-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
-
haddent
addikt
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #50910 üzenetére
Részben igaz, de km-től függetlenül egy fapados 1.4 2004-es kicsit többet ér, mint 500e.
A 2000-es évjáratú szép állapotú fapadosok futnak 600 környékén.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #50910 üzenetére
1,7M? Szed valamit a kollégád vagy épp nem vette be amit kellett volna? Oké hogy nincs benne km de az csak egy dolog. Na meg mennyire fapad? Se klíma, se elektromos ablak? Ha valóban semmi nincs benne akkor nem hogy keveset ér de még eladni egy rémálom lesz. Ha az valóban 500-at érne akkor az enyém meg egy rekesz sört.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
#TOTTI
őstag
válasz F_Gergely #50910 üzenetére
Még ha neki meg is ér 1.7M Ft-ot, 8-900e Ft felett nem lehet eladni még akkor sem, ha jobb állapotban van mint a használt autó piac kínálatának 99%-a. De az 500 az a legalja ár és a környezetemben is elég sokan abban határozzák meg egy autó értékét, ami hiba. Igenis, ha nem guruló koporsót akarsz vásárolni, rá kell szánni az időt, energiát, pénzt a felárra és az állapot felmérésre.
#50918: Azért mert fapados szívó benzin, nézd meg az Insignia kínálatot, első használható szívó benzines 3-3,5 millió míg dízelt 1 millióval olcsóbban kapsz már és ez nem véletlen.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #50918 üzenetére
Akkor az nem fapad. A fapad g-ben semmi de tényleg semmi nincs. Tekerős ablak, pöckös visszapillantó, no klíma, no ködlámpa. Ha vigyázott rá akkor azon látszania kell hogy nem egy lelakott darab. Bőven millió fölött ér. 1,7-et értelemszerűen nem de 1,3-at simán. Ennyi a piaci ára a kocsinak és kész. 5-600-ért olyan puruttyák vannak mint az enyém volt.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #50910 üzenetére
Kinek mi A Magyar piac preferalja a kis szivobenzineket, mert olcso, keves hibalehetöseg es altalaban kicsi az emberek eves futasteljesitmenye a kocsival. Eppen ezert tartja jol az arat a kis szivobenzin.
5-10k km eves futas mellett, aminek java resze 5km es utakbol all, nem fog venni az emberek döntö többsege egy öreg dizelt. Ne magadbol indulj ki, Neked hobbi is a kocsi. Amikor vetted a kocsidat, akkor keztem olvasgatni a forumot.....hat azert amit azzal vegigcsinaltal....na egy kis szivobenzinnel nincs semmi kb. Beülsz mesz. Pont. Ok nem fog ugy huzni, de ez ebben az ar kategoriaban az emberek döntö többsegenek nem is szempont.
Ha otthon hasznalnam a kocsit en sem vennek dizelt....mas kerdes, hogy 1,3 millioert sem vennek 1.4 G astrat manualis klimaval....jo kerdes mit vennek amugy mondjuk 1,5 millioert evi mondjuk 10-15k km futassal valszeg egy e46 320i-t
(#50921) w333 jo neked en azert eleg boldog lennek ha egy ilyen marina blau M3 ban kellene adelt hallgatnom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #50926 üzenetére
Hat attol függ megintcsak, ki mire veszi a kocsit. Egy 2.0 literes mazda 6 ot nem vennek varosba es egy 1.4 g astrat se vennek palyara
Egy nagyvarosban egy smart meg kincs keresztbe beall ket parhuzamosan auto köze, amig en meg a H astraval is volt, hogy kb 40 percig kerestem helyet .
(#50927) w333 valooban, 2 ajtaja van ez egö....keresnem kell, egy moderatort, hogy törölje a hsz-m
-
#TOTTI
őstag
válasz F_Gergely #50933 üzenetére
Nem értem a kérdésed mire vonatkozik, de én arra gondoltam, hogy egy bonyolultabb ismeretlen előéletű régebbi (18-20 éves), de nagyobb, esetleg presztízs autó mindenképpen problémásabb, mint egy ahhoz képest fiatal ismert előéletű (10-12 éves) egyszerűbb alsó-középkategóriás autó, és ez lehet mindkettő 0,8-1M Ft-os kategória. Itt most nem konkrétumról beszélek csak általánosságban.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51293 üzenetére
Hat en ilyet meg nem hallottam söt....a jobb az mindig jobb oldalon, a bal a bal oldalon kell, hogy legyen, parban a kopas miatt az elsöt/hatsot fel lehet cserelni.
(#51292) bandi0000 nekem is huzott a kocsi, elvittem futomüveshez, beallitotta, most baba. 5 ezret fizettem, ennyit meger, hogy ne nyalja le a gumit...igy is mondta, hogy ez alatt a 2-3 ezer km alatt, amit a telivel most mentem mar az egyik gumi oldalan latszik kicsit, merre huzott.
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #51412 üzenetére
Nem rendelek, ez most jött és fel is ragasztottam, ezt én fényképeztem a kész műről . Nem kell acc hozzá, szállítási cím, bankkártya, jónapot. De tuti van ebayen is.
Szerk: Tessék.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51449 üzenetére
Ez vilagos....de en pl nem is vinnem haverhoz, hogy csinald meg minel olcsobban, okosan. Az is vilagos, hogy ezt igy a biztosito nem fogadja el....nem veletlen....
Viszont csak nem a vilag masik vegen van a kijelölt szerelö nem? Ha az adott varosba megmondjak hova lehet vinni, akkor oda viszem. A bosszusaggal, idövel, amit ez okoz, azzal nem lehet mit kezdeni, az buko, de ezen kivül engem annyi erdekelne, hogy legyen megcsinalva a lehetö legjobban.
(#51448) Gergőke88 Lehet azert vagyok ilyen empatikus, mert en is csinaltam ilyen beletolatatos mokat ....amikor az ember azt gondolja, hogy mi az neki, hogy faradt....kell egy kis kave, aztan minden rendben....hat nem mindenesetre jo kis jel volt es örökre megtanultam a lecket....szerencsere csak a hatso lököst kellett fenyezni, se horpadas, se semmi...de az erzes borzaszto volt....az az igazi luzer erzes
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51454 üzenetére
Na igen ez valoban a masik nezete a dolgoknak....... itt azert a Nemetknel szerencsere messze nincs ilyen fusi-musi mint otthon. Nyilvan mindennek meg is van az ara, nagyon szigoru ellenörzesek vannak, igy nem igazan eri meg egy magara valamit ado szerviznek fusizni, meg trükközni. Persze itt is lehet talalni "Hazsir & Bro." autosmühelyt.....de ezeket en messzire kerülöm
Viszont itt 50 euroert cserelnek ki egy akkumlatort (munkadij, mod: ja bocs ebben benne volt, hogy elötte ramert müszerrel ) es 1000 euroert fenyeznek egy hatso lökharitot....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51456 üzenetére
A kiskapuk orszaga vagyunk....csak ezen nem mindig lehet nevetni sajna, mert ez is benne abban, hogy olyan a helyzet otthon, amilyen.
Az hogy draga e a szerviz az is jo kerdes. Fizetes aranyosan kell nezni. Pont azert lehet draga a szerviz, mert mindenki sokkal többet keres.
Nekem most a multkori valtos pelda egeszen jo erre. Anno amikor a kocsit vettem, elötte közvetlenül ment szet a valtoban az egyik fele a csapagyaknak. Azt anno több mint 2000 euroert csinaltak meg az elözö tulajnak. Sajnos nem csereltek ki az összeset, csak ami hibas volt (igazabol nem hibaztathato senki sem....csak mondta a szerelöm, hogy ha akkor kicserelik a maradek csapagyakat, akkor az plusz par 10k huf anyagköltseg, de a költseg nagy resze a munkadij).
Na nekem ugye jött a hülye hang, mondta aszerelö, h csapagy, bazi nagy meloval ugyan ugy szetszedtek, kicsereltek a ki nem cserelt, gyarilag szar GM csapagyakat, visszaszereltek. Ez volt 200 k huf olaj/szürök cserejevel. Ha azt nezzük, akkor fizetes aranyosan egy netto 200k Huf az kb ott van, mint itt kint a netto 2000euro. Szoval nem biztos, hogy sokkal draga valojaban a szerviz kint. (ettöl függetlenül nem vagyok hülye, nem veletlen otthon szereltetem az automat )
A vicc, hogy 1-2 honap hijja volt, hogy kicsuztam a 24 honapos garibol, amit a nemet szerviz vallalt a valtora....ha szerencsem lett volna, lehet gariban rajuk verhettem volna a hibat ...persze lehet nem...na mind1
OFF mode vege
-
Findzs
addikt
válasz F_Gergely #51456 üzenetére
"Hiába mondja a szerviz hogy 100 ezer inkább vesz bontottan 20ért és szidja a műhelyt."
a márkaszervízek konkrétan palira veszik az embereket és hülyének nézik őket
én is vittem a h astrámat anno kötelező szervizekre mindig átbasztakmost meg olyan helyen dolgozom ahol generátorokat meg önindítókat újítunk fel és jár hozzánk jó pár márkaszervíz (ford opel suzuki merci bmw) megcsináljuk nekik a gen -t vagy az öni. -it aztán azt szorozzák 4 el és a szerencsétlen tulaj még örül is neki, hogy ha újat vett volna 100-150 ezer
(#51209) AMD Power
simán elfogadnám
320km hatótáv nekem több mint elég, 30 perces gyorstőltőn 90% ra nyomja fel az akkut
alakul ez az elektromos autó piac[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51610 üzenetére
- Ha valtozo geometrias a turbo, akkor elkormolodasa miatt lehet ilyen
- ha nem valtozo geo.s, akkor is lehet turbo
- EGR
- EGR hütö szelep berohad es nem tudja nyitni/zarni a motor es ezert dob hibatNekem ezek a lehetösegek merültek fel, amikor hasonloan jött a kis sarga lampacska, majd vegül az utolso opcio lett a befuto.
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #51619 üzenetére
Eddig még nem sikerült kiautózni a tankot. 130 városi km után még mindig negyedig van a tank, pedig gondoltam már én is egy jobb nyálra.
A szeszes eljárástól én is tartok kicsit. A linkelt boltban elvileg teljes diagot végeznek célzottan, csak el is kéne jutni odáig.
Láncos, azt meg ha jól emlékszem nem szerencsés berántani. De azért köszönöm.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #51664 üzenetére
Juhuuu.
Azt esetleg tudod/tudja valaki pontosan hova kellene csatlakoztatni azt a kanócot? Ha egy ilyen banális múlasztás okozza a problémákat, nagyon örülni fogok.A tiéd viszont benzines, nem? Az a baj nincs normális képem a blokkomról.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #51695 üzenetére
Lánc 15k körül, feszítőből az Opel is 20k
+ sallangok, tömítések, fogaskerék stb.. +munkadíjÉrdekes mert olajpumpát nem is látok újonnan, y17-hez van de az kb 40k.
Azt lenne még jó tudni hogy a miénk duplasoros vagy egysoros lánccal van szerelve.De egyébként én is akkor fogom cserélni ha esetleg már hangja lesz.
-
gban
Közösségépítő
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #51714 üzenetére
Csak óvatosan ... vigyázni kell az ilyen kütyükkel, pont valamelyik nap beszéltem ismerőssel aki gumis és mondta hogy napi szinten 2-3 db. ilyet tesznek tönkre pl. gumicserével és mivel ugye a tulaj nem figyelmeztette őket hogy keréknyomás ellenőrző van benne így még felelősséget sem vállalnak
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #51729 üzenetére
Hát nem tudom ... lehet hogy csak én vagyok vele így de számomra ez egy haszontalan funkció, oké ha gyárilag benne van akkor legyen, na de így utólagosan én biztosan nem fizetnék érte 25 ezer Ft -t + 1 elektronikáért ami elromolhat, maradok a hagyományos módszernél, benzinkút tankolás és keréknyomás ellenőrzés
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #51766 üzenetére
Elvileg működni kell ... Link (régebbi autókkal is)
Pl. egy G Astrához nagyon hasznos dolog ez ... ha nem tudunk valamit, szervizben 6000 Ft az ilyen kiolvasás és még + 6000 Ft a hibakód törlés !
Akkor már tényleg érdemesebb egy ilyet venni, és bármikor lehet ellenőrizni !
Na én ennek pl. nagyobb hasznát venném mint egy kerék nyomásérzékelőnek !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs