-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaresz002
senior tag
válasz
Mulderpapa #12914 üzenetére
ilyet se láttam még
-
válasz
Mulderpapa #12914 üzenetére
Én csak tippeltem. Gyanúsan úgy festett. Bár odalent érdekes navinak.
-
proper
őstag
válasz
Mulderpapa #12831 üzenetére
köszi
sima központis van benne nem a hengerenkénti, még az elöző gazda rakatta bele
ha normálisan karban van tartva mint az autó akkor nem lehet vele semmi gond
egy szüröt kell cserélni meg a reduktorban a membránt nagyon más dolga nincs vele az embernek kb évente kell megejteni ami kijön 7-8k-ból200.000km után kb most kelett kicserélni az injektorokat mert azért száritja öket
de 10k-ból megusztamde ha valaki mostanában épitetne be akkor a hengerenkéntit ajánlanám
-
csaresz002
senior tag
válasz
Mulderpapa #12797 üzenetére
elsőbb ilyet akartam venni
széééép
na lemoshattam este az autot....szakad az eső
-
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #12568 üzenetére
Amúgy jó felnik
Nekem is ilyen van rajta sőt, a pótkerekem is egy ilyen felni amin látszik, hogy 0 kilométeres és szőrös szintén 0 kilométeres michlein gumi van rajta. Ha esetleg le is cserélném akkor is megtartom majd a téli garnitúrának
-
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #12564 üzenetére
Alufelnin az a súly kívül horror
Amúgy jó lett, gratula
-
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #12545 üzenetére
Aham, értelek
Nem jelez emiatt de már akkor te is tudod.
Coolant level.... az sem rossz de egy német autónál jobban cseng a Kühlmittelstand
-
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #12542 üzenetére
A BC jelez mindig ha ki van égve egy izzó. De mint írtam van benne nekem csak ott pont azon még nem volt, akkor hoztam el a kasznistól
Azóta már van benne
Amúgy írja, hogy abbenrücklicht, meg bremslicht...
Szép igen de az enyémhez nem passzol
Világos színű az autóm is, mellette a króm díszrács így nekem ez a krómos passzol
Sötét vectrához ellenben szép lehet.
-
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #12538 üzenetére
Hello!
Nekem úgy csinálta meg a szaki, hogy az eredeti B1 csatiba dugott bele kábeleket azt leragasztotta és annak a végére rakott sarus csatikat azok vannak bekötve, már nem tegnap lett így összerakva, sikerült lámpa magasságig el is áztatni a motorteret is már és akkor sem volt semmi gond vele szóval mondd meg a szerelődnek, hogy csinálja csak meg ne szórakozzon veled! A csatit meg nem fogja senki sem levágni mert akkor az már hiányos kábelköteg lenne amit nem tud eladni.
Régi képeket nézhettél, olyanokat amik a lámpák beszerelése után készültek akkor még valóban csak 1-1 izzó volt benne de csak ideiglenesen mivel H7 és H1-es xenon szett volt az autóban és a B2 fényszórója két darab H7-est igényel így nem volt a szerelőnek mit berakni a helyére.
Ezeken láthatod, hogy kettő kell bele (nekem xenon mind a kettő):
kep1 kep2A helyzetjelző 1W-os 3SMD ledből álló fényforrás és a ködlámpa is H3 xenon így már lehet látni vele és nem is villognak rám este igaz elvittem már 3x is beállíttatni még a ködlámpákat is és mindegyik kicsit lefelé van állítva, hogy ne vakítson de így is sokkal jobban látni mint bármelyik tuningolt halogén izzóval (nightbrakerem van pl). De pl az is rengeteg jelent már önmagában is, hogy nem a B1-es üvegbúrás izzó van benne hanem az a B2-es újabb.
-
vallas
őstag
válasz
Mulderpapa #11549 üzenetére
Na helló!
alakul a dolog?
-
helkis
veterán
válasz
Mulderpapa #11553 üzenetére
szvsz, a C1, C2, C4 közül kell valamelyikre kötni a display-t.. de majd jön valaki aki megmondja, én saját kijelzős fejegységet raktam bele, így nálam nem látszott ez a csati..
-
helkis
veterán
válasz
Mulderpapa #11549 üzenetére
annak a rádiónak kellene megkeresned a "pinout"-ját, ami gyárilag benne volt, a régebbi opelekben DIN szabványnak megfelelően van bekötve pl g astrában a car400-as blaupunkt rádió car400pdf 6.oldalon van a bekötés: A-B-C, az A felel a tápért/ fényerőért/ ki/be kapcsért, kormányvezérlésért, a B a hangszórókért, a C a kijelzőért...
az kulcsos indítási problémát az okozza, hogy az opeleknél fel van cserélve az A csatiban a 4-es és 7-es kanóc.. ha rosszul van kiválasztva, akkor elfelejti a rádiócsatornákat ki/bekapcs után..
ha nem akarsz vele szenvedni, akkor összekötöd a kettőt, hogy mindenhol a +12v jelenjen meg így kulcs nélkül is megy, de figyelni kell, hogy ha nincs kikapcsolva akkor lecumizza az akkut..
ha csak felcseréled, akkor csak akkor megy a rádió ha a kulcs el van fordítva, vagy még nincs kivéve, egyébként nem lehet bekapcsolni..
ha jól van bekötve, akkor kulcs nélkül is megy, nem felejt és megjegyzi az utolsó állapotot, tehát ha a rádió ment, és kivetted a kulcsot, akkor indításkor be fog kapcsolni magától, ráadásul nem kell szívja le az akku sem.. -
TasiA
senior tag
válasz
Mulderpapa #11380 üzenetére
-
válasz
Mulderpapa #11348 üzenetére
ebay.co.uk-n vegyél egyet.
-
TasiA
senior tag
válasz
Mulderpapa #11323 üzenetére
Szerintem nincs ebben semmi kivetnivaló! Jól tetted és még jól is jártál
-
vallas
őstag
válasz
Mulderpapa #11326 üzenetére
szintén.
-
TasiA
senior tag
válasz
Mulderpapa #11321 üzenetére
Pont annyira, mint az én esetem. Volt 1 fapados 91-es 1.8-asom, amihez vettem egy 2.0- GT fjól felszereltet alkatrésznek. Átraktam minden elektromos kütyüt, kikasztniztam hátul, már csak a motor, váltó nagyfékek volt, aztán vettem egy utolsó szériás CDX-et, amit rohadtul nem bántam meg és ráadásul ég és föld a 2 kocsi. 1 dolgot viszont jobban szerettem a régiben, a váltót.
-
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #8510 üzenetére
Le vannak festve a gyári fekete részek (lökös betétek, ajtók díszlécei).
Hűtőmaszk igen, utángyártott új.
Leírást nem kerestem, nekem a kasznisom és a villamosságis csinálta meg.
-
TasiA
senior tag
válasz
Mulderpapa #8510 üzenetére
Csak fényezve van, a B2-esé más.
-
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #8507 üzenetére
Válasz, nézd végig a képeket.
Röviden: igen, be lehet.
Kábelköteget át kell forrasztani + valahol valami kis fémdarabot kell kivágni és már bent is van a szép B2-es lámpa.
-
TasiA
senior tag
válasz
Mulderpapa #6597 üzenetére
Hali!
A Kadett, meg a B Vectra köszönő viszonyban sincsenek súly ügyileg. Szal nehezebb olyan 300KG-al, meg nagyobb a motor is. Automata eleve +1 liter a manuálhoz képest. Aztán számít a vezetési stílus, meg a a hely. Csak akkor tudnátok összehasonlítani a fogyasztásokat, ha ugyan ott, vagy hasonló körülmények között használnátok. SETH kollega (ahogy kiveszem) többet jár külterületen. Ha te meg mondjuk rövid távokon használod, akkor már nincs miről beszélni. Szerintem egyáltalán nem sok az a 11-12 liter városban. Az ismerős B Omegája automatával így télen Szegeden 13 körül eszik. Ha kimegy városon kívülre akkor neki is 8 liter, viszonylag haladósan. -
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #6599 üzenetére
Igen, nagy kijelzős. [link]
CD vagy CDX... melyik mit takar passz..
De ami van benne: abs, asr, 2 lufi, tempomat, nagy kijelzős lcd+bc, klíma, ködlámpa, gyári kpzár+riasztó utastérvédelemmel (+ új riasztó), 4 elektromos ablak, elektromos valamint fűthető tükrök, 15" gyári alufelni, multikormány, "faberakás", állítható deréktámasz, metálfény, ezek a gyáriak azóta pedig: 2 xenon szett a harmadik berakásra vár már csak, sötétítés, carbon matricák az üvegek között az ajtókon, irmscher cuccok(60/40-es sport rugók + hozzá gátlók, dupla saválló végű kipuff, sötétített hátsó lámpa, felső saválló toronymerevítő), sony bt/usb fej + full jbl hangrendszer erősítővel, ládával, összesen 9 hangszóró... + a linken ott van minden.
-
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #6597 üzenetére
Nekem 7,9, ha nagyon sokat megyek városban néha felugrik az átlag 8-ra is de amint kiérek vele főútra megy is le de most pl az elmúlt majd 3000 kilométerre 7,9-et ír. Pedig ha olyan kedvem van odalépek neki de egyébként csak a többi közlekedő tempóját veszem fel.
C20NE kadettem nekem pl 7,5 liter körül fogyasztott vegyesben, 13S motorral is fogyasztott ennyit ha nyomtam neki bár az 6 liter alatt is elboldogult ha kíméltem.
-
_seth_
veterán
válasz
Mulderpapa #6595 üzenetére
C20XE vagy X20XEV motorra gondolsz? B vectráról van szó akkor inkább X20XEV lesz az mint az enyémben. Nekem télen sok városi közlekedéssel 7,9 liter a vegyes fogyasztásom igaz nem automatával.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Roborock S8 White, 2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest