-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
Én is magamnak állítottam be a lámpákat. fél tank nyállal kimentem korom sötétben egy nagy beton placcra, majd egy jól irányzott imbuszkulccsal odacsaptam.
Műszakin jelezték, h kissé magasan világít, de kértem, h ne állítsák el, így nem nyúltak hozzá. Ha emelkedőn vagyok és valaki szemből éppen a púpon van, csak akkor villognak. Én inkább azt sérelmezem, h nem olyan gyorsan reagál a magasságállítás. Régen RC heliztem, ott egy Futaba farokrotor szervó "reagálási" ideje 0, 05 sec, szerintem ide is rakhattak volna valami hasonlót. Meg minden indításkor pásztáz oldalra, majd le-fel és azután áll be a megfelelő magasságra. Na, ezt én olyan bazári tortúrának tartom, már-már a ciki kategória.Joe
-
molnarpeter
nagyúr
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #164905 üzenetére
Peti!! De, tényleg! Kell ez?? Lehet, h én gondolkodom konzervatívan így félszáz évesen, de ez számomra olyan snassz, szerintem egy presztízs, prémium márkához méltatlan, lekicsinylő. Mindezek mellett a gyakorlati alkalmazását és hasznosságát nem vitatom el! Oszt ez csak egy vélemény, de én már kinőttem ebből a korból. Ja, és volt villanyvasutam gyerek koromban!
Joe
-
tibi.234
tag
Sziasztok az lenne a kérdésem valaki találkozott e már olyannal hogy a kocsi (1.6crtdi skoda cayc) 1-2sebessegfokozatba 2500 körül kezd el csak húzni minden más fokozatba már 1700top megindul normálisan 1-2be meg csak ilyen totymorgosen és 2500nal megindul úgy mint más fokozatba 1700nal🥺🙂 valaki találkozott már ilyennel.
Továbbá cserélve lett a reszecskeszuro de még futómű nem lett állítva és 120korul hangosabb a motor vagyis hát nem a motor hanem az egész külső zaj feszülhet a futómű a hajtás vagy tud valaki erre is valamit megoldja a futómű beállítás?? -
tibi.234
tag
válasz diablo1984 #164908 üzenetére
Igen valami olyasmi hangja van
-
rob210
nagyúr
Itt is meg kell köszönjem Mágusnak a segítséget amit nyújtott, egy new beetle el kapcsolatban.
Hálám üldözni fog.
Végül a vezérléscserét lepattintottam, mert az én diagomhoz, kell egy fordítókábel, csak úgy tudtam volna az adagolót állítani.
Minden mást megcsináltam rajta.
Azt mondjuk nem értem, hogy egy egyszerű kézipumpát miért nem kötöttek a rendszerbe, de levákumoztam így nem volt gond az üzemanyag szűrő cseréje se.
Van ezen egy két nagyon fura megoldás, viszont egy két nagyon frappáns dolog is.
Összességében nem rossz kis autó, de az én ereimben továbbra is a csigazabáló vér folyik, nincs mese, nekem az áll kézre, ott már tudom mihez miért nyúlok, és szerintem jól is van ez így.
Aki mindenhez ért az semmihez se ért.Renault power
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Kértem ajánlatot VW szakszerviztől pár karbantartási munkára, de az ajánlat elkészítéséhez kell nekik a forgalmi fénymásolata.
Kérdeztem, hogy minek, de csak annyit írtak, hogy az ajánlathoz...
Mire kell nekik? Megadjam?
Ha alvázszámot kért volna azt még úgy, ahogy megértem, na de minek a forgalmi?
Már most kicsit lekezelőnek érzem a stílust. -
rob210
nagyúr
Viszont és ellenben ezt magyarázza el nekem valaki.
Azt hiszem alis linket nem lehet betenni így csak a kép.
De szóval az én diagom egy ilyen fordító kábelt kér, A"B" +/- felcserélése miatt.
Ez most mi és ez hova menne a Beetle ben?
NEm tudom értelmezni, mert a diag ezt illusztrálja is képpel, de hova csatlakoztatom ezt?
Mert a műszerfal alatt egy szabvány 16 pines OBD II csati van és a fék, légzsák, etc.etc. működik is vele, műszertesztet is tudok csinálni, szervíz ciklus visszaállítást, egyedül élőadat és beállítás nincs, ami pedig kéne nagyon. Nem értem....[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Doki16 #164923 üzenetére
Ezt is csak azért vállaltam el, mert kedves ismerős, akinek korábban olyan autója volt amit én szervizeltem és nem VAG
De köszi én is erre jutottam, hogy ehhez is meg kell venni külön a speckó cuccot.
Bár nem is drága még itthon is 30 alatt van.
Hát még aliasnálRenault power
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #164922 üzenetére
Ez a régi obd1-hez volt. G2, toledo1, régi polo, audi 80, 100. A new beetle rendes obd2 csatival van. Ha nem ment a diag a motorvezérlővel, az nem emiatt nem ment. Sokszor segít egy akksi saru le-fel reset. Holnap este leszek ilyen alh octavia mellett, rádugom a delphi-t hogy mit mutat.
[ Szerkesztve ]
-
Magus, nem tudod veletlen, hogy az 1gen Arosa km oraja meg spiralos-e? Vettem egyet amit hazaviszek majd es hat az megvan benne nyekkenve. Easy fix vagy elektromos problema is bejatszhat? 1.4 8v amugy ha valamit is szamit. Azon kivul minden mukodik rajta.
-
válasz molnarpeter #164929 üzenetére
A kovacsauto hoz igy gondoltam inkabb rakerdezek (a bowden kategoria alatt)
[ Szerkesztve ]
-
tibi.234
tag
Helló az egr csatlakozójat merre találom? 1.6cr
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibi.234 #164935 üzenetére
Sok baja nem lehet, szar a turbó, vagy kifúj valahol. Amúgy minden sebességben jól kellene mennie. Ami nekem érdekes, hogy pont az első két fokozatban gyenge, amikor a legjobban kellene mennie a rövid áttét miat... Nem olajos az összekötő cső a fojtószelep és a műanyag turbó cső között?
A turbóra hibakódot kellene dobnia, ha megkínzod teljes gázon, terhelésen valami komolyabb emelkedőn, ahol nem tud leforogni a 4. fokozat.
Ha sehol nem fúj ki, akkor meg kell nézni hogyan épül fel a turbó nyomás az elvárthoz képest. Ott kiderül, hogy mi a baja. Ehhez egyszerre kell élő adatot gyűjteni az elvárt és a mért turbó nyomásról lehetőleg minél tovább padlógázon haladva, minél nagyobb fokozatban.
Részterhelésen 1.6-nál bekavarhat a szívósor csappantyú sor, azt is le lehet kapni, megnézni, nem tört-e el benne néhány műanyag tengely.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #164943 üzenetére
Az 1.6-hoz ez nem jó és nem is kell, mert ott a villanymotor nem áttéttel és karral mozgatja a tengelyt, hanem direktben. A linkelt készlet 2.0TDI-hez való. Saša szerencsés ilyen szempontból. Megoldották csappantyú nélkül... hiába a CFH motorcsalád vitathatatlan ellőnye, hogy leborotválták róla ezeket a dolgokat, se kiegyenlítő tengelyes cucc, se csappantyúk. Mondjuk 250 000 kilométernél nekem is le kell dobni a kádat és kicseérlni az olajban futó szíjat, ami az olajpumpát hajtja, ehhez a vezérlést is le kell bontani, de valamit valamiért.
CFH-ban és az 1.6 CAY motorokban is ilyen olajpumpa van, ez a jó öreg VAG pumpa az ős TDI korszakból egy szíjas hajtással.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
Sziasztok!
Hogyan tudom pontosan kideriteni, hogy milyen fektarcsa + betet kombo kell az autoba? Rendes oldalak betetbol min. 2 meretet hoznak, tarcsabol az osszeset is...
Toledo MK3, 2005 l, 2.0 PD TDI, BKD
Emlekeim szerint 288 van elol, 256 hatul.Markari javaslatok? Elol kell tarcsa + betet. A jelenlegi Brembo, jol fog, de nagyon porol. Hatulra csak betet kell, jelenleg X van bent. Erdemes ide a "csiszolos" reteggel ellatottat venni?
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #164945 üzenetére
Matrica a csomagtartóban vagy a szervizkönybven A PR-kódokból 100%-ra meg tudom mondani, milyen fék van rajta. Elől biztosan 288, de hátul csak 256 lenne? Olyan nem is volt, csak 255 vagy 260 [link]
Matricán lesz kód: 1KD vagy 1KZ,1KJ
Hátulra csak a gyári bosch-t venném, előlre zimmermann, ATE, vagy a gyári audi logós Jurid, nálam utóbbi van, ami szintén eléggé porol elleneben kussban van, nem sikít, amire elég érzékeny a fülem.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- MotoGP 24 - Íme a launch trailer
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vezetékes FEJhallgatók
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen