-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz angelside77 #163650 üzenetére
Horror árat fognak adni, vidd a saját szerelődhöz inkább. Azért ez a motor nem egy ördöglakat, nem kell hozzá semmi spéci ismeret.
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
válasz Doki16 #163653 üzenetére
Az sose Lövök képeket a szíjról, olyan mint az új.
Sajna körbe forgatni nem tudom
Pumpa meg volt cserélve 4 éve, mert azt hittük onnan csepeg a hűtővíz de nem.
Ami megy a termosztátházból hosszú műanyag cső a blokkba a pumpához, na onnan csepegett a tömítésnél.
Szóval félig már 1x meg kellett bontani fölöslegesen a vezérlést, de kapott új pumpát legalább.De nincs az 11 éves, nem emlékszem pontosan
9 vagy 10
9 év tuti van.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Magus vagy malac: A4 B8 8K2 szedannal hogyan lehet a rendszamvilagitas foglalatat(tehat nem izzocsere) kompletten kiszerelni? Gondolom a karpitot kene kezdetnek leszedni, de nem jottem ra, hogy hogyan. Elvileg el kene csusztatni a patentot kipattintasa utan, de valamit kihagyhattam. Egy csusztatos muanyagfulet mar letortem...Na most talaltam meg, siman kipattintos a foglalat, csak nem mertem eroltetni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz angelside77 #163640 üzenetére
Szerintem nem a csrét fogják javasolni, mert még idő és km korlát alapján is maradhat a vezérlés. Nem egy kehes fajta, emiatt nem aggódnék.
-
-
angelside77
tag
Köszönöm mindenkinek!
Megvolt a foglalózás, hétfőn utalom a pénz többi részét, és hozom el az autót.
Rég feladtam, hogy embereket mentsek meg a világnak a fejükben levő szellemektől.
-
beno92
csendes tag
Sziasztok!
Egy ideje húzódik már a problémám, minden tippet, tanácsot örömmel fogadnék.
Az alany egy ASZ motorkódos 2001-es Golf 4. A hiba röviden, hogy indítás után ahogy az utóizzítás abbamarad(kattan a relé), dadogva kezd járni alapjáraton. Ahogy melegszik, a remegés egyre jobban kezd kisimulni. Tejesen bemelegedve szinte hibátlan a járás. Diag szinten: 0-ás közeli korrekció, 20-30 körüli bip, -1 fokos szinkron, hibakód nincs. Ami cserélve lett: pd elemek(hibátlanul működő autóból) és tömítések, veztengely, csapágyak és hidrók, teljes kuplungszett dmf-el, főtengely jeladó, ü.a. szűrő, ecu + sw, izzítók + izzítóhíd. Lett mérve kompresszió, egységesen 30 bar minden hengernél. Az üzemanyagban nincs olaj és az olajban sincs gázolaj. Ami a hidegben még előjött, a nehéz indulás, 2-3 fordításra, nem egyszerre, dadogva kékes füsttel. Terhelésen nincs probléma. Minden beavatkozás nélkül egyik napról a másikra jött elő.
Akinek esetleg van ötlete, nagyon megköszönném a segítségét, én már réges rég kifogytam. -
Mágus2
Közösségépítő
Mit feszít és miben, mert a generátor szíjat INA görgő feszíti.
beno92 Fel kell gyújtani az egészet,
égjen le a f@szba...szeretem az ilyen hibákat Húzd le az izzítókról a kábeleket, miután eygszer már beindítottad hidegen és járattad fél percig. Utána indítsd be, lássuk, hogy fog-e táncolni.[ Szerkesztve ]
-
-
Gaben92
őstag
válasz bul07 #163530 üzenetére
Ha valakit esetleg érdekel a PAS-036 Jetta helyzete:
Megkaptuk a választ a hirdetőtől. Az érdeklődőket tájékoztatni szokta a sérüléssel kapcsolatban, de a mértékéről nincsenek információi, mert abban az időben nem az ő tulajdonában állt az autó. A hivatalos Volkswagen márkaszervizben sérülésmentesnek ítélték az autót.
Új autóról lévén szó, vélhetően a javítást gyári garanciával és gyári technológiával végezték el, így a cserélt és javított elemek ugyanolyan energiaelnyelő képességgel védik utasaikat. Természetesen erről egy márka- vagy szakszerviz biztos pontosabb tájékoztatást tud adni, de a hirdető is bizonyára szívesen tájékoztatja ezzel kapcsolatban.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz beno92 #163670 üzenetére
Az izztó relét lehet még kihúzni, hogy az se terhelje a rendszert, a másik a motorhőmérséklet jeladó kikötése, ilyankor azt gondolja a motorvezérlő, hogy -40 fok van. Ez is hozhatá változást a dologban, mert lehet, hogy csak ez az érzékelő bolondozik. Az utolsó dolog a felgyujtás előtt a gázolajszűrő és a tandempumpa közötti mindkét cső átlátszóra cserélése, hogy lássuk, mennyi buborékmegy be vagy jön ki, levegősödik-e a rendszer.
Ha ezek megvannak, akkor még egy szoftver frissítés jelenthet megoldást vagy hengerfej csere, vagy fel kell gyújtani és venni egy rendes autót.
-
beno92
csendes tag
válasz Mágus2 #163673 üzenetére
A hőgombát már próbáltam, nem indul könnyebben és a dadogás is előjön. Ugyanezt próbáltam az üzemanyaghő jeladóval is.
A levegősödés kérdéses lehet, bár egy hét állás után is pont ugyanúgy indul mint 1 éjszaka után. Gondolok itt a tandem vagy elem tömítésnél jelentkező levegősödésre. Próba cseresznye.SW frissítés alatt mit értesz? Van esetleg frissebb tartalmad adott vezérlődhöz?
Kérdés, h más bosch számos vezérlő programját megeszi e az enyém -
Mágus2
Közösségépítő
válasz beno92 #163674 üzenetére
Volt itt valami ilyemi probléma és 2004 utáni szoftverrel nem csinálta. Csak a gyárival. Nem én csináltam a szoftveres dolgot, nem tudom hogy oldották meg, csak tudom, hogy nem mechanikai volt a megoldás, hanem szoftveres.
De az mindig pöccre indult, nem volt semmi dadogás, hezitálás, csak kicsit remegett, amíg el nem érte a 70 fokot a víz, utána nagyon finoman járt.
[ Szerkesztve ]
-
beno92
csendes tag
válasz Mágus2 #163675 üzenetére
Meginfozom akkor az sw cserét, hogy lehet e egyáltalán garázdálkodni a különböző vezérlők és szoftverek között.
Sajnos nem tudom, hogy az indulási problemnek ugyan az e a forrása mint a remegésnek, mert az már nyár végi történt, akkor még pöccre indult ez is és csak a remegés volt. Most télen jött az indítási kehe, de lehet, hogy ez is összefügg a hőmérséklettel, mint a remegés.
-
K Norbi
addikt
válasz Mágus2 #163656 üzenetére
Megjött a kedvezményes árajánlat
Conti 40.500Ft
Gyári 036198119E
87.000 pumpa nélkülA conti az pumpával ennyi.
Saját pumpája jó? Vagy inkább legyen pumpa nélkül.
És egy Heput mellé?Egyébként az utángyártott Conti is tudja a 90.000Km csereperiódust?
Idén cseréltetem szerintem.[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz K Norbi #163678 üzenetére
Ha tényleg ki akarod kímélni, akkor elviszed márkaszervízbe, kiszámlázzák neked a gyárit, kapsz róla számlát és kész. Nekem 140e volt a 270k-es szervíz új első fékekkel. Tegye bele ami szerinte jó.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #163669 üzenetére
Visszakerült Jóautókra a Jetta azóta a következő leírással 200k-val olcsóbban.
2017.01. Magyarországi üzembehelyezésű az autó.Műszakilag hibátlan.Hátulja sérült volt(nem nálam),de az állapotlapon is látszik szakszerűen lett javitva.Fútómű és az alváz nem sérült.Csere beszámítás érdekel
PAS-036, hogy a kereső kidobja
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
macilaci78
nagyúr
válasz gzbotii #163644 üzenetére
2001-es VW Borában is kb ennyi van, szüleim "ünneplős" autója.
Volt, hogy annyit állt a garázsban, hogy kikapcsolt riasztóval is lemerült az akku. Egy olajcsere-periódus alatt ment vele apám kb 1.200 km-t, ebből 160 km csak az olajcsere és műszaki miatt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #163680 üzenetére
Ez nagyon korrekt hozzáállás. Kicsit sikernek könyvelem el így a sztorit. Biztos nehezebb lesz eladnia, de legalább teljesen tiszta a dolog.
Amúgy ha VW márkaszerviz csinálta volna a javítást akkor benne lenne a rendszerben, mert minden munkát rögzítenek az alvázszámhoz.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zalman90
őstag
sziasztok
tiptronic váltó olaj szivattyúnak hidegen mennyire lehet hangja? nekem mintha sipolna.. olyasmi mint mikor a turbó sipol hidegen de ez másabb
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #163685 üzenetére
Valóban, így legalább aki érdeklődik az autó iránt tisztában lesz a körülményekkel. Sajnos nagyon sokan, főleg az idősebb korosztás nincs tisztában azzal, hogy le lehet kérdezni neten az autó múltját.
A Jóautók viszont nagyon gyorsan reagált. Írtam nekik a hirdetéssel kapcsolatban, 30 perc múlva jött a válasz, hogy felveszik a kapcsolatot az eladóval, addig a hirdetést eltávolítják. Aztán pár óra múlva visszakerült a hirdetés a módosított árral és leírással, én pedig kaptam kaptam tőlük az e-mail-t amit másoltam. Hahu-n ezzel szemben konkrétan nincs lehetőség a hirdetés jelentésére, csak "hibás hirdetés jelentésére", ami vicc kategória...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz focvis #163695 üzenetére
Én ugyan nem tervezek Jettát venni, a magyar piac meg végképp nem érint. Még mindig a Golf GTE van tervben, csak várom az épületüzemeltetés válaszát a garázsban töltéssel kapcsolatban, mert ott bukhat a dolog...
Mondjuk az érdekelne, hogy hozzánk (Finnország) melyik gyárból jönnek a gépek.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.