba, mondtak, mit kllene megprobalni es megcsinaltak.
Ha ezeket összekalkulalom, en nem erzem olyan horrornak a 100 at, de persze a teljes storyt nem ismerem....ha sokallod kerdezz meg egy masik szervizt a szamla alapjan. Szerintem ez a nav meg fogyasztovedelem total felesleges, csak egymasnak ugrotok. Azzal meg perre menni mondjuk 30 ezer forint miatt, hogy Te allitolag mit mondtal, meg ök mit mondtak, hat ez valoban csak akkor ha nyugdijas lennel es nagyon nincs semmi izgalmas az eletedben
-
Declare
őstag
válasz trassher #59175 üzenetére
Ezek igazan jo elölejelek Kar, hogy nincs olyan oldal, mint az ettermek ertekelesere a tripadvisor vagy a yelp...es akkor az összes ilyen troger szerelö lehuzhatna a rolot
(#59173) F_Gergely Kitartast ezek alapjan, amit itt irtak a többiek, tenyleg gyanus a szamla....de azon rajta kell lennie mindennek.
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #59231 üzenetére
Ha keveset jaratod a klimat, az nem tesz jot neki. Nem kering az olaj a rendszerbe, kiszaradnak a tömitesek es elszökik a gaz. Amugy is evente celszerü ellenöriztetni, mert folyamatosan szökik el a gaz, normal esetben is.
Ezt a "szelep megnyomasara sziszeg" dolgot nem ertem, de alapbol ha valami sziszeg a klimaban, akkor az egy ujabb jel, hogy nincs benne gaz (gáz....a humoros exopelesmostvolvos forumtars kedveert )
Vidd el egy klimashoz, tisztitasd ki, töltesd fel es jo esellyel problem solved.
-
Declare
őstag
Autohifi topic Eleg sok lehetöseg van a hifi fejlesztesere. Kb 80-100k hufbol mar valami erezhetöen jobbat össze lehet rakni
(#59210) gzbotii azok is jo autok, have fun
tegnap egy ujabb pirospont a BC nek....5,9 irt a fogyi es 5,9 liter lett a szamitott is A bekes autozas mindig meghozza az eredmenyet
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #59247 üzenetére
Markaszerviz kötelezö szerviz....atneztek mindent höhö..
Rendes klimashoz vidd el, ozonos tisztitas, feltöltesre
Amugy ha büdös a klimad, akkor azert van, mert nem hasznalod a leallitas utan a levegöztetö gombot (leallitod a kocsid, megnyomod megegyszer az "auto" gombot es akkor 10-15 percig beindul a belsö levegö ventillator, ami kiszaritja a rendszert. Igy nem lesz büdös a klimad )
(#59249) trassher tegnap beszeltem az othoni szerelömmel es szerencsere klimaval is foglalkoznak azt mondta, amugy nem art a klimanak, ha keves a gaz es ugy hasznalom, csak sokat meg a kompresszor (feleslegesen kopik) es ha tul keves a gaz, akkor be sem kapcsol egy idö utan. Nagyon jo, mert igy nem kell paraznom, hogy valami kokler lehuzo bandahoz kerül a jargany.
Par het es par napra leparkolom egy nyari wellneww kezelesre az autot....klima, olajcsere, hatso lökös, meg amit mondtal az a toronyharang vagy mi a banat meg az oldalan a puklit akarom eltüntetteni. Ujra nem fenyeztetem az egeszet, remelem ügyesen meg tudja oldani a fenyezö. Aztan meg egy full polirt akarok neki adni, meg az erösitömet vegre megcsinaltatom.....van melo...meg ujabb költsegek a tablazatban
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #59258 üzenetére
segiteni nem segit ez csak megelözesre jo...most hirtelen eszembe jutott egy jo hasonlat, de nem irom le (en amiota hasznalom ezt a funkciot, egyaltalan semmi szaga nincs)
ha kicsit büdös, ilyen klima tisztito spray -vel lehet segiteni rajta, de az igazi az ozon...de neked ugyis szaki kell....meg nekem is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59325 üzenetére
nekem nem ezt mondtak . En az elsö olajcsere elött közvetlen tettem bele Liqui Molly motormosot, azzal kellett jaratni, majd leengedni a hasznalt olajat, de allitolag nem jo ezt gyakran csinalni, mert 100% ig ki nem fog folyni (csak mondjuk 1-2 olajcsere utan tünik el maradektalanul) es ha ilyen szer van a rendszerben, az baromira rontja kis mennyisegben is már az olaj kenesi tulajdonsagait.
Szoval en egyszer csinaltam, de azota nem. Nagy ritkan erdemes lehet, de tulzasba szvsz nem jo vinni
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59329 üzenetére
Ja hogy olajjal....hat annak en nem sok ertelmet latom, de azzal kart biztos nem teszel
(#59330) AMD Power hat a hidegoldali viszkozitasa az 5w30 nak es az 5w40 nek azonos, szoval abban különbseg nem lehet. Hogy finomabban jar a motor egy olajcsere utan, az viszont igen
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59335 üzenetére
"Egy tuti, ha én gázolajba áztatom a bringa láncot az olyan patyolat, és gyönyörű tiszta lesz mint az új."
Ez egy jo tipp köszi Mondjuk en vettem ilyen lanc tisztito kek szlötyit, azzal szoktam lepucolni....marmint a bringa lancot
Nekem a szerelöm azt mondta, ha minden rendben van a kocsival (nincs furcsa tünet vagy ilyesmi), jo olajat kap, normalis csereperiodussal, jo gazolajjal stb...akkor nem kell ilyen motor mosatasokkal szorakozni, mert nincs ertelme. Ha gány a gázolaj, vagy az olaj, vagy 30+k km es olajcsere periodus van, akkor lehet lerakodas, meg stb.....de tudom, vannak praktikak.....nekem a 10k km enekent a liqui molly top tech 4600, jo minösegü gazolaj, neha injektortisztito üzemanyag adalek es a 12 ora folyamatos haladas az autopalyan a taktikam szerintem ezzel en megteszem a tölem telhetöt
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #59353 üzenetére
Azert egy 2006 os 1,4 es astraban a ez a 110k km ez nem egy nagy varazslat A nem dizeleknel ez teljesen realis.....a problema akkor van, amikor az ugyan ilyen idös 2 literes passat van enny km el felrakva
Jo esellyel korrektek az adatok, a pulai györi, meg az autós szervizfüzetben is györi szerviz pecset van, szoval jo esellyel az elözö tulaj is györi.
Az mas kerdes, hogy 1.4 es 10 eves G astraert, amiben van egy manual klima, nem baromi sok az 1,1M ?
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #59357 üzenetére
Ha klappol az elvarasokkal, amugy en is meglesnem, szimpatikus nekem is a hirdetes....de en azert több szazezerrel kevesebbet adnek max erte....bar lehet el vagyok tevedve G astra fronton az arakat illetöen
(#59358) diablo1984 egy 1.4 es autonal ez total realis lehet. Ha varosi az auto kopottabb a kormany, de amugy az is ujrabörözhetö, cserelhetö....szerviz meg leinformalhato, plane ha Györi valaki, illetve akar a tulaj is.
Amugy meg edes mind1....nem veletlen van a mondas, allapotot veszünk nem km t At kell nezetni egy hozzaertövel, ha rendben van lehet benne 200k is, tök mind1....alap, egyszerü 1,4 szivobenzin, alap elektronikaval....nincs benne nagy lutri
-
Declare
őstag
válasz trassher #59361 üzenetére
En nem is ertem, mi ez, hogy utanna....egyik reggel fel ev mulva elmulik a varazslat es visszatekerödik az ora az eredeti allapotra?
Ezek marketing szövegek, le kell kerdezni a km t, at kell nezetni, vagy ha valaki annyira ra van csavarodva erre a km allasra utanna kell nezni a szerelönek, meg a volt tulajnak. Ezek nem olyan bonyolult dolgok, aztan ha kiderül, hogy a kocsi tulaja debreceni, kicsi az esely, hogy Györbe hordta olajcsere
Amugy valtoztat valamit, ha 70, 110, vagy 170k km van egy ilyen 1.4 es motorban? 70 alatt is kinyirhato, meg 170 mulva is lehet patika. Nyilvan az atvagas tenye miatt utanna felejtös lenne a vasarlas, de ez minden hasznaltautora igaz
(#59362) diablo1984 szvsz ez 30 ezer km el sem er ennyit ...de a piac araz....ha valaki megveszi, akkor maris er ennyit Amugy sokan, föleg az idösebbek nyomjak ezt a gusztustalan kormanyvedöt....hirdetesben fenthagyni, meg valoban gáz ....de ez meg önmagaban semmit nem jelent.
(#59364) F_Gergely elöször lekerdezem a kmt, atnezetem szerelövel, aztan megveszem....nem ez a sorrend? marketing, jol hangzik...ennyi...Lajos bacsi nagyon örül, mert azt irjak, garancia...garancia az jo, akkor megvesszük
(#59365) AMD Power detto en sem.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59419 üzenetére
Elvileg nem, nyugodtan mehet bele 5w(Akarmi)...az "Akarmire" figyelj jobban. Ha nem irjak a w30 at akkor olyat ne tegyel bele, mert enni fogja, nem lesz jo a kenes.
A 0W olajaknak nem tudom mi jelentösege van. En ugy nezem az a kisse felesleges kategoria talan.
mod: na varjunkcsak...ebbe a w30/w40 be mindig belekeveredek a w40 nek elvileg meg jobb a höterhelhetösege, de az igy meg viszkozusabb is tud lenni, azaz meginkabb eheti az a motor ami idösebb/vagy nem annyira "finom" szerkezet ugye?
(#59422) F_Gergely alapbol minden auto, a dizel meg mindig kerregös hidegen....valamit javithatsz a dologon, de mindennek üzemi hömersekletre kell ernie, hogy kisimuljon a jaras/valtas stb.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BullKoxa #59505 üzenetére
Van valami különösebb ok, vagy tünet amiert hasznalni akarod? Ha normalis olajat, normalis idöközönkent csereled, jo minösegü üzemanyagot tankolsz, nem biztos, hogy eröltetni kell ezt.
En a Liqui molly szmötyijet hasznaltam, de azt mondtak, nem kell azert ezt tulzottan eröltetni, mert hasznalat utan, az uj olajba biztosan kerül belöle valamennyi es ez rontja a kenest. Szoval en amikor megvettem a kocsit az elsö cserenel toltam egy ilyet de azota nem
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59515 üzenetére
remelhetöleg a kalvaria veget er
Feltengellyel mi van?
btw: En is leadtam a listat a szerelömnek....mindenre van megoldasa, odaviszem es minden rendeznek Azt mondta ezekre az ilyen kis pontszerü rozsdasodasra van pont egy szuper embere, aki a teljes elem fenyezeses nelkül tüntetett mar el ilyet nagyon szepen es jol Megnezik a futomüvet, azt a gumi harangot, fekeket.
A klimam remelem kibirja meg ezt a 2 hetet, mert most mar alig hüt meg eppen jo amugy, kellemes langyos szaraz levegöt fuj be, de felek mar nem sokaig....bar most a max 20 fokba nem is kell szerencsere[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Alkatreszarak, mondjuk nem dragak, hat sajna a szerviz idövel meg nehez mit kezdeni
Tenyleg, ahogy nemreg beszeltük is itt eppen, kell egy olyan szervizt keresni akivel joban van az ember, bizik bennük, meg ha messzebb is van, mert olyan storyk vannak....
(mondjuk ettöl függetlenül azert egy fek az pont olyan dolog amivel szerintem sem szabad jatszani. Azt azert nem hiszem, hogy amugy ha rendben vannak, akkor ilyet bejatszana egy szerviz)
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59579 üzenetére
Marmint ugyerted, ha mar nem tud megallni? Egy feknel ha valami gáz van siman elöjöhet ugy, hogy hopp egyszer csak elszall, mert annyira a hataron van....azert ha NKH val fenyegetnek, ott valaminek lennie kell, azt csak ugy nem hiszem, hogy bemerik mondani....utanna meg gondolom volt egy vita, jol összevesztek, aztan a szerviz is azt mondta, hogy akkor kapd be, ranyomtak a max arukat, ami azert meg nem irrealis, de lehet, hogy tizezrekkel is lehetett volna kevesebb...ezt en itt siman el tudom kepzelni sajnos
Ez az erzed/nem erzed, hasonlo, mint egyszer a gumis vitanknal volt....ha nincs jo, amihez viszonyitasz, akkor nincs mit erezni. Meg lehet szokni ugy is az autot, hogy 1 db fek müködik es 10 eves teligumin jarsz nyaron is....de az attol meg messze lesz a jótól.
Na de gumis vitat nem akarom ujra elöhozni, mert felsikitanak többen de a velemenyem ezen a teren nem valtozott es nem is hiszem, hogy fog....vannak dolgok, amin nem tudom aláirni a sporolast.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59582 üzenetére
Latod, pl, amiket fekre irtal, abban szinte biztos vagyok, hogy nem jo
1. Vannak olyan fekbetet/tarcsa kombok, amik zsir uj koruktol kezdve csikorognak, hangosak (asszem zimmermann vagy ate valamelyik komboja, sokan irtak, pl autos topicban is)
2. kormanyremeges megint csak nem függ össze a kopassal, szinte zsir uj tarcsa is remeghet (lasd autos topic/bmw s topic). Elallitodhat/valamitöl szabalytalanul kophat a fek es maris remeg erös fekezeskor, erre valo a fek szabalyozas ha jol tudom. Nekem is volt olyan hogy razott aztan elmult, aztan mostansag picit megint raz, de nem annyira mint egyszer regebben.
Nem vagyok fekszakertö, de ez most többször volt több helyen tema, szoval ezek egyaltalan egyertelmü elöjelek.
Gumihoz meg annyit, hogy acelfelnin jarva is lehet közlekedni, azt is meg lehet szokni es akkor az lesz a normalis....de meg sem az ha 100m es a fektavod
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59590 üzenetére
Nem para, mert ez ilyen. Mondom lesd meg az autos topicot, vannak fekek, amik vilag eletükben nyikorognak.
A remeges meg valtozo, mondom, nekem is van, hogy remeg, van hogy nem. 1 eve nyaron volt olyan, hogy volt egy eleg komoly torlodas es egy igen komoly fekezes utan ereztem a remegest, de nagyon. Mire hazaertem elmult. Aztan most tavasszal volt egy kis remeges megint.
Ezeket autobahnon kell erteni, nagyobb temponal, nem föuton volt olyan, akinek uj ATE (asszem) tarcsak remegtek, szabalyoztatta, utanna is remegett....hogy mitöl, mikor van ez passz.
-
Declare
őstag
Multkor volt tema a szönyeg. Nekem is be kell ujjitanom, mar igen csak viseltes a mostani: [link]
Meg jön vele a szokasos üzemanyagadalek Liqui Molly LM 5128 es az olaj is, ugyan csak a szokasos Liqui Molly top tech 4600
Nekem ezek nagyon bevaltak
amugy ha mar ugyis fekekröl volt szo. Mennyit bir egy fek szett atlagosan? Tudom elterö nyilvan de megis kinek kb hany km t birnak?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz HoaryFox #59654 üzenetére
gratu!
(#59667) zolikaDB turbo/kettöstömegü/valto...ezeket csekkolni mindenkepp, a kocsi ára miatt ezek közül lehet valami költseg, de meg azzal együtt is szvsz nagyon jo aron van (ugye ez az a bizonyos 6 os valto, ami galibás, jo esellyel javitva lett, kerdes hogy), illetve a turbo is azert 300k km nel mar vege fele jarhat, ha nem volt meg cserelve.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #59726 üzenetére
Ez egy nagyon jo blog Nyilvan azert vannak olyan elethelyzetek, amik átirjak, de alapvetöen sokakra raferne, hogy olvasgassa.
En pl itt Nemetorszagban szembesültem vele, hogy ezek a dolgok valoban tudnak müködni egy tarsadalomban, nem csak elmeletben....es ahogy a pelda mutatja valoban sokkal jobban müködik.
Otthon az emberek baromi kis resze eli az eletet ugy, ahogy az racionalis es esszerü lenne....többseg nem tudja kezelni a penzt, hitelez nyakra före, nincs megtakaritasa es az autoja a legföbb vagyona.
tök jo, h belinkelted...igazabol a milyen autot blogba is elferne
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59743 üzenetére
Szvsz azert ez is-is.
Alapbol az hogy valaki belök egy 10 eves autot a markaszervizbe, hogy csinaljanak meg mindent, nem tünik fel, hogy sz@r az akku, meg akkor dobjanak hozza egy csomagtertalcat vagy mit, ez mind alapbol azt feltetelezi, hogy fogalmatlan az autoval kapcsolatban. Ami nem baj, sokan vannak igy, hogy csak hasznaljak...de akkor meg nem kell meglepödni, ha vaskos a szamla.
(#59742) kmarci25 en nem appozok, excelbe irom a dolgokat....sz@r latni, hogy mar bmw nel tartok árban és megeis astraban ülök
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59748 üzenetére
jah, sorry...2010 es....a 10 maradt meg
Na de akkor ne vidd oda Pont erröl beszelek. Ha meg odaviszed, akkor nem kell csodalkozni...ezek a szervizek a kenyelemböl elnek. A ceges kocsikbol, flottakbol, meg azokbol akik tojnak a dologra, ha 60 ezer egy akku, akkor annyi.....nem kell gondolkozni, skodam van, beviszem a skodahoz. Nem kell utannajarni, szerelöt keresni, szelhamos szerelöket elkerülni....markaszerviz, pecset, kenyelem. (minöseget nem irom azert ide....de a szükseges minimum megvan)
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #59844 üzenetére
Dizel kell
Nekem 55 ft kb a sajat excelem alapjan, ha elosztom az összes kocsi költseget, az összes kiadasaval. Viszont ebben benne van, hogy eves szinten több mint 300k huf a kötelezö + biztositas, de benne van a 200 ezeres valto szerviz is, meg minden
Csinaltunk most egy pragai turat, 4 ember, csomagtarto tele, klima, 140 tempomat a cseheknel, Nemeteknel 160-180 ahol lehetett es igy jött ki 6,5 litre az 1300 km re egy benzinesnel itt befigyelne egy 2x es szorzo szerintem
Olyan szep egyenletes megint a motor jarasa, semmi kis minimalis alapjarati ingadozas, meg semmi nincs, megy, mint egy kis doxa
-
Declare
őstag
válasz trassher #59900 üzenetére
Nekem az ilyen tipusu felnik nem tetszenek. Ezek ilyen kis csajos rozsaszin ford Ka, meg opel corsa alatt cukik, de mashol nekem nem különösebben tetszik....de ez izlesek es pofonok kategoria
(#59903) necsak csak normalisan foliaval edemes megcsinaltatni. Sima polir allitolag nagyon gyorsan visszamattul.
(#59936) Zsolt!! ha müszakilag rendben van a kocsi, semmi baja nem lesz atol ha pörög plane egy szivo benzinnek nem.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #59943 üzenetére
Jo dolog amugy, de a bitumennel azert csinjan kell banni, mert bitang nehez.
Nekem az ajtok lettek szigetelve bitumenes cuccal a zene miatt, hat csak az volt kb 15k maga az anyag es vagy +15kg. Szerintem most oldalrol ugy vedve vagyok, hogy jöhet kamion is, az is csak lepattanna
(#59940) F_Gergely lakkos megoldast nem ismerem, allitolag a folia az hatasos
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs