Új hozzászólás Aktív témák

  • glutamin

    őstag

    válasz Declare #38032 üzenetére

    Én a következőképpen látom a mai helyzetet. Aki új kocsit vesz és mondjuk 200e km-ig használja, annak jobban jön ki a matek. A teljes üzemeletetési költségek miatt (vételár, fogyasztás, adók stb) bőven megérheti a komplexebb motor. Ez különösen nyugaton látványos, ahol drágább az üzemanyag, többet autóznak és jobban büntetik az adók a régebbi konstrukciókat.

    Na de miután egy ilyen autó lefutotta a 200-300e km-ét és bejön Magyarországra vagy akár csak itthon ment 150e km-t de már elmúlt 10 éves, akkor jönnek a gondok. Már nagyon érni fog egy komolyabb javítás, ami egy régi szívó benzinesnél egyszerűen nincs, mivel nem tartalmaz ilyen drága alkatrészt. Vagy ami drága az sem ilyen hirtelen jelleggel adja meg magát, hanem szépen apránként elkopik.

    Amolyan Hajdú mosógép kontra modern mosógép téma. Az új keveset fogyaszt (víz, áram), de ha tönkremegy kidobod és nem kínlódsz vele.

    „When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

Új hozzászólás Aktív témák